Την απόφαση για το αν θα έπρεπε να γυρίσει ο ΔΣ θα την έπαιρνε ο Ζαγόρ, πολύ απλά διότι αυτός είχε το κουμάντο εκείνη την εποχή. Αν ήταν άλλος, θα την έπαιρνε αυτός. Πάντως δημοψήφισμα δεν θα γίνονταν. Σήμερα το κουμάντο το έχει ο Ζήσης και αυτός πήρε την απόφαση να φύγει τον Μπόλονι. Δεν έγινε δημοψήφισμα. Άρα αυτός και μόνο έχει και την ευθύνη. Στην περίπτωση του ΔΣ, συνέβη το εξής πρωτότυπο. Όλοι έλεγαν οτι τις αποφάσεις τις παίρνει ο πρόεδρος, αλλά αν οι αποφάσεις δεν μας άρεζαν τότε τον "στολίζαμε". Ε τι στο διάλο πρόεδρος είναι τότε ; είναι πρόεδρος μέχρι που θα θελήσει να κάνει κάτι που εμείς δεν το θέλουμε ;
Και μόνο που λες
σημαίνει οτι αρκετά παιδιά πίστευαν οτι μπορούσαν "πιέζοντας" να χαλάσουν τη μεταγραφή. Αυτό είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του (προσπαθώ να) επιβάλλω την άποψή μου. Είπε δλδ ο άλλος οτι το πήρε απόφαση και "εσύ" κάθεσαι και ψάχνεις τρόπους για το πως θα την αναιρέσεις. Πάμε και στο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΖΟΥΜΙ της υπόθεσης τώρα.KilledByDeath_4 έγραψε: και περιπου Μαρτιο,οταν τελικα διερευσε η συμφωνια του ειπαν να το σκεφτει καλα και οτι θα αντιδρασουμε,το δεχτηκε λεγοντας οτι τον θελει αγωνιστικα κτλ.Για μενα δεν επρεπε να κρατηθει τετοια σταση αλλα πιο δυναμικη που θα χαλουσε την μεταγραφη,τροποι υπηρχαν
Είναι εντελώς ΑΔΙΑΦΟΡΟ, αν ο ΔΣ ήρθε στον ΠΑΟΚ τότε. Το σημαντικό είναι οτι σε μια ΔΥΣΚΟΛΗ απόφαση (ουσιαστικά στην ΠΡΩΤΗ), οι διαφωνούντες έκαναν το δικό τους. Δικαίωμά τους, και ΔΕΝ το αρνούμαι. Αλλά τότε ΠΛΕΟΝ δεν είναι "σύνδεσμοι" που "χιλιόμετρα κάνουνε πάλι" κτλ κτλ. ΠΛΕΟΝ ζητάνε να συμμετέχουν στα διοικητικά και στις αποφάσεις. Περνάνε δλδ τη γραμμή, και από το κάγκελο, μπαίνουνε στα γραφεία. Βγάζουν τα φλάι και φοράνε ΚΑΙ αυτοί τα κουστούμια. Όταν το έκαναν οι Αρειανοί, προσωπικά ήμουν βέβαιος οτι δεν θα τους έβγαινε σε καλό. Το τι έπαθαν δεν χρειάζεται να το πούμε, και στην τελική δε μας νοιάζει κιόλας. Το τι πάθαμε εμείς, είναι επίσης εύκολο να το δει κανείς. Εκεί κολλάνε τα "σαν τους Αρειανούς" που είπα. Και για να πούμε και τη σκάφη σκάφη, σε αυτούς τουλάχιστο όλοι ήξεραν τι γίνεται
Τι ΔΕΝ είπα. ΔΕΝ είπα οτι οι "σύνδεσμοι" διέλυσαν τον Άρη. ΔΕΝ είπα οτι οι δικοί μας σύνδεσμοι, φταίνε για αυτό που έγινε. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ. Δεν είπα, ότι έπρεπε να "κάτσουν και να τον φάνε" στο θέμα του ΔΣ. ΔΕΝ έπρεπε να το κάνουν.
Αυτό που είπα είναι οτι όταν σε κάποιο οργανισμό, δεν υπάρχει στήριξη του επικεφαλής στα δύσκολα, και στη πρώτη κρίση, κάποιοι (πολλοί λίγοι δεν έχει σημασία) αποχωρούν, κάνουν "εσωτερικές μειοψηφίες", "παρατάξεις" κτλ, τότε ο οργανισμός αυτός προς τα έξω δείχνει ξέφραγο αμπέλι. Και τα ξέφραγα αμπέλια, τα "τρυπάς" εύκολα φιλαράκι. Και δεν σηκώνουν κεφάλι ποτέ.
ΥΓ : η ερώτηση και το συμπέρασμά μου ΔΕΝ αφορούν το πρόσωπό σου ή τον χαρακτήρα σου.