Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
Τελικά οι έξι ομάδες έκαναν τη δουλειά τους, σε μία ακόμη αστεία στάση της Σούπερ Λίγκα γύρω από τις ομάδες που δεν αδειοδοτήθηκαν. Αυτοί που χρωστάνε, μπορούν να κάνουν όσες μεταγραφές θέλουν, να χρεωθούν ακόμη περισσότερο έτσι ώστε να προϊόν να διατηρήσει την … εμπορικότητά του.
Ο ΠΑΟΚ μέσα από την παρουσία του Ζήση Βρύζα, ουσιαστικά κλήθηκε να ψηφίσει όταν τα πάντα είχαν κριθεί, μέσα από ένα κλίμα συνεννόησης που υπήρχε μεταξύ των υπολοίπων.
«Την άποψή μου την ξέρετε για αυτή σας την απόφαση, ο ΠΑΟΚ θα σεβαστεί αυτό που αποφασίσατε μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν δύο πολύ σοβαρά μέτωπα που πρέπει να πάμε να τα διεκδικήσουμε μέσα από κοινή γραμμή, για το κοινό όφελος. Θα ψηφίσω υπέρ μόνο και μόνο για να φανεί πως υπάρχει ομοφωνία σε αυτόν τον συνεταιρισμό» είπε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, λίγο πριν ψηφίσει θετικά αυτή την αστεία πρόταση.
Από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ βγαίνει ένα κλίμα πως ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ έφτασε σε ένα σημείο που δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς, λίγες μέρες πριν μπει στην ατζέντα η κουβέντα για τη μείωση της φορολόγησης των ΠΑΕ, αλλά και αυτή της πρότασης που έχει καταθέσει το συνδρομητικό κανάλι, όσον αφορά στη μείωση που ζητάει η Νόβα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων κατά 25%.
Στον ΠΑΟΚ βέβαια, θα πρέπει να αντιληφθούν κάποτε πως εκεί μέσα, δεν υπάρχει μπέσα και πως άπαντες λειτουργούν όπως τους βολεύει. Σήμερα, ο ΠΑΟΚ βρέθηκε μπροστά σε μία προδιαγεγραμένη εξέλιξη, αλλά στο μέλλον θα βρεθούν ευκαιρίες που θα πρέπει να δείξει ένα διαφορετικό πρόσωπο.
πηγη 24
ομοφωνιες και π@π@ρια μαντολες. πανε χωστα και σηκω και φυγε. εκτος αν περιμενεις καμια φορα που θα εχουμε εμεις θεμα να βρεις συμμαχους.τοτε ειναι που θα σε πηδηξουν.λυπαμαι.
Ο ΠΑΟΚ μέσα από την παρουσία του Ζήση Βρύζα, ουσιαστικά κλήθηκε να ψηφίσει όταν τα πάντα είχαν κριθεί, μέσα από ένα κλίμα συνεννόησης που υπήρχε μεταξύ των υπολοίπων.
«Την άποψή μου την ξέρετε για αυτή σας την απόφαση, ο ΠΑΟΚ θα σεβαστεί αυτό που αποφασίσατε μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν δύο πολύ σοβαρά μέτωπα που πρέπει να πάμε να τα διεκδικήσουμε μέσα από κοινή γραμμή, για το κοινό όφελος. Θα ψηφίσω υπέρ μόνο και μόνο για να φανεί πως υπάρχει ομοφωνία σε αυτόν τον συνεταιρισμό» είπε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, λίγο πριν ψηφίσει θετικά αυτή την αστεία πρόταση.
Από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ βγαίνει ένα κλίμα πως ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ έφτασε σε ένα σημείο που δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς, λίγες μέρες πριν μπει στην ατζέντα η κουβέντα για τη μείωση της φορολόγησης των ΠΑΕ, αλλά και αυτή της πρότασης που έχει καταθέσει το συνδρομητικό κανάλι, όσον αφορά στη μείωση που ζητάει η Νόβα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων κατά 25%.
