Σχολιασμός διαιτησίας

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Zorro4 »

Αδελφέ μου Ακη, ... πραγματικά όποτε βλέπω το nickname σου... αναστατώνομαι.
Με θυμίζεις πόσο πολύ θέλουμε όλοι οι ΠΑΟΚτσήδες να δούμε την ομάδα μας στα μεγάλα σαλόνια.
Δεν περάσαμε φέτος αλλά εσύ συνεχίζεις με επιμονή να συντηρείς το nickname αυτό, γράφοντας στα @@ σου τα πάντα.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ... πραγματικά για κάτι καρντασάκια σαν και σένα θέλω να περάσουμε στους ομίλους.
Δεν με νοιάζει για μένα.

ΟFF TOPIC ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ADMIN ...

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
fanatikos
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από fanatikos »

Αυτο που δεν καναμε εμεις το καναν οι βαζελοι!!!
Εχει πλακα που ακομα κι ο Μαρινακης καταλαβε τι παει να παιχτει, κι εμεις κοιμομαστε!!

"Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός με ανακοίνωσή της, σχολιάζει τη δυσαρέσκεια του Βαγγέλη Μαρινάκη που φέρεται να εχει εκφράσει για τον ορισμό του διαιτητή Κάκου στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ για την 5η αγωνιστική των πλει οφ."!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από jpower73 »

Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011
Εμπρησμός στο αυτοκίνητο του Δαλούκα


Στις φλόγες τυλίχτηκε το αυτοκίνητο του Γιώργου Δαλούκα στο εξοχικό του στα Κάτω Λεχώνια Μαγνησίας, έπειτα από φωτιά που έβαλαν άγνωστοι και αφού πρώτα άρπαξαν από μέσα έναν φορητό υπολογιστή και αντικείμενα μικρής αξίας. Προανάκριση για τον εμπρησμό διενεργεί το
Πυροσβεστικό Σώμα Μαγνησίας.
Σύμφωνα με τις καταθέσεις και με όσα επισήμως ενημερώνει η πυροσβεστική, τα ξημερώματα του Σαββάτου άγνωστοι έσπασαν το τζάμι του πολυτελούς τζιπ του πρώην διεθνή ρέφερι, Γιώργου Δαλούκα και άρπαξαν ένα λάπτοπ και μικροαντικείμενα. Στη συνέχεια έβαλαν φωτιά στο αυτοκίνητο πετώντας στο εσωτερικό του ένα στουπί με βενζίνη. Για τον εμπρησμό διενεργείται προανάκριση, ενώ οι αρχές θεωρούν πως το συμβάν σχετίζεται με το ποδόσφαιρο.
Θυμίζουμε πως ο Βολιώτης διαιτητής έχει επανειλημμένως καταγγείλει απειλές κατά της ζωής του μετά το αλήστου μνήμης παιχνίδι Άρη-Παναθηναϊκού και την υπόθεση των κασετών που ακολούθησε, ενώ έχει δηλώσει πως ο ίδιος και τα παιδιά του κυκλοφορούν με σωματοφύλακες και για τους λόγους αυτούς έχει μετακομίσει και σε κατοικία πλησίον της αστυνομικής διεύθυνσης Μαγνησίας.
Πηγή: sport-fm.gr
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Petm »

κάτι άκουσα (δε ξέρω αν είναι radio αρβυλα η πραγματικότητα) για Ζωγράφο Tσαχειλίδη στην νέα επιτροπή διαιτησίας.

ευτυχώς που η κάθαρση στο ποδόσφαιρο προχωρα με γοργούς ρυθμούς :lol:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Petm »

μας άφησε και ο τσινιάρης.....

την επομενη φορα όμορφη κοπελια όταν βλέπεις πέναλτι σε ΠΑΟΚ-ρούλα να το σφυρίζεις
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σπάθας και ξερό ψωμί (dry bread)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από moican4 »

όλος ο "καλός" ο κόσμος βλέπω.. 8-)

ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ SUPER LEAGUE 2011-12

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ/ ΕΠΣ

Αλέξανδρος Αρετόπουλος / Τρικάλων

Μιχαήλ Βοσκάκης / Ρεθύμνου

Αθανάσιος Γιάχος / Χίου

Γεώργιος Δασκαλόπουλος / Κορινθίας

Ιωάννης Δελφάκης / Αρκαδίας

Πραξιτέλης Ζαχαριάδης / Μακεδονίας

Δημήτριος Θάνος / Γρεβενών

Αναστάσιος Κάκος / Κέρκυρας

Γεώργιος Κομίνης / Θεσπρωτίας

Μιχαήλ Κουκουλάκης / Ηρακλείου

Δημήτριος Κύρκος / Ηπείρου

Πέτρος Κωνσταντινέας / Μεσσηνίας

Χρήστος Μήτσιος / Ηπείρου

Γεράσιμος Ντίτσος / Πρέβεζας

Ανδρέας Παππάς / Αθηνών

Αναστάσιος Σιδηρόπουλος / Δωδεκανήσου

Ηλίας Σπάθας / Πειραιώς

Σπυρίδων Σελίμος / Λακωνίας

Δημήτριος Στυλιάρας / Αιτωλοακαρνανίας

Σταύρος Τριτσώνης / Αθηνών



Από ολόκληρη Μακεδονία υπάρχει ένας, και από Ηπέιρο 2.. :shock:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Μας τα φαγαν τα "σπόρια" παλικάρια..

ΥΓ Λιάκο θα ρθείς να μας τα πεις απο κοντά φέτος? :twisted:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Pegasus »

Προκόψαμε με τους Μακεδόνες ποτέ και δεν το θυμάμαι; Πολύ κόσμο άκουσα να κάνει αυτό το σχόλιο. Από πότε η εντοπιότητα είναι δείγμα εντιμότητας ή κάτι τέτοιο; Δεν ισχύει με τις ομάδες (Αρηκλής), δεν ισχύει με τους διαιτητές, δεν ισχύει με κανέναν. Δούλοι μπορούν να υπάρξουν παντού.
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Νομιζω οτι στους πινακες πρεπει να προστεθει ο εποπτης του ματς με την Karpaty στο Lviv.
Κι ας μην παιξει ποτε. Τιμης ενεκεν! Ξαδερφακι του σπαθα τον κοβω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Mario Jardel την Παρ 26 Αύγ 2011, 13:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ονομα ξερουμε?
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Fredji Harchay (FRA) Cyril Gringore (FRA)

Ενας απο τους δυο. Βρισε και τους δυο να σαι μεσα σιγουρα... Εγω αυτο εκανα... :lol:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Pegasus έγραψε:Προκόψαμε με τους Μακεδόνες ποτέ και δεν το θυμάμαι; Πολύ κόσμο άκουσα να κάνει αυτό το σχόλιο. Από πότε η εντοπιότητα είναι δείγμα εντιμότητας ή κάτι τέτοιο; Δεν ισχύει με τις ομάδες (Αρηκλής), δεν ισχύει με τους διαιτητές, δεν ισχύει με κανέναν. Δούλοι μπορούν να υπάρξουν παντού.
Όταν ο Μάνταλος του ΠΑΟΚ -γαυρος βγαίνει εκτός και μένουν ο "Παμε παικταρά μου" , ο Σπανάθας
και μερικά άλλα ταλέντα του στραγαλιού τι να περιμένουμε βρε Πήγασε.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Mario Jardel έγραψε:Fredji Harchay (FRA) Cyril Gringore (FRA)

Ενας απο τους δυο. Βρισε και τους δυο να σαι μεσα σιγουρα... Εγω αυτο εκανα... :lol:

:lol: :lol: ελπιζω να μην τους ξαναδουμε......
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από free4 »

Ωραια ξεκινησε το πρωταθλημα..
Με πεναλτι ο βαζελος και σε εμας τα κλασικα καραγκιοζιλικια!

Και για οσους δεν ξερουν, ο διαιτητης Θανος που μας σφυριξε με την Ξανθια στην Τούμπα, δεν είναι Γρεβενιώτης. Απλά επειδή στο σύνδεσμο Ηπείρου (κατάγεται από τα Γιάννινα), δεν είχαν άλλη ελεύθερη θέση, τον πάσαραν στα Γρεβενά, απλά για να λένε ότι και η Μακεδονία έχει κάτι!! Οι περίφημες μεταγραφές! :evil: :evil:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”