Ανέκδοτα
Re: Ανέκδοτα
Ένας Έλληνας πεθαίνει και φτάνει στη ρεσεψιόν της Κόλασης...
και ο υπάλληλος του ανακοινώνει ότι επειδή είναι υπήκοος χώρας μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορεί να διαλέξει μία από τις κολάσεις των χωρών-μελών.Σκέφτεται λίγο και αποφασίζει να πάει στη Γερμανική. Οργανωμένη χώρα σου λέει, τόσα χρόνια στην... Ελλάδα τι κατάλαβα, μου βγάλανε το λάδι.
Τουλάχιστον, ας πάρω μυρωδιά του τί σημαίνει Ευρώπη, έστω και στην κόλαση.
Φτάνει λοιπόν μπροστά στην πύλη της γερμανικής κολάσεως. Μαύρο μάρμαρο, καλογυαλισμένο, σιδερένια πύλη και ψηλά γράφει με μεγάλα γράμματα ΚΟΛΑΣΗ στα γερμανικά… Χτυπάει….
Του ανοίγει ένας άψογα ντυμένος υπάλληλος και τον ρωτά τι θέλει.
- Να δω, του απαντά εκείνος πώς είναι.
- Ούτε να το σκέφτεστε, του απαντά ο υπάλληλος! Όλη την ημέρα μας δέρνουνε με κάτι τεράστια μαστίγια και το βράδυ μας βάζουν σε κάτι τεράστια βαρέλια γεμάτα σκατά!! Φρίκη! Φρίκη!
Όπου φύγει-φύγει ο Ρωμιός…… Δοκιμάζει τις υπόλοιπες κολάσεις, τα ίδια.
Έτσι, απογοητευμένος, καταφεύγει στην έσχατη λύση, την ελληνική κόλαση!
Φτάνει λοιπόν έξω από την πύλη. Μία πύλη εγκαταλειμμένη, βρώμικη όπου στο ψηλότερο σημείο της υπάρχει με μεγάλα φωσφορίζοντα γράμματα η λέξη ΚΟΛΑΣΗ. Το Κ και το Λ φυσικά δεν ανάβουν.
Έτσι η επιγραφή γράφει: -Ο-ΑΣΗ.
- Ελληνική ανοργανωσιά….μουρμουρίζει.
Όσο πλησιάζει, ακούει κάτι περίεργους θορύβους…… Μοιάζουν με μουσική. Πλησιάζει περισσότερο. Η μουσική πλέον ακούγεται ολοκάθαρα. Μπουζούκια, μπαγλαμάδες κλπ. Χτυπάει…
Του ανοίγει ένας τύπος κρατώντας μία μπουκάλα στο χέρι, εντελώς φέσι και τον ρωτά τι θέλει.
- Ήρθα να δω πώς είναι του λέει και βάζει το κεφάλι του μέσα…
Τραπέζια, κάπνα, κάτι γκόμενες χορεύουν πάνω στα τραπέζια,
τσιφτετέλια, νταούλια…..
Γενικώς, μπάχαλο. Τρελαίνεται ο τύπος….τι γίνεται εδώ, ρωτά.
- Άσε φίλε, χάλια του λέει ο μεθυσμένος. Η κατάσταση είναι δραματική εδώ πέρα. Μας δέρνουν όλη μέρα με κάτι τεράστια μαστίγια και το βράδυ μας βάζουν σε κάτι τεράστια βαρέλια με σκατά.
- Πλάκα μου κάνεις, ρωτά ο πεθαμένος. Εδώ πίνετε και γλεντάτε……
- Εεε, ξέρεις πώς είναι εδώ στην Ελλάδα . Τη μία δεν έχουμε σκατά, την άλλη χαλάνε τα μαστίγια……
και ο υπάλληλος του ανακοινώνει ότι επειδή είναι υπήκοος χώρας μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορεί να διαλέξει μία από τις κολάσεις των χωρών-μελών.Σκέφτεται λίγο και αποφασίζει να πάει στη Γερμανική. Οργανωμένη χώρα σου λέει, τόσα χρόνια στην... Ελλάδα τι κατάλαβα, μου βγάλανε το λάδι.
Τουλάχιστον, ας πάρω μυρωδιά του τί σημαίνει Ευρώπη, έστω και στην κόλαση.
Φτάνει λοιπόν μπροστά στην πύλη της γερμανικής κολάσεως. Μαύρο μάρμαρο, καλογυαλισμένο, σιδερένια πύλη και ψηλά γράφει με μεγάλα γράμματα ΚΟΛΑΣΗ στα γερμανικά… Χτυπάει….
Του ανοίγει ένας άψογα ντυμένος υπάλληλος και τον ρωτά τι θέλει.
- Να δω, του απαντά εκείνος πώς είναι.
- Ούτε να το σκέφτεστε, του απαντά ο υπάλληλος! Όλη την ημέρα μας δέρνουνε με κάτι τεράστια μαστίγια και το βράδυ μας βάζουν σε κάτι τεράστια βαρέλια γεμάτα σκατά!! Φρίκη! Φρίκη!
