21. Vladimir Ivić
Re: 21. Vladimir Ivić
Βλάνταν παιχταρά μου, δε ξέρω τι λένε οι άλλοι, εγώ γούσταρα ότι έκανες όπως και ότι κάνετε και εκφράζεστε...
δε πα να χάσω τα παιχνίδια με τις κόκκινες αφού πάνε να σας κόψουν την μπάλα, τουλάχιστον βγάλετε τη τρέλα σας...
και το εννοώ, γιατί είδα και πέρισυ που είμασταν γατάκια τι πήραμε; Βρήκαν παιχνίδι σε μαμήσαν και δε μιλούσες κιόλας γιατί δε φάνηκαν πουθενά αυτοί...
αν θέλουν να σε κερδίσουν θα το κάνουν όπως και να έχει...
Καλύτερα έτσι παρά γατάκια τύπου μελίση και άλλα καλά παιδιά....να μη σου δίνει πέναλτυ και να λες σαν αρχηγός του ΠΑΟΚ ''ε τι να κάνουμε, δε το έδωσε'''
Σιγά όλοι γίναμε υπεράνω τώρα...
Και τέλος ο μοδέστος πάει να του κόψει τη μπάλα με προβολή στο γόνατο, το ίδιο και ο ντου ντου στον παυλάρα...
καλύτερα έτσι..είδαμε και στο χαριλάου που κάτσαμε και τι φάγαμε εύκολα τη σφαγή πέρισυ...
Ευχαριστώ Βλάνταν...
υγ. τι περιμένετε Ελλάδα είσαι...τα ίδια λέγατε και για παυλάρες με τις κόκκινες και ξανά με Ίβιτς και μετά τα γυρνούσατε...
δε πα να χάσω τα παιχνίδια με τις κόκκινες αφού πάνε να σας κόψουν την μπάλα, τουλάχιστον βγάλετε τη τρέλα σας...
και το εννοώ, γιατί είδα και πέρισυ που είμασταν γατάκια τι πήραμε; Βρήκαν παιχνίδι σε μαμήσαν και δε μιλούσες κιόλας γιατί δε φάνηκαν πουθενά αυτοί...
αν θέλουν να σε κερδίσουν θα το κάνουν όπως και να έχει...
Καλύτερα έτσι παρά γατάκια τύπου μελίση και άλλα καλά παιδιά....να μη σου δίνει πέναλτυ και να λες σαν αρχηγός του ΠΑΟΚ ''ε τι να κάνουμε, δε το έδωσε'''
Σιγά όλοι γίναμε υπεράνω τώρα...
Και τέλος ο μοδέστος πάει να του κόψει τη μπάλα με προβολή στο γόνατο, το ίδιο και ο ντου ντου στον παυλάρα...
καλύτερα έτσι..είδαμε και στο χαριλάου που κάτσαμε και τι φάγαμε εύκολα τη σφαγή πέρισυ...
Ευχαριστώ Βλάνταν...
υγ. τι περιμένετε Ελλάδα είσαι...τα ίδια λέγατε και για παυλάρες με τις κόκκινες και ξανά με Ίβιτς και μετά τα γυρνούσατε...
Re: 21. Vladimir Ivić
με αυτή την λογική μικροί παίχτες είναι και ο Γκαρσία ή ο Κοντρέρας που έχουν φάει αντίστοιχες κόκκινες... δεν είναι έτσι PARASANDALΕ, και νομίζω ότι απλώς δεν διατύπωσες σωστά αυτό που ήθελες να γράψεις.PARASANDALOS έγραψε:μικρος παιχτης για τη συμπεριφορα του .....οχι για το τι εχει προσφερει
Πάντως από την μία θέλουμε τσαμπουκά και "αλητεία" στα ντέρμπι και από την άλλη αν ξεφύγουμε (λογο και αυτού του γεγονότος) τους σταυρώνουμε...
Άποψη μου, ΝΑΙ ΘΕΛΩ ΤΕΤΟΙΑ ΝΕΥΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ.
