Σχολιασμός διαιτησίας
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Γενικά ο Σπάθας ήταν καλός αν εξαιρέσουμε μερικές κάρτες που δεν έδωσε. Το ότι όμως η ομάδα δεν έπαιξε καλά στο 2. ημίχρονο δεν δικαιολογεί τον Σπάθα να μην δώσει το πεντακάθαρο πέναλντυ στον Βιερίνια. Ναι μεν δεν παίξαμε αλλά το πέναλντυ αφού έγινε γιατί να μην το δώσει, δεν κατάλαβα?
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Κουράστηκα να ομιλώ για τις άθλιες διαιτησίες, γιαυτό τελευταία φορά:
Δεν χρειάζεται το κοράκι να δώσει ή να μή δώσει κάποιο πέναλτυ ή να σου ακυρώσει ή μή ένα γκόλ.
Ήδη τη έχουν αναγάγει τη διαιτησία σε υψηλή επιστήμη διακριτικής σφαγής, που δύσκολα μπορείς να την καταλάβεις. Υπάρχουν τόσα πολλά παραδείγματα που δεν χρειάζεται ούτε κάν να τα αναφέρω.
Η μεγαλύτερη πουστιά παίζεται όμως στον αποπροσανατολισμό του κοσμάκη με τις επιλεκτικές φάσεις που δείχνουν, που όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΕΣ.
Τις ολοφάνερες και τις ποιό τρανταχτές τις πνίγουν και δεν τις σχολιάζουν καθόλου οι κουτοπόνηροι.
Και το ίδιο συμβαίνει και με τις αναμεταδόσεις, που καμιά φορά αναρωτιέμαι, αν μας κάνουν καλό ή κακό αυτοί οι εκνευριστικοί αμόρφωτοι σχολιαστές του κώλου(εδώ προσέβαλλα τους κώλους και ζητώ συγγνώμη)

Δεν χρειάζεται το κοράκι να δώσει ή να μή δώσει κάποιο πέναλτυ ή να σου ακυρώσει ή μή ένα γκόλ.
Ήδη τη έχουν αναγάγει τη διαιτησία σε υψηλή επιστήμη διακριτικής σφαγής, που δύσκολα μπορείς να την καταλάβεις. Υπάρχουν τόσα πολλά παραδείγματα που δεν χρειάζεται ούτε κάν να τα αναφέρω.
Η μεγαλύτερη πουστιά παίζεται όμως στον αποπροσανατολισμό του κοσμάκη με τις επιλεκτικές φάσεις που δείχνουν, που όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΕΣ.
Τις ολοφάνερες και τις ποιό τρανταχτές τις πνίγουν και δεν τις σχολιάζουν καθόλου οι κουτοπόνηροι.
Και το ίδιο συμβαίνει και με τις αναμεταδόσεις, που καμιά φορά αναρωτιέμαι, αν μας κάνουν καλό ή κακό αυτοί οι εκνευριστικοί αμόρφωτοι σχολιαστές του κώλου(εδώ προσέβαλλα τους κώλους και ζητώ συγγνώμη)
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21294
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Makis4444 έγραψε:Αδερφε σιχαινομαι το Σπαθα γιατι δινει ολα τα σπορια εκει που θελει........Συνεχιζω να τον θεωρω τρομακτικα κουτοπονηρο και ειναι ο μονος που δε θελω να μας παιζει με Ολυμπιακο και Παναθηναικο..........Αλλα οταν παιζει σε αλλα ματς που δεν περιλαμβανουν τις δυο αυτες ομαδες απο ο,τι βλεπω δεν εχει προβληματα......Και νομιζω οτι η διαιτησια του πρωτου γυρου στο ΠΑΟΚ-Ηρακλης ηταν χειροτερη για τις γριες απο οτι η χθεσινη για εμας.........Τεσπα καμια απο τις δυο δε διαμορφωσε αποτελεσμα η ηταν τραγικη........ Απλα εδωσαν καποια σπορια(55-45 κατεληξα τελικα![]()
![]()
