Σχολιασμός διαιτησίας

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Pegasus »

Δεν είναι μόνο οι αθηναϊκές ομάδες. Καταπιεσμένες μειονότητες της πόλης νιώθουν τόσο έντονα την ανάσα μας στο σβέρκο τους που νομίζουν ότι η Τουρκοκρατία δεν έφυγε ποτέ.

Διόρθωση: αν και προσωπικά είμαι διατεθειμένος να ανεχτώ τον εμετό από όλους γιατί πρώτον θέλω κι εγώ να μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε και δεύτερον γιατί ο λαός του ΠΑΟΚ είναι ο μόνος που έχει αναγνωρίσει τεράστιες καφρίλες που έγιναν συνθήματα και φυσικά τα έκοψε. Από μόνος του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pegasus την Δευ 29 Αύγ 2011, 18:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από stephanos »

vs40 έγραψε:Είδα παιδιά λίγο στο Σκάι χθες τις αμφισβητούμενες φάσεις και τον σχολιασμό. Είπαν παρόλου τις φάσεις που είδαμε στο βίντεο, η διαιτησία τα πήγε σε γενικές γραμμές καλά, και είναι δείγμα προόδου.
Φυσικά και είναι.
Ως γνωστόν, οι δύο δυνάστες του ελληνικού ποδοσφαίρου ήταν ο Ολυμπιακός Βόλου (πρώην Κασσάνδρα) και η Καβάλα (η «Νέα»). Από όσο πρόλαβα να δω, ούτε ο Ολυμπιακός Βόλου ούτε η Καβάλα ευνοήθηκαν χθες.

Η κάθαρση προχωράει και όλοι οι υπεύθυνοι αξίζουν ένα(ν) μπράβο.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από free4 »

shark4 έγραψε:Το να περιμενω καθαρση στο ελληνικο ποδοσφαιρο , ειναι σαν να περιμενω να με παρει τηλεφωνο ο Χιου Χεφνερ να περασω ενα ΣΚ στην βιλα του παρεα με 10 playmate... 8-)
Μονο αλε και χωρις ρετουρ!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

1.Ένα ήταν, σύμφωνα με τον παρατηρητή του αγώνα Εργοτέλη- ΠΑΟΚ, Βασίλη Σκουφίτσα, το μεγάλο λάθος που έκανε ο διαιτητής Δημήτρης Στυλιάρας. Σύμφωνα με πληροφορίες ο παρατηρητής διαιτησίας σε γενικές γραμμές βαθμολόγησε με καλό βαθμό το ρέφερι του Συνδέσμου Αιτώλ/νίας που μπήκε και πάλι μετά από πολλά χρόνια στους πίνακες της Super League, αλλά θεωρεί λάθος του το φάουλ που σφύριξε στο 85ο λεπτό υπέρ του Εργοτέλη, από το οποίο επήλθε η ισοφάριση των κρητικών.
Η άποψη του παρατηρητή είναι ότι ο Λεάλ έπεσε χωρίς να πιεστεί από τον αντίπαλο στο χόρτο με στόχο να ξεγελάσει το διαιτητή και να κερδίσει το φάουλ.

(ολαπαοκ)

2. Στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ ο "καθηγητής" διαιτησίας κ. Βασιλάκης είπε ότι το πάτημα που έγινε στον Γεωργιάδη στο πρώτο ημίχρονο ήταν κόκκινη κάρτα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Δευ 12 Σεπ 2011, 10:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από teod1980 »

Δε χρειάζεται κανέναν βασιλάκη για να δουμε πλεον πόσο υπουλα είναι τα σφυριγματα.
Πλεον δε σε παιζουν με πέναλτυ, ούτε καν οφσαιντ. Με καρτες σε παιζουν αφηνοντας τον ενα να παιζει ξυλο καιτον αλλο α τρωει καρτεσ..
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Τι να σχολιασεις...Αν σχολιασεις οπως θες θα κλεισει το forum για παντα! :lol:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από free4 »

