Δεν εχεις αδικο αλλα περσυ τετοια εποχη δεν ηταν τοσο χαλια. Χωρις να θελω να γκρινιαξω και με ολο το σεβασμο στην τεραστια προσφορα του στην ομαδα μας, φετος δεν βλεπεται. Ισως και αυτος θα πρεπει να ξεκουραστει καναδυο ματς μπας και ξελαμπικαρει λιγο. Δεν το συζηταμε καν ομως οτι στην ομαδα ειναι απαραιτητος. Ο Ιβιτς ειναι παντα ο Ιβιτς..moican4 έγραψε:Παντα μετα τον Ιανουαριο παιζει..
Δεν ξερω γιατι και περσι και προπερσι και ΠΑΝΤΑ στον δευτερο γυρο επαιζε...
Δεν τον φοβαμαι, τις λυσεις θα τις δωσει οταν χρειαστει...
21. Vladimir Ivić
Re: 21. Vladimir Ivić
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106636
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 21. Vladimir Ivić
στα 34 πλέον τον πήραν τα χρόνια δυστυχώς..καμιά ξεκούραση δε θέλει,και με τη Μπριζ ξεκούραστος ήταν και δεν υπήρχε Ιβιτς στο γήπεδο,για άλλη μια φορά φέτος..ας το πάρουμε απόφαση παιδιά,δεν υπάρχει πλεον ο περσινός Βλανταν
Re: 21. Vladimir Ivić
+ ∞
μεγαλοσε ο βλανταν και ας μην τα περιμένουμε ολα απο αυτον.
Θελουμε παικταρα στην θεση του οσο πιο αμεσα γινετε.
μεγαλοσε ο βλανταν και ας μην τα περιμένουμε ολα απο αυτον.
Θελουμε παικταρα στην θεση του οσο πιο αμεσα γινετε.
Re: 21. Vladimir Ivić
2 κακά παιχνίδια έκανε (όχι ότι η υπόλοιπη ομάδα ήταν καλύτερη) και προλάβατε και τον φάγατε.
Δε θα αργήσει να σας διαψεύσει όπως πάντα, είμαι σίγουρος.
Δε θα αργήσει να σας διαψεύσει όπως πάντα, είμαι σίγουρος.
Re: 21. Vladimir Ivić
Μεγάλη πουτ@ν@ ο Ίβιτς θα κλείσει στόματα...δεν τον φοβάμαι...
Κι αυτός όπως ο Κοντρέρας και ο Γκαρσία έχουν καταλάβει σε τι σύλλογο παίζουν και αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους όταν έχουν και αντιδρούν...
Κι αυτός όπως ο Κοντρέρας και ο Γκαρσία έχουν καταλάβει σε τι σύλλογο παίζουν και αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους όταν έχουν και αντιδρούν...
Re: 21. Vladimir Ivić
Το παλιό κρασί είναι πάντοτε το καλό!!! Ο Ιβιτς είναι ένα από αυτό ... Το καλό ποιοτικό κρασί. Δεν με φοβίζει.
Re: 21. Vladimir Ivić
Τριγυρνάς στα νήματα και κάνεις ιατρικό δελτίο;
Όσο αντέξει εγώ μπράβο θα του πω. Και όχι επειδή είμαι "προσωπολάτρης".
Όσο αντέξει εγώ μπράβο θα του πω. Και όχι επειδή είμαι "προσωπολάτρης".
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106636
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 21. Vladimir Ivić
Θα πω κατι για την απουσια του και ελπιζω να μην με παρεξηγησει ο πολυτιμοτερος παικτης της προηγουμενης χρονιας που ειναι και φετος υπερπολυτιμος παικτης για την ομαδα μας....Πιστευω πως η απουσια του,θα μας δωσει ταχυτητα,που θα χρειαστει περισσοτερο,μεσα στο Ζαγκρεμπ,απο τις καθετες μπαλιες του!
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 21. Vladimir Ivić
Νομίζω ότι φέτος αποδεδειγμένα η ομάδα πατάει καλύτερα χωρίς Ιβιτς... Δε λέω είναι παιχτάρα αλλά φέτος δείχνει ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σαν βασικός