Εσύ δεν έχεις ούτε προστασία ούτε τίποτα, όπως οι κάτω... αλλά αν δεν είχες τετοια νευρα και τετοιο τσαμπουκα (το οποίο ΧΤΙΖΕΤΑΙ και δεν "αγοράζεται"), δεν υπήρχε περίπτωση να πάρεις π.χ. πέρυσι διπλό ή διπλά μέσα στο τηγάνι...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thief την Δευ 22 Νοέμ 2010, 01:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 21. Vladimir Ivić
αλλο πραγμα ειναι παιζω με τσαμπουκα και αλλο ειναι δεν με νοιαζει αν θα φαω κοκκινη
αυτη την αισθηση μου δειχνουν καποιοι παιχτες
ο σακελαριου δηλαδη γιατι δεν τρωει κοκκινες η ο μαλεζας??
επειδη τους νοιαζει προφανως να μην εκθεσουν την ομαδα
απο εκει και περα εκανε καλο παιχνιδι σημερα ο ιβιτς απο τα καλυτερα του φετος
αυτη την αισθηση μου δειχνουν καποιοι παιχτες
ο σακελαριου δηλαδη γιατι δεν τρωει κοκκινες η ο μαλεζας??
επειδη τους νοιαζει προφανως να μην εκθεσουν την ομαδα
απο εκει και περα εκανε καλο παιχνιδι σημερα ο ιβιτς απο τα καλυτερα του φετος
Re: 21. Vladimir Ivić
για να μην παρηξηγηθω... εννοείται ότι η κόκκινη του Ίβιτς είναι παιδική και αστεία...
αλλά αυτή είναι απόρια (ετσι πιστεύω) ενός μέγιστου φανατισμού που προέρχεται από την ίδια της φιλοσοφίας της ομάδας (που συμφωνώ 100%), δηλαδή της ομάδας ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ, αλλά πρέπει ταυτόχρονα να είμαστε συγκεντρωμένοι και στην κάθε λεπτομέροια γιατί οι κάτω απλώς δεν χαρίζονται...
Εγώ διαφωνώ στον χαρακτηρισμό μικρός παίχτης, γι' αυτό και το Post μου.
αλλά αυτή είναι απόρια (ετσι πιστεύω) ενός μέγιστου φανατισμού που προέρχεται από την ίδια της φιλοσοφίας της ομάδας (που συμφωνώ 100%), δηλαδή της ομάδας ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ, αλλά πρέπει ταυτόχρονα να είμαστε συγκεντρωμένοι και στην κάθε λεπτομέροια γιατί οι κάτω απλώς δεν χαρίζονται...
Εγώ διαφωνώ στον χαρακτηρισμό μικρός παίχτης, γι' αυτό και το Post μου.
Re: 21. Vladimir Ivić
να τρως κλοτσιες ,ξυλο και μετα να ζητας συγγνωμη...κακως εκνευριστηκες αλλα εγω σε καταλαβαινω..πριν ενα λεπτο ο μοντεστο παει να σου κοψει τη μπαλα και δεν περνει καν καρτα...το ιδιο παει να σου κανει και παπαδοπουλος στο α ημιχρονο στην πρωτη καρτα
για μενα η διοικηση φταει που δεν σας προστατευει..και οταν δεν σας προστατευει φυσικα δεν μπορει να ζητησει ευθυνες
για μενα η διοικηση φταει που δεν σας προστατευει..και οταν δεν σας προστατευει φυσικα δεν μπορει να ζητησει ευθυνες
Re: 21. Vladimir Ivić
Αγωνία για ηλεκτροσόκ. Νεκροζώντανοι στο Κύτταρο. Σκηνές ροκ.
Φωτογραφία με την Μπέλλου.
Μ' αεροπλάνα και βαπόρια
και με τους φίλους τους παλιούς
τριγυρνάμε στα σκοτάδια
κι όμως εσύ δε μας ακούς.
Δε μας ακούς που τραγουδάμε
με φωνές ηλεκτρικές
μες στις υπόγειες στοές
ώσπου οι τροχιές μας συναντάνε
τις βασικές σου τις αρχές.
Ο πατέρας μου ο Μπάτης (Απρόσιτη μητέρα μορφή από χώμα και ουρανό)
ήρθε απ' τη Σμύρνη το '22
( θα χαθώ απ'τα μάτια σου τα δυο)
κι έζησε πενήντα χρόνια (μες στον κόσμο)
σ' ένα κατώι μυστικό (σαν Πρόσφυγας)
σ'ένα κατώι μυστικό)
Σ' αυτόν τον τόπο όσοι αγαπούνε (αν αγαπούνε)
τρώνε βρώμικο ψωμί (τρώνε βρώμικο ψωμί)
(του λόγου σου οι πιστοί)
κι οι πόθοι τούς ακολουθούνε (κι οι πόθοι τούς ακολουθούνε υπόγεια διαδρομή)
υπόγεια διαδρομή.
