Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
zisis the end
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από zisis the end »

να ξεφύγουμε λίγο απο τα προβλήματα και να θυμηθούμε να πούμε χρόνια πολλά και καλά στον πρόεδρο που έχει σήμερα τη γιορτή του....να είναι γερός να χαίρεται την οικογένειά του και δυνατός να προσπαθεί για το καλό τηςς ομάδας μας
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

χρονια πολλα προεδρε,,,,και αλλαγη πορειας ευχομαι..
zisis the end
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από zisis the end »

πασο παιδια λαθος εκανα...λαθος πληροφορια το εορτολογιο...οπως και να εχει να ειναι καλα το παληκαρι
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8557
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nikolasf »

dimbar έγραψε:Μήπως βγήκαμε τελευταίοι για να φύγει ο τέως κώουτς?
Δεν μιλάω για στήσιμο αποτελεσμάτων αλλά για περιρέουσα ατμόσφαιρα ξέρετε ....όπως με την δολοφονία Κέννεντυ, κανείς δεν έδωσε εντολή απλά κάποιοι εξέφρασαν την άποψη ότι θα ταν καλλίτερα αν δεν υπήρχε και κάποιοι άλλοι πρόθυμοι το υλοποίησαν.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από eorptol »

Θεωρίες συνομωσιας ....
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

νομιζω βγαινει παλι η εικονα οτι τον παρακαλαμε τον ιβαν....και δεν κανει...

μονοι μας...αν ερθει καλως..
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από ronaldo »

καλα ακομη περιμενουμε να ερθει ο ιβαν?
εχουμε φαει παπα 40 φορες και ακομη περιμενουμε?

οσα χρονια βλεπω τον ΠΑΟΚ η αλλαγη στο ιδιοκτησιακο έγινε σε μια νυχτα
οταν το παιδευουν για 3-4 μηνες δεν προχωραει η δουλεια

αν ερθει καλως αλλα προσωπικα δεν εχω ελπιδες
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Βλέπω ομοιότητες μεταξύ Βενιζέλου-Ζήση και θλίβομαι.

Κι ο Βενιζέλος λύσσαξε να αναλάβει την αρχηγία του ΜΠΑΤΣΟΚ, και κατέληξε στο 12% μεταξύ γνωστών και φίλων. Λύσσαξες και συ να γίνεις πρόεδρος, και βρίσκεσαι στα 1000 διαρκείας. Ούτε καν αυτοί που σε βοήθησαν δεν πήγαν να πάρουν διαρκείας... αλλά ξέχασα, αυτοί μπαίνουν τσάμπα.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

:twisted:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

:D
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2578
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από dimbar »

:D
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από marley 4 »

εχετε πλακα ορισμενοι μα πολυ πλακα ρε παιδι μου βρυζας φταιει που δεν υπαρχει φραγκο , που εχουμε χρεη που μας εχουν εγλωβισει και θα ειναι για πολλα χρονια
που πηραμε δανεικα για την αδεια
που θα πουλησουμε παλι παιχτες για να παιξουμε ευρωπη
που καποιοι εχουν παρει λεφτα απο τον ΠΑΟΚ και δεν λενε τα επιστρεψουν
που θα ξεπαγωσουν τα υπολοιπα χρεη
που μας ριχνει ακυρο ο πιου(ρομεου)
αλλα το παρτακι τελειωσε δεν εχει τωρα μεταγραφες καλες και σπουδαια ονοματα δεν παμε για τσ λου πισω στην παλια μας ζωη καφε μπανακια και καμια ταινια και αν ο ΠΑΟΚ παιξει με καμια τοτεναμ η κανεναν αγιαξ ξαναγινομαστε φανατικοι ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ και παμε και γηπεδο να ουμε μεχρι τοτε θα τρεχουν τα αρρωστακια..
κριμα για το σιτε αντι να παροτρυνεται τον κοσμο να στηριξει ειρωνευστε κιολας αντι να βαλετε τον ΠΑΟΚ μπροστα βαζετε τα κομπλεξ σας με τους συνδεσμους ο ενας με την ελας ο αλλος αναλυτης συνομιλιων ο τριτος γνωριζει ποιοι και πως εδιωξαν τον ζαγορακη πως εφεραν τον βρυζα και πεταει και την λασπη για κουτρα εισοδο
ΞΥΠΝΑΤΕ ΟΣΟΙ ΝΙΩΘΕΤΕ ΠΑΟΚ ΑΚΟΜΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΜΟΔΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ
βαλτε και εσεις το χερακι σας να αλλαξει το κλιμα μπορουμε ολοι ενωμενοι οσοι μειναμε τουλαχιστον
την τριτη ειναι μια καλη αρχη να δωσουμε μια εικονα στηριξης και οσοι μπορουν να παρουν διαρκειας να το κανουν
ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΧΑΡΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΩΣΤΕ ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΑΟΚΤΣΗΔΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ
Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΔΑ ΟΙ ΜΟΔΑΤΟΙ ΑΛΛΟΥ...
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Όλοι δικαιούμαστε να έχουμε γνώμη. Η γνώμη που έχω για τους συνδέσμους, όσον αφορά τον ρόλο τους στο ξήλωμα του Ζαγοράκη, είναι πολύ συγκεκριμένη και δεν χρειάζομαι την έγκριση κανενός για να την εκφράσω.

