Όχι μόνο ακαδημία, αλλά είμαστε το άρμα της, και 6 σίγουροι πόντοι για το πρωτάθλημα!DC έγραψε:Είναι πλέον φανερό: είμαστε η ακαδημία της Βέροιας.ΑποστόληςΑ έγραψε:Ασε μας ρε Χάβο! Όσο ήσουν στον ΠΑΟΚ δεν γούσταρες Σάκη, τώρα τι άλλαξε;
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αυτά τα σίγουρα πονταλάκια μας έφαγαν. π.χ. Λεβαδιακός.
Εγώ θυμάμαι ότι μέσα στην Βέροια κατά καιρούς έχουμε πάθει μεγάλα κάζα.
Εγώ θυμάμαι ότι μέσα στην Βέροια κατά καιρούς έχουμε πάθει μεγάλα κάζα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ικανοποίηση στην ΑΕΚ για τα διαρκείας
Ο κόσμος της ΑΕΚ δείχνει έτοιμος να ενισχύσει την ομάδα αυτή τη δύσκολη περίοδο και στην Ενωση είναι ικανοποιημένοι από την κίνηση των εισιτηρίων διαρκείας.
Στις δύο πρώτες ημέρες κυκλοφορίας έχουν ήδη διατεθεί περίπου 400 εισιτήρια διαρκείας, αριθμός που αφήνει ικανοποιημένους τους ανθρώπους της ΑΕΚ.
Ο στόχος που έθεσε ο Ανδρέας Δημητρέλος κατά την παρουσίαση των διαρκείας για διάθεση 40.000 καρτών ίσως μοιάζει εξωπραγματικός, ωστόσο είναι αισιόδοξο το μήνυμα πως περίπου 400 άτομα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της διοίκησης από πολύ νωρίς.
Ας μην ξεχνάμε πως κανείς δεν γνωρίζει ποιοι παίκτες θα βρίσκονται στην ομάδα τη νέα σεζόν. Επίσης, είναι ακόμη πολύ νωρίς για να ασχοληθεί κάποιος με τα εισιτήρια διαρκείας, ενώ θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και το γεγονός πως οι οικονομικές δυνατότητες του κόσμου δεν είναι ίδιες με προηγούμενες περιόδους.
Συνεπώς, η αρχή κρίνεται ως ικανοποιητική από τους ανθρώπους της ΑΕΚ, που στηρίζουν πολλά στη βοήθεια των φιλάθλων της ομάδας.
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... E%B1%CF%82
Μάλιστα .... με διπλάσιους ρυθμούς από εμάς, τα διαρκείας της κούλας.

Ο κόσμος της ΑΕΚ δείχνει έτοιμος να ενισχύσει την ομάδα αυτή τη δύσκολη περίοδο και στην Ενωση είναι ικανοποιημένοι από την κίνηση των εισιτηρίων διαρκείας.
Στις δύο πρώτες ημέρες κυκλοφορίας έχουν ήδη διατεθεί περίπου 400 εισιτήρια διαρκείας, αριθμός που αφήνει ικανοποιημένους τους ανθρώπους της ΑΕΚ.
Ο στόχος που έθεσε ο Ανδρέας Δημητρέλος κατά την παρουσίαση των διαρκείας για διάθεση 40.000 καρτών ίσως μοιάζει εξωπραγματικός, ωστόσο είναι αισιόδοξο το μήνυμα πως περίπου 400 άτομα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της διοίκησης από πολύ νωρίς.
Ας μην ξεχνάμε πως κανείς δεν γνωρίζει ποιοι παίκτες θα βρίσκονται στην ομάδα τη νέα σεζόν. Επίσης, είναι ακόμη πολύ νωρίς για να ασχοληθεί κάποιος με τα εισιτήρια διαρκείας, ενώ θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και το γεγονός πως οι οικονομικές δυνατότητες του κόσμου δεν είναι ίδιες με προηγούμενες περιόδους.
Συνεπώς, η αρχή κρίνεται ως ικανοποιητική από τους ανθρώπους της ΑΕΚ, που στηρίζουν πολλά στη βοήθεια των φιλάθλων της ομάδας.
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... E%B1%CF%82
Μάλιστα .... με διπλάσιους ρυθμούς από εμάς, τα διαρκείας της κούλας.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Exει φτιάξει και θύρα για ανέργους με διαρκείας 70 ευρώ η κούλα.
Εμείς έχουμε κάνει τέτοιο πράγμα ?Δε ξέρω......
Εμείς έχουμε κάνει τέτοιο πράγμα ?Δε ξέρω......