Χθες το βράδυ είδα ένα φίλο
σαν ξωτικό να τριγυρνά
πάνω στη μοτοσικλέτα
και πίσω τρέχανε σκυλιά.
Σήκω ψυχή μου δώσε ρεύμα
βάλε στα ρούχα σου φωτιά (σαν τον Μάρκο)
βάλε στα όργανα φωτιά ( βάλε στα όργανα φωτιά)
να τιναχτεί σαν Μαύρο Σπέρμα* (χρυσή λαβωματιά να τιναχτεί σαν μαυρο πνευμα)
η τρομερή μας η λαλιά (η τρομερή μας η λαλιά)
*Πριν την κυκλοφορία ο πρόεδρος της Lyra Αλέκος Πατσιφάς
άσκησε βέτο στο να αλλαχθεί η λέξη από
μαύρο σπέρμα σε μαύρο πνεύμα
και τα κατάφερε.
[youtube]OvHjGzEXiWA&feature=related[/youtube]
Φωτογραφία με την Μπέλλου.
Μ' αεροπλάνα και βαπόρια
και με τους φίλους τους παλιούς
τριγυρνάμε στα σκοτάδια
κι όμως εσύ δε μας ακούς.
Δε μας ακούς που τραγουδάμε
με φωνές ηλεκτρικές
μες στις υπόγειες στοές
ώσπου οι τροχιές μας συναντάνε
τις βασικές σου τις αρχές.
Ο πατέρας μου ο Μπάτης (Απρόσιτη μητέρα μορφή από χώμα και ουρανό)
ήρθε απ' τη Σμύρνη το '22
( θα χαθώ απ'τα μάτια σου τα δυο)
κι έζησε πενήντα χρόνια (μες στον κόσμο)
σ' ένα κατώι μυστικό (σαν Πρόσφυγας)
σ'ένα κατώι μυστικό)
Σ' αυτόν τον τόπο όσοι αγαπούνε (αν αγαπούνε)
τρώνε βρώμικο ψωμί (τρώνε βρώμικο ψωμί)
(του λόγου σου οι πιστοί)
κι οι πόθοι τούς ακολουθούνε (κι οι πόθοι τούς ακολουθούνε υπόγεια διαδρομή)
υπόγεια διαδρομή.
Χθες το βράδυ είδα ένα φίλο
σαν ξωτικό να τριγυρνά
πάνω στη μοτοσικλέτα
και πίσω τρέχανε σκυλιά.
Σήκω ψυχή μου δώσε ρεύμα
βάλε στα ρούχα σου φωτιά (σαν τον Μάρκο)
βάλε στα όργανα φωτιά ( βάλε στα όργανα φωτιά)
να τιναχτεί σαν Μαύρο Σπέρμα* (χρυσή λαβωματιά να τιναχτεί σαν μαυρο πνευμα)
η τρομερή μας η λαλιά (η τρομερή μας η λαλιά)
*Πριν την κυκλοφορία ο πρόεδρος της Lyra Αλέκος Πατσιφάς
άσκησε βέτο στο να αλλαχθεί η λέξη από
μαύρο σπέρμα σε μαύρο πνεύμα
και τα κατάφερε.
[youtube]OvHjGzEXiWA&feature=related[/youtube]
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21301
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 21. Vladimir Ivić
τω οντι.μας κρεμασες ρε βλανταν.ενα παιχνιδι,που νομοτελειακα εκλινε προς την ισοπαλια τουλαχιστον,το <<δωρισες>> στους ανυπαρκτους.γιατι ο γκεϊ ηταν χθες αγωνιστικα ανυπαρκτος κ αν συνεχισει ετσι,θα χρειαστει να ερθουν σε <<δυσκολη>> θεση πολλοι διαιτητες για να σηκωσει κουπα!
Re: 21. Vladimir Ivić
Το τραγικο ειναι οτι μεχρι εκεινη τη στιγμη εκανε το καλυτερο φετεινο του παιχνιδι και εδειξε οτι ανεβαζει στροφες!
