21. Vladimir Ivić
Re: 21. Vladimir Ivić
Το πρόβλημά μου δεν είναι τόσο στη δεύτερη κάρτα όσο στην πρώτη. Την πήρε σε φάση που κερδίσαμε εμείς φάουλ! Πιστεύω ότι θα μας το ξεπληρώσει.
Re: 21. Vladimir Ivić
Πρεπει να αποδεχτουμε ολοι οτι η ομαδα δεν εχει παιχτες τσιγκολελετες, εχει παιχτες αρσενικους με τσαμπουκα που δεν μπορουν να συγκρατησουν τα νευρα τους (δεν το λεω σαν δικαιολογια αλλα οι περισσοτεροι απο εμας τι θα εκαναν στη θεση τους? γιαυτο καλυτερα να μην κρινουμε τοσο αυστηρα), ακριβως πριν την δευτερη κιτρινη του ιβιτς οπως ειδαμε ολοι ο μοντεστο του ριχνει σκαρια στο γονατο και μενει ατιμωρητη, εχει προηγηθει και η φαση του σαλπι (για μενα δεν ειναι πεναλτι) που ολοι οι παιχτες μας νομιζουν οτι ειναι πεναλτι γιατι ετσι φαινεται με τη πρωτη ματια εδωσαν και ενα γκολ δωρο, βλεπουν οτι ειναι καλυτεροι και παρολα αυτα χανουν με 1-0 ε λοιπον καποιος θα βρισκοταν και θα εχανε την αυτοσυγκεντρωση του.
Και παμε τωρα στις φασεις για να πω και εγω τη γνωμη μου, ολα εγιναν μεσα σε 13 λεπτα ξεκιναμε με τη φαση του γκαρσια με τον ντουντου και οι δυο σηκωνουν ψηλα το ποδι ο γκαρσια προλαβαινει τη μπαλα και ο ντουντου τον βρισκει στο καλαμι με τις σκαρες, η γνωμη μου ειναι οτι αφου και οι δυο κανουν προβολη ψηλα τιμωρειτε ο ντουντου με κιτρινη και τελος, αλλα οπως ολοι ειδαμε ο γκαρσια τον βουταει απο τον γιακα και τον πεταει κατω λες και ηταν φτερο, φανταστειτε λοιπον που εχουν φτασει οι παλμοι και πως εχουν τσιτωθει τα νευρα οποτε δικαιολογημενα τρωει και αυτος καρτα, αν παρατηρησατε απο αυτη τη φαση ξεκιναει ο εκνευρισμος του ιβιτς (τρεχει πρωτος να διαμαρτυρηθει) και καταληγει στη μοιραια για την ομαδα φαση.
Η φαση του ιβιτς ο μοντεστο του ριχνει σκαρια στο γονατο την οποια δεν βλεπει ο παμποριδης η τη βλεπει και κανει τα στραβα ματια και αυτο ειναι το μονο λαθος του, δε δειχνει καρτα οπως επρεπε και αμεσως μετα ερχετε η κοκκινη στον ιβιτς και το παιχνιδι τελειωνει.
Αμεσως μετα την αποβολη του ιβιτς ο μοντεστο τρωει καρτα σε μαρκαρισμα στον βιερινια.
Τι θελω να πω καμια φορα συνομωτουν τα παντα για να χαθει ενα παιχνιδι ποδοσφαιρου.
Και παμε στα αν που δεν τα συμπαθω αλλα θα σας τα πω για να δικαιολογησω αυτο που γραφω παραπανω.
Αν λοιπον ηταν ευστοχος ο φωτακης στο κενο ουσιαστικα τερμα, αν ο παμποριδης εδειχνε καρτα στο μαρκαρισμα του μοντεστο ισως να ειχε βγει αυτος με κοκκινη και οχι ο ιβιτς, αν ο χαβος ειχε καταλαβει οτι ο ιβιτς ειχε τρελαθει θα τον ειχε αποσυρει αλλα πως να αποσυρεις τον καλυτερο για μενα παιχτη σου ως εκεινη τη στιγμη? δυστηχως δεν ειναι μπασκετ να τον βγαλεις 3-4 λεπτα να τον ηρεμησεις, και το μεγαλυτερο αν παλι κατα τη γνωμη μου ΑΝ στη θεση του σακελαριου επαιζε ο λινο οχι μονο δεν χαναμε 3-0 αλλα θα τους ειχαμε βαλει στα διχτυα.
