3.Κώστας Σταφυλίδης
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Ρε Αργοναύτη, αν δεν τον έπαιρναν στην Εθνική, θα τους βρίζαμε που δεν πήραν τον παικταρά μας και δεν παίρνει και υπεραξία από την συμμετοχή του.
Τον πήρανε, γκρινιάζουμε που δεν κάνει προετοιμασία με την ομάδα.
Ε ... πες με εσύ την λύση.
Πότε δηλαδή να έπαιζαν τους αγώνες του πρωταθλήματος νέων; Ταυτόχρονα με το Euro;
Και η διοίκηση, τι ακριβώς να κάνει;
Τον πήρανε, γκρινιάζουμε που δεν κάνει προετοιμασία με την ομάδα.
Ε ... πες με εσύ την λύση.
Πότε δηλαδή να έπαιζαν τους αγώνες του πρωταθλήματος νέων; Ταυτόχρονα με το Euro;
Και η διοίκηση, τι ακριβώς να κάνει;
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Θα σου πω να ούμε.
Είναι συνολικό το πρόβλημα προστασίας των παικτών.Και κακά τα ψέματα και πέρα απο τη πλάκα είναι δίκοπο μαχαίρι το αν θα αφήσεις παίχτη της ομάδας σου σε τόσο κρίσιμη καμπή στην ιστορία της ομάδας να καταπονείτε στην Εθνική.
Όπως το πάρει κανείς.
Είναι συνολικό το πρόβλημα προστασίας των παικτών.Και κακά τα ψέματα και πέρα απο τη πλάκα είναι δίκοπο μαχαίρι το αν θα αφήσεις παίχτη της ομάδας σου σε τόσο κρίσιμη καμπή στην ιστορία της ομάδας να καταπονείτε στην Εθνική.
Όπως το πάρει κανείς.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Κατάλαβες τώρα γιατί είπα για κατάργηση των Εθνικών;
Δεν είμαι υπέρ της, αλλά ή αυτό ή την αποδεχόμαστε και παίζει ο παίκτης μας.
Δεν είμαι υπέρ της, αλλά ή αυτό ή την αποδεχόμαστε και παίζει ο παίκτης μας.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Απλα δεν πρέπει να έχεις ενα αξιόλογο παιχτη σε καθε θεση ετσι ωστε να μπορει να περιμενει μεχρι σεπτεμβριο να μπει κανονικα στην ομαδα, χωρις αυτο να κοστισει στην ομαδα ενώ απουσιαζε.
Αλλα.. λεφτα υπαρχουν. 400 000 μισθο ο φιλομένο.
Αλλα.. λεφτα υπαρχουν. 400 000 μισθο ο φιλομένο.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54427
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Τι συζητάτε τωρα ακριβως για να καταλαβω..
Ξερετε τι αξια εχουν παρει αυτη τη στιγμή Κατίδης,Γιαννιωτας,Διαμαντακος?
Αν δείτε να πουλαν τ αριανα κανα εκκατομυριο τον εναν μετα να δω τι θα λετε..
Ντροπή για τις ακαδημιες μας που εχουμε μονο εναν παιχτη στην νεων.
Ξερετε τι αξια εχουν παρει αυτη τη στιγμή Κατίδης,Γιαννιωτας,Διαμαντακος?
Αν δείτε να πουλαν τ αριανα κανα εκκατομυριο τον εναν μετα να δω τι θα λετε..
Ντροπή για τις ακαδημιες μας που εχουμε μονο εναν παιχτη στην νεων.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Viva la revolucion de kavla.
Σταφυλιδη, καν τα κουμαντα σου να φερεις τον κατιδη στον ΠΑΟΚ.
Ετσι και αλλιως τις συμμετοχες που θα παρει στον ΠΑΟΚ δε θα τις παρει σε αλλη ομαδα.
Να κανουμε μια ομαδα απο ελληνες να γ@μαμε και να δερνουμε σε 2-3 χρονια.
