Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
keeper4
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Δευ 22 Μαρ 2010, 13:11

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από keeper4 »

Άυτο με τον βιτόλο που διάβασα πιο πάνω τι είναι πάλι.Και εγώ νομίζω πως πέρσυ μας λέγαν ότι τον χάσαμε ελεύθερο αλλα τουλάχιστον χάρισε τα χρέη.Ε ρε αρχιεπίσκοπο που τρώμε....
thomkat
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:21

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από thomkat »

joshua έγραψε:Ζηση αν η υποθεση Σαββιδη καταληξει σε ναυαγιο, οπως διαφαινεται τις τελευταιες μερες,η τοποθετηση εκπροσωπου στο ΔΣ της παε ειναι ικανος λογος για να σε οδηγησει στην παραιτηση.Ο βαθμος συσπειρωσης αλλωστε του κοσμου στο προσωπο σου, καλως η κακως, βρισκεται σε τετοιο σημειο που η απωλεια δεν θα ειναι αισθητη και το λεω εγω που ακομα και τωρα διατηρω υψηλες προσδοκιες, αλλα πλεον δεν μπορει ολα να γινονται χωρις κοστος.
Η κίνηση του Ζαγοράκη να κατεβάσει το Φλο στα αποδυτήρια,ήταν λόγος για παραίτηση?Άλλωστε στους επόμενους μήνες φάνηκε ότι η συσπείρωση στο πρόσωπό του δεν ήταν τέτοια που η απώλειά του θα προκαλούσε τριγμούς στο οικοδόμημα του ΠΑΟΚ.
Η προσωπολατρεία,Ζαγορολατρεία,Βρυζολατρεία δεν θα μας οδηγήσει πουθενά.Είμαστε στην αρχή σεζόν που δεν τη βλέπω και πολύ χαρούμενη,δεν υπάρχει φράγκο,δεν κινείται φύλλο στα διαρκείας, τρώμε παπά από ρώσους καπνοπαραγωγούς και εσύ ρε αδελφέ υπολογίζεις τους λόγους που πρέπει να φύγει ο Βρύζας.Κι αν φύγει ποιός θα μείνει/Εγώ ,εσύ ο Γ.Χ.?
Τίποτα προσωπικό μαζί σου
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από giapas »

Επειδή είμαι μάλλον ανενημέρωτος, μπήκε όντως εκπρόσωπος του ιβαν του τρομερού στο Δ.Σ?


Ίσως έχει να κάνει με το "δανειο"....

Πάντως ο τζος δεν έχει άδικο .
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από gergeo4 »

προεδρε ακουσες ιβιτς?δεν μας βλεπω καλα.θα υπαρξουν και αλλοι λογικα.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από slidar »

Βρυζα τον ακουσες τον βλανταν?

Να ξες θα στην κανει.. διοτι ειναι ισχυρος χαρακτηρας και οτι λεει το ενοει.. ( και μεταξυ μας εχει και δικιο )

Το νου σου μην εχουμε προβληματα..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

giapas έγραψε:Επειδή είμαι μάλλον ανενημέρωτος, μπήκε όντως εκπρόσωπος του ιβαν του τρομερού στο Δ.Σ?


Ίσως έχει να κάνει με το "δανειο"....

Πάντως ο τζος δεν έχει άδικο .
To τελευταίο ΔΣ που ήξερα εγώ, είχε μέσα κάποιον Κοντάρεφ. Εκπρόσωπος του Ιβάν.
Μπαίνοντας όμως στο σάιτ της ΠΑΕ, βλέπω ακόμα τον Σβούρα στο ΔΣ αλλα και το τελευταίο ως εξαμελές. :?
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από slidar »

ΤΟ ΔΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ..

ΒΡΥΖΑΣ ΚΩΝ/ΝΙΔΗΣ ΤΡΙΛΥΡΑΚΗΣ KHODAREV ΜΗΛΙΩΡΙΔΗΣ ΣΑΧΠΑΤΖΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (ΥΙΟΣ) ΣΑΡΑΤΣΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.

ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ - ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΕ.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

Δεν διαφωνώ εγώ.
Αυτό διαφωνεί: http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMCCode=100302&extLang=
Και, οκ, ο Τουρσουνίδης δεν ξέρει από κουμπιούτερ και αριθμούς (που έλεγε ο μακαρίτης), άλλος στην ΠΑΕ δεν υπάρχει να το ενημερώσει;
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από slidar »

Αυτος που ειναι υπευθυνος για το site δεν το εχει ενημερωσει.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από slidar »

Διαβασα σε ολα τα sites οτι στην πρωτη προπονηση με τους μικρους ηταν κανονικα και ο καρυδας.

Αυτος δεν ηταν για διωξιμο ?

Ακουγονται φημες οτι καθετε στο συμβολαιο του και δεν φευγει χωρις να παρει (εκτός των δεδουλευμένων) και αποζημίωση για το υπόλοιπο του συμβολαίου του...
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ο Καρύδας κάθεται στο συμβόλαιό του...
Ο Ίβιτς σκέφτεται προσφυγή...
Ο Σάλπι θέλει να μείνει με τα 800 του συμβολαίου του...

Δεν το κλείνουμε καλύτερα το μαγαζί ρε μάγκες; Αφού φαίνεται προς τα που πάει η δουλειά.

Αν εξαιρέσουμε τον γαύρο και ίσως καμιά Ξάνθη, Ατρόμητο, οι υπόλοιπες ομάδες αδυνατούν να αντεπεξέλθουν σε επαγγελματικά πρότυπα. Διαλύστε το να το γυρίσουμε σε ερασιτεχνικό να ησυχάσει το κεφάλι μας.
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

αρχισαν να σκανε τα κανονια και οι πιστολες... μεγαλες προεδρε νυν και πρωην αντι για δαιμονες που προκειτε να βγαλετε απο μεσα σας βγαλτε και κανα φραγκο απο αυτα που που αγνοουνται και ειναι πολλα...βγαλτε και τα 300+ δανεικα και αγυριστα του ηλια μπας και γλιτωσουμε την ξεφτιλα απο ουεφα....ρομπες.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

πωλησεις και οχι μεταγγραφες,,,,και τελος....οπως παμε μεχρι δεκεμβριο και επειτα αν στρωσουν τα οικονμικα βλεπουμε για 2 παικτες....θα χετε και χρονο να τους βρειτε μιας και που να ξερετε οτι θα χρειαστουμε σεντερ μπακ ή μεσοεπιθετικο :evil: :evil:
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

τι γινεται ρε π@υστη μου.....
κανενας δεν πληρωνταν σ'αυτην την ομαδα;
τι σκ@τ@ κανατε εκει μεσα τοσα χρονια;


Υ.Γ.Πουλα οποιον μπορεις να σωθουμε.....εκει που μας φτασατε,δεν υπαρχει τιποτα αλλο.
....πουλα γιατι θα γελασει μαζι μας και ο καθε πικραμενος.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από bane1980 »

Αυτά γίνονται όταν δίνεις αβέρτα συμβόλαια και δεν έχεις ούτε τη στοιχειώδη λογική ούτε τις βασικές γνώσεις διαχείρισης για να περάσει από το μυαλό σου οτι μπορεί να φουσκώσουν τα έξοδα. Και για αυτό κάνεις πάντα 3 σενάρια προϋπολογισμού. Απορώ ποιοι λογαριασμοί τελικά πληρώνονταν. Δεν είναι δυνατόν να πέφτεις ΤΟΣΟ έξω.

Κοιτάτε να γίνει καμια στραβή με Ευρώπη. Ο ΠΑΟΚ θα χάσει μία διοίκηση και η εθνική στίβου θα βρει τους μελλοντικούς Ολυμπιονίκες σε όλες τις διαδρομές, από 100αρι μέχρι μαραθώνιο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”