Γ@μησε τα... κι όχι τίποτα άλλο θα βγούμε και κάρτα όλοι μας..
Τι να το κάνω ρε μπούφοι τηλεσχολιαστές που τα βράδια λέτε ότι αδικήθηκα?
Το ματς το έχασα από "ανθρώπινο λάθος" ναι ή ου; Από κει και πέρα ότι ακούω είναι βερεσέ!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Sera4 »

καλος ο κουκουλακης χθες αλλα η φαση στο 40κατι με τον μπαγασα να πηγαινει με 2 ποδια και ταπες πανω στον ετο με καθυστερηση 1 δευτερολεπτου ειναι μαρς κοκκινη-και οχι κιτρινη- και απορω πως δεν ειπωθηκε κατι...επισης χαριστηκε απελπιστικα πολλες φορες στον τοροβουτα ενω στον ετο στην πρωτη διαμαρτυρια βγηκε κιτρινη...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η καλύτερη διαιτησία που είχαμε ποτέ στο Καραϊσκάκη.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από eorptol »

Η χθεσινή διατησια αποδεικνειει ότι δεν υπάρχει δεν μπορούν τα λαμόγια δεν θέλουν .....όταν θέλουν σφυρίζουν πολυ καλα .....
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από adamroxas »

Ρε μερικοι δεν παιζεστε... η διαιτησια ηταν παρα πολυ καλη. Και αν επαιξε και λιγο περισσοτερο τον γαυρο, δεχομαι οτι το επαιξε εδρα... Και αν μπορουσε να βγαλει καμια καρτα στον τοροσιδη η τον ιμπαγασα, δεχομαι οτι ηταν ανθρωπινο λαθος...

Μην τρωτε χορτο, απλα δεν παιξαμε, απλα χασαμε... ΤΕΛΟΣ

ΥΓ Μαρινακη των βραχων, πρωτη φορα επαιξε διαιτητης 50 50 και διαμαρτυρεσαι... Ο γαυρος δεν θυμαμαι να εχει δικαιωμα να διαμαρτυρηθει, εκτος απο ενα οφσαιντ... Τωρα οτι αλλο και να λες, ειναι μ@λακιες και μισες
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Photis »

Όποιος σχολιάζει τη χθεσινή διαιτησία απλά είδε άλλο παιχνίδι..
:pano:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Sera4 »

η χθεσινη διαιτησια δεν εχει να κανει σε τιποτα με την ηττα μας αυτο το αναγνωριζω και δεν το ισχυριστηκα ποτε...

παρολα αυτα οποιος δε βλεπει οτι η φαση του μπαγασα με τον ετο στο 40κατι ειναι μαρς απευθειας κοκκινη μαλλον θα πρεπει να κοιταξει τους κανονισμους λιγο ή να ξαναδει με καποιο τροπο τη φαση...

κατα τα αλλα ειχαμε μια καλη διαιτησια για τα δεδομενα...πιστευω την αμεσως καλυτερη μετα του δαλουκα τη χρονια με τα 2 διπλα...
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από rouki »

Δεν παίξαμε καλά και χάσαμε.
Η διαιτησία, ενσυγκρίσει με άλλες εποχές ήταν καταπληκτική, αλλά αντικειμενικά ήταν πολύ ΥΠΟΥΛΗ.
Ο Ιμπαγάσα έπρεπε να δεχθεί κόκκινη, το φάουλ του ήταν ο ορισμός της κόκκινης.
Ο Τοροσίδης έκεν μόνος του στον Βιειρίνια πέντε φάουλ, μετά το τρίτο κίτρινη.
Έκαναν τα διπλάσια φάουλ απο μας και επαγγελματικά, αλλά καθόλου κίτρινες.
Μα έκοψαν επιθέσεις, που ΔΕΝ τα έδειξαν στα ριπλέϊ, με ανύπαρκτα οφσάιντ...
Αν αυτή είναι η άριστη διαιτησία, η σφαγιαστική ΠΩΣ θα είναι;

:evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από free4 »

Να γελάσουμε λίγο?

