Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Το σχολιο μου δεν ειχε καμια διαθεση να οδηγησει σε κομματικη αντιπαραθεση ,αλλα ειναι τουλαχιστον αφελες να αρνουμαστε οτι το επιχειρηματικο πεδιο της χωρας ειναι τουλαχιστον χλωμο και συγχρονως οτι αιωρουνται τουλαχιστον περιεργες αποψεις στον αερα ειτε αυτες ειναι της μορφης της περεταιρω μειωσης κατωτερων μισθων κατι που θα μπορουσε να εκλαβει κανεις ως φιλικα μετρα προς πιθανες επενδυσεις ειτε στο αλλο ακρο της αυξησης φορολογιας ακομα επι του τζιρου εταιριων και ενισχυση της κρατικης παρεμβασης.Δυστυχως ζουμε σε μια χωρα που σπανια επικρατουν αποψεις και μετρα στα πλαισια της κοινης λογικης καθως αυτα δεν εξυπηρετουν συνηθως τα συμφεροντα απο οποια πλευρα και αν προερχονται αυτα.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι καθε μερα πλεον ακουμε διαφορετικα πραγματα θα αργησει δεν θα αργησει
εθεσε θεμα γηπεδου δεν εθεσε θεμα γηπεδου θα κανει νεο γηπεδο δεν θα κανει νεο γηπεδο αυτοι οι αρδ μου φενεται με το ζορη να την χαλασουν τι δουλεια θελουν
εθεσε θεμα γηπεδου δεν εθεσε θεμα γηπεδου θα κανει νεο γηπεδο δεν θα κανει νεο γηπεδο αυτοι οι αρδ μου φενεται με το ζορη να την χαλασουν τι δουλεια θελουν
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Πούτιν σε Σαμαρά: «Να ενισχύσουμε τον ελληνορωσικό διάλογο»
Συγχαρητήρια τηλεγραφήματα από τον Βλαντιμίρ Πούτιν και τον Ντμίτρι Μεντβιέντεφ έλαβε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς για την ανάληψη των καθηκόντων του.
«Τα αποτελέσματα των εκλογών στην Ελλάδα, η αποφασιστική στάση της ηγεσίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνολικά και ορισμένων κορυφαίων ευρωπαϊκών κρατών,
για την επιβολή δημοσιονομικής πειθαρχίας και τον παραμερισμό των ανισορροπιών στην οικονομία, εμπνέουν συγκρατημένη αισιοδοξία», δήλωσε ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν, χαιρετίζοντας το Διεθνές Οικονομικό Φόρουμ, στην Αγία Πετρούπολη.
Νωρίτερα, ο πρόεδρος Πούτιν απέστειλε συγχαρητήριο τηλεγράφημα στον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, για την ανάληψη των καθηκόντων του.
Στο τηλεγράφημα εκφράζεται η βεβαιότητα ότι «η μεγάλη πολιτική εμπειρία του Αντώνη Σαμαρά θα συμβάλει στην επίλυση των δύσκολων καθηκόντων, που στέκονται ενώπιον τής Ελλάδας και της Ελληνικής κοινωνίας». Όπως επισημαίνει η προεδρική ιστοσελίδα kremlin.ru, στο μήνυμα υπογραμμίζεται, επίσης, «η αναγκαιότητα περαιτέρω ανάπτυξης του ελληνορωσικού διαλόγου για τα ζητήματα της διμερούς και διεθνούς ημερήσιας διάταξης».
Αντίστοιχο συγχαρητήριο μήνυμα απέστειλε και ο πρωθυπουργός της Ρωσίας, Ντμίτρι Μεντβιέντεφ, στο οποίο επισημαίνεται ότι «στη Ρωσία τιμούν τις παραδοσιακά φιλικές σχέσεις και την εποικοδομητική εταιρική σχέση με την Ελλάδα».
«Είμαι πεπεισμένος ότι η περαιτέρω εδραίωση της αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας, ανταποκρίνεται πλήρως στα θεμελιώδη συμφέροντα των λαών των χωρών μας», σημειώνεται στο συγχαρητήριο τηλεγράφημα του πρωθυπουργού τής Ρωσίας.