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εμείς εδώ έχουμε έκπτωση στους ανέργους, στους εκτός νομού και στους άνω των 65.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
«Σταύρο, βγες μπροστά…»

Δεδομένη είναι πλέον η ανάγκη του Άρη για την αναζήτηση νέων και άφθαρτων προσώπων που θα βγουν μπροστά και θα καταφέρουν να συσπειρώσουν τον κόσμο. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι και ο Σταύρος Λαμπριάκος.
Στον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή των «κίτρινων» επιχειρήθηκε άνοιγμα από οργανωμένα αμνοερίφια του άρη, προκειμένου να συστρατευθεί κι αυτός στη διοίκηση κοινής αποδοχής.
Η γνώση του στα αποδυτήρια, η εμβληματική φυσιογνωμία, το έρεισμα του στον κόσμο και η δημοφιλία του τον καθιστά έναν από τους πλέον κατάλληλους ανθρώπους για να αποτελέσει το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στη διοίκηση και το ποδοσφαιρικό τμήμα. Ταυτόχρονα είναι άλλωστε μια πολύ μεγάλη ευκαιρία να αποκατασταθεί η «αδικία» στο πρόσωπο του 37χρονου ποδοσφαιριστή, που δεν είχε ρόλο στην αγαπημένη του ομάδα από τη στιγμή που «κρέμασε» τα τσαρούχια του.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στη συνάντηση που είχε με οργανωμένα αμνοερίφια του άρη, έδειξε καταρχήν θετικός, ζήτησε όμως λίγο παραπάνω χρόνο να το σκεφτεί, αλλά και να εξετάσει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί, προκειμένου να έχει ενεργό ρόλο. Αυτό που επιζητεί ο Σταύρος Λαμπριάκος, είναι να βρεθεί το σωστό πόστο γι? αυτόν (μπρρρρρρρ .... τσαπρρρρρρρρρ, γι χαααα), αλλά και να νιώθει απολύτως ενεργός, τη στιγμή που θα βρίσκεται στις τάξεις της αγαπημένης του ομάδας.
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... 0%A6%C2%BB
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
Δεν μπόρεσα να κρατηθώ ....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Μετά τις παραστάσεις και την διεθνή καριέρα στην Ano Trahanoplagia, τώρα και πρόεδρος!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Θα διαβάζω την είδηση κάθε πρωί να με φτιάχνει την ημέρα.


Δεδομένη είναι πλέον η ανάγκη του Άρη για την αναζήτηση νέων και άφθαρτων προσώπων που θα βγουν μπροστά και θα καταφέρουν να συσπειρώσουν τον κόσμο. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι και ο Σταύρος Λαμπριάκος.
Στον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή των «κίτρινων» επιχειρήθηκε άνοιγμα από οργανωμένα αμνοερίφια του άρη, προκειμένου να συστρατευθεί κι αυτός στη διοίκηση κοινής αποδοχής.
Η γνώση του στα αποδυτήρια, η εμβληματική φυσιογνωμία, το έρεισμα του στον κόσμο και η δημοφιλία του τον καθιστά έναν από τους πλέον κατάλληλους ανθρώπους για να αποτελέσει το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στη διοίκηση και το ποδοσφαιρικό τμήμα. Ταυτόχρονα είναι άλλωστε μια πολύ μεγάλη ευκαιρία να αποκατασταθεί η «αδικία» στο πρόσωπο του 37χρονου ποδοσφαιριστή, που δεν είχε ρόλο στην αγαπημένη του ομάδα από τη στιγμή που «κρέμασε» τα τσαρούχια του.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στη συνάντηση που είχε με οργανωμένα αμνοερίφια του άρη, έδειξε καταρχήν θετικός, ζήτησε όμως λίγο παραπάνω χρόνο να το σκεφτεί, αλλά και να εξετάσει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί, προκειμένου να έχει ενεργό ρόλο. Αυτό που επιζητεί ο Σταύρος Λαμπριάκος, είναι να βρεθεί το σωστό πόστο γι? αυτόν (μπρρρρρρρ .... τσαπρρρρρρρρρ, γι χαααα), αλλά και να νιώθει απολύτως ενεργός, τη στιγμή που θα βρίσκεται στις τάξεις της αγαπημένης του ομάδας.
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... 0%A6%C2%BB
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
Δεν μπόρεσα να κρατηθώ ....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Μετά τις παραστάσεις και την διεθνή καριέρα στην Ano Trahanoplagia, τώρα και πρόεδρος!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Θα διαβάζω την είδηση κάθε πρωί να με φτιάχνει την ημέρα.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2506
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
κοιτα και γω μολις το διαβασα κυριευτηκα απο ενα κυμα γελωτα.
αλλα με μια πιο ψυχραιμη προσεγγιση γιατι οχι? δηλαδη γιατι να μην αξιοποιηθουν οι μεγαλες προσωπικοτητες(
) για το καλο του αρηθ και του ελληνικου ποδοσφαιρου? εμεις με ΖΖ πως το καναμε?
αλλα με μια πιο ψυχραιμη προσεγγιση γιατι οχι? δηλαδη γιατι να μην αξιοποιηθουν οι μεγαλες προσωπικοτητες(
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ποιος είναι αυτός?
Edit: Τώρα θυμήθηκα. Δεν είναι αυτός που έπαιζε ένα παιχνίδι τον χρόνο με εμάς για να φάει κόκκινη?
Edit: Τώρα θυμήθηκα. Δεν είναι αυτός που έπαιζε ένα παιχνίδι τον χρόνο με εμάς για να φάει κόκκινη?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
αυτο το κριαρι θα ΗΓΗΘΕΙ? μιλαμε για εγγυημενο φουντο δηλαδη!
μα ποσο μικρουληδες ειναι ωστε να εχουν να προβαλλουν μονο καποιον Λαμπριακο???
αντε και τον Φοιρο βρε! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Ο προβατισμος σε ολο του το μεγαλειο.
Πραγματικα μου εφτιαξαν το κεφι
αυτο το κριαρι θα ΗΓΗΘΕΙ? μιλαμε για εγγυημενο φουντο δηλαδη!
μα ποσο μικρουληδες ειναι ωστε να εχουν να προβαλλουν μονο καποιον Λαμπριακο???
αντε και τον Φοιρο βρε! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Ο προβατισμος σε ολο του το μεγαλειο.
Πραγματικα μου εφτιαξαν το κεφι
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ρε φίλε γιατι γελάς ΕΜΕΙΣ εχουμε ζαγορ-Ζήση αυτοι έχουν κολτσιδα λαμπριακο συγκρίσιμα μεγέθη .....
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2506
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ε οχι και συγκρισιμα. μην τα ισοπεδωνουμε ολα...
...οι κολτσιδας-λαμπριακος ειναι ονοματα που εχουν ειδικο βαρος στο παγκοσμιο στερεωμα.
πας και μου τους συγκρινεις με τους αλλους τους τσομπανηδες.
...οι κολτσιδας-λαμπριακος ειναι ονοματα που εχουν ειδικο βαρος στο παγκοσμιο στερεωμα.
πας και μου τους συγκρινεις με τους αλλους τους τσομπανηδες.
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Τα δεδομένα για την αποζημίωση από τον τραυματισμό του Αβραάμ
Ο τραυματισμός του Αβραάμ Παπαδόπουλου δημιουργεί αμυντικό πρόβλημα τόσο στην Ελλάδα ενόψει της συνέχειας στη διοργάνωση του Euro, όσο και στον Ολυμπιακό, ο οποίος καλείται να βρει αντικαταστάτη του διεθνούς αμυντικού, από τη στιγμή που το διάστημα της απουσίας του υπολογίζεται στους 6 μήνες.
Βάσει της συμφωνίας που ισχύει για πρώτη φορά στο Euro 2012, μεταξύ των συλλόγων και των ομοσπονδιών της κάθε χώρας, υφίσταται αποζημίωση για κάθε ποδοσφαιριστή που τραυματίζεται και ο χρόνος απουσίας του από τους αγωνιστικούς χώρους υπερβαίνει τις 28 μέρες.
Σύμφωνα με το ασφαλιστήριο που ισχύει για κάθε ποδοσφαιριστή που έχει συμβόλαιο με κάποιο σύλλογο, αν υπάρξει τραυματισμός στη διάρκεια της Euro περιόδου (οριοθετείται από τις 15 Μαΐου έως τις 31 Αυγούστου), τότε η ομάδα του αποζημιώνεται για κάθε μέρα που υπερβαίνει τις 28, το ποσό που αντιστοιχεί βάσει του μισθού του χωρίς τα πριμ και τα μπόνους που προβλέπονται στο συμβόλαιό του.
Όπως προκύπτει με έναν πρόχειρο υπολογισμό, ο Ολυμπιακός που θα στερηθεί τον Παπαδόπουλο για διάστημα περίπου 6 μηνών, θα αποζημιωθεί για το ποσό που αντιστοιχεί στους 5 μήνες βάση του συμβολαίου του, συν τις ασφαλιστικές δαπάνες που θα πληρώσουν οι ερυθρόλευκοι στο διάστημα αυτό. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των "ερυθρόλευκων" η αποζημίωση αναμένεται να φτάσει τις 800.000 ευρώ.