"Δεν το αντέχουν το 50-50"!

Φόρτωσαν στον ΠΑΟΚ με τις γκρίνιες του Ολυμπιακού για τη διαιτησία του Κουκουλάκη στο ντέρμπι της Κυριακής στο "Καραϊσκάκη". Δεν πίστευαν στα αυτιά τους με τις διαρροές κύκλων για τη βαθμολογία του ρέφερι από την Κρήτη.

Όπως είχε γράψει ο sportdog από το βράδυ της Κυριακής, λίγη ώρα μετά το τέλος του ντέρμπι, μέλη της αποστολής του ΠΑΟΚ τα είχαν ακούσει κατά την αποχώρησή τους από το "Καραϊσκάκη" από "παλιοσειρές" της ερυθρόλευκης εξέδρας των επισήμων. Μιλάμε για γκρίνιες οι οποίες ουσιαστικά επαναλαμβάνονται τις επόμενες μέρες υπό τη μορφή "κύκλων" του Ολυμπιακού, που αναφέρονται μέχρι και σε "σκάνδαλο σε βάρος του Ολυμπιακού" σχετικά με την υψηλή βαθμολογία που πήραν ο Κουκουλάκης και οι βοηθοί του, Πάνου και Γκάγκας, από τον παρατηρητή Καλύβα.

Από την πρώτη στιγμή, όπως είχε γράψει ο sportdog, στον Ολυμπιακό εξέφραζαν δυσαρέσκεια στο πρόσωπο του ισχυρού άνδρα της ελληνικής διαιτησίας, Κύρου Βασσάρα, θεωρώντας υπεύθυνο για την "κακή διαιτησία" του Κουκουλάκη, όπως τη χαρακτήριζαν. Τώρα, μετά την υψηλή βαθμολογία που έβαλε ο Καλύβας στον οφθαλμίατρο από την Κρήτη, επαναλαμβάνουν αυτά που έλεγαν στελέχη του ΠΑΟΚ λίγες μέρες πριν το ντέρμπι, όταν η ΚΕΔ είχε ορίσει τον Κουκουλάκη να το διευθύνει: "Το πήραμε το μήνυμα"!

Οι μεν πήραν το μήνυμα προ αγώνα, οι δε μετά. Όλο μηνύματα μοιράζει ο Κουκουλάκης, που έχει βρεθεί στη μέση. Στον ΠΑΟΚ, πάντως, θεωρούν πως όσα διαρρέουν οι "κύκλοι" από Πειραιά μεριά, έχουν σκοπό να πιέσουν την ΚΕΔ ενόψει της συνέχειας του πρωταθλήματος, ώστε να τύχουν πιο ευνοϊκές διαιτησίες!

"Μόνο αυτοί είδαν πως ο Κουκουλάκης δεν ήταν καλός την Κυριακή. Όλες οι εφημερίδες γράφουν πως έπαιξε καλά. Ο παρατηρητής του έβαλε άριστα. Γκρινιάζουν λες κι έκανε κανένα έγκλημα σαν αυτά που είχε κάνει στο ντέρμπι του Κυπέλλου, τότε που μας είχε σφάξει. Δεν το αντέχουν οι άνθρωποι το 50-50. Έτσι μάθανε τόσα χρόνια και νομίζουν πως δίκαια διαιτησία είναι όταν ευνοείται ο Ολυμπιακός", λένε οι ίδιοι παράγοντες που τα άκουσαν το βράδυ της Κυριακής.

Όπως φαίνεται αυτό το ντέρμπι θα συνεχίζεται μέχρι να διεξαχθεί εκείνο της Τούμπας στον 2ο γύρο. Θα τον κουζουλάνουν στο τέλος τον φουκαρά τον Κουκουλάκη...

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sportdog.gr/article/59315/den-adehoun-50-50
Τους κράζουν οι δικοί τους τώρα!! :lol: :lol:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”