3.Κώστας Σταφυλίδης
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
συγχαρητηρια μικρε...εκπροσωπεις επαξια την ΠΑΟΚΑΡΑ...αντε και πρωταθλητης Ευρωπης... 
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
http://www.sport24.gr/football/omades/P ... 53590.html
Τσεκάρει Σταφυλίδη η Μάντσεστερ Σίτι
Δημοσίευση: 13 Ιουλ. 2012 15:52
<<Σύμφωνα με το δημοσίευμα η ομάδα του Ρομπέρτο Μαντσίνι προτίθεται να προσφέρει έναν δανεικό ποδοσφαιριστή στον "Δικέφαλο του Βορρά".
Η προσφορά της Μάντσεστερ Σίτι εάν και εφόσον κατατεθεί εκτιμάται πως θα ξεπεράσει το 1,2 εκατ. ευρώ!>>
(Εδώ το Αγγλικό δημοσίευμα: http://menmedia.co.uk/manchesterevening ... stafilidis )
Τελικά, μάλλον δεν είναι τυχαία η "καούρα" της διοίκησης να συναντηθεί ο Γεωργιάδης με άνθρωπο της Μαν. Σίτυ για να επιλέξει (?) έναν από τους διαθέσιμους προς δανεισμό παίκτες της... Ελπίζω να μην κάνουν εκεί στην διοίκηση κανα έγκλημα και "ξεπουλήσουν" αυτό το ταλέντο... Είναι δεδομένο πάντως, ότι με τα παιχνίδια και με την πάροδο του χρόνου, θα αναδεικνύει όλο και περισσότερο το ταλέντο του και η τιμή του θα ανεβαίνει συνεχώς, πέρα του ότι θα προσφέρει στον ΠΑΟΚ...! Είναι αδιαννόητο να τον πουλήσουμε όσο όσο, τώρα που έχει κάνει μόλις 15 συμμετοχές με την ομάδα και δεν έχει κλείσει τα 19 του χρόνια!
ΥΓ: Αυτοί οι κωλοάραβες τόσα λεφτά έχουν πανάθεμά τους και μπορούν να αγοράσουν όποιον θέλουν, που θα προσφέρει άμεσα στην ομάδα τους, τον Κωστάκη μας βρήκαν να πάρουν...; Ας ελπίσουμε ότι δεν θα φύγει...!
Τσεκάρει Σταφυλίδη η Μάντσεστερ Σίτι
Δημοσίευση: 13 Ιουλ. 2012 15:52
<<Σύμφωνα με το δημοσίευμα η ομάδα του Ρομπέρτο Μαντσίνι προτίθεται να προσφέρει έναν δανεικό ποδοσφαιριστή στον "Δικέφαλο του Βορρά".
Η προσφορά της Μάντσεστερ Σίτι εάν και εφόσον κατατεθεί εκτιμάται πως θα ξεπεράσει το 1,2 εκατ. ευρώ!>>
(Εδώ το Αγγλικό δημοσίευμα: http://menmedia.co.uk/manchesterevening ... stafilidis )
Τελικά, μάλλον δεν είναι τυχαία η "καούρα" της διοίκησης να συναντηθεί ο Γεωργιάδης με άνθρωπο της Μαν. Σίτυ για να επιλέξει (?) έναν από τους διαθέσιμους προς δανεισμό παίκτες της... Ελπίζω να μην κάνουν εκεί στην διοίκηση κανα έγκλημα και "ξεπουλήσουν" αυτό το ταλέντο... Είναι δεδομένο πάντως, ότι με τα παιχνίδια και με την πάροδο του χρόνου, θα αναδεικνύει όλο και περισσότερο το ταλέντο του και η τιμή του θα ανεβαίνει συνεχώς, πέρα του ότι θα προσφέρει στον ΠΑΟΚ...! Είναι αδιαννόητο να τον πουλήσουμε όσο όσο, τώρα που έχει κάνει μόλις 15 συμμετοχές με την ομάδα και δεν έχει κλείσει τα 19 του χρόνια!
ΥΓ: Αυτοί οι κωλοάραβες τόσα λεφτά έχουν πανάθεμά τους και μπορούν να αγοράσουν όποιον θέλουν, που θα προσφέρει άμεσα στην ομάδα τους, τον Κωστάκη μας βρήκαν να πάρουν...; Ας ελπίσουμε ότι δεν θα φύγει...!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DigitalFan την Παρ 13 Ιούλ 2012, 15:33, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Ο παίκτης αυτός άμμα σε κάτι βέλγια και Αυστρίες πωλούνται παίκτες 5-10 εκτ σίγουρα κοστολογείται εκεί κοντά. Το 1,3 σίγουρα είναι μικρό ποσό για τον Σταφυλίδη. Όμως ξαναλέω, τον παίκτη πρέπει να τον προσγειώνουν συνέχεια γιατί δεν θέλει και πολύ να γίνει η ζημιά...

Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Και τον Νιμανι τον ηθελε η αρσεναλ, και φετος ηταν δανεικος με 30 000 το χρονο. Αυτο να το θυμασαι.
Ειναι πολυ δυσκολο να κτισεις κατι, και πολυ ευκολο να το χαλάσεις.
Ειναι πολυ δυσκολο να κτισεις κατι, και πολυ ευκολο να το χαλάσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος guardian4 την Παρ 13 Ιούλ 2012, 15:53, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
ειναι αστειο να μιλαμε για ποσα του 1 εκατομμυριου οταν για παραδειγμα για κατι τσορλουκες η ντιναμο εβαζε στα ταμεια της 15 μυρια.
ελπιζω στη διοικηση να μην κανουν το λαθος υπο την πιεση των οικονομικων προβληματων
ελπιζω στη διοικηση να μην κανουν το λαθος υπο την πιεση των οικονομικων προβληματων
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Εγώ αυτό με τα μυαλά που πέρνουν αέρα και πρέπει να μιλάμε προσεκτικά, δεν το ενστερνίζομαι... Δεν εξαρτάται από κανέναν άλλο το αν θα είναι προσγειομένος, πέρα από τον εαυτό του! Εαν δεν είναι σε θέση να έχει την ανάλογη ωριμότητα, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να προκόψει, ότι κι αν λέμε εμείς... Στο εξωτερικό που παίζουν από τα 18 και γράφουν διθυράμβους (και δικαίως) γι' αυτούς ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ γιατί δεν επηρεάζονται με αποτέλεσμα να χαλάσει και η καριέρα τους...; Εγώ λοιπόν πιστεύω ότι έχει να κάνει με την παιδεία που έχει λάβει ο εκάστωτε νέος παίκτης αλλά και με την προσωπικότητα του... Έτσι για τον Σταφυλίδη πιστεύω ότι, με οτιδήποτε κι αν πούμε, δεν θα τον επηρεάσουμε...Photis έγραψε:Ο παίκτης αυτός άμμα σε κάτι βέλγια και Αυστρίες πωλούνται παίκτες 5-10 εκτ σίγουρα κοστολογείται εκεί κοντά. Το 1,3 σίγουρα είναι μικρό ποσό για τον Σταφυλίδη. Όμως ξαναλέω, τον παίκτη πρέπει να τον προσγειώνουν συνέχεια γιατί δεν θέλει και πολύ να γίνει η ζημιά...
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
3,5εκ. Ευρω + 20% μεταπωλησης + 1 παιχτης με ελευθερας και το συμβολαιο της πρωτης χρονιας πληρωμενο απο τους Αραβες.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Να μας κάνουν νεο γηπεδο στη Τουμπα 37 000 θέσεων με προοπτικη 45, με ακουστική επιδαυρου, και τους τον παιρνω εγω με κορδελλα. Αραβες ειναι, λεφτα εχουν.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
3 μύρια τουλάχιστον! Αλλιώς να μείνει κανά χρόνο ακόμα για να εξελιχθεί κι άλλο.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Με την 1η ευκαιρία, προσγειωθείτε όλοι σας.
Ο Σταφυλίδης παίζει στην Ελλάδα και μάλιστα στον ΠΑΟΚ. Δεν πα να ειναι 3 κλάσεις πάνω από τον Αμπιντάλ; Πάλι 1 μύριο θα τον αγόραζαν. Όπως θα τον αγόραζαν 300 χιλιάρικα αν ο ίδιος ακριβώς παίκτης έπαιζε στον ατρόμητο. Όπως ΑΝ πουλήσει η Φόλκσμπουργκ τον Βιειρίνια, θα τον δώσει 10 μύρια.
Έτσι πάνε αυτά: εκτός από το ταλέντο και την αξία του παίκτη, μετρανε και όλα τα παραπάνω. Σε ποιο πρωτάθλημα έπαιζε, σε ποια ομάδα, ακόμα και ποιος προπονητής τον ανέδειξε. (σας θυμίζει κάτι το τελευταίο; )
Όπως και να έχει, ας ζυγίσει ο παίκτης τις πιθανότητες εξέλιξης και ανάδειξης που θα έχει σε μια ομάδα σαν την MC και ας κάνει ό,τι θέλει.
Ο Σταφυλίδης παίζει στην Ελλάδα και μάλιστα στον ΠΑΟΚ. Δεν πα να ειναι 3 κλάσεις πάνω από τον Αμπιντάλ; Πάλι 1 μύριο θα τον αγόραζαν. Όπως θα τον αγόραζαν 300 χιλιάρικα αν ο ίδιος ακριβώς παίκτης έπαιζε στον ατρόμητο. Όπως ΑΝ πουλήσει η Φόλκσμπουργκ τον Βιειρίνια, θα τον δώσει 10 μύρια.
Έτσι πάνε αυτά: εκτός από το ταλέντο και την αξία του παίκτη, μετρανε και όλα τα παραπάνω. Σε ποιο πρωτάθλημα έπαιζε, σε ποια ομάδα, ακόμα και ποιος προπονητής τον ανέδειξε. (σας θυμίζει κάτι το τελευταίο; )
Όπως και να έχει, ας ζυγίσει ο παίκτης τις πιθανότητες εξέλιξης και ανάδειξης που θα έχει σε μια ομάδα σαν την MC και ας κάνει ό,τι θέλει.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Γι' αυτό πρέπει να τον κρατήσουμε άλλο ένα χρόνο με γεμάτη χρονιά μπορεί να πιάσουμε 3,5-4,5 που έπιασε ο Βιερίνια(δεν έχει σημασία που το 1/3 το δικαιούταν η Πόρτο).
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Αν ο Σταφ μείνει ακόμα μια χρονιά στην ομάδα, θα είναι τεράστιο αγωνιστικό και οικονομικό κέρδος για την ομάδα.
Μακάρι να γίνει. Και πιστεύω ότι θα γίνει.
Από την άλλη όμως, βλέπει κάποιος την περίπτωση του Κυριάκου Παπαδόπουλου και σκέφτεται ότι "όσο πιο γρήγορα την κάνω για έξω, τόσο το καλύτερο".
Μακάρι να γίνει. Και πιστεύω ότι θα γίνει.
Από την άλλη όμως, βλέπει κάποιος την περίπτωση του Κυριάκου Παπαδόπουλου και σκέφτεται ότι "όσο πιο γρήγορα την κάνω για έξω, τόσο το καλύτερο".
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Τρόμος έγραψε:Γι' αυτό πρέπει να τον κρατήσουμε άλλο ένα χρόνο με γεμάτη χρονιά μπορεί να πιάσουμε 3,5-4,5 που έπιασε ο Βιερίνια(δεν έχει σημασία που το 1/3 το δικαιούταν η Πόρτο).
Σωστος...
DC έγραψε:Από την άλλη όμως, βλέπει κάποιος την περίπτωση του Κυριάκου Παπαδόπουλου και σκέφτεται ότι "όσο πιο γρήγορα την κάνω για έξω, τόσο το καλύτερο".
Επισης σωστος...
Με λιγα λογια "πιασ' το αυγο και κουρευτο" 'η αλλιως "ειδωμεν"...
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Δεν ξερω αν υφισταται η προταση...αλλα και να μην ερθει τωρα αργα η γρηγορα θα ρθεει...Γνωμη μου να κανει μια γεματη χρονια και τον πουλας υστερα....Αν χρειαζομστε οπωσδηπτε λεφτα...ας πουλησουμε οποινδηποτε αλλον....ετσι κι αλλιως μην ξεχναμε τα συμβοαια Φωτακη Μαλε που ληγουν οπως και του σαλπι....
Επισης σε εναν ποδοσφαιριαστη 18χρονων....το ποσοστο μετα πωλησης ειναι βασικο....
Επισης σε εναν ποδοσφαιριαστη 18χρονων....το ποσοστο μετα πωλησης ειναι βασικο....