21. Vladimir Ivić

Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από novito »

danirifle έγραψε:σκόρερ σήμερα ο ίβιτς!!! έμπνευση!!
με βιτόλο-γκαρσία από πίσω του θα πρέπει να κεντήσει σμρ και γιατί όχι να το χώσει κιόλας!!

βλάντο μπορείς
άλλη φορά να μας το λες να το παίζουμε και στο στοίχημα ρεεεεε :)
έρχεται και ΑΜΚ σε λίγο....
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από danirifle »

άσε νόβι... και γω έχω ανοίξει τρύπα στον τοίχο του δωματίου μου, γιατί χτυπάω το κεφάλι μου από χθες που δεν το έπαιξα
ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ
Δημοσιεύσεις: 0
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2009, 23:11

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ »

Καλησπερα παιδια.

Ειμαι νεο μελος και αυτη ειναι η πρωτη επαφη.

Δε θα πω τα τετριμενα για την ομαδα την αγαπαμε και θελουμε να την δουμε ΠΡΩΤΗ!

Τωρα διαβαζα για τον Ιβιτς χαιρομαι που βλεπω ατομα που μπορουν με επειχηρηματα να αποστομωνουν οσουσ δε ξερουν να διαβαζουν ενα αγωνα. Οποτε δε μπορω να μην συμφωνισω με τον χρηστη Fury που πραγματικα τα ειπε με νουμερα σωστα.

Λοιπον,

1. Ειναι αργος και τραβαει την ομαδα πισω και περσι αλλα και φετος που ειμαστε 1 κλικ γρηγοροτεροι, συντηρητικη εκτιμιση.

2. Οχι μονο δε κανει μια ενεργεια παραπανω αλλα μολις την πιανει την μπαλα την γυρναει πισω και αρχιζει εκεινο το ασχημο θεαμα με τισ πασεσ στην αμυνα.

3. Φυσικα δεν ειναι δυνατος και δεν μπορει να διεκδικισει μπαλια οποτε ουτε για πισω δε κανει.

4. Για σουτ τι να πω 4 γκολ εβαλε με πεναλτι.

5. Ειναι ο μοναδικος παιχτεις που ιδρωνει στο 70 αφενος γιατι μαρκαρι με τα ματια( ελεγχει την περιοχη το λενε καποιοι) και αφετερου μπροστα δε φτανει γιατι ειναι αργος.

Δε λεω πως πρεπει να παρουμε παιχτη που κανει 10μυρια αλλα ΠΛΕΟΝ εχουμε καλυτερους απο αυτον.

Δεν ειναι κακο να σχολιαζουμε καποιον που στο κατω κατω εμεις τον πληρωνουμε.

Υ.Γ Τον ρανταπλαν τον θυμαστε? το χαζο σκυλι που εκανε μια εξυπναδα και μετα λυποθυμουσε? Ε, να ο ιβιτσ παιζει καλουτσικα σε ενα ματς και μετα σε αλα τρια δε βλεπετε.

Υ.Γ 2 Με το γκολ που εβαλε καλα εκανε, δουλεια του ειναι , αλλα για τα τοσα ματσ που εχει παιξει και για τα λεφτα που του δινουμε......... εχει ακομα να βαζει πολλα για να τα φερει στα ισα, ακομα χρωσταει.....
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από eorptol »

καλα πρωτο μυνημα και τα χωνεις γερα στον ιβιτς πρεπει να σου ειναι
μεγαλο απωθημενο......ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΣΟΥΤ ΚΑΙ ΜΙΑ
ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..........λιγη αντικειμενικοτητα αδερφε δεν κανει κακο ..... :) :)
ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ
Δημοσιεύσεις: 0
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2009, 23:11

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ »

Ναι το οτι τον εχω τον εχω γιατι δε κανει για εμασ , πιστευω

να φανταστεισ βλεπω τα ματς και λεω μετα απο κανα 20λεπτο την ιδια φραση

Βγαλτον ιβιτσ ρεεεεεεεε.

πραγματικα δε θυμαμαι ματσ που να μην το εχω πει..........

Κοιτα για την κεφαλια μηπως ετυχε να ειναι εκει λεω τωρα και αν ειναι μονο επειδη μπορει να βαλει καμια κεφαλια αν και εφοσον ειναι εκει τον βαζεισ να παιζει συνεχεια?
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από Lakistuta »

Καλως ηρθες στο φορουμ της παρανοιας αδερφε...
Ετοιμος φαινεσαι και φουριοζος με τη μια στο ψαχνο :)
Καλα χωσιματα σε Ιβιτς και με τον καιρο πας και προς Κονσεισαο τοπικ κλπ....υπαρχει χωρος για ολους...

Η παρομοιωση με τον Ρανταπλαν θεωρω οτι ειναι τελειως αστοχη....

Το οτι βρεθηκε στη φαση και σκοραρε,ενταξει,να το θεωρησουμε οτι "ετυχε"...αλλα οταν λεμε για Μπακαγιοκο περσι θεωρουμε οτι "το εχει το γκολ" "οτι ειναι μεσα στις φασεις" κλπ...
Εγω θα σου πω οτι προσωπικα παρατηρω πως οποτε λειπει η ομαδα δεν εχει σωστη αναπτυξη....και ναι,θα τον ηθελα πιο γρηγορο και αν μου φερει ο Θοδωρος εναν καλυτερο,καλοδεχουμενος ειναι....ως τοτε,ας συνεχιουμε να γυρναμε τον Ιβιτς και καποιους αλλους στη σουβλα....

PS Στο ματς με τη Ξανθη που σκοραρε με σουταρα και εδωσε σημαντικο 3ποντο στην ομαδα,ηταν παλι κατα τυχη εκει και ακομη πιο τυχερος που βρηκε εστια,σωστα? ενω οι υπολοιποι εχουν ξεσκιστει να σκοραρουν...

PS Καλως ηρθες στην παρεα μας...
ΙΒΙΤΣ ΜΕ ΕΚΟ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΤΟΝ ΝΤΕΚΟ
ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ
Δημοσιεύσεις: 0
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2009, 23:11

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ »

Α θα τα χαλασουμε με τον Ρανταμπλαν εχει ομιοτητες

Καλωσ σασ βρηκα ειναι ωραια εδω μου αρεσει οπωσ συζηταμε και ανταλαζουμε αποψεις σαν φιλοι δε θα πω αλλο θα δουμε τα ματσ φετος και εδω ημαστε.

ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Περσι , στις αρχες της χρονιας ειχα πει πως ειναι ο μονος που δειχνει πως κανει αγγαρεια.Χτες ηταν ο μονος (μαζι με Βιτολο) που εδωσε την ψυχη του!Σιγουρα θελω κατι καλυτερο σ' αυτη τη θεση αλλα θα ημουν τουλαχιστον αχαριστος αν δεν αναγνωριζα την προσφορα του , τουλαχιστον στο χτεσινο ματς.Ευχομαι κι ελπιζω να μας εκπληξει το ιδιο ευχαριστα στο μελλον.
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Και να βάζαμε καμια χελώνα στη μεσαία γραμμή το ίδιο αποτέλεσμα θα έιχαμε. Πιο αργός και άπο ΧΕΛΩΝΑ ρε φίλε να πουμε.

Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΙΓΟΡΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ; ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΠΑΣΑΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΠΩΩΩΩΩΩ
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από danirifle »

το πρόβλημά του δεν είναι τόσο τα αργά πόδια, αλλά η αργή σκέψη
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Αδερφέ αυτό θέλω να πω. 2-3 φορές ο Βιερίνια ήταν μόνος του (βγαίναμε σε αντεπίθεση) και αντι να πασάρει κρατούσε τη μπάλα. Αυτό είναι ακριβώς. Μεχρι να αποφασίσει τι θα κάνει ο Βλάνταν η ευκαιρία και η ταχύτητα της επιθεσης πανε στα σκουπίδια!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από gash04 »

Isaak the Greek έγραψε:Περσι , στις αρχες της χρονιας ειχα πει πως ειναι ο μονος που δειχνει πως κανει αγγαρεια.Χτες ηταν ο μονος (μαζι με Βιτολο) που εδωσε την ψυχη του!Σιγουρα θελω κατι καλυτερο σ' αυτη τη θεση αλλα θα ημουν τουλαχιστον αχαριστος αν δεν αναγνωριζα την προσφορα του , τουλαχιστον στο χτεσινο ματς.Ευχομαι κι ελπιζω να μας εκπληξει το ιδιο ευχαριστα στο μελλον.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από ronaldo »

ενταξει με την χερενφειν ηταν καλος οντως.
ισως εκανε και ενα απο τα καλυτερα του παιχνιδια στον ΠΑΟΚ.

δεν περιμενουμε ομως ενα ματς για να βγαλουμς συμπερασμα εναν χρονο τον βλεπουμε τον ιβιτς.

ξερει πολυ μπαλα αλλα ειναι αργος.καλος παιχτης για 4η-5η θεση
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

το θεμα ειναι οτι πηραμε τοσες μεταγραφες και δεν πηραμε παιχτη καλυτερο ουτε του ιβιτς.
τι να πεις??
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Βλάνταν Ίβιτς

Δημοσίευση από gash04 »

danirifle έγραψε:το πρόβλημά του δεν είναι τόσο τα αργά πόδια, αλλά η αργή σκέψη

Ισχύουν και τα δύο.
Το άλλο στο είπα δεν στο είπα ε?
Είναι 34 ετών.


Υ.Γ Πως να μην είναι αργός τα πνευμόνια δεν είναι το ίδιο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”