21. Vladimir Ivić

Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ronaldo »

αποστόλη για μένα μπορεί να παίξει ο Κριστιάνο στην θέση του
τουλάχιστον έτσι πιστεύω με βάση τα χαρακτηριστικά του παίχτη

αλλιώς σε 4-4-2 με τον μουσλίμοβιτς την μόνη αλλαγή(από την μέση και μπροστά) στην θέση του ίβιτς
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Πολλά νεύρα εψές Βλαδίμηρε...υπερβολικά πολλά...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eleos »

ronaldo έγραψε:αποστόλη για μένα μπορεί να παίξει ο Κριστιάνο στην θέση του
τουλάχιστον έτσι πιστεύω με βάση τα χαρακτηριστικά του παίχτη

αλλιώς σε 4-4-2 με τον μουσλίμοβιτς την μόνη αλλαγή(από την μέση και μπροστά) στην θέση του ίβιτς
Και εγώ πιστευω ότι δε θάπρεπε να μπεί σαυτό το ματς. Θάταν και πιο ξεκούραστος τη πέμπτη.
Θα τραβαγε κουπί όμως ο κριστιάνος? Θα το παίρναμε το ματσάκι αν δεν έπαιρνε τις 2 κίτρινες?
Μπορεί και νάβαζε 2 γκολάκια και να νικούσαμε ανετότερα, who knows?

Όσο για τα νευρα δε σας καταλαβαίνω...
τούγιναν 2 κίτρινες με τάπα στο κουντεπιέ, κανα 2 ακόμα δυνατά μαρκαρίσματα στα πόδια και ΕΦΑΓΕ ΑΓΚΩΝΙΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ.

Αν τουχωνε μπουκετίδι ναι, θα ήταν μαλακία αλλα δεν ήταν δικαιολογημένα τα νευρα...? Έλεος..
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ναι, τα θεωρώ υπερβολικά τα νεύρα και κυρίως δεν μ' αρέσει να είμαστε ομάδα από τσατίλες και έτοιμους για μανούρες.
Ιδιαίτερα σε τέτοιου είδους παιχνίδια, πρέπει να φανείς ωριμότερος από τον αντίπαλό σου που πάει να σε παρασύρει.
Ούτε εγώ πιστεύω πως ο Κριστιάνο μπορεί να αντικαταστήσει επάξια τον Βλαδίμηρο.
Οι ποιοτικές του εμπνεύσεις πάντως, ακόμη και αν δεν είναι σε καλή μέρα, μπορούν να πάρουν παιχνίδια.
Προς το παρόν, αναντικατάστατος, εκτός αν παίξουμε 4-4-2 με Σάλπι και Μούσλι, οπότε βγαίνει είτε αυτός είτε ο Γκαρσία αναγκαστικά από το αρχικό σχήμα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Cristiano δεν έχει παίξει - δυστυχώς - σε αγώνες του ΠΑΟΚ και δεν ξέρουμε τι μπορεί να μας προσφέρει. Ο Ivic ακόμη και μέτριος, όπως λέτε ότι ήταν κέρδισε ένα σωρό φάουλ, μία αποβολή, και θα άλλη μία που ΔΕΝ την υπέδειξε - κακώς - ο διαιτητής.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ronaldo »

eleos έγραψε:
ronaldo έγραψε:αποστόλη για μένα μπορεί να παίξει ο Κριστιάνο στην θέση του
τουλάχιστον έτσι πιστεύω με βάση τα χαρακτηριστικά του παίχτη

αλλιώς σε 4-4-2 με τον μουσλίμοβιτς την μόνη αλλαγή(από την μέση και μπροστά) στην θέση του ίβιτς
Και εγώ πιστευω ότι δε θάπρεπε να μπεί σαυτό το ματς. Θάταν και πιο ξεκούραστος τη πέμπτη.
Θα τραβαγε κουπί όμως ο κριστιάνος? Θα το παίρναμε το ματσάκι αν δεν έπαιρνε τις 2 κίτρινες?
Μπορεί και νάβαζε 2 γκολάκια και να νικούσαμε ανετότερα, who knows?

Όσο για τα νευρα δε σας καταλαβαίνω...
τούγιναν 2 κίτρινες με τάπα στο κουντεπιέ, κανα 2 ακόμα δυνατά μαρκαρίσματα στα πόδια και ΕΦΑΓΕ ΑΓΚΩΝΙΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ.

Αν τουχωνε μπουκετίδι ναι, θα ήταν μαλακία αλλα δεν ήταν δικαιολογημένα τα νευρα...? Έλεος..

τι να πω..

πάντως αν δεν δεις αρκετά παιχνίδια έναν παίχτη δεν μπορεις να ξερεις σίγουρα
όντως έχουμε λίγα δείγματα για κριστιάνο
απλά εγώ πιστεύω ότι είναι καθαρά δεκάρι και αρκετά καλό χωρίς να ειμαι και σιγουρος βεβαια για αυτο
σαν εξτρέμ δεν μπορεί να παίξει και αυτός γιατί είναι περισσότερο τεχνίτης παρά γρήγορος


για τον μουσλιμοβιτς πιστεύω σίγουρα ότι έιναι καλύτερος σαν παίχτης από τον Ίβιτς αλλάζεις και το σύστημα σε 4-4-2 και είσαι αρχηγός
με τον πανιώνιο 20 λεπτά παίξαν μαζί μουσλι και σαλπι και βαλαν δυο γκολακια
γεμιζει και η περιοχη καλυτερα με 2 παιχτες
τον έναν τον τρώνε λάχανο τα δύο στόπερ
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eleos »

Με μικρές ομάδες μαρέσει και εμένα το 4-4-2 με μούσλι και σάλπι αλλα και με τον Ίβιτς πιο πίσω οργανωτή.

Σε μάτς όμως όπως της πέμπτης λογικά θα πάει σαυτό το περίεργο 4-1-4-1, πάλι με τον Ίβιτς πιο πίσω και μπροστά Μούσλι (ή Σάλπι...?).

Ελπίζω οι ισπανοι νάρθουν και αυτοί κουρασμένοι, μη μας κάνουν κανα γιογιό και ψαχνόμαστε...
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από stephanos »

ronaldo έγραψε: Και ο Ίβιτς ξέρει 100 κιλά μπάλα
Αυτό που έγραψες στο τόπικ του Κούτσια, το κάνω υπογραφή!
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ronaldo »

βάλε και το υπόλοιπο..
είδες τι σου είναι η παραπληροφόρηση.. :D
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ελπιζω να ναι καλα... τον εδειξε με τις φορμες που κουτσαινε
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eleos »

Κρίμα ρε πουλαιν.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ όσο ήσουν μέσα!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Maximus »

Και ακομα καλυτερος οσο ηταν εξω! (αστειακι)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

τετοια αστεια λετε εσε :lol: :mrgreen: ις της τριτησ ηλικιας μαξιμε γι αυτο θα σας κοψει τις εκδρομες ο παγκαλος..
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό. Περαστικά.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Maximus »

MANIAKOS έγραψε:τετοια αστεια λετε εσε :lol: :mrgreen: ις της τριτησ ηλικιας μαξιμε γι αυτο θα σας κοψει τις εκδρομες ο παγκαλος..
Ε, θα ερθει εκδρομες ο Ιβιτς μαζι μας - συντομα :mrgreen: - και θα καταλαβει ποσο ωραια περνάμε...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”