Σταφυλιδη, καν τα κουμαντα σου να φερεις τον κατιδη στον ΠΑΟΚ.
Ετσι και αλλιως τις συμμετοχες που θα παρει στον ΠΑΟΚ δε θα τις παρει σε αλλη ομαδα.
Να κανουμε μια ομαδα απο ελληνες να γ@μαμε και να δερνουμε σε 2-3 χρονια.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Parolos έγραψε:Τι συζητάτε τωρα ακριβως για να καταλαβω..
Ξερετε τι αξια εχουν παρει αυτη τη στιγμή Κατίδης,Γιαννιωτας,Διαμαντακος?
Αν δείτε να πουλαν τ αριανα κανα εκκατομυριο τον εναν μετα να δω τι θα λετε..
Ντροπή για τις ακαδημιες μας που εχουμε μονο εναν παιχτη στην νεων.
Σωστόστ.
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1826
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Ρε παιδιά δεν είναι όπως τα λέτε τα πράγματα
Ο Κατίδης έχει κάνει προσφυγή και όταν (λογικά αύριο) την κερδίσει είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
Ο Γιαννιώτας έχει buy out 150.000€. END OF STORY.
Ο ΟΣΦΠ ξοδεύει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ στην Β ομάδα όσα θα έδιναν αν είχαν ομάδα καλή στη Β εθνική. Μιλάμε για πολλά € αν κάνεις σούμα 5 χρόνια πχ πίσω. Από τον Διαμαντάκο πόσα δλδ θα ρεφάρουν ; Ύστερα το άλλο. Έπαιξε κανένας ; ο Φέτφατζίδης πάγκο κερκίδα είναι.
Ο Άρης όταν ξεκίνησε να δουλεύει τους μικρούς εμείς τραβιόμασταν με τα δάνεια της Εθνικής. Εμείς δεν είχαμε ΤΙΠΟΤΑ και αυτοί πήγαιναν για πρωτάθλημα νέων σχεδόν κάθε πριν 7-8 χρόνια.Τι να κάνουμε τώρα ; να λέμε ψέμματα ή να δουλευόμαστε αναμεταξύ μας ; Τότε μάλιστα αφού πρώτα το έστρωσαν το θέμα στον Άρη, κατόπιν ήρθε η "διοίκηση του λαού", άρχισαν οι καραβιές των παικτών και από την πιτσιρικαρία δεν έπαιξε κανένας. Ο δε Μιχαλήτσος με τον Σεμερτζίδη, που τους είχε τάξει ο θείος λαγούς με πετραχίλια και δεν πήγανε, γιατί φάγανε τον παπά οτι θα "στηριχτούνε στους νέους", ακόμα κλαίνε.
Απλά εμείς ξεκινήσαμε πριν περίπου 4 χρόνια (σύμπτωση είναι μην ανησυχείτε κάποιοι). Οπότε το να έχουμε εμείς έναν και οι άλλοι 3 (4 μαζί με τον Μπουγαϊδη) δεν είναι παράξενο.
Ο Κατίδης έχει κάνει προσφυγή και όταν (λογικά αύριο) την κερδίσει είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
Ο Γιαννιώτας έχει buy out 150.000€. END OF STORY.
Ο ΟΣΦΠ ξοδεύει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ στην Β ομάδα όσα θα έδιναν αν είχαν ομάδα καλή στη Β εθνική. Μιλάμε για πολλά € αν κάνεις σούμα 5 χρόνια πχ πίσω. Από τον Διαμαντάκο πόσα δλδ θα ρεφάρουν ; Ύστερα το άλλο. Έπαιξε κανένας ; ο Φέτφατζίδης πάγκο κερκίδα είναι.