Όπου φύγει-φύγει ο Ρωμιός…… Δοκιμάζει τις υπόλοιπες κολάσεις, τα ίδια.
Έτσι, απογοητευμένος, καταφεύγει στην έσχατη λύση, την ελληνική κόλαση!
Φτάνει λοιπόν έξω από την πύλη. Μία πύλη εγκαταλειμμένη, βρώμικη όπου στο ψηλότερο σημείο της υπάρχει με μεγάλα φωσφορίζοντα γράμματα η λέξη ΚΟΛΑΣΗ. Το Κ και το Λ φυσικά δεν ανάβουν.
Έτσι η επιγραφή γράφει: -Ο-ΑΣΗ.
- Ελληνική ανοργανωσιά….μουρμουρίζει.
Όσο πλησιάζει, ακούει κάτι περίεργους θορύβους…… Μοιάζουν με μουσική. Πλησιάζει περισσότερο. Η μουσική πλέον ακούγεται ολοκάθαρα. Μπουζούκια, μπαγλαμάδες κλπ. Χτυπάει…
Του ανοίγει ένας τύπος κρατώντας μία μπουκάλα στο χέρι, εντελώς φέσι και τον ρωτά τι θέλει.
- Ήρθα να δω πώς είναι του λέει και βάζει το κεφάλι του μέσα…
Τραπέζια, κάπνα, κάτι γκόμενες χορεύουν πάνω στα τραπέζια,
τσιφτετέλια, νταούλια…..
Γενικώς, μπάχαλο. Τρελαίνεται ο τύπος….τι γίνεται εδώ, ρωτά.
- Άσε φίλε, χάλια του λέει ο μεθυσμένος. Η κατάσταση είναι δραματική εδώ πέρα. Μας δέρνουν όλη μέρα με κάτι τεράστια μαστίγια και το βράδυ μας βάζουν σε κάτι τεράστια βαρέλια με σκατά.
- Πλάκα μου κάνεις, ρωτά ο πεθαμένος. Εδώ πίνετε και γλεντάτε……
- Εεε, ξέρεις πώς είναι εδώ στην Ελλάδα . Τη μία δεν έχουμε σκατά, την άλλη χαλάνε τα μαστίγια……
Re: Ανέκδοτα
Ενας γέρος γύρω στα 70 πηγαίνει σε ένα “ύποπτο” μπαράκι και αφού παραγγέλνει ένα ποτό έρχεται και κάθεται στα γόνατα του μια ξανθιά καλλονή του μπαρ.
Ο γέρος τότε θυμήθηκε τις παλιές του δόξες και πάει απευθείας στον υπεύθυνο.
- Συγνώμη αλλά πόσο θα μου κοστίσει να πάρω την κοπέλα μαζί μου;
- Λοιπόν, του λέει ο μπάρμαν, θα δώσεις 200 ευρώ σε μένα και 100 στην κοπέλα και θα έχεις ό,τι θέλεις μέχρι να ξημερώσει.
Και ο γέρος λίγο σκεφτικός:
- Γιε μου στην ηλικία που είμαι θα σας προλάβω και τους δύο έως το πρωί;
Ο γέρος τότε θυμήθηκε τις παλιές του δόξες και πάει απευθείας στον υπεύθυνο.
- Συγνώμη αλλά πόσο θα μου κοστίσει να πάρω την κοπέλα μαζί μου;
- Λοιπόν, του λέει ο μπάρμαν, θα δώσεις 200 ευρώ σε μένα και 100 στην κοπέλα και θα έχεις ό,τι θέλεις μέχρι να ξημερώσει.
Και ο γέρος λίγο σκεφτικός:
- Γιε μου στην ηλικία που είμαι θα σας προλάβω και τους δύο έως το πρωί;
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: Ανέκδοτα
Giati oi pontioi tragoudane MONO sta gene8lia twn giwn tous?
Dioti to tragoudi leei: Happy bitrhday to giou
Sorry gia ta greeklish alla exw mono agglika windows kai tis alles glwsses tis plirwneis stin microsoft
Dioti to tragoudi leei: Happy bitrhday to giou
Sorry gia ta greeklish alla exw mono agglika windows kai tis alles glwsses tis plirwneis stin microsoft
Re: Ανέκδοτα
Χαστουκόψαρα;ΑποστόληςΑ έγραψε:-Σάκη;
-Ναι!
-Σάκη;
-Έλα!
-Πόσα;
-Τι;
-Πόσα ρε; Πόσα;
-Δεν ακούω ρε! Τι λες;
-Πόσα ρε; Πόσα ρε βλάκα; Πόσα; Πόσα;
-Α! τέσσερα!
-Τι τέσσερα!
-Τι πόσα;
Re: Ανέκδοτα
Το είδα και θυμήθηκα το μυθιστόρημα του Λένου Χρηστίδη "Τα χαστουκόψαρα" (εκδ. Καστανιώτη 1997), το οποίο ξεκινά με τα ίδια λόγια:
-Πόσα;
-Πέντε.
-Τί πέντε;
-Τί πόσα;
-Πόσα;
-Πέντε.