Τα συγχαρητήριά του για τη νίκη της ΝΔ στις εκλογές και την ανάληψη της πρωθυπουργίας απέστειλε στον Αντ. Σαμαρά ο επικεφαλής των ομογενειακών οργανώσεων της Ρωσίας και επικεφαλής της 5ης Περιφέρειας τού ΣΑΕ, Ιβάν Σαββίδης, ο οποίος επισημαίνει ότι «σήμερα η Ελλάδα όσο ποτέ χρειάζεται μια σαφή θέση ως προς τον προσδιορισμό του ορθού δρόμου, ο οποίος είναι απαραίτητος για την έξοδο της χώρας από την κρίση και ο ελληνικός λαός αναμένει αλλαγές προς το καλύτερο». Ο κ. Σαββίδης εκφράζει τις ευχές των ομογενών της Ρωσίας «για το σχηματισμό κυβέρνησης, ικανής αποτελεσματικά να ακολουθήσει πολιτική, που στοχεύει στην οικονομική ανάπτυξη, τη δικαιοσύνη και την ασφάλεια της ελληνικής κοινωνίας» και δηλώνει ότι «με πεποίθηση επιβεβαιώνω την ετοιμότητα, που έχω εκφράσει και προηγουμένως για να παρασχεθεί στην Ελλάδα βοήθεια και υποστήριξη».
http://www.iefimerida.gr/
Συγχαρητήρια τηλεγραφήματα από τον Βλαντιμίρ Πούτιν και τον Ντμίτρι Μεντβιέντεφ έλαβε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς για την ανάληψη των καθηκόντων του.
«Τα αποτελέσματα των εκλογών στην Ελλάδα, η αποφασιστική στάση της ηγεσίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνολικά και ορισμένων κορυφαίων ευρωπαϊκών κρατών,
για την επιβολή δημοσιονομικής πειθαρχίας και τον παραμερισμό των ανισορροπιών στην οικονομία, εμπνέουν συγκρατημένη αισιοδοξία», δήλωσε ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν, χαιρετίζοντας το Διεθνές Οικονομικό Φόρουμ, στην Αγία Πετρούπολη.
Νωρίτερα, ο πρόεδρος Πούτιν απέστειλε συγχαρητήριο τηλεγράφημα στον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, για την ανάληψη των καθηκόντων του.
Στο τηλεγράφημα εκφράζεται η βεβαιότητα ότι «η μεγάλη πολιτική εμπειρία του Αντώνη Σαμαρά θα συμβάλει στην επίλυση των δύσκολων καθηκόντων, που στέκονται ενώπιον τής Ελλάδας και της Ελληνικής κοινωνίας». Όπως επισημαίνει η προεδρική ιστοσελίδα kremlin.ru, στο μήνυμα υπογραμμίζεται, επίσης, «η αναγκαιότητα περαιτέρω ανάπτυξης του ελληνορωσικού διαλόγου για τα ζητήματα της διμερούς και διεθνούς ημερήσιας διάταξης».
Αντίστοιχο συγχαρητήριο μήνυμα απέστειλε και ο πρωθυπουργός της Ρωσίας, Ντμίτρι Μεντβιέντεφ, στο οποίο επισημαίνεται ότι «στη Ρωσία τιμούν τις παραδοσιακά φιλικές σχέσεις και την εποικοδομητική εταιρική σχέση με την Ελλάδα».
«Είμαι πεπεισμένος ότι η περαιτέρω εδραίωση της αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας, ανταποκρίνεται πλήρως στα θεμελιώδη συμφέροντα των λαών των χωρών μας», σημειώνεται στο συγχαρητήριο τηλεγράφημα του πρωθυπουργού τής Ρωσίας.