Ο Άρης όταν ξεκίνησε να δουλεύει τους μικρούς εμείς τραβιόμασταν με τα δάνεια της Εθνικής. Εμείς δεν είχαμε ΤΙΠΟΤΑ και αυτοί πήγαιναν για πρωτάθλημα νέων σχεδόν κάθε πριν 7-8 χρόνια.Τι να κάνουμε τώρα ; να λέμε ψέμματα ή να δουλευόμαστε αναμεταξύ μας ; Τότε μάλιστα αφού πρώτα το έστρωσαν το θέμα στον Άρη, κατόπιν ήρθε η "διοίκηση του λαού", άρχισαν οι καραβιές των παικτών και από την πιτσιρικαρία δεν έπαιξε κανένας. Ο δε Μιχαλήτσος με τον Σεμερτζίδη, που τους είχε τάξει ο θείος λαγούς με πετραχίλια και δεν πήγανε, γιατί φάγανε τον παπά οτι θα "στηριχτούνε στους νέους", ακόμα κλαίνε.
Απλά εμείς ξεκινήσαμε πριν περίπου 4 χρόνια (σύμπτωση είναι μην ανησυχείτε κάποιοι). Οπότε το να έχουμε εμείς έναν και οι άλλοι 3 (4 μαζί με τον Μπουγαϊδη) δεν είναι παράξενο.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Εχεις ενα point δε λεω.. Μην ξεχνας βεβαια οτι πηραμε κι εμεις πριν 5 χρονια πρωταθλημα Κ21.
Βγήκε βέβαια ο Κλαους απο εκει.
Αν ειναι οπως τα λες περιμενω Κατιδη οπως&δηποτε να τον παρουμε, αν και πλεον θα την ψαξει για εξωτερικο και καλα θα κανει.
Παντως το να λεμε οτι βγαινουμε ζημιωμενοι επειδη ενας παιχτης μας συμμετεχει στη νεων ειναι παραλογο.
Τα παιδια αποκτουν εμπειριες και ονομα απο τετοια πρωταθληματα, το ιδιο και οι ακαδημιες των ομαδων.
Σκεφτειτε να παρουν και την κούπα..
Γι αυτο μακαρι να ειχαμε και 10 παιχτες σ αυτη την ομαδα.
Βγήκε βέβαια ο Κλαους απο εκει.
Αν ειναι οπως τα λες περιμενω Κατιδη οπως&δηποτε να τον παρουμε, αν και πλεον θα την ψαξει για εξωτερικο και καλα θα κανει.
Παντως το να λεμε οτι βγαινουμε ζημιωμενοι επειδη ενας παιχτης μας συμμετεχει στη νεων ειναι παραλογο.
Τα παιδια αποκτουν εμπειριες και ονομα απο τετοια πρωταθληματα, το ιδιο και οι ακαδημιες των ομαδων.
Σκεφτειτε να παρουν και την κούπα..
Γι αυτο μακαρι να ειχαμε και 10 παιχτες σ αυτη την ομαδα.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
Το λήκι έχει καλύτερες ακαδημίες(πιο προσεγμένες και με καλύτερη ποιότητα) από εμάς εδώ και 20 χρόνια,16 που παρακολουθώ εγώ τους μικρούς.Εμείς είμαστε ανέκαθεν εκ των ουραγών σε αυτό το κομμάτι.Από πρόπερσι προσπαθούμε να κάνουμε σεφτέ και όχι πριν από 4 χρόνια.Κι ας είχαμε πρωταθλήτρια ομάδα στους νέους το 2007.
Από ποδοσφαιρικό ταλέντο και ποιότητα πάντοτε υστερούσαμε.
Τα παραπάνω τα διαπίστωσα ιδίοις όμμασι ,είτε μέσα από τα τσικό ΠΑΟΚ και Ηρακλή ,είτε σαν απλός φίλαθλος ΌΛΑ αυτά τα χρόνια.
Όσον αφορά τους Κατίδη και Γιαννιώτα ,υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος.
Ο πρώτος μπορεί και να χάσει στο θέμα προσφυγής , και ο δεύτερος να κερδίσει καλύτερο συμβόλαιο(αναπροσαρμογή) μετά και από τις φετινές του εμφανίσεις.Όλα εξαρτώνται από την υγεία που θα βγάλει (ΑΝ βγάλει) η νέα διοίκηση του ληκιού. Γεγονός αδιαμφισβήτητο είναι πως συσπειρώνεται σιγά σιγά ,κι ας κοροϊδεύουμε εμείς οι άπλες.
