21. Vladimir Ivić
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21314
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 21. Vladimir Ivić
Η πορεια του Ιβιτς θα ειναι συνεχως πτωτικη και οχι τοσο οσο εχει να κανει με το χτεσινο παιχνιδι που σε ενα βαθμο ειναι λογικη η κακη αποδοση λογω απουσιας αλλα λογω ηλικιας και νοοτροπιας που εχει επιδειξει και στο παρελθον με μονες καλες χρονιες αυτες που εληγε το συμβολαιο.Πλεον θα πρεπει να υπερβαλλει εαυτον για να επανελθει σε περσινες αποδοσεις αλωστε σε λιγο καιρο μπαινει στα 35 και η μετρια αποδοση του φετος δεν ηταν μονο αποτελεσμα τραυματισμου.Παρομοια αποδοση εχει απο την αρχη της χρονιας.Προσωπηκα περιμενω μια προσεκτικη αντιμετωπιση του απο πλευρας διαχειρισης ισως να παει λιγο πιο πισω στο 8 και οπως και οι περισσοτεροι νομιζω θελουν καποια προσθηκη στη θεση του που λογικα θα γινει το καλοκαιρι (no money).Μπορει να δωσει πολιτιμες λυσεις απο τον παγκο και στο 8 και πιο μπροστα.
Re: 21. Vladimir Ivić
Όσοι ζητούσατε κάθετη, τσιμπήστε την στο 1ο γκολ στον πορτογάλο.
Δεν είναι ακόμα στο 100% μετα απο τον τραυματισμό και έπρεπε να παίζει και κόφτης αλλα τα πήγε αρκετά καλά.
Κανα 2 φλυαρίες και χασιματα της μπάλας.
Δεν είναι ακόμα στο 100% μετα απο τον τραυματισμό και έπρεπε να παίζει και κόφτης αλλα τα πήγε αρκετά καλά.
Κανα 2 φλυαρίες και χασιματα της μπάλας.
Re: 21. Vladimir Ivić
κρατουσε αρκετες φορες περισσοτερο τη μπαλα και οποτε τ κανει δε βοηθαει πολυ...αλλα σημερα ειχε και δυσκολο ρολο...
Re: 21. Vladimir Ivić
τον θεωρω απο τους πλεον χρησιμους του πρωτου ημιχρονου.
μετα κουραστηκε.
αλλα νομιζω οτι μπορει ακομα και στα 35 του να εχει ενα πολυ αποδοτικο 65λεπτο.
μετα κουραστηκε.
αλλα νομιζω οτι μπορει ακομα και στα 35 του να εχει ενα πολυ αποδοτικο 65λεπτο.
Re: 21. Vladimir Ivić
Το παλικαρακι πλεον δεν μπορει να βγαλει 90λεπτο.Αν θελουμε να τον διατηρησουμε σε μια κατασταση που να μπορει να προσφερει κατι πρεπει να παρει την θεση του στο παγκο ως πρωτη αλλαγη στα χαφ.Για 20-30 λεπτα μπορει να δωσει πολυτιμες λυσεις.Σημερα εμοιαζε με πρωην ποδοσφαιριστη και οκ με τον τραυματισμο,θλαση πρωτου βαθμου ειχε που την επαθε περπατωντας οχι καμια ριξη για να τα ριχνουμε ολα εκει.
Re: 21. Vladimir Ivić
επαιζε στην ουσια μονος του στο κεντρο,μαρκαρε μονος και πηγαινε να φτιαξει και παιχνιδι..Σημερα πιο πολυ ξαναπροβληματισε ο σταυρος και οχι ο ιβιτσ..ξεκινησε καλα μεχρι που φυσιολογικα τα φτυσε.
φυσικα ολοι συμφωνουν πως μεγαλωσε και πρεπει να υπαρχει προσεκτικη διαχειριση του ωστε να δινει αυτα που μπορει χωρις να καιγεται.
φυσικα ολοι συμφωνουν πως μεγαλωσε και πρεπει να υπαρχει προσεκτικη διαχειριση του ωστε να δινει αυτα που μπορει χωρις να καιγεται.
Re: 21. Vladimir Ivić
Αντικατεστησε τον Γκαρσια πολυ καλα...
Ο Γκαρσια κυκλοφορει την μπαλα πιο πολυ απ ολους..
Το ιδιο εκανε και ο Ιβιτς σημερα..(20 πασες- Βιειρνια 15, Τσουκαλας 15)
Λογικο να κανει αρκετα λαθη λογω μη πολλων παιχνιδων ακομα (10 λαθη) και οσο μπορεσε πιεσε να κλεψει..(3 κλεψιματα)...
Ο Γκαρσια κυκλοφορει την μπαλα πιο πολυ απ ολους..
Το ιδιο εκανε και ο Ιβιτς σημερα..(20 πασες- Βιειρνια 15, Τσουκαλας 15)
Λογικο να κανει αρκετα λαθη λογω μη πολλων παιχνιδων ακομα (10 λαθη) και οσο μπορεσε πιεσε να κλεψει..(3 κλεψιματα)...
Re: 21. Vladimir Ivić
Αλλο ματς βλεπαμε? Οκ κυκλωφορουσε την μπαλα, αλλα την πουλησε πολυ πιο ευκολα απο οτι εκανε παλιοτερα... ο γενικος του απολογισμος για μενα ειναι ισορροπημενος εως αρνητικος...
Re: 21. Vladimir Ivić
Χάλια...πρώην ποδοσφαιριστής...τι να πει κανείς...Ούτε ο Τσουκαλάς κάνει για ψηλό επίπεδο....Ελπίζω να προσφέρει τουλάχιστον στα play off ο Σέρβος!!