Υ.Γ Ετσι λοιπον ειδα εγω το παιχνιδι, περιμενω τα σχολια σας
Και παμε τωρα στις φασεις για να πω και εγω τη γνωμη μου, ολα εγιναν μεσα σε 13 λεπτα ξεκιναμε με τη φαση του γκαρσια με τον ντουντου και οι δυο σηκωνουν ψηλα το ποδι ο γκαρσια προλαβαινει τη μπαλα και ο ντουντου τον βρισκει στο καλαμι με τις σκαρες, η γνωμη μου ειναι οτι αφου και οι δυο κανουν προβολη ψηλα τιμωρειτε ο ντουντου με κιτρινη και τελος, αλλα οπως ολοι ειδαμε ο γκαρσια τον βουταει απο τον γιακα και τον πεταει κατω λες και ηταν φτερο, φανταστειτε λοιπον που εχουν φτασει οι παλμοι και πως εχουν τσιτωθει τα νευρα οποτε δικαιολογημενα τρωει και αυτος καρτα, αν παρατηρησατε απο αυτη τη φαση ξεκιναει ο εκνευρισμος του ιβιτς (τρεχει πρωτος να διαμαρτυρηθει) και καταληγει στη μοιραια για την ομαδα φαση.
Η φαση του ιβιτς ο μοντεστο του ριχνει σκαρια στο γονατο την οποια δεν βλεπει ο παμποριδης η τη βλεπει και κανει τα στραβα ματια και αυτο ειναι το μονο λαθος του, δε δειχνει καρτα οπως επρεπε και αμεσως μετα ερχετε η κοκκινη στον ιβιτς και το παιχνιδι τελειωνει.
Αμεσως μετα την αποβολη του ιβιτς ο μοντεστο τρωει καρτα σε μαρκαρισμα στον βιερινια.
Τι θελω να πω καμια φορα συνομωτουν τα παντα για να χαθει ενα παιχνιδι ποδοσφαιρου.
Και παμε στα αν που δεν τα συμπαθω αλλα θα σας τα πω για να δικαιολογησω αυτο που γραφω παραπανω.
Αν λοιπον ηταν ευστοχος ο φωτακης στο κενο ουσιαστικα τερμα, αν ο παμποριδης εδειχνε καρτα στο μαρκαρισμα του μοντεστο ισως να ειχε βγει αυτος με κοκκινη και οχι ο ιβιτς, αν ο χαβος ειχε καταλαβει οτι ο ιβιτς ειχε τρελαθει θα τον ειχε αποσυρει αλλα πως να αποσυρεις τον καλυτερο για μενα παιχτη σου ως εκεινη τη στιγμη? δυστηχως δεν ειναι μπασκετ να τον βγαλεις 3-4 λεπτα να τον ηρεμησεις, και το μεγαλυτερο αν παλι κατα τη γνωμη μου ΑΝ στη θεση του σακελαριου επαιζε ο λινο οχι μονο δεν χαναμε 3-0 αλλα θα τους ειχαμε βαλει στα διχτυα.
Υ.Γ Ετσι λοιπον ειδα εγω το παιχνιδι, περιμενω τα σχολια σας
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 21. Vladimir Ivić
Ετσι ακριβως ειναι φιλε...
Χρειαζεται και τυχη και οι συγκυριες να ειναι υπερ σου...Οπως πηρες αλλα ματς στο 90φευγα, οπως η πρωτη φαση που εκανες περσι στον γαυρο (εντινιο 35ο λεπτο γκολ), ε, χτες δεν σου εκατσε... Δεν ειχες αστρο... Βοηθησε και ο διαιτητης και τελος...
Χρειαζεται και τυχη και οι συγκυριες να ειναι υπερ σου...Οπως πηρες αλλα ματς στο 90φευγα, οπως η πρωτη φαση που εκανες περσι στον γαυρο (εντινιο 35ο λεπτο γκολ), ε, χτες δεν σου εκατσε... Δεν ειχες αστρο... Βοηθησε και ο διαιτητης και τελος...
Re: 21. Vladimir Ivić
Πιστεύω ότι ήταν πολύ δύσκολο να γυρίσει την μπάλα στο πέναλτυ εκείνη την στιγμή και με την συγκεκριμένη τροχιά της μπάλας.Besuch έγραψε:Το οτι δεν σε ειδε (;) ο Φωτακης , Βλανταν στη φαση της κεφαλιας του στο δοκαρι δεν ειναι δικαιολογια για να κανεις και συ το ιδιο. Σταματηστε να βαζετε τους εαυτους σας πανω απ'ολα.
Λίγο παραπάνω δύναμη να έβαζε όμως..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 21. Vladimir Ivić
Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να πασάρει στον Φωτάκη και να μην σουτάρει ο ίδιος. Για την πρώτη - ανόητη - κάρτα που παίρνει, πέρυσι είχε δοθεί κόκκινη στον Vieirinha στον αγώνα ΠΑΟΚ - Αστέρας Τρίπολης. Φέτος ήταν μόνο κίτρινη.
Συμφωνώ ότι έπρεπε να πάρει κίτρινη και ο Μόδεστος. Αλλά άλλο αυτό και άλλο να λέμε ότι φταίει ο διαιτητής.
Το ποδόσφαιρο είναι άθλημα με συγκεκριμένους κανόνες. Δεν είναι ούτε κοκορομαχίες, ούτε kick-boxing, για να θαυμάζουμε τους τσαμπουκαλήδες. Φυσιολογικό είναι να υπάρχουν νεύρα, αλλά ο σωστός επαγγελματίας ΟΦΕΙΛΕΙ να συγκρατεί τα νεύρα του, γιατί αλλιώς καταστρέφει την προσπάθεια όλης της ομάδας.
Όπως στον αγώνα της Ξάνθης είχα κατακρίνει τον Contreras σήμερα θα κατακρίνω τον Vlantan.
Συμφωνώ ότι έπρεπε να πάρει κίτρινη και ο Μόδεστος. Αλλά άλλο αυτό και άλλο να λέμε ότι φταίει ο διαιτητής.
Το ποδόσφαιρο είναι άθλημα με συγκεκριμένους κανόνες. Δεν είναι ούτε κοκορομαχίες, ούτε kick-boxing, για να θαυμάζουμε τους τσαμπουκαλήδες. Φυσιολογικό είναι να υπάρχουν νεύρα, αλλά ο σωστός επαγγελματίας ΟΦΕΙΛΕΙ να συγκρατεί τα νεύρα του, γιατί αλλιώς καταστρέφει την προσπάθεια όλης της ομάδας.
Όπως στον αγώνα της Ξάνθης είχα κατακρίνει τον Contreras σήμερα θα κατακρίνω τον Vlantan.
Re: 21. Vladimir Ivić
On her way to work one morning
Down the path along side the lake
A tender hearted woman saw a poor half frozen snake
His pretty colored skin had been all frosted with the dew
"Oh well," she cried, "I'll take you in and I'll take care of you"
"Take me in oh tender woman
Take me in, for heaven's sake
Take me in oh tender woman," sighed the snake
She wrapped him up all cozy in a curvature of silk
And then laid him by the fireside with some honey and some milk
Now she hurried home from work that night as soon as she arrived
She found that pretty snake she'd taking in had been revived
"Take me in, oh tender woman
Take me in, for heaven's sake
Take me in oh tender woman," sighed the snake
Now she clutched him to her bosom, "You're so beautiful," she cried
"But if I hadn't brought you in by now you might have died"
Now she stroked his pretty skin and then she kissed and held him tight
But instead of saying thanks, that snake gave her a vicious bite
"Take me in, oh tender woman
Take me in, for heaven's sake
Take me in oh tender woman," sighed the snake
"I saved you," cried that woman
"And you've bit me even, why?
You know your bite is poisonous and now I'm going to die"
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in
"Take me in, oh tender woman
Take me in, for heaven's sake
Take me in oh tender woman," sighed the snake.
[youtube]T_ZBqpEUbik&feature=player_embedded[/youtube]
Down the path along side the lake
A tender hearted woman saw a poor half frozen snake
His pretty colored skin had been all frosted with the dew
"Oh well," she cried, "I'll take you in and I'll take care of you"
"Take me in oh tender woman
Take me in, for heaven's sake
Take me in oh tender woman," sighed the snake
She wrapped him up all cozy in a curvature of silk
And then laid him by the fireside with some honey and some milk
Now she hurried home from work that night as soon as she arrived
She found that pretty snake she'd taking in had been revived
"Take me in, oh tender woman
Take me in, for heaven's sake
Take me in oh tender woman," sighed the snake
Now she clutched him to her bosom, "You're so beautiful," she cried
"But if I hadn't brought you in by now you might have died"
Now she stroked his pretty skin and then she kissed and held him tight
But instead of saying thanks, that snake gave her a vicious bite
"Take me in, oh tender woman
Take me in, for heaven's sake
Take me in oh tender woman," sighed the snake
"I saved you," cried that woman
"And you've bit me even, why?
You know your bite is poisonous and now I'm going to die"
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in
"Take me in, oh tender woman
Take me in, for heaven's sake
Take me in oh tender woman," sighed the snake.
[youtube]T_ZBqpEUbik&feature=player_embedded[/youtube]
Re: 21. Vladimir Ivić
Σωστές οι δηλώσεις που έκανε και ανέβηκαν στη κεντρική.
Με καλύπτει σε γενικές γραμμές.
Εκτιμώ πολύ το γεγονός ότι ο ίδιος ζητάει να τιμωρηθεί .
Με καλύπτει σε γενικές γραμμές.
Εκτιμώ πολύ το γεγονός ότι ο ίδιος ζητάει να τιμωρηθεί .
Re: 21. Vladimir Ivić
Δηλώσεις μεγάλου παίχτη.
Εμφάνιση μεγάλου παίχτη.
Αποβολή μεγάλου βλάκα..
Αλλά είπαμε, είσαι μεγάλο pulain και σε συγχωρώ..
Εμφάνιση μεγάλου παίχτη.
Αποβολή μεγάλου βλάκα..
Αλλά είπαμε, είσαι μεγάλο pulain και σε συγχωρώ..
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 21. Vladimir Ivić
γιαυτο λεμε οτι χρειαζομαστε ενα παικταρα στο κεντρο ... εκει ενας καλος παιχτης θα εδινε πασα στον φωτακη και θα βαζαμε ενα ευκολο γκολ ...moican4 έγραψε:Δωστην την πτανα στον Φωτακη, αφου τους τραβας πανω σου....!!!
Re: 21. Vladimir Ivić
Άμα είχες παιχταρά (γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενα σου δεν έχεις..) και είχε περάσει μόνος 5 παίχτες στην αρχή της φάσης, και ήταν ΤΟΣΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ ΠΙΑ, θάμπαινε στα δίχτια με τη μπάλα, όχι απλά δε θάδινε πάσα...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 21. Vladimir Ivić
To καλο τωρα ειναι,μιας και ζητησε 100 φορες συγγνωμη,οτι αυτος θα τα παρει και θα αρχισει τωρα να μας διξει οτι δεν ηταν τζαμπα απο τους καλυτερους μας παικτες φετος...Πιστευω οτι θα αρχισει τις πολυ καλες εμφανισεις και να σφηνωνει τα μπαλακια ενα-ενα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