Επίσης,πάντα ήταν προσεκτικοί με τα τμήματα υποδομής τους και δύσκολα έχαναν παίκτη.
Στις πρώτες ομάδες τα σκάτωναν.
Από ποδοσφαιρικό ταλέντο και ποιότητα πάντοτε υστερούσαμε.
Τα παραπάνω τα διαπίστωσα ιδίοις όμμασι ,είτε μέσα από τα τσικό ΠΑΟΚ και Ηρακλή ,είτε σαν απλός φίλαθλος ΌΛΑ αυτά τα χρόνια.
Όσον αφορά τους Κατίδη και Γιαννιώτα ,υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος.
Ο πρώτος μπορεί και να χάσει στο θέμα προσφυγής , και ο δεύτερος να κερδίσει καλύτερο συμβόλαιο(αναπροσαρμογή) μετά και από τις φετινές του εμφανίσεις.Όλα εξαρτώνται από την υγεία που θα βγάλει (ΑΝ βγάλει) η νέα διοίκηση του ληκιού. Γεγονός αδιαμφισβήτητο είναι πως συσπειρώνεται σιγά σιγά ,κι ας κοροϊδεύουμε εμείς οι άπλες.
Επίσης,πάντα ήταν προσεκτικοί με τα τμήματα υποδομής τους και δύσκολα έχαναν παίκτη.
Στις πρώτες ομάδες τα σκάτωναν.
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
ε όχι και "μία από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα"...
η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
στην πυρά
η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
στην πυρά
Re: 3. Κώστας Σταφυλίδης
«Μάτια» Σίτι για Σταφυλίδη!
Ενα μεγάλο αστέρι βλέπουν στο πρόσωπο του 18χρονου μπακ του ΠΑΟΚ, Κώστα Σταφυλίδη, οι πρωταθλητές Αγγλίας και σύμφωνα με πληροφορίες του gazzetta.gr το... ψάχνουν.
Μπορεί στον Δικέφαλο αλλά και σε όλη την Ελλάδα να μην γίνεται το «μπαμ» με την απόκτηση κάποιου μεγάλου ονόματος, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με μία πώληση. Παράγοντες των Citizens φαίνεται πως έχουν τα μάτια τους στραμμένα στον νεαρό αμυντικό του ΠΑΟΚ, ο οποίος φέτος πήρε αρκετές ευκαιρίες σε αγώνες της Superleague αλλά και στο Europa League κάνοντας μάλιστα μεγάλη εμφάνιση στην Αγγλία κόντρα στην Τότεναμ σε έναν ιστορικό αγώνα που έκλεισε με νίκη (1-2) για τον Δικέφαλο. Ο 18χρονος έχει δείξει εξαιρετικά στοιχεία και μεγάλα περιθώρια εξέλιξης αγωνιζόμενος σε μία δύσκολη θέση και η ομάδα του Ρομπέρτο Μαντσίνι παρακολουθεί την περίπτωσή του.
Αλλωστε, ο Σταφυλίδης δεν είναι ο πρώτος νεαρός που έχει «σταμπάρει» η πρωταθλήτρια Αγγλίας, η οποία παρά τις μεταγραφές μεγάλων ονομάτων που κάνει κάθε χρόνο, παράλληλα χτενίζει την αγορά για παίκτες-ταλέντα και προχωρά στην απόκτησή τους. Ενας από αυτούς είναι ο 21χρονος Μαυροβούνιος (επίσης αμυντικός) Στέφαν Σάβιτς, που πέρυσι αποκτήθηκε αντί 8 εκατ. ευρώ από την Παρτιζάν, ενώ αρκετοί τοποθετούνται στην δεύτερη ομάδα και «ψήνονται» για το μέλλον.
Το γεγονός πάντως ότι έχει πάνω του βλέμματα από τους Πολίτες, δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι το αγγλικό κλαμπ έχει έρθει σε επαφή με τον ΠΑΟΚ, ούτε ότι θα επιχειρήσει να τον αποκτήσει άμεσα. Ακόμα και αν κάτι τέτοιο γινόταν, δεν υπήρχε καμία περίπτωση να παίξει στο «Etihad» με τους Κλισί και Κολάροφ να βρίσκονται στο ίδιο πόστο.
Ο διεθνής με την Εθνική under-19 μπακ αγωνίστηκε φέτος σε 20 ματς σε όλες τις διοργανώσεις με τον Δικέφαλο και έδωσε 3 ασίστ και όπως φαίνεται τα προσόντα και το ταλέντο του τον έφεραν στην λίστα μίας από τις πιο δυνατές ομάδες -αυτή τη στιγμή- στον κόσμο.
Ενα μεγάλο αστέρι βλέπουν στο πρόσωπο του 18χρονου μπακ του ΠΑΟΚ, Κώστα Σταφυλίδη, οι πρωταθλητές Αγγλίας και σύμφωνα με πληροφορίες του gazzetta.gr το... ψάχνουν.
Μπορεί στον Δικέφαλο αλλά και σε όλη την Ελλάδα να μην γίνεται το «μπαμ» με την απόκτηση κάποιου μεγάλου ονόματος, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με μία πώληση. Παράγοντες των Citizens φαίνεται πως έχουν τα μάτια τους στραμμένα στον νεαρό αμυντικό του ΠΑΟΚ, ο οποίος φέτος πήρε αρκετές ευκαιρίες σε αγώνες της Superleague αλλά και στο Europa League κάνοντας μάλιστα μεγάλη εμφάνιση στην Αγγλία κόντρα στην Τότεναμ σε έναν ιστορικό αγώνα που έκλεισε με νίκη (1-2) για τον Δικέφαλο. Ο 18χρονος έχει δείξει εξαιρετικά στοιχεία και μεγάλα περιθώρια εξέλιξης αγωνιζόμενος σε μία δύσκολη θέση και η ομάδα του Ρομπέρτο Μαντσίνι παρακολουθεί την περίπτωσή του.
Αλλωστε, ο Σταφυλίδης δεν είναι ο πρώτος νεαρός που έχει «σταμπάρει» η πρωταθλήτρια Αγγλίας, η οποία παρά τις μεταγραφές μεγάλων ονομάτων που κάνει κάθε χρόνο, παράλληλα χτενίζει την αγορά για παίκτες-ταλέντα και προχωρά στην απόκτησή τους. Ενας από αυτούς είναι ο 21χρονος Μαυροβούνιος (επίσης αμυντικός) Στέφαν Σάβιτς, που πέρυσι αποκτήθηκε αντί 8 εκατ. ευρώ από την Παρτιζάν, ενώ αρκετοί τοποθετούνται στην δεύτερη ομάδα και «ψήνονται» για το μέλλον.
Το γεγονός πάντως ότι έχει πάνω του βλέμματα από τους Πολίτες, δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι το αγγλικό κλαμπ έχει έρθει σε επαφή με τον ΠΑΟΚ, ούτε ότι θα επιχειρήσει να τον αποκτήσει άμεσα. Ακόμα και αν κάτι τέτοιο γινόταν, δεν υπήρχε καμία περίπτωση να παίξει στο «Etihad» με τους Κλισί και Κολάροφ να βρίσκονται στο ίδιο πόστο.
Ο διεθνής με την Εθνική under-19 μπακ αγωνίστηκε φέτος σε 20 ματς σε όλες τις διοργανώσεις με τον Δικέφαλο και έδωσε 3 ασίστ και όπως φαίνεται τα προσόντα και το ταλέντο του τον έφεραν στην λίστα μίας από τις πιο δυνατές ομάδες -αυτή τη στιγμή- στον κόσμο.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/podosfairo/article/307921-matia-siti-gia-stafylidi