Στον ΠΑΟΚ βέβαια, θα πρέπει να αντιληφθούν κάποτε πως εκεί μέσα, δεν υπάρχει μπέσα και πως άπαντες λειτουργούν όπως τους βολεύει. Σήμερα, ο ΠΑΟΚ βρέθηκε μπροστά σε μία προδιαγεγραμένη εξέλιξη, αλλά στο μέλλον θα βρεθούν ευκαιρίες που θα πρέπει να δείξει ένα διαφορετικό πρόσωπο.
πηγη 24
ομοφωνιες και π@π@ρια μαντολες. πανε χωστα και σηκω και φυγε. εκτος αν περιμενεις καμια φορα που θα εχουμε εμεις θεμα να βρεις συμμαχους.τοτε ειναι που θα σε πηδηξουν.λυπαμαι.
Re: Ζήσης Βρύζας
δεν μπορω να πιστεψω πως ψηφισες υπερ για να υπαρχει ομοφωνια και να μην χαθει η εμπορικοτητα...και ναι ΠΑΟΚ ειμαι και απαιτω το σωστο και το δικαιο ουτε υποχωρησεις ουτε τιποτα.ακομα και ουτε η ξανθη να ψηφιζε υπερ εσυ επρεπε μονο και μονο επειδη ετσι πρεπει και δεν συμβιβαζομαστε.και οταν ο ζαγορακης ειχε ψηφισει λευκο λεγατε οτι ακολουθαμε δικια μας πορεια..τωρα??που στο κατω κατω εμεις βγαινουμε οι μακακες τις υποθεσεις...οταν εχανες τον βιερινια και τον κοντρερας για να μπορεις να παρεις αδεια(εστω και αν το εκανες υποχρεωτικα για να συνεχισεις ευρωπη)και οι αλλοι δεν κανανε τιποτα και εχουν σκασει τοσες προσφυγες(εστω εμας εγκριθηκε η αδεια και κυριως καναμε προσπαθεια μεσα σε ολη την χρονια) γιατι τους υποστηριζεις τωρα στο ονομα της εμπορικοτητας???και μαλιστα ηταν που θα πατουσες ποδι οπως ελεγαν και οι αρδ...η εμπιστοσυνη του κοσμου κερδιζεται σιγα σιγα αλλα με τετοια βηματα πολυ δυσκολο..
Re: Ζήσης Βρύζας
Πρόεδρε μας τη φόρεσες ομόφωνα.ΠΑΟΚ εναντίον όλων και ριαπαπα μέντολες.ΌΤΙ ΝΑ ΝΑΙ έισαι και ξεχνάς και εσύ όπως και ο προηγούμενος πως όταν είσαι εκεί δεν εκπροσωπείς τον εαυτό σου γιατί δεν χώνεις εσύ τα φράγκα.Εκπροσωπείς όλο το λαό του ΠΑΟΚ.Αλλά τι κάθομαι και εξηγώ τώρα...Θα τα καταλάβεις και μόνος σου στο επόμενο off-side,πέναλτυ κτλ.που θα πάρουν οι γαυροβαζελοχανουμοι και τα παραρτήματά τους.Αλλά κι εσύ μήπως σαν παράρτημα δε λειτούργησες?
Re: Ζήσης Βρύζας
προεδρε μπερδευτηκες...μετεγγραφες δεν κανουμε επειδη δεν εχουμε μια,οχι επειδη τιμωρηθηκαμε...καθε μερα κι ενα ξενερωμα...πανω απο ολα η ομοφωνια της σουπα λιγδας...κριμα ρε Ζηση...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ζήσης Βρύζας
Κάποτε λέγαμε "Ξέρει ο Ζήσης...".
Τώρα λέμε ειρωνικά "Ζήση καλά το πας!"
