21. Vladimir Ivić

Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eleos »

Καλά τα λες μωρή αλεπού...
Να λέμε τα καλά αλλά να έχουμε το σθένος να μιλήσουμε και για τα κακά.

ΧΩΜΑ το κέντρο μας, και την πρώτη αλλαγή την κάνεις στο 82 ρε Λάζλε..?
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από nyxteridas »

Ζω για την στιγμή, που ο Βλάνταν θα αρχίσει να βγάινει στα Ράδια και να λέει την άποψη του ως ο... 768
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eorptol »

Ο ιβιτς να κοιτάει την δικιά του καμπούρα πρώτα και ύστερα των άλλων απαράδεκτα αυτα που είπε δημόσια και ας τα πίστευε αν αρχίσει ο καθένας να κάνει δηλώσεις που αγγίζουν θέματα αρμοδιότητας του προπονητη θα γίνουμε μπουρδελο ....φανταστείτε να μιλήσει τώρα ο Γκάρσια μετα ο κοντρερας ο βιερινια κλπ. Τι θα γίνει ;
Ασε μας ρε ιβιτς.....είπαμε ΕΣΥ για 20-30 λεπτά εισαι μια χαρα όχι παραπάνω όσο και να κραζεις .......
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από gika »

Μ' αρέσει που χωρίζεστε σε στρατόπεδα.. Ίβιτς vs boloni... Ότι να ναι πραγματικά!!

Είστε τόσο αφελείς που πιστεύετε ότι αν ο Ίβιτς κράξει τον προπονητή, θα κερδίσει μία θέση στην εντεκάδα; Ή μήπως, λέω εγώ, δεν θα ξαναπατήσει αποστολή;

Ότι και να λέτε, ο Ίβιτς μαζί με τον Κοντρέρας και τον Γκαρσία, ήταν και είναι οι στυλοβάτες της ομάδας. Καλά κάνει και μιλάει. Αν δεν μιλήσει αυτός ποιος θα μιλήσει; Ο εξαφανισμένος στα σοβαρά ματς Βιειρίνια ή ο Μπαλάφας κι ο Έτο; Όταν τα πράγματα ζορίζουν, πάντα, ΜΑ ΠΑΝΤΑ, πρέπει να βγαίνουν μπροστά οι ηγέτες και να βάζουν τα πράγματα στη θέση τους. Και στον ΠΑΟΚ, ο Σέρβος είναι ένας εκ των ηγετών.

Έχει άδικο σε όσα λέει;

Το αν "πείραξαν" τον Μπολόνι όσα είπε, αφήστε να το λύσουν οι δυο τους. Μαγκιά του που μίλησε ξεκάθαρα και ντόμπρα. Και τα είπε και σωστά..!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eorptol »

Ε τότε να βγουν Γκάρσια κοντρερας βιερινια και να μιλήσουν ανάλογα άσχετα αν έχουν δίκαιο η όχι και να γίνει η ομάδα μπουρδελο αν αυτο θελουμε να γίνουμε η Χαρα των ΑΡΔ ας το κάνουμε .....
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από gika »

Χούντα δηλαδή. Θα μιλάνε όποτε θέλουμε εμείς... Έτσι ρε.. Και άμα δεν κάτσουν ήσυχοι θα τους φιμώσουμε κι όλας να μαστε σίγουροι...

Και εν τέλη άμα όσα είπε ενόχλησαν τον προπονητή ή τη διοίκηση αφήστε τους να το λύσουν μόνοι τους...! Τώρα άμα σας πονάνε οι αλήθειες που ακούστηκαν -γιατί κανείς δεν διαφώνησε με όσα είπε ;) - είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο..!
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από george aspromayros »

Μπραβο ρε gika αγορι μου πολυ ωραια τα λες για την ηλικια σου!
Ειλικρινα μπραβο στο νεο αιμα που βλεπει μπροστα χωρις παρωπιδες και συμφεροντα!
michalaras
Δημοσιεύσεις: 0
Εγγραφή: Κυρ 27 Φεβ 2011, 20:01

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από michalaras »

Thn amartia mou tha thn pw.
edw kai kairo exw rixei TIS xristopanagies ston IVIC.
extes omws parakalousa na vgalei to MPALAFA apo to prwto 10lepto kai na valei to BLADAN.
telika ebgale to FWTAKH pou ekane kai 3-4 soutkai kratise to MPALAFA mesa.
to exw xanapei, as mou pei kapios ti parapanw ekane o mpalafas ektos apo to tixero goal pou evale.
Auto pou eida htane oti kolouse olh tthn omada sto kentro kai den evgale outi mia mpalia se olo to paixnidi.

Aδερφέ μου μόνο γράφε με ελληνικά!
THNX Free!
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από rouki »

ΚΙ εγώ συμφωνώ να βγει και να τα πει, ΑΛΛΑ να παίξει πρώτα ενενήντα λεπτά καλά κα τρεις τέσσερις φορές κατα σειρά και μετά.
Με τρελλαίνει το γεγονός, που ο Σαλπιγγίδης ΔΕΝ παίζει καλά, ενώ αμοίβεται με τρελλά λεφτά με τρελλαίνει το γεγονός, που ο Βιειρίνια σχεδόν απο την αρχή του πρωταθλήματος ΔΕΝ είναι παρών, με τρελλαίνει το γεγονός που στο απλό ένα-δύο χάνεται η μπάλα στη κίνηση προς τα μπρός, με τρελλαίνει το γεγονός, που ο Τσιρίλο ΔΕΝ παίρνει κεφαλιά και ούτε καν πηδάει, με τρελλαίνει το γεγονός που οι σκατόγαυροι έκαναν τα διπλάσια φάουλ απο μας, με τρελλαίνει το γεγονός που αντί να φαν οι παίχτες του γαυ πέντε κάρτες (Τοροσίδης) τους άφησε ο ύπουλος κουκουλάκης ατιμώρητους, με τρελλαίνει το γεγονός που τα σκατο-μμε αλλάζουν τα γεγονότα και τα παρουσιάζουν όλα ανάποδα, μαμώ την αδικία μου μαμώ...