Ο Έλληνας αμυντικός έχει ετήσιο συμβόλαιο ύψους 825.000 ευρώ, που αντιστοιχεί σε 68.750 ευρώ ανά μήνα. Αν πολλαπλασιάσουμε το ποσό αυτό Χ5, τότε το πόσο που αναμένεται να λάβει ο Ολυμπιακός θα αγγίξει ή μπορεί και να ξεπεράσει τις 350.000 ευρώ, συν τις ασφαλιστικές δαπάνες.
Το ποσό αυτό θα πρέπει να καταβληθεί στην ερυθρόλευκη ΠΑΕ μέσα σε διάστημα 365 ημερών, μετά τις 28 πρώτες μέρες από τον τραυματισμό του ποδοσφαιριστή.
contra.gr

Ο τραυματισμός του Αβραάμ Παπαδόπουλου δημιουργεί αμυντικό πρόβλημα τόσο στην Ελλάδα ενόψει της συνέχειας στη διοργάνωση του Euro, όσο και στον Ολυμπιακό, ο οποίος καλείται να βρει αντικαταστάτη του διεθνούς αμυντικού, από τη στιγμή που το διάστημα της απουσίας του υπολογίζεται στους 6 μήνες.
Βάσει της συμφωνίας που ισχύει για πρώτη φορά στο Euro 2012, μεταξύ των συλλόγων και των ομοσπονδιών της κάθε χώρας, υφίσταται αποζημίωση για κάθε ποδοσφαιριστή που τραυματίζεται και ο χρόνος απουσίας του από τους αγωνιστικούς χώρους υπερβαίνει τις 28 μέρες.
Σύμφωνα με το ασφαλιστήριο που ισχύει για κάθε ποδοσφαιριστή που έχει συμβόλαιο με κάποιο σύλλογο, αν υπάρξει τραυματισμός στη διάρκεια της Euro περιόδου (οριοθετείται από τις 15 Μαΐου έως τις 31 Αυγούστου), τότε η ομάδα του αποζημιώνεται για κάθε μέρα που υπερβαίνει τις 28, το ποσό που αντιστοιχεί βάσει του μισθού του χωρίς τα πριμ και τα μπόνους που προβλέπονται στο συμβόλαιό του.
Όπως προκύπτει με έναν πρόχειρο υπολογισμό, ο Ολυμπιακός που θα στερηθεί τον Παπαδόπουλο για διάστημα περίπου 6 μηνών, θα αποζημιωθεί για το ποσό που αντιστοιχεί στους 5 μήνες βάση του συμβολαίου του, συν τις ασφαλιστικές δαπάνες που θα πληρώσουν οι ερυθρόλευκοι στο διάστημα αυτό. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των "ερυθρόλευκων" η αποζημίωση αναμένεται να φτάσει τις 800.000 ευρώ.
Ο Έλληνας αμυντικός έχει ετήσιο συμβόλαιο ύψους 825.000 ευρώ, που αντιστοιχεί σε 68.750 ευρώ ανά μήνα. Αν πολλαπλασιάσουμε το ποσό αυτό Χ5, τότε το πόσο που αναμένεται να λάβει ο Ολυμπιακός θα αγγίξει ή μπορεί και να ξεπεράσει τις 350.000 ευρώ, συν τις ασφαλιστικές δαπάνες.
Το ποσό αυτό θα πρέπει να καταβληθεί στην ερυθρόλευκη ΠΑΕ μέσα σε διάστημα 365 ημερών, μετά τις 28 πρώτες μέρες από τον τραυματισμό του ποδοσφαιριστή.
contra.gr
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Που έιναι το παράξενο; Και λίγα είναι.
Τους μήνες που θα λείψει ο παίκτης, θα μπορέσει να τον αναπληρώσει ισάξια η ομάδα του; Και αυτό ισχύει για όλους τους παίκτες και όλες τις ομάδες.
Εξάλλου, απ' ό,τι κατάλαβα, το κόστος το πληρώνει ασφαλιστική εταιρεία.
Τους μήνες που θα λείψει ο παίκτης, θα μπορέσει να τον αναπληρώσει ισάξια η ομάδα του; Και αυτό ισχύει για όλους τους παίκτες και όλες τις ομάδες.
Εξάλλου, απ' ό,τι κατάλαβα, το κόστος το πληρώνει ασφαλιστική εταιρεία.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ένα από τα πολλά σημεία που δείχνουν ότι το ποδόσφαιρο έχει γίνει πιο επαγγελματικό πεθαίνεις, παιχνίδι για εταιρίες και μεγάλο χρηματιστήριο...