Τα συγχαρητήριά του για τη νίκη της ΝΔ στις εκλογές και την ανάληψη της πρωθυπουργίας απέστειλε στον Αντ. Σαμαρά ο επικεφαλής των ομογενειακών οργανώσεων της Ρωσίας και επικεφαλής της 5ης Περιφέρειας τού ΣΑΕ, Ιβάν Σαββίδης, ο οποίος επισημαίνει ότι «σήμερα η Ελλάδα όσο ποτέ χρειάζεται μια σαφή θέση ως προς τον προσδιορισμό του ορθού δρόμου, ο οποίος είναι απαραίτητος για την έξοδο της χώρας από την κρίση και ο ελληνικός λαός αναμένει αλλαγές προς το καλύτερο». Ο κ. Σαββίδης εκφράζει τις ευχές των ομογενών της Ρωσίας «για το σχηματισμό κυβέρνησης, ικανής αποτελεσματικά να ακολουθήσει πολιτική, που στοχεύει στην οικονομική ανάπτυξη, τη δικαιοσύνη και την ασφάλεια της ελληνικής κοινωνίας» και δηλώνει ότι «με πεποίθηση επιβεβαιώνω την ετοιμότητα, που έχω εκφράσει και προηγουμένως για να παρασχεθεί στην Ελλάδα βοήθεια και υποστήριξη».
http://www.iefimerida.gr/
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
καλα τα συχαρικια και οι ευχες στον Σαμαρα,αλλα με μας τι γινεται ρε ΙΒΑΝ;
θα περιμενουμε πολυ ακομα;
ειπαμε να σε περιμενουμε,να μην σε πιεσουμε,αλλα αντε...παρε μια αποφαση....
οτι ειναι να γινει ας γινει συντομα,γιατι αρχισε να κουραζει το στορυ....
Ζηση πανε βρες τον,και ζητα του να ξεκαθαρισει τι θα κανει.....
αντε γιατι και το πολυ το ''κυριε ελεησον το βαριεται και ο παπας''.....
αντε.....τελειωνεται.....
θα περιμενουμε πολυ ακομα;
ειπαμε να σε περιμενουμε,να μην σε πιεσουμε,αλλα αντε...παρε μια αποφαση....
οτι ειναι να γινει ας γινει συντομα,γιατι αρχισε να κουραζει το στορυ....
Ζηση πανε βρες τον,και ζητα του να ξεκαθαρισει τι θα κανει.....
αντε γιατι και το πολυ το ''κυριε ελεησον το βαριεται και ο παπας''.....
αντε.....τελειωνεται.....
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Πολυ βιαζεσε ρε Ταγμα λες και αμα πει αυριο το ναι ο Ιβαν θα σε φερει τον Βιειρινια
υπομονη αναγκαστικα το αργοτερο ως τις 15 Ιουλιου οταν και τελειωνει η ΑΜΚ.

υπομονη αναγκαστικα το αργοτερο ως τις 15 Ιουλιου οταν και τελειωνει η ΑΜΚ.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
15 Ιουλιου;...
αδελφε...πως θα αντεξουμε μεχρι τοτε....
αδελφε...πως θα αντεξουμε μεχρι τοτε....
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ειναι 1 θεμα αλλα δεν ξερω αν μπορουμε να κανουμε κατι διαφορετικο μακαρι να εχουμε απαντηση (θετικη) συντομα...

- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ίσως να συμβαίνει αυτό που είχε πει παλιότερα ένας φίλος... Το ότι η επένδυση στον ΠΑΟΚ έχει να κάνει με τις γενικότερες πολιτικές συνθήκες που θα επικρατούν (πχ με Ελληνορωσικές σχέσεις).
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει... Δέκα χρόνια κοσκινίζει.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
όπως και με τους Άραβες που ήθελαν να πάρουν τα φιλέτα της Χαλκιδικής;Maximus έγραψε:Ίσως να συμβαίνει αυτό που είχε πει παλιότερα ένας φίλος... Το ότι η επένδυση στον ΠΑΟΚ έχει να κάνει με τις γενικότερες πολιτικές συνθήκες που θα επικρατούν (πχ με Ελληνορωσικές σχέσεις).
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
544 σελίδες. Ξεφύγαμε 44.
Η συνέχεια εδώ: http://forum.paokmania.gr:8080/viewtopic.php?f=5&t=5297
Η συνέχεια εδώ: http://forum.paokmania.gr:8080/viewtopic.php?f=5&t=5297