Σχολιασμός διαιτησίας

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gash04 »

Maximus έγραψε:Συμπερασμα:


"Η διαφθορα βασιλευει σε καθε κομματι της ελληνικης κοινωνιας! Το κομματι της διαιτησιας και του ποδοσφαιρου θα ξεφευγε? "

Αν -οπως κοκορευομαστε- ο ΠΑΟΚ ειναι τροπος ζωης, τότε αυτο πρεπει να φαινεται και στους αλλους τομεις της ζωης μας, οχι μονο στο γηπεδο... ΠΑΟΚ στο ποδοσφαιρο, αλλα "οσφπ" στην δουλεια...Δεν ταιριαζει...
Για το θέμα δουλειάς έχω ενστάσεις και αντιρρήσεις ως συνήθως.
Για τα εκλογικά αποτελέσματα όμως συμφωνώ όσο δεν πάει μαζί σου.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από shark4 »

Θα ξεκινησω λεγοντας το γνωστο " ασπρα σκυλια-μαυρα σκυλια , ολοι οι σκυλοι μια γενια" . Και αυτο φανηκε απο τις προσφατες δηλωσεις των φαρμακοτριφτηδων ( ειδικα του καθυστερημενου αδερφου) για τον Θειο και γενικοτερα για τους αντιπαλους ιδιοκτητες.
Οταν οι πρασινοι εκαναν αλλαξ@@κ@λιες με τους κοκκινους για την προεδρια της Σουπερ Λιγδ , ολοι νομιζαν οτι ξεκινησε κανας πολεμος μεταξυ τους.
Το σεναριο ειναι χιλιοπαιγμενο. Τον βαζελο φετος ουτε που τον ακουμπανε ενω και ο γαυρος παιρνει αυτα που χρειαζεται για να μην βρεθει πολυ μακρυα . ;)
Τα χαμαιρπη αυτα οντα που ονομαζονται "ελληνες διαιτητες" αναγνωριζουν ειτε κοκκινο ειτε πρασινο αφεντη. Τιποτε αλλο.
Το γεγονος της πορειας μας τρομαζει.
Ειναι σαν κυνηγαμε δυο, μια γκ@μενα και να εμφανιζεται ενας τριτος που να θελει να παρει και την γκ@μενα και τους δυο !!!!!!!!!!!!!
Θα δουμε πιστευω πολλα ακομα στο φετινο πρωταθλημα απο την αποψη της διαιτησιας. Ειναι βλεπετε και εκεινος ο Νιοπλιας ο κρεττινος που στα μεγαλα παιχνιδια δεν εχει αποκτησει ακομα νοοτροπια νικητη ;)
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Νομίζω ότι καθοριστικός παράγοντας για να σε σέβονται οι διαιτητές στην Ελλάδα είναι να κάνεις σοβαρή ομάδα.
Τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου....Εμείς είμαστε σε καλό δρόμο και στα δύο γι' αυτό και θεωρώ ότι φέτος έχουμε πλησιάσει αρκετά στο ζητούμενο που είναι το 50-50 εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων....σαν τέτοιες θεωρώ το ακυρωθέν γκολ του Βιέρι, το πέναλτυ που δεν μας έδωσαν στην αρχή σε ένα εκτός και το χέρι του Ιβιτς με βάζελο....την ευθύνη γι' αυτά θεωρώ ότι την είχε η "φωνή στα κέντρα των αποφάσεων" αλλά τεσπα.....
Κατά τ' άλλα μερικά σποράκια είχε ο αντίπαλος σε μερικά ματς, σε άλλα είχαμε εμείς τα σποράκια,δεν βγαίνει άκρη έτσι....
Το κυρίως πρόβλημα είναι ότι ενώ εσένα σε έχουν πάνω-κάτω στο 50-50 τον εκάστοτε ανταγωνιστή σου-που πλέον είναι ο βάζελος ή ο γαύρος-τον πάνε ανάλογα και με τη χρονιά 65-35....εκεί υπάρχει θέμα και μάλιστα μεγάλο.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από shark4 »

