Απλά πιστεύω ότι αν πήγαινα μηχανολόγων, θα διάβαζα και θα γινόμουν ένας καλός μηχανολόγος. Τώρα με την πληροφορική και την καψούρα που τρέφω για χάρη της και το διάβασμα θα είναι παιχνίδι* και όρεξη για να κάνω το κάτι παραπάνω θα έχω.
* Για να καταλάβεις τι εννοώ. Όταν ήμασταν τρίτη γυμνασίου κάναμε προγραμματισμό στο σχολείο. Τότε μας μαθαίνανε τα διαγράμματα ροής (flow chart). Προσωπικά επειδή μου άρεσαν ζητούσα όλο και περισσότερες ασκήσεις, μιας και το έβλεπα ως hobby. Ήτανε ένα ακόμα παιδί μαζί με εμένα που ήθελε και έκανε τις ίδιες ασκήσεις. Η υπόλοιπη τάξη προτιμούσε να παίζει στο ίντερνετ και ο καθηγητής τους άφηνε και έκανε μάθημα σε εμάς τους δύο. Με τα πολλά, εμάς μας προχώρησε σε αλγορίθμους και αργότερα σε ψευδογλώσσα κάνοντας μας τα απλά βασικά πράγματα. Το καλοκαίρι μετά την τρίτη γυμνασίου, πήγα και αγόρασα βοήθημα για το μάθημα του προγραμματισμού της τρίτης λυκείου, για να έχω ασκήσεις να κάνω. Και έτσι, να μην μακρηγορώ άλλο, εκείνο το καλοκαίρι τέλειωσα την ύλη της τρίτης λυκείου στον προγραμματισμό.
Αργότερα ασχολήθηκα λίγο με την Basic και λίγο με HTML. Μόνος μου, παρέα με το google. Λίγα πράγματα. Τώρα, μετά τις πανελλαδικές είχα μπει στο site της Πληροφορικής κατά την αναζήτηση μου για σχολές. Είδα τα μαθήματα που περιείχε η σχολή, και πάτησα να δω πληροφορίες για ένα μάθημα του πρώτου εξαμήνου. Μπήκα στην ιστοσελίδα του μαθήματος και είχε ανεβασμένες "σημειώσεις" για το μάθημα αυτό. Γλώσσα προγραμματισμού C. Και εδώ και τρεις εβδομάδες κάθομαι μόνος μου και ασχολούμαι με την γλώσσα αυτή. Για την τρέλα μου και μόνο.
Αντιθέτως κάτι ανάλογο με μαθήματα της Μηχανολογίας δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσα να το κάνω. Θα ήταν άλλη μία -βαρετή- υποχρέωση.
Επομένως Πληροφορική, κι ας θεωρείται κατώτερη σχολή, και ελπίζω να μου βγει σε καλό.