-Τί πέντε;
-Τί πόσα;
Re: Ανέκδοτα
Ήταν σε ένα ορεινό χωριό μια αρκούδα που έκανε πολλές επιθέσεις τόσο σε ανθρώπους όσο και σε ζώα, μέχρι που κάποιος έφερε σαν λύση έναν τεράστιο μαύρο σκύλο που σε όποιον έκανε επίθεση τον δάγκωνε στα αρχίδια.
Όπως περπατούσαν στο δάσος βλέπουν την αρκούδα να σκαρφαλώνει σε ένα δέντρο.
λέει ο ένας από τους δυο φίλους:
-θα ανέβω στο δέντρο και με το ξύλο αυτό θα προσπαθήσω να ρίξω την αρκούδα.
-εντάξει, αλλά το όπλο τι το θέλουμε ρε αδερφέ;;;
- κοίτα άμα πέσω εγω απο το δέντρο αντί για την αρκούδα.....τότε πυροβόλα τον σκύλο.

Όπως περπατούσαν στο δάσος βλέπουν την αρκούδα να σκαρφαλώνει σε ένα δέντρο.
λέει ο ένας από τους δυο φίλους:
-θα ανέβω στο δέντρο και με το ξύλο αυτό θα προσπαθήσω να ρίξω την αρκούδα.
-εντάξει, αλλά το όπλο τι το θέλουμε ρε αδερφέ;;;
- κοίτα άμα πέσω εγω απο το δέντρο αντί για την αρκούδα.....τότε πυροβόλα τον σκύλο.
Re: Ανέκδοτα
Ήταν δυο φίλοι μέσα σε ενα διαμέρισμα εντελώς τυφλα και λέει ο ενας στον αλλο
-Γιώργο τι κάνεις;;;;;;;!!!!!!
μετά απο 20 λεπτά απαντά ο άλλος
-Καλλλλαα είμαι
μετά απο μισή ώρα ρε συ τι ωρα ειναι
μετα απο 1 ωρα του απαντάει
-δεν ξέρωωωω!!!!
κάποια στιγμή χτυπά η εξώπορτα του διαμερίσματος....τακ τακ τακ
μετα απο 1 ωρα λέει ο ενας
-ρε συ χτυπάει η πόρτα!!!!
μετα απο 2 ωρες λέει ο αλλος
-καλα θα ανοίξω....
περνάνε άλλες 3 ωρες, μέχρι που κάποια στιγμή ανοίγει την πόρτα και του λέει αυτός που περίμενε
-Καλλλλλλλα ρε πίσω απο την πόρτα ήσουν;;;;;

-Γιώργο τι κάνεις;;;;;;;!!!!!!
μετά απο 20 λεπτά απαντά ο άλλος
-Καλλλλαα είμαι
μετά απο μισή ώρα ρε συ τι ωρα ειναι
μετα απο 1 ωρα του απαντάει
-δεν ξέρωωωω!!!!
κάποια στιγμή χτυπά η εξώπορτα του διαμερίσματος....τακ τακ τακ
μετα απο 1 ωρα λέει ο ενας
-ρε συ χτυπάει η πόρτα!!!!
μετα απο 2 ωρες λέει ο αλλος
-καλα θα ανοίξω....
περνάνε άλλες 3 ωρες, μέχρι που κάποια στιγμή ανοίγει την πόρτα και του λέει αυτός που περίμενε
-Καλλλλλλλα ρε πίσω απο την πόρτα ήσουν;;;;;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
Οι ναυαγοί και τα μοντέλα
4 ναυαγοί ηλικίας 20, 35, 50 και 70 ετών βρίσκονται σε ένα νησί και σε απόσταση αναπνοής σε ένα άλλο νησί βρίσκονται 4 πανέμορφα μοντέλα. Ο 20άρης λέει:
-Γρήγορα να κολυμπήσουμε να πάμε απέναντι στα κορίτσια!
Ο 35άρης του απαντά:
-Καλά μην βιάζεσαι και τόσο.
Ο 50άρης προτείνει:
-Εγώ λέω να κατασκευάσουμε μία σχεδία
Κι ο 70άρης:
-Για σταθείτε ρε παιδιά! Γιατί να τα κάνουμε όλα αυτά; Αφού κι από εδώ βλέπουμε!!!
4 ναυαγοί ηλικίας 20, 35, 50 και 70 ετών βρίσκονται σε ένα νησί και σε απόσταση αναπνοής σε ένα άλλο νησί βρίσκονται 4 πανέμορφα μοντέλα. Ο 20άρης λέει:
-Γρήγορα να κολυμπήσουμε να πάμε απέναντι στα κορίτσια!
Ο 35άρης του απαντά:
-Καλά μην βιάζεσαι και τόσο.
Ο 50άρης προτείνει:
-Εγώ λέω να κατασκευάσουμε μία σχεδία
Κι ο 70άρης:
-Για σταθείτε ρε παιδιά! Γιατί να τα κάνουμε όλα αυτά; Αφού κι από εδώ βλέπουμε!!!
Re: Ανέκδοτα
Εγινέ προταση να κατεβεί ο Ζαμπίδης με το ΚΚΕ και να γίνει επανάληψη της εκπομπής.........