Δεν δινεις ρε συ Βλανταν τετοιες ευκαιριες σε Παμποριδη που ξερεις οτι τις περιμενει! Και στην πρωτη καρτα κ στη δευτερη. Φυσικα αντιστοιχα μαρκαρισματα του Γαυρου (μεχρι την αποβολη) εμειναν ολα ατιμωρητα (Σε Βιερινια Γκαρσια) αλλα εσυ αληθεια πιστευες οτι θα τη γλυτωνες?
Μαθε να συγκρατεις τον εκνευρισμο σου (παιχταρα)!
ΥΓ Οντως πολυ σπασιμο η -μη- πασα στο Φωτακη, Μοικανε....τρελλαθηκα κι εγω. Οχι οτι ηταν ο μονος...η ομαδα πασχει στο τελος απο ελειψη ομαδικοτητας! Εμφανεστατα. Καλα τα μακρυνα σουτ αλλα οχι οταν υπαρχουν καλυτερες επιλογες! Ιβιτς-Γκαρσια-Ελ Ζαρ-Φωτακης-Βιερινια το παρακαναν σε μερικες στιγμες (και) χθες.
Το οτι δεν σε ειδε (;) ο Φωτακης , Βλανταν στη φαση της κεφαλιας του στο δοκαρι δεν ειναι δικαιολογια για να κανεις και συ το ιδιο. Σταματηστε να βαζετε τους εαυτους σας πανω απ'ολα.
Δεν δινεις ρε συ Βλανταν τετοιες ευκαιριες σε Παμποριδη που ξερεις οτι τις περιμενει! Και στην πρωτη καρτα κ στη δευτερη. Φυσικα αντιστοιχα μαρκαρισματα του Γαυρου (μεχρι την αποβολη) εμειναν ολα ατιμωρητα (Σε Βιερινια Γκαρσια) αλλα εσυ αληθεια πιστευες οτι θα τη γλυτωνες?
Μαθε να συγκρατεις τον εκνευρισμο σου (παιχταρα)!
ΥΓ Οντως πολυ σπασιμο η -μη- πασα στο Φωτακη, Μοικανε....τρελλαθηκα κι εγω. Οχι οτι ηταν ο μονος...η ομαδα πασχει στο τελος απο ελειψη ομαδικοτητας! Εμφανεστατα. Καλα τα μακρυνα σουτ αλλα οχι οταν υπαρχουν καλυτερες επιλογες! Ιβιτς-Γκαρσια-Ελ Ζαρ-Φωτακης-Βιερινια το παρακαναν σε μερικες στιγμες (και) χθες.
Το οτι δεν σε ειδε (;) ο Φωτακης , Βλανταν στη φαση της κεφαλιας του στο δοκαρι δεν ειναι δικαιολογια για να κανεις και συ το ιδιο. Σταματηστε να βαζετε τους εαυτους σας πανω απ'ολα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Besuch την Δευ 22 Νοέμ 2010, 11:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: 21. Vladimir Ivić
Parasandalos και ο Μελίσσης δεν έτρωγε κίτρινη ποτέ και ας ήταν σέντερ μπακ...αυτό τι λέει; ότι ο Μελίσσης έκανε για σέντερ μπακ και ήταν καλός παίκτης;
Re: 21. Vladimir Ivić
Και ο κοντος κλασσικα offside...moican4 έγραψε:Δωστην την πτανα στον Φωτακη, αφου τους τραβας πανω σου....!!!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 21. Vladimir Ivić
Έλεος ρε vladan(και λοιποί) ,έλεος πια Λυπηθείτε μας…
Βαρεθήκαμε να χάνουμε κρίσιμα παιχνίδια ,παίζοντας με 10 λόγω
απειθαρχίας και έλλειψης συγκέντρωσης.Τη μιά ο Pablo,την άλλη ο Vitolo
χθες εσύ.. Κουραστήκαμεεε .Πονέσαν τα μυαλά μας και τα συκώτια μας..
Χάνουμε στο τζάμπα δικά μας παιχνίδια .
Πρόστιμο βαρύ εδώ και τώρα…

Βαρεθήκαμε να χάνουμε κρίσιμα παιχνίδια ,παίζοντας με 10 λόγω
απειθαρχίας και έλλειψης συγκέντρωσης.Τη μιά ο Pablo,την άλλη ο Vitolo
χθες εσύ.. Κουραστήκαμεεε .Πονέσαν τα μυαλά μας και τα συκώτια μας..
Χάνουμε στο τζάμπα δικά μας παιχνίδια .
Πρόστιμο βαρύ εδώ και τώρα…