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από xristos14 »

gika έγραψε:Χούντα δηλαδή. Θα μιλάνε όποτε θέλουμε εμείς... Έτσι ρε.. Και άμα δεν κάτσουν ήσυχοι θα τους φιμώσουμε κι όλας να μαστε σίγουροι...

Και εν τέλη άμα όσα είπε ενόχλησαν τον προπονητή ή τη διοίκηση αφήστε τους να το λύσουν μόνοι τους...! Τώρα άμα σας πονάνε οι αλήθειες που ακούστηκαν -γιατί κανείς δεν διαφώνησε με όσα είπε ;) - είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο..!
Ξέρεις πολλές εταιρίες που να κάνουν οι υπάλληλοι της αυτό που λες και όποτε δεν τους αρέσει κάτι να ρίχνουν λάσπη στους ανώτερούς τους μέσω δημοσιογράφων?
Και από πότε η ιεραρχία ονομάζεται χούντα?Είναι αρμόδιος ο Ιβιτς να λογοδοτεί για την εικόνα της ομάδας και δεν το ξέραμε?Αφεντικό της ομάδας είναι ο Μπόλονι και αν του Ιβιτς δεν του αρέσουν οι επιλογές του μπορεί να ζητήσει λύση συμβολαίου.
Αυτό που λες να τα λύσουν μόνοι τους σίγουρα έτσι λύνονται αυτά, όχι μεσω δημοσιογράφων και λασπολογίας όμως..έχει μεγάλη διαφορά αν το σκεφτείς
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

gika έγραψε: Το αν "πείραξαν" τον Μπολόνι όσα είπε, αφήστε να το λύσουν οι δυο τους. Μαγκιά του που μίλησε ξεκάθαρα και ντόμπρα. Και τα είπε και σωστά..!
Για τον βραδύπους δεν ξέρω τι θα κάνει , αλλά ψιλιάζωμαι τι θα κάνει ο Μπόλονις.
Θα τον στείλει να κάνει παρέα μαζί με το άλλο πουλέν τον αρδ και ραδιοφωνατζίδων , εκτός αποστολής προς γνώση και συμμόρφωση των υπολοίπων.

ΥΓ.Με Σάντος , Χάβο και εσάς συνέχεια βασικό παίζαμε ποδόσφαιρο κατοχής κύριε Ίβιτς??? :redcard:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από giapas »

Μαλλον ετσι το βλεπω να γινεται
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Thanix »

gika έγραψε:
Ότι και να λέτε, ο Ίβιτς μαζί με τον Κοντρέρας και τον Γκαρσία, ήταν και είναι οι στυλοβάτες της ομάδας. Καλά κάνει και μιλάει. Αν δεν μιλήσει αυτός ποιος θα μιλήσει; Ο εξαφανισμένος στα σοβαρά ματς Βιειρίνια ή ο Μπαλάφας κι ο Έτο; Όταν τα πράγματα ζορίζουν, πάντα, ΜΑ ΠΑΝΤΑ, πρέπει να βγαίνουν μπροστά οι ηγέτες και να βάζουν τα πράγματα στη θέση τους. Και στον ΠΑΟΚ, ο Σέρβος είναι ένας εκ των ηγετών.

!
Πολυ σωστος αδερφε
Άβαταρ μέλους
hxc4life
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: Κυρ 17 Φεβ 2008, 23:13
Τοποθεσία: αθηνα

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από hxc4life »

Εγώ βλέπω πως έκατσε μια ήττα και γίναμε μπουρδέλο , ο Κοντρέρας έχει θλάση άλλα πάει στην έθνικη , ο Γκαρσία μανούριασε που δεν έπαιξε στο Καζάν και βγαίνει και Βλάνταν και πετάει και την μαλακία του (κατ'εμέ) και κάνουμε ΑΡΔ και αλλόθρησκους να κάνουν πάρτυ.Στη μέση και η παραίτηση του ΔΣ και δίνουμε την εντύπωση οτι γίναμε κομμάτια.Αν όντως είχε παράπονο προσωπικό να το εξέφραζε για την πάρτη όχι μεσω της ομάδας που κακά τα ψέμματα δε πάει και άσχημα απλά χάσαμε ένα εκτός έδρας μάτς και αυτό απο προσωπικα λαθη (Τσιριλο ) οχι απο λαθη προπονητη.Κίτρινη απο μένα γίατι το πρόγραμμα του μήνα ειναι δυσκολο και μονο συσπειρωση θελει οχι μανουρες.
Salta_paoki
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 11:11

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Salta_paoki »

Νταξει πολυτιμος αυτα τα 3 χρονια και αναντικαταστατος ακομα, αλλα αν νοιαζοταν για την ομαδα θα τα ελεγε αυτα κατευθειαν στον προπονητη και οχι στους αρδ. :evil: :evil:
Κι ο γκιγκς τρωει παγκο ρε βλανταν αλλα ξερει οτι ετσι βοηθαει περισσοτερο. ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”