Αλλωστε δεν ειναι τυχαιο οτι μετα το κλαρινο του γαυρου στο τηγανι το πρωτο που ζητουσαν εναγωνιως ολοι οι υπηκοοι του κοκκαλισταν , ηταν να βρεθει καποιος παραγοντας που να βοηθησει τους μαουνιερηδες να αποκτησουν ξανα δυναμη στα κεντρα ληψεως αποφασεων .
Στο εξωτερικο ολοι θεωρουμε "υγιες " το να χασει η Μπαρτσα απο την Αλμερια π.χ. στην Βαρκελωνη , ενω αν γινει αυτο εδω με τον Πανθρακικο στο ΟΑΚΑ ειναι εκπληξ μεγατονων , που πρεπει να επιληφθει ο προεδρος , πρεπει να φυγουν παιχτες κ.ο.κ.
Ολα ωραια και ολα καλα αλλα μακρυα απο τον κ@λο μας!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Makis4444 »

Παρα πολυ καλη η διαιτησια του Σπαθα σημερα κι ας μην τον γουσταρω καθολου.......Οσοι θελετε να κυνηγατε φαντασματα συνεχιστε.......... :pano:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από navigator11 »

αν εχανες απο καμμια γιομα απο καποιο απο τα ανυπαρκτα φαουλ που με περισσια ευκολια σφυριζε ο σπαθας εις βαρος σου και σε εβαζε μεσα στην περιοχη,ελπιζοντας απο μεσα του να φας και το δευτερο,τοτε να εβλεπα μεγαθυμες κριτικες.δεν καθορισε το αποτελεσμα,αλλα εκμεταλλευομενος τη μαλακια του βιτολο :redcard: ,οσο διακριτικοτερα γινοταν προσπαθησε για τον ασσο.δεν του εκατσε και δεν εξετεθη περισσοτερο γιατι δεν καιγοταν να χασει η ομαδα,βολευε και το χηναρι.ειμαι βεβαιος οτι ο ορισμος σπαθα δεν ηταν τυχαιος.τον "συνεδραμε" κι ο βιτολο και το εργο του περασε απαρατηρητο.αν τωρα επεσε και καμμια δρεπανια στο βιειρινια και κανα πεντε "ψιλες" στο μουσλι και υπαρχει και αμφισβητουμενη φαση για πεναλτι,δε μιλαω για της γριας,γελαει ο κοσμος,και εδωσε και καμμια 12 φαουλ εξω απο την περιοχη του παοκ δε θα του παρουμε και το κεφαλι!

υγ1 κατακλειδα,αριστη η διαιτησια του σπαθα.
υγ2 καλε,ενα φαντασμα ......................................
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Συμφωνω με τον πλοηγο...Δεν καθορισε αποτελεσμα , αλλα , οπως παντα αλωστε , ολα τα σπορια , Αιγινης και αμυγδαλα πηγαν στη γρια.Ειδικα αυτον τον Γιακουμπ (πως στο διαολο λεγεται) του χαρηστικε ουκ ολιγες φορες.Και γενικα δεν εκανε τιποτα ωστε να αποτρεψει το σκληρο παιχνιδι της γριας.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Makis4444 »

navigator11 έγραψε:αν εχανες απο καμμια γιομα απο καποιο απο τα ανυπαρκτα φαουλ που με περισσια ευκολια σφυριζε ο σπαθας εις βαρος σου και σε εβαζε μεσα στην περιοχη,ελπιζοντας απο μεσα του να φας και το δευτερο,τοτε να εβλεπα μεγαθυμες κριτικες.δεν καθορισε το αποτελεσμα,αλλα εκμεταλλευομενος τη μαλακια του βιτολο :redcard: ,οσο διακριτικοτερα γινοταν προσπαθησε για τον ασσο.δεν του εκατσε και δεν εξετεθη περισσοτερο γιατι δεν καιγοταν να χασει η ομαδα,βολευε και το χηναρι.ειμαι βεβαιος οτι ο ορισμος σπαθα δεν ηταν τυχαιος.τον "συνεδραμε" κι ο βιτολο και το εργο του περασε απαρατηρητο.αν τωρα επεσε και καμμια δρεπανια στο βιειρινια και κανα πεντε "ψιλες" στο μουσλι και υπαρχει και αμφισβητουμενη φαση για πεναλτι,δε μιλαω για της γριας,γελαει ο κοσμος,και εδωσε και καμμια 12 φαουλ εξω απο την περιοχη του παοκ δε θα του παρουμε και το κεφαλι!

υγ1 κατακλειδα,αριστη η διαιτησια του σπαθα.
υγ2 καλε,ενα φαντασμα ......................................
Ο ορισμος του κυνηγου φαντασματων............Πολυ Κολκα διαβαζεις........Να το προσεξεις........Η διαιτησια ηταν 60-40 σε αυτο συμφωνω............
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gash04 »

Επικίνδυνος ο Σπάθας για άλλη μια φορά.
Και άλλο τόσο κίνδυνος για τα νεύρα μας και την υπομονή μας.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όπως έγραψα στα παραλειπόμενα του αγώνα, τον θεωρώ υπεύθυνο που δεν απέβαλε δύο παίικτες του Ηρακλή, αυτόν που απωθεί τον Σαβίνι και αυτόν που απωθεί τον Μουσλι και για το ότι δεν έδωσε πέναλτυ, γιατί εγώ βλεπω το χέρι του αμυντικού να απλώνεται στη μέση του Βιερι προσπαθώντας να τον σταματήσει. Στη συνέχεια της φάσης έπρεπε να δείξει κίτρινη στον Φερνάντεζ και βέβαια όχι στον παίκτη μας!
Κατά τα άλλα...καλός!
Δόξα τω Θεώ μας φόρτωσε με κάρτες όλων των χρωμάτων.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από navigator11 »

Makis4444 έγραψε:Παρα πολυ καλη η διαιτησια του Σπαθα σημερα κι ας μην τον γουσταρω καθολου.......Οσοι θελετε να κυνηγατε φαντασματα συνεχιστε.......... :pano:
βεβαια το πώς το προπαρατεθεν συνυπαρχει με τουτο

"από Makis44 » Παρ Ιαν 29, 2010 12:57 am

Καμια σχεση οι διαιτησιες Δαλουκα και Σπαθα.........Για εμενα η διαιτησια του Δαλουκα ειδικα για Καραισκακη ηταν αψογη δηλαδη 60-40.........Ο Σπαθας ειναι μακραν ο χειροτερος διαιτητης(και δεν γκρινιαζω σχεδον καθολου για διαιτησια γενικα)........Κουτοπονηρος μεχρι αηδιας,παιζει κυριολεκτικα 100-0........Ειναι ο μονος που το κανει αυτο......."


ειναι ομολογουμενως αξιοπεριεργο!!

φαινεται χθες ξεπερασε τον κουτοπονηρο εαυτο του και μετεστρεψε τη γνωμη σου για δαυτον με την αψεγαδιαστη διαιτησια του.ξαναλεγοντας οτι ειχε αξιους συμμαχους στο εργο του και δικους μας παιχτες.αλλα αλλο το ενα κι αλλο τ'αλλο.και γενικα αντιλαμβανομαι απο τα γραφομενα σου οτι και το 60-40,65-35 δεν ειναι κι ασχημο για να διεκδικησει η ομαδα το κατι παραπανω!ελα μωρε ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ αλλωστε,τί να το κανεις το 50-50??μην τα θελουμε κι ολα ετοιμα στο πιατο ..........
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Makis4444 »