)......Αν ηθελε να μας αδικησει θα εδινε και το πεναλτι του Μαλεζα(που δεν υπηρχε βεβαια).......Συνοπτικα δε γουσταρω καθολου το Σπαθα αλλα χτες ηταν πολυ καλος........Οπως ακριβως δε γουσταρω ας πουμε τον Παπαζογλου αλλα με Ατρομητο μας εδωσε τη νικη....Διαφωνουμε,δεν εγινε και τιποτα......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
δε διαφωνουμε τοσο πολυ.βλεπεις απο οσα γραφω οτι δε βγαζω λαδι τους δικους μας για τις γκελες τους.μονοι μας χαρισαμε τους 2 ποντους στους προπορευομενους.αλλα οτι ηταν πολυ καλος συγχωρεσε με αλλα αδυνατω να το ενστερνιστω.και για το πεναλτι του μαλεζα πιστευω οτι δεν το σφυριξε γιατι σκοπος επιτυγχανοταν και με ισοπαλια.δεν ηταν αναγκαιο να ητηηθει χθες ο παοκ.κι οσο για το αν κυνηγω φαντασματα και χειμαιρες,χωρις να παρεξηγηθηκα απο το σχολιο σου,σου λεω οτι σπανιοτατα εχω γραψει εδω μεσα σχολια περι διαιτησιας.μονο στο παιχνιδι με πανιωνιο,οπου εκει η προθεση του κυρκου νομιζω οτι βγηκε μπαλκονι.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Με Κυρκο ηταν οντως σφαγη απο τις λιγες αδερφε.........Ενταξει,δε σε ξερω για να σε πω κυνηγο φαντασματων.....Απλα δε μου αρεσει η λογικη του οτι μας αδικει η διαιτησια και του οτι αυτη φταιει για τα παντα......Πιστευω παντα πως πρωτα εμεις φταιμε......Το πολυ καλος που λεω για το διαιτητη αφορα κυριως τις σωστες αποφασεις που νομιζω οτι πηρε σε δυσκολες φασεις.....Καποια λιγα σπορακια τους εδωσε απλα......Μακαρι να ειχαν παντως τετοιες διαιτησιες και οι δυο της Αθηνας......
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21294
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
που αντικειμενικα ωστοσο δεν εχουν.στο αντιστοιχο παιχνιδι με το γαυρο του γηραιου στο καυτανζογλειο οχι τα σπορια αλλα τα παντα ολα θα παρει ο κοκκαλιακος.συμφωνω οτι ειναι υγεια να ξεφευγεις λογικων ριξιματος ολων των δεινων της ομαδας σου στη διαιτησια,αλλα καποιες φορες προκαλειται η νοημοσυνη σου.και δεν παω μακρια,μολις στο παιχνιδι με τον ατρομητο.εκει που η "σχολαστικη" διαιτησια εκεινου του ανεκδιηγητου εκανε ενα ολοκληρο γηπεδο να βραζει.να θυμηθω τις διαιτησιες με τριπολη εντος-εκτος?εντος η τριπολη γαμουσε κι εδερνε κυριολεκτικα κι εκτος δε μας δοθηκε ενα τουλαχιστον καταφανες πεναλτι,πετωντας βεβαια παλι μονοι μας 2 βαθμους ελεω ασυνεννοησιας χαλκια-τσιριλο.δε νομιζω παντως οτι οταν κανουμε καποιο λαθος στο γηπεδο και το πληρωνουμε με γκολ αυτο νομιμοποιει την καθε σφυριχτρα να μας αποστερει οσων δικαιουμαστε,οποτε κι εφοσον τα δικαιουμαστε!
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Και χαλια να παιζεις κανεις δε δικαιουται να σε σφαξει(Πανιωνιος-ΠΑΟΚ 0-0)οπως ο Κυρκος......Ασχετο τελειως το αν δικαιουσαι τη νικη με τη συμπεριφορα της διαιτησιας απεναντι σου....
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21294
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
να συμφωνησω 1000%.βεβαια,στον αγωνα με το γαυρο εδω μεσα που εχσαες απο φαση που ξεκινησε απο μαιμου φαουλ στον τοροπουστη κι αφου προηγουμενα κηνυγησες τη νικη οσο μπορουσες,πολλοι συνοπαδοι τα εριξαν στον σαντος για ατολμια και λοιπες παπαριες.θελω να σου πω οτι μαζευονται φασεις που δικαιολογουν τη για μενα σχεδον ανυπαρκτη επι της ουσιας βαθμολογικη διαφορα που (δε θα επρεπε να) εχεις απο το βαζελο.να ανακαλεσω στη μνημη μου την κοκκινη καρτα που εδωσε ο σπαθας στον ιβιτς στον αγωνα με το λαγο στο οακα ενω ηταν ετοιμος να ισοφαρισει??υπαρχουν αδερφε λεπτομερειες που κρινουν ολη τη χρονια για την ομαδα,περαν των δικων μας λαθων,που χρονια με τη χρονια προσπαθουν οι παιχτες μας να ελαχιστοποιουν.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ο Σαριεγκι στο ματς με την ΑΕΚ θεριζει τον Καραμπελα στην γραμμη του πλαγιου, εχοντας ηδη μια κιτρινη και ο Σταθοπουλος ποιει την νησσαν. Ο ιδιος διαιτητης βλεπει τον Κατσουρανη να του υποδεικνυει να βγαλει κιτρινη καρτα στον αντιπαλο και ποιει την αγριαν νησσαν. Ακολουθησαν και αλλες φασεις απο ducktales.
O Βυντρα προχθες κανει δολοφονικο τακλιν στην αρχη του ματς και ο Δαλουκας τρεχει κοντα του και του λεει "Τελευταια φορα". Ο ιδιος διαιτητης, συνδεσμιτης του Ολυμπιακου, δεν ειπε στον Βιτολο "Τελευταια φορα" στο Καραισκακη και του εβγαλε καρτα απο το 12
Προχθες παλι, ο Βιτολο κανει δολοφονικο τακλιν και ο Σπαθας τρεχει κοντα του και του δειχνει (ολοσωστα) την κιτρινη.
Παρεμπιπτοντως παρακολουθησα και το Ξανθη - ΑΕΚ το Σαββατο με διαιτητη τον Κουκουλακη, αυτον που εκθειαζε ο Ταπητόπουλος επειδη περυσι στον προημιτελικο του Κυπελλου εφαρμοσε αυστηρα την ποδοσφαιρικη νομοθεσια. Ας μην σας κουρασω ομως αλλο, περιγραφοντας την επιδοση του στον πειθαρχικο ελεγχο.
Ετσι και αλλιως δεν θα πρεπει να τα ριχνουμε στη διαιτησια. Η διαιτησια αλλωστε δεν επηρεαζει την τελικη καταταξη. Στο τελος ο καθενας παιρνει αυτο που του αξιζει. Το οτι ο Κατσουρανης πχ παιζει σε καποια ματς ενω ο Βιτολο δεν παιζει σε καποια αλλα δεν θα πρεπει να μας απασχολει, μια και ειμαστε λαρτζ σαν ΠΑΟΚ. Απασχολει δυστυχως ομως τον Κωστα Ιωσηφιδη , που ειναι μινιούτ σαν ΠΑΟΚ.
O Βυντρα προχθες κανει δολοφονικο τακλιν στην αρχη του ματς και ο Δαλουκας τρεχει κοντα του και του λεει "Τελευταια φορα". Ο ιδιος διαιτητης, συνδεσμιτης του Ολυμπιακου, δεν ειπε στον Βιτολο "Τελευταια φορα" στο Καραισκακη και του εβγαλε καρτα απο το 12
Προχθες παλι, ο Βιτολο κανει δολοφονικο τακλιν και ο Σπαθας τρεχει κοντα του και του δειχνει (ολοσωστα) την κιτρινη.
Παρεμπιπτοντως παρακολουθησα και το Ξανθη - ΑΕΚ το Σαββατο με διαιτητη τον Κουκουλακη, αυτον που εκθειαζε ο Ταπητόπουλος επειδη περυσι στον προημιτελικο του Κυπελλου εφαρμοσε αυστηρα την ποδοσφαιρικη νομοθεσια. Ας μην σας κουρασω ομως αλλο, περιγραφοντας την επιδοση του στον πειθαρχικο ελεγχο.
Ετσι και αλλιως δεν θα πρεπει να τα ριχνουμε στη διαιτησια. Η διαιτησια αλλωστε δεν επηρεαζει την τελικη καταταξη. Στο τελος ο καθενας παιρνει αυτο που του αξιζει. Το οτι ο Κατσουρανης πχ παιζει σε καποια ματς ενω ο Βιτολο δεν παιζει σε καποια αλλα δεν θα πρεπει να μας απασχολει, μια και ειμαστε λαρτζ σαν ΠΑΟΚ. Απασχολει δυστυχως ομως τον Κωστα Ιωσηφιδη , που ειναι μινιούτ σαν ΠΑΟΚ.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21294
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
ρε συ χιντε,"ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ"!"παιξε σαν ΠΑΟΚ και δεν μπορει να σε σταματησει κανεις"!ας κοιταμε πρωτα τί κανουμε εμεις και μετα αν ο βαζελος στον αγωνα με την αεκ επρεπε να τελειωσει με 9 αλλα τελικα τελειωσε με 11 ή αν ο γαυρος με τον πανιωνιο "γλυτωσε" πεναλτι εις βαρος του,που δεν καταλογιστηκε!εμας οπως εγραψε κι ο svam στο αρθρο με τιτλο "Αυτοκτονία..." πρεπει να μας απασχολουν τα εξης : "Οσο υπαρχουν ατομα που γραφουν οτι φταιει η διαιτησια η το γηπεδο μια ζωη τα ιδια θα εχουμε και ολως τυχαιως η πορεια της ομαδας θα σταματαει λιγο πριν ξεπερασει τα ορια της.Κοντα 20 χρονια στο ιδιο εργο θεατες.Ποτε θα ακουστουν αληθειες;Σσσσσσ δεν κανει να μιλας τωρα γι αυτα κανεις κακο στην ομαδα.Κοβεις την ανοδικη πορεια της.Δεν χρειαζεται να ξερεις την αληθεια αρκει να παρουμε το πρωταθλημα κι ολα θα ξεχαστουν.Τι μας νοιαζει για το φαξ,για το λογο που εφυγε και ξαναηρθε ο Τεο,για τα παγωμενα χρεη,τις μετοχες,το χερι του Βιτολο,την αμυνα που ανοιξε με τον Παναθηναικο και τοσα αλλα;Αυτα ειναι για τους μαλακες και γι αυτους που πανε με το σταυρο στο χερι ενω εμεις που χαιρομαστε με τα πρωταθληματα τα καλπικα και τα μαγειρεματα που γινονται ειμαστε οι μαγκες.Ωχ! αμαν μου επεσε το Παοκομετρο.Ευτυχως δεν εσπασε.(Α.Ρ.Δ)"!
αντι να ντρεπομαστε για τα καλπικα πρωταθληματα που παιρνουμε με υπογεια διαιτητικα μαγειρεματα,απο πανω τη λεμε και στους διαιτητες???ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αντι να ντρεπομαστε για τα καλπικα πρωταθληματα που παιρνουμε με υπογεια διαιτητικα μαγειρεματα,απο πανω τη λεμε και στους διαιτητες???ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
.......
Είχα γράψει περίπου τα ίδια και μετά το παιχνίδι με τον Ηρακλή και θεώρησαν ότι έγραψα πως ευνοήθηκε ο Ηρακλής από τον Σπάθα... Η αποβολή του Βιτόλο ήταν σωστή, όπως σωστή ήταν και η αποβολή του Αραμπατζή. Και οι δύο δεν θα παίξουν με τον Παναθηναϊκό. Ο οποίος Παναθηναϊκός θεωρεί εαυτόν μεγάλο μάγκα, γιατί παίρνει το πρωτάθλημα επειδή είναι πιο ποιοτική ομάδα (ως εδώ συμφωνούμε) και με 50-50 διαιτησίες. Για τον Παναθηναϊκό «50-50 διαιτησία» είναι να μην παίρνει ο Ολυμπιακός πέναλτι στις βουτιές και να μην δίνονται και στον Παναθηναϊκό πέναλτι, που δεν είναι. Λες και είμαστε ακόμη στην εποχή της παράγκας, που στα δύσκολα ανακαλύπταμε ένα πέναλτι και δεν έτρεχε και τίποτα.
Είναι εκνευριστική, πλέον, αυτή σύμπτωση, που θέλει τους διαιτητές να μην εφαρμόζουν τους κανονισμούς σε παιχνίδια του Παναθηναϊκού και να τους εφαρμόζουν στους άλλους. Έλεγε ένας γνωστός τηλεστάρ της διαιτησίας μέσα στην εβδομάδα ότι «ο Κάκος και ο Σπάθας έπαιξαν παιχνίδια του κυπέλλου της Κύπρου και... αρίστευσαν, ενώ εδώ τους σταυρώνουμε». Γιατί; Είπε κανείς ότι δεν έχουμε καλούς διαιτητές; Οι διαιτητές είναι καλοί, δίκαιοι δεν είναι.
Καλά κάνουν και αποβάλουν τον Βιεϊρίνια, τον Αραμπατζή και τον Βιτόλο. Γιατί, όμως, στο Παναθηναϊκός - ΑΕΚ, ο Σταθόπουλος δεν απέβαλε τον Βύντρα στο 63’, που πήρε τα νιάτα του Σκόκο και γιατί στο 65΄ δεν απέβαλε τον Σαριέγκι, σε φάση, που ο παίκτης, που κάνει το φάουλ φεύγει μόνος του για τα αποδυτήρια; Γιατί ο Δαλούκας δεν έβγαλε κάρτα στον Βύντρα, που μόλις στο 9΄ πήγε με καρατιά σε παίκτη της Λάρισας;
Γιατί ο Σπάθας δεν έβγαλε ούτε μία κάρτα σε παίκτη του Παναθηναϊκού στο Καυτανζόγλειο, είτε όταν ο Σισέ τον περνούσε από γενεές δεκατέσσερις για ένα σφύριγμα, είτε σε κάποια από τα σκληρά μαρκαρίσματα κάπου στο κέντρο, που έμοιαζαν μ΄ αυτό, για το οποίο πήρε την πρώτη κάρτα Βιτόλο; Παίξε Παναθηναϊκέ με 9 από το 65΄ κι αν είσαι μάγκας, κέρδισε την ΑΕΚ και την κάθε ΑΕΚ. Και παίξε με «κιτρινισμένους» τους κόφτες σου και ξανακέρδισε το παιχνίδι, αν είσαι μάγκας. Όσο για λάθος σε βάρος του Παναθηναϊκού, ας μην ψάξουμε. Το μήνυμα εστάλη με την «κατάψυξη» του Αμπάρκιολη.
Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι ο Παναθηναϊκός δεν παίρνει δίκαια το πρωτάθλημα. Είναι η ομάδα με το πιο ποιοτικό και γεμάτο ρόστερ κι έχει πλέον κάποιον στον πάγκο του, που ξέρει να το αξιοποιεί. Άλλο αυτό, όμως, άλλο το άλλο. Απλά αντί να το πάρει από τον Φεβρουάριο, θα μπορούσε να το παλέψει μέχρι το τέλος. Περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε το πρωτάθλημα.
του κουβεντιδη απο σεντραγκολ.γρ
Είχα γράψει περίπου τα ίδια και μετά το παιχνίδι με τον Ηρακλή και θεώρησαν ότι έγραψα πως ευνοήθηκε ο Ηρακλής από τον Σπάθα... Η αποβολή του Βιτόλο ήταν σωστή, όπως σωστή ήταν και η αποβολή του Αραμπατζή. Και οι δύο δεν θα παίξουν με τον Παναθηναϊκό. Ο οποίος Παναθηναϊκός θεωρεί εαυτόν μεγάλο μάγκα, γιατί παίρνει το πρωτάθλημα επειδή είναι πιο ποιοτική ομάδα (ως εδώ συμφωνούμε) και με 50-50 διαιτησίες. Για τον Παναθηναϊκό «50-50 διαιτησία» είναι να μην παίρνει ο Ολυμπιακός πέναλτι στις βουτιές και να μην δίνονται και στον Παναθηναϊκό πέναλτι, που δεν είναι. Λες και είμαστε ακόμη στην εποχή της παράγκας, που στα δύσκολα ανακαλύπταμε ένα πέναλτι και δεν έτρεχε και τίποτα.
Είναι εκνευριστική, πλέον, αυτή σύμπτωση, που θέλει τους διαιτητές να μην εφαρμόζουν τους κανονισμούς σε παιχνίδια του Παναθηναϊκού και να τους εφαρμόζουν στους άλλους. Έλεγε ένας γνωστός τηλεστάρ της διαιτησίας μέσα στην εβδομάδα ότι «ο Κάκος και ο Σπάθας έπαιξαν παιχνίδια του κυπέλλου της Κύπρου και... αρίστευσαν, ενώ εδώ τους σταυρώνουμε». Γιατί; Είπε κανείς ότι δεν έχουμε καλούς διαιτητές; Οι διαιτητές είναι καλοί, δίκαιοι δεν είναι.
Καλά κάνουν και αποβάλουν τον Βιεϊρίνια, τον Αραμπατζή και τον Βιτόλο. Γιατί, όμως, στο Παναθηναϊκός - ΑΕΚ, ο Σταθόπουλος δεν απέβαλε τον Βύντρα στο 63’, που πήρε τα νιάτα του Σκόκο και γιατί στο 65΄ δεν απέβαλε τον Σαριέγκι, σε φάση, που ο παίκτης, που κάνει το φάουλ φεύγει μόνος του για τα αποδυτήρια; Γιατί ο Δαλούκας δεν έβγαλε κάρτα στον Βύντρα, που μόλις στο 9΄ πήγε με καρατιά σε παίκτη της Λάρισας;
Γιατί ο Σπάθας δεν έβγαλε ούτε μία κάρτα σε παίκτη του Παναθηναϊκού στο Καυτανζόγλειο, είτε όταν ο Σισέ τον περνούσε από γενεές δεκατέσσερις για ένα σφύριγμα, είτε σε κάποια από τα σκληρά μαρκαρίσματα κάπου στο κέντρο, που έμοιαζαν μ΄ αυτό, για το οποίο πήρε την πρώτη κάρτα Βιτόλο; Παίξε Παναθηναϊκέ με 9 από το 65΄ κι αν είσαι μάγκας, κέρδισε την ΑΕΚ και την κάθε ΑΕΚ. Και παίξε με «κιτρινισμένους» τους κόφτες σου και ξανακέρδισε το παιχνίδι, αν είσαι μάγκας. Όσο για λάθος σε βάρος του Παναθηναϊκού, ας μην ψάξουμε. Το μήνυμα εστάλη με την «κατάψυξη» του Αμπάρκιολη.
Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι ο Παναθηναϊκός δεν παίρνει δίκαια το πρωτάθλημα. Είναι η ομάδα με το πιο ποιοτικό και γεμάτο ρόστερ κι έχει πλέον κάποιον στον πάγκο του, που ξέρει να το αξιοποιεί. Άλλο αυτό, όμως, άλλο το άλλο. Απλά αντί να το πάρει από τον Φεβρουάριο, θα μπορούσε να το παλέψει μέχρι το τέλος. Περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε το πρωτάθλημα.
του κουβεντιδη απο σεντραγκολ.γρ
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Γράφουν και γράφουν πώς ευνοείται ο βάζελος αλλά στο τέλος πετάνε κι ένα "αλλά δίκαια παίρνει το πρωτάθλημα".
Ότι να 'ναι. -ίνσερτ μαστερμπεϊτορ εμότικον χίαρ-
Ότι να 'ναι. -ίνσερτ μαστερμπεϊτορ εμότικον χίαρ-
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Καταργήθηκε λόγω κατάχρησης
Το αν πάρει το πρωτάθλημα μένει να το δούμε. Το σίγουρο είναι πως με λίγο πιο ισορροπήμενες διαιτησίες θα ήμασταν πιο κοντά του. Το ίδιο εργάκι που βλέπαμε με τον ΟΣΦΠ πρωταγωνιστή τόσα χρόνια μόνο που δε βγάζει τόσο μάτι (μούφα πέναλτι κτλ.). Μόνο στη γαυροβαζελική σε νοοτροπία Ελλάδα θεωρείται φυσιολογικό οι δύο αυτές ομάδες να παίρνουν φαλτσοσφυρίγματα βρέξει χιονίσει και αφύσικο να μην παίρνουν ή να παίρνουν και οι αντίπαλοί τους, όπως επίσης θεωρείται αφύσικο να παίρνει ο ΠΑΟΚ κανένα αμφισβητούμενο σφύριγμα (όχι ότι μου αρέσει) και μιλούσανε ειδικά πέρσι αλλά και φέτος για "εύνοια"!! Την είδαμε την εύνοια στα κρίσιμα παιχνίδια...
Αλλά τι περιμένει κανείς, οι άνθρωποι καρφώνονται όταν μιλάνε για "εύνοια" του ΠΑΟΚ ενώ πήραμε τις πιο απίθανες κόκκινες πέρσι (για... δάγκωμα φανέλας και... χειροκρότημα!) και ακόμα πιο πολύ καρφώνονται οι γαυροβάζελοι που λένε: "αν δεν υπήρχαν πλέιοφ, νομίζεις ότι θα σε άφηναν να βγεις δεύτερος;".
Ό,τι καταφέρουμε θα το καταφέρουμε μόνοι μας. Το να πάρει κανένα αμφισβητούμενο η ομάδα και να μην πάρει ένα άλλο αντίστοιχο σε άλλο παιχνίδι είναι σημάδι ότι ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ. Δεν είχαμε και τις καλύτερες διαιτησίες ως τώρα, θεωρώ ότι χαρίζονται πολλές κίτρινες στους αντιπάλους μας και δίνονται με μεγάλη ευκολία σε μας αλλά οφείλω να πω ότι την είχα συνηθίσει πολύ πιο εχθρική τη διαιτησία. Όμως, όπως πάντα λέω, σε ομάδες που ΔΕΝ έχουν την εύνοια του παρασκηνίου όπως ο ΠΑΟΚ η αγωνιστική ισχύς φέρνει και μερικά σφυρίγματα γιατί στην Ελλάδα ΤΟΥΣ είμαστε...
Το αν πάρει το πρωτάθλημα μένει να το δούμε. Το σίγουρο είναι πως με λίγο πιο ισορροπήμενες διαιτησίες θα ήμασταν πιο κοντά του. Το ίδιο εργάκι που βλέπαμε με τον ΟΣΦΠ πρωταγωνιστή τόσα χρόνια μόνο που δε βγάζει τόσο μάτι (μούφα πέναλτι κτλ.). Μόνο στη γαυροβαζελική σε νοοτροπία Ελλάδα θεωρείται φυσιολογικό οι δύο αυτές ομάδες να παίρνουν φαλτσοσφυρίγματα βρέξει χιονίσει και αφύσικο να μην παίρνουν ή να παίρνουν και οι αντίπαλοί τους, όπως επίσης θεωρείται αφύσικο να παίρνει ο ΠΑΟΚ κανένα αμφισβητούμενο σφύριγμα (όχι ότι μου αρέσει) και μιλούσανε ειδικά πέρσι αλλά και φέτος για "εύνοια"!! Την είδαμε την εύνοια στα κρίσιμα παιχνίδια...
Αλλά τι περιμένει κανείς, οι άνθρωποι καρφώνονται όταν μιλάνε για "εύνοια" του ΠΑΟΚ ενώ πήραμε τις πιο απίθανες κόκκινες πέρσι (για... δάγκωμα φανέλας και... χειροκρότημα!) και ακόμα πιο πολύ καρφώνονται οι γαυροβάζελοι που λένε: "αν δεν υπήρχαν πλέιοφ, νομίζεις ότι θα σε άφηναν να βγεις δεύτερος;".
Ό,τι καταφέρουμε θα το καταφέρουμε μόνοι μας. Το να πάρει κανένα αμφισβητούμενο η ομάδα και να μην πάρει ένα άλλο αντίστοιχο σε άλλο παιχνίδι είναι σημάδι ότι ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ. Δεν είχαμε και τις καλύτερες διαιτησίες ως τώρα, θεωρώ ότι χαρίζονται πολλές κίτρινες στους αντιπάλους μας και δίνονται με μεγάλη ευκολία σε μας αλλά οφείλω να πω ότι την είχα συνηθίσει πολύ πιο εχθρική τη διαιτησία. Όμως, όπως πάντα λέω, σε ομάδες που ΔΕΝ έχουν την εύνοια του παρασκηνίου όπως ο ΠΑΟΚ η αγωνιστική ισχύς φέρνει και μερικά σφυρίγματα γιατί στην Ελλάδα ΤΟΥΣ είμαστε...
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
paokovia έγραψε:Γράφουν και γράφουν πώς ευνοείται ο βάζελος αλλά στο τέλος πετάνε κι ένα "αλλά δίκαια παίρνει το πρωτάθλημα".
Ότι να 'ναι. -ίνσερτ μαστερμπεϊτορ εμότικον χίαρ-
Εν λευκώ επιταγή με το σύμβολο της πρόσθεσης.
............................
βάλε ότι credits θέλεις.