Τι σκατά πήγε στραβά στη πορεία;;;
Edit: Δεν στηρίζω αυτήν την ψήφο του Βρύζα, αλλά επειδή μ'αρέσει να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, θα πω ότι ίσως ψήφισε την χαλάρωση των ποινών γιατί είδε ότι μπορεί να εφαρμοστούν στο άμεσο μέλλον και στον Π.Α.Ο.Κ., οπότε ίσως κάτι ξέρει για τα οικονομικά του Π.Α.Ο.Κ., τα οποία είναι πιο χάλια απ' ό,τι νομίζαμε; Τι να πω, δεν ξέρω...
Τώρα λέμε ειρωνικά "Ζήση καλά το πας!"
Τι σκατά πήγε στραβά στη πορεία;;;
Edit: Δεν στηρίζω αυτήν την ψήφο του Βρύζα, αλλά επειδή μ'αρέσει να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, θα πω ότι ίσως ψήφισε την χαλάρωση των ποινών γιατί είδε ότι μπορεί να εφαρμοστούν στο άμεσο μέλλον και στον Π.Α.Ο.Κ., οπότε ίσως κάτι ξέρει για τα οικονομικά του Π.Α.Ο.Κ., τα οποία είναι πιο χάλια απ' ό,τι νομίζαμε; Τι να πω, δεν ξέρω...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μπαρκαρούτσος την Πέμ 28 Ιουν 2012, 00:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ζήσης Βρύζας
Ο Ζήσης έχει χαράξει πορεία και τραβάει... Δεξιά-αριστερά δεν κοιτάζει. Οι κινήσεις του φαίνονται μελετημένες. Ελπίζω και εύχομαι να ξέρει τι κάνει. Πάντως η συμπεριφορά του, παραπέμπει σε συμπεριφορά μεγαλομετόχου-ιδιοκτήτη.
Ζήσης Βρύζας
Δηλαδή αν κρίνω απο τα ντου που γίνανε επι Ζαγορ γιατί δεν έβαζε πλάτη στην ΟΜΑΔΑ και γιατί ο Σπαθας να ουμε κι έτσι.......Τότε φέτος στη πρώτη αγωνιστική θα χουμε ντου χαλαρό ε;
Ε;Η μήπως ο Ζήσης είναι ο εκλεκτός;
Ε;Η μήπως ο Ζήσης είναι ο εκλεκτός;
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ζήσης Βρύζας
++RoMaN έγραψε: Edit: Δεν στηρίζω αυτήν την ψήφο του Βρύζα, αλλά επειδή μ'αρέσει να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, θα πω ότι ίσως ψήφισε την χαλάρωση των ποινών γιατί είδε ότι μπορεί να εφαρμοστούν στο άμεσο μέλλον και στον Π.Α.Ο.Κ., οπότε ίσως κάτι ξέρει για τα οικονομικά του Π.Α.Ο.Κ., τα οποία είναι πιο χάλια απ' ό,τι νομίζαμε; Τι να πω, δεν ξέρω...
Μάλλον βλέπει οτι φέτος η χρονιά δε βγαίνει με βάση και τα διαρκείας οπότε κινείται ανάλογα.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Ζήσης Βρύζας
++++Argonaut4 έγραψε:Δηλαδή αν κρίνω απο τα ντου που γίνανε επι Ζαγορ γιατί δεν έβαζε πλάτη στην ΟΜΑΔΑ και γιατί ο Σπαθας να ουμε κι έτσι.......Τότε φέτος στη πρώτη αγωνιστική θα χουμε ντου χαλαρό ε;
Ε;Η μήπως ο Ζήσης είναι ο εκλεκτός;
Αφού το βλέπεις ρε Ιάσωνα...
"Ζήση, άλλα μας έλεγες..."
Re: Ζήσης Βρύζας
Αν τους "πλησιάσει" κανένας Ιβάν ή και κανένας Καμπάνης ακόμα, και πάντοτε με γνώμονα το καλό του ΠΑΟΚ, άνετα το κάνουν το ντου. Αυτά τα παιδιά θέλουν κάποιον να μιλήσει στην ψυχή τους. 