Αδερφε σιχαινομαι το Σπαθα γιατι δινει ολα τα σπορια εκει που θελει........Συνεχιζω να τον θεωρω τρομακτικα κουτοπονηρο και ειναι ο μονος που δε θελω να μας παιζει με Ολυμπιακο και Παναθηναικο..........Αλλα οταν παιζει σε αλλα ματς που δεν περιλαμβανουν τις δυο αυτες ομαδες απο ο,τι βλεπω δεν εχει προβληματα......Και νομιζω οτι η διαιτησια του πρωτου γυρου στο ΠΑΟΚ-Ηρακλης ηταν χειροτερη για τις γριες απο οτι η χθεσινη για εμας.........Τεσπα καμια απο τις δυο δε διαμορφωσε αποτελεσμα η ηταν τραγικη........ Απλα εδωσαν καποια σπορια(55-45 κατεληξα τελικα :opaokara: :opaokara: :opaokara: )......Αν ηθελε να μας αδικησει θα εδινε και το πεναλτι του Μαλεζα(που δεν υπηρχε βεβαια).......Συνοπτικα δε γουσταρω καθολου το Σπαθα αλλα χτες ηταν πολυ καλος........Οπως ακριβως δε γουσταρω ας πουμε τον Παπαζογλου αλλα με Ατρομητο μας εδωσε τη νικη....Διαφωνουμε,δεν εγινε και τιποτα...... :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Μπαρτσελόνα Χετάφε 2-1 με την Μπαρτσελόνα να παίζει με 10 από το πρώτο και να τρώει ισοφάριση στο ημίχρονο. ΟΣΦΠ και ΠΑΟ που υποτίθεται ότι είναι οι κορυφαίες ομάδες το έχουν περάσει ποτέ αυτό; Ο ΠΑΟΚ πάντως ναι και όχι μια και δυο... Άλλο ένα δείγμα κακής νοοτροπίας: ο ισχυρός "πρέπει" να παίρνει σφυρίγματα και όσοι ανέρχονται "πρέπει" να τους κοντράρει η διαιτησία...

Σε ένα αξιόπιστο πρωτάθλημα τα λάθη είναι περίπου ένα υπέρ κι ένα κατά. Η ελληνική διαιτησία εξακολουθεί να είναι άθλια, δειλή άλλες φορές και αλαζονική κάποιες άλλες, αλλά τώρα τελευταία σε γενικές γραμμές σα να βελτιώθηκε λίγο με την έννοια ότι αυτοί που "πρέπει" να ευνοηθούν δεν παίρνουν όλο το καρπούζι αλλά μόνο τα 3/4. Εξακολουθεί όμως να παίρνει βαθμό κάτω από τη βάση.

Το θέμα είναι το εξής: σε αντίθεση με τους Παναθηναϊκούς ή και τους Αρειανούς ακόμα, εμείς πιστεύουμε ότι η διαιτησία μπορεί να νικηθεί παρότι διαμαρτυρόμαστε γι' αυτήν. Να ακόμα μια μεγάλη διαφορά νοοτροπίας: εμείς δε λέμε "φτιάξτε ομάδα" εκ του ασφαλούς παίρνοντας σφυρίγματα αλλά στην πράξη ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ.

Χαίρομαι που είμαι ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Makis4444 »

100% δικιο.......Το θεμα ειναι τετοιες διαιτησιες που προσωπικα θεωρω πολυ καλες να εχουν και οι δυο της Αθηνας κι οχι μονο ο ΠΑΟΚ.......



Υ.Γ.Πηγασε,λαθος παραδειγμα εφερες...Πεντακαθαρο πεναλτι δεν εδωσε στη Χεταφε.......Φτανει πια με τους κλαψιαρηδες της Ισπανιας .....Υποκλιθειτε επιτελους στη βασιλισσα :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis4444 την Δευ 08 Φεβ 2010, 17:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Ουπς :mrgreen: Ε τελοσπάντων, καταλάβατε τι εννοώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”