Εσείς λέτε πως τα διαρκείας έπεσαν καθώς πέρασε η μόδα της revolution...

Σεβαστό. Αλλά λάθος.

Εγώ θεωρώ πως οι μανούρες των οργανωμένων (ορισμένων) έδιωξαν τον κόσμο.
Θεωρώ πως η προσπάθεια του νέου προέδρου να ξεμπροστιάσει τον παλιό, έδιωξε τον κόσμο.
Θεωρώ πως η απόφαση των οργανωμένων (ορισμένων) να "διευκολύνουν" την μετάβαση απο τον Ζ στον Ζ, έδιωξε τον κόσμο.
Θεωρώ πως η αρρωστημένη εικόνα κάποιων να γιουχάρουν και κάποιων να επευφημούν τον Σάλπι, έδιωξε επίσης τον κόσμο.

Δεν ξεχνώ ασφαλώς το αγωνιστικό χάλι ούτε ξεχνώ την απουσία προοπτικής λόγω οικονομικής ένδειας.

Εμένα δεν με πειράζει το να είναι μόδα ο ΠΑΟΚ. Μακάρι να βγαίνω έξω και να βλέπω παντού πιτσιρίκια με τη φανέλα του Σάλπι ή του Πάμπλο.
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από sernikos »

+1926 ρε αδερφε γιαννενα

δεν παρασυρομαστε απο αυτους που εχουν ΜΟΔΑ τον ΠΑΟΚ
απο αυτους που εχουν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ τον ΠΑΟΚ παρασυρομαστε

ο Ιβαν ειπε, ΘΕΛΩ ΤΕΟ για προεδρο...τελος τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε

τακτικη κανω μπουρδελο την ομαδα πριν τα πλευ οφ, διωχνω τον προπονητη που μπορει να με βαλει σε καλο δρομο
βαζω φυλακη 30 αλανια, και ολα αυτα για να φυγει ο Ιβαν ειναι να μην πω για τι...
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από marley 4 »

αστο στον δικο σου κοσμο εισαι και δεν με νοιαζει καθολου τι πιστευεις εσυ προσωπικα οπως και δεν με νοιαζει η προσωπικη γνωμη κανενος φυσικα και η δικη μου γνωμη δεν νοιαζει εσενα και δεν πρεπει να σε νοιαζει..


γεγονοτα φιλε γεγονοτα περσι το καλοκαιρι τα διαρκειας σταματησαν οταν εσκασε το θεμα βιτολο
ο κοσμος ξενερωσε με τις πωλησεις του γεναρη και τα δηθεν ανοιγματα των 2.3 αντε μεχρι 5
τα ψεματα που ειπε κτλ

ποιοι ειμαστε εμεις ρε φιλε? και ποιοι ειναι οι αλλοι?
αν εχεις αποδειξεισ για τους σφ πες αλλιως εισαι ενας ακομα κολκας
μοδα δεν ειναι τα καινουργια ΠΑΟΚτσακια ακομα να το καταλαβετε?
δεν μπορειτε να ξεχωρισετε γιατι φοβομαστε να μην γινει ο ΠΑΟΚ ΜΟΔΑ? τοσο δυσκολο ειναι?
αντι να τα ριχνεις σε νεφελιμ που θελουν το κακο του ζαγορακη σε συνεργασια παντα με τουσ συνδεσμους δεν αλλαζεισ και εσυ και εγω και οι αλλοι ροτα? αντε να μαζευομαστε σιγα σιγα αντε να αλλαζουμε κουβενα ο ενας θα τραβηξει τον αλλον ετσι πανε αυτα χρονια τωρα ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΙΡΛΑ ΛΕΜΕ
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
ΟΣΟΙ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΝΑΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΜΙΡΛΑΣ ΔΗΜΗΟΥΡΓΗΣΤΕ ΕΝΑ ΚΛΙΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ
Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΒΑΛΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΞΩ ΟΙ ΜΟΔΑΤΟΙ

ΚΑΝΤΕ ΜΠΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”