21. Vladimir Ivić

Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21314
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από navigator11 »

ωρα να πιανεις δουλεια ...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106635
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Να συνέλθεις γρήγορα!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από gash04 »

Θα επανέλθει.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Olorin »

Μια χαρα επαιξε, πολυ καλος.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από moican4 »

Μολις βρει 100% τα πατηματα του ,θα γμαει οπως παλια... ;)

Το εχει αποδειξει...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από giapas »

Συμφωνω. Ειναι μαχητης και στα δυσκολα τον εμπιστευομαι
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από joshua »

Η πορεια του Ιβιτς θα ειναι συνεχως πτωτικη και οχι τοσο οσο εχει να κανει με το χτεσινο παιχνιδι που σε ενα βαθμο ειναι λογικη η κακη αποδοση λογω απουσιας αλλα λογω ηλικιας και νοοτροπιας που εχει επιδειξει και στο παρελθον με μονες καλες χρονιες αυτες που εληγε το συμβολαιο.Πλεον θα πρεπει να υπερβαλλει εαυτον για να επανελθει σε περσινες αποδοσεις αλωστε σε λιγο καιρο μπαινει στα 35 και η μετρια αποδοση του φετος δεν ηταν μονο αποτελεσμα τραυματισμου.Παρομοια αποδοση εχει απο την αρχη της χρονιας.Προσωπηκα περιμενω μια προσεκτικη αντιμετωπιση του απο πλευρας διαχειρισης ισως να παει λιγο πιο πισω στο 8 και οπως και οι περισσοτεροι νομιζω θελουν καποια προσθηκη στη θεση του που λογικα θα γινει το καλοκαιρι (no money).Μπορει να δωσει πολιτιμες λυσεις απο τον παγκο και στο 8 και πιο μπροστα.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eleos »

Όσοι ζητούσατε κάθετη, τσιμπήστε την στο 1ο γκολ στον πορτογάλο.

Δεν είναι ακόμα στο 100% μετα απο τον τραυματισμό και έπρεπε να παίζει και κόφτης αλλα τα πήγε αρκετά καλά.
Κανα 2 φλυαρίες και χασιματα της μπάλας.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κρατουσε αρκετες φορες περισσοτερο τη μπαλα και οποτε τ κανει δε βοηθαει πολυ...αλλα σημερα ειχε και δυσκολο ρολο...
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από funk »

τον θεωρω απο τους πλεον χρησιμους του πρωτου ημιχρονου.
μετα κουραστηκε.
αλλα νομιζω οτι μπορει ακομα και στα 35 του να εχει ενα πολυ αποδοτικο 65λεπτο.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από joshua »

Το παλικαρακι πλεον δεν μπορει να βγαλει 90λεπτο.Αν θελουμε να τον διατηρησουμε σε μια κατασταση που να μπορει να προσφερει κατι πρεπει να παρει την θεση του στο παγκο ως πρωτη αλλαγη στα χαφ.Για 20-30 λεπτα μπορει να δωσει πολυτιμες λυσεις.Σημερα εμοιαζε με πρωην ποδοσφαιριστη και οκ με τον τραυματισμο,θλαση πρωτου βαθμου ειχε που την επαθε περπατωντας οχι καμια ριξη για να τα ριχνουμε ολα εκει.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

επαιζε στην ουσια μονος του στο κεντρο,μαρκαρε μονος και πηγαινε να φτιαξει και παιχνιδι..Σημερα πιο πολυ ξαναπροβληματισε ο σταυρος και οχι ο ιβιτσ..ξεκινησε καλα μεχρι που φυσιολογικα τα φτυσε.

φυσικα ολοι συμφωνουν πως μεγαλωσε και πρεπει να υπαρχει προσεκτικη διαχειριση του ωστε να δινει αυτα που μπορει χωρις να καιγεται.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από moican4 »

Αντικατεστησε τον Γκαρσια πολυ καλα...
Ο Γκαρσια κυκλοφορει την μπαλα πιο πολυ απ ολους..
Το ιδιο εκανε και ο Ιβιτς σημερα..(20 πασες- Βιειρνια 15, Τσουκαλας 15)
Λογικο να κανει αρκετα λαθη λογω μη πολλων παιχνιδων ακομα (10 λαθη) και οσο μπορεσε πιεσε να κλεψει..(3 κλεψιματα)...
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από adamroxas »

Αλλο ματς βλεπαμε? Οκ κυκλωφορουσε την μπαλα, αλλα την πουλησε πολυ πιο ευκολα απο οτι εκανε παλιοτερα... ο γενικος του απολογισμος για μενα ειναι ισορροπημενος εως αρνητικος...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Photis »

Χάλια...πρώην ποδοσφαιριστής...τι να πει κανείς...Ούτε ο Τσουκαλάς κάνει για ψηλό επίπεδο....Ελπίζω να προσφέρει τουλάχιστον στα play off ο Σέρβος!!
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”