Σχολιασμός διαιτησίας
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
α μπραβο....η δινεις κοκκινη η δε δινεις τιποτα....απορω ακομα γιατι εδωσε κιτρινη ο αρχιδης
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Σε συνέχεια του χθεσινού χειρουργείο εις βάρος του ΠΑΟΚ και υπέρ του οσφπ (χάρισε 2 κόκκινες στον αστέρα και έκαψε τον Βιερίνια με αυτό που έγραψε στο φύλλο αγώνα) συνεχίστηκε σήμερα το στόρυ με ψιλοσφαγή των Ιωαννίνων και τρελή αβάντα στον αρη ενόψη παναθηναϊκού... Δεν έδωσε πέναλτι και αποβολή στον Κουλοχέρη που ανέτρεψε απο πίσω το Μπακαγιόκο μέσα στη μικρή περιοχή στο 88', δεν απέβαλε με 2η κίτρινη σε καραμπινάτη φάση τον Ρολαν Γκαρσία στο 90φεύγα, ενώ ακύρωσε ως οφσάιντ και ένα γκόλ του Σίσιτς σε μια οριακή φάση... 
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
παντως με αφορμη το πεναλντι μαρς στον μπακα γραφω κατι που ειχα ξαναγραψει στην αρχη του πρωταθληματος.
το μεγαλυτερο φετινο σκανδαλο ειναι η αποφαση να μην ανακοινωνει η κεντρικη επιτροπη διατησιας τις βαθμολογιες των διατητων και τις πιθανες τιμωριες των διατητων.
ο τροπος με τον οποιο προσπαθουν να κρυψουν τα χαλια τους κατω απο το χαλι ειναι εξοργιστικος.
το ερωτημα ειναι ποιος ειναι κερδισμενος απο μια τετοια αποφαση?
το ποδοσφαιρο? με τιποτα.
μοναδικοι κερδισμενοι ειναι οι διατητες και οι παρατηρητες διατησιας.
πηγε ο παπας στα γιαννενα και εσφαξε τον πας. θα του επιβληθει λεει σιωπηρη τιμωρια.
γιατι ρε μεγαλε να ειναι σιωπηρη η τιμωρια? το εγκλημα του δεν ηταν σιωπηρο, το ειδε ολη η ελλαδα.
γιατι να μην δει και την τιμωρια? γιατι να μην υπαρχει στην ποδοσφαιρικη κοινη γνωμη οτι υπαρχει δικαιοσυνη και οτι το κορακι που σφαζει παει σπιτι του?
γαμω την μασονια σας μεσα.
το μεγαλυτερο φετινο σκανδαλο ειναι η αποφαση να μην ανακοινωνει η κεντρικη επιτροπη διατησιας τις βαθμολογιες των διατητων και τις πιθανες τιμωριες των διατητων.
ο τροπος με τον οποιο προσπαθουν να κρυψουν τα χαλια τους κατω απο το χαλι ειναι εξοργιστικος.
το ερωτημα ειναι ποιος ειναι κερδισμενος απο μια τετοια αποφαση?
το ποδοσφαιρο? με τιποτα.
μοναδικοι κερδισμενοι ειναι οι διατητες και οι παρατηρητες διατησιας.
πηγε ο παπας στα γιαννενα και εσφαξε τον πας. θα του επιβληθει λεει σιωπηρη τιμωρια.
γιατι ρε μεγαλε να ειναι σιωπηρη η τιμωρια? το εγκλημα του δεν ηταν σιωπηρο, το ειδε ολη η ελλαδα.
γιατι να μην δει και την τιμωρια? γιατι να μην υπαρχει στην ποδοσφαιρικη κοινη γνωμη οτι υπαρχει δικαιοσυνη και οτι το κορακι που σφαζει παει σπιτι του?
γαμω την μασονια σας μεσα.
Re: Κύπελλο Ελλάδος 2009-2010
Δεν κατάλαβες αδερφέ.Makis44 έγραψε:Ρε αδερφε γκας,μην εχεις αυτη τη μεμψιμοιρη,μιζερη λογικη........Γιατι να σε κοψουν?????Μην γκρινιαζουμε συνεχεια.......Ας ειμαστε εμεις οπως μπορουμε και πρεπει και μια χαρα μπορουμε τον 7ο τιτλο.......Αισιοδοξια ρε.................![]()
![]()
![]()
![]()
Αυτή η λογική ανήκει σε κάποιους που πέρσι δεν μας άφησαν να κάνουμε αυτή την εκδρομή όπως επίσης δεν μας άφησαν να παίξουμε στα ΠΟ με ίσους όρους την 2η θέση.
Επίσης φέτος δεν μας άφησε να βρισκόμαστε κοντά στον πρώτο για να μην χάσουν την ηρεμία τους με τα τσάμπιονς λίγκ και τις παπαριές τους.
-7 περίπου υπολογίζονται περίπου οι χαμένοι πόντοι και είναι κάπως νομίζω.
Γνωρίζω πάρα πολύ καλά που θα έπρεπε να βρισκόταν ο ΠΑΟΚ ή πόσους τίτλους θα έπρεπε να είχε μέχρι σήμερα.
Υ.Γ
Τα τόπικ υπάρχουν στην θέση τους και γράφουν πολλά.
-
Makis44
Re: Κύπελλο Ελλάδος 2009-2010
Αδερφε διαφωνω........Φετος πιστευω ειμαστε μια χαρα με τη διαιτησια........Στην αρχη ειχαμε εναντιον μας αλλα μετα τα πρωτα ματς μια χαρα μας παιζει.........Μοναδικες σφαγες(κακες διαιτησιες πιο σωστα)περσι ηταν το Ολυμπιακος-ΠΑΟΚ στο κυπελλο και το ΠΑΟΚ-Παναθηναικος........Ακομη κι εκει ομως πρωτα φταιγαμε εμεις.........
Re: Κύπελλο Ελλάδος 2009-2010
Πως διαφωνείς μπρε Μάκη και λες ότι όλα είναι μια χαρά εκτός απο τα πρώτα ματς?
Μα απο τα πρώτα ματς κόπηκαν οι 7 βαθμοί απο που κόπηκαν απο τα μετά που έχουμε μόνο νίκες?
Και αν δεν ήταν 7 άντε ήταν 5 και αν δεν ήταν 5 άντε ήταν 3.
Σε κάθε περίπτωση τα κόζια είναι διαφορετικά είτε 3 είτε 5 είτε 7.
Άλλες ψυχολογίες για κάθε ομάδα.
Να θυμίσω πάλι το γκολ του γάβρου στην Τούμπα στις καθυστερήσεις?
Δεν είναι ανάγκη τυφλοί ήμαστε?
Παρακάτω λες σφαγές ήταν το ματς στο κύπελλο με τον Ολυμπιακό και ένα με τον Παναθηναικό πέρσι.
Ε τι διαφορετικό σου έγραψα εγώ?
Αποστολή εξετελέσθη και αν χρειαστεί ξανά δεν θα φανεί περίεργο.
Ξέρεις τι σημαίνει 30000 ΠΑΟΚτσήδες στην Αθήνα για αυτούς?
Όσες φορές συνέβη και με λιγότερους μάλιστα με μόνο 5000 χάσανε τα αυγά και τα πασχάλια.
Μα απο τα πρώτα ματς κόπηκαν οι 7 βαθμοί απο που κόπηκαν απο τα μετά που έχουμε μόνο νίκες?
Και αν δεν ήταν 7 άντε ήταν 5 και αν δεν ήταν 5 άντε ήταν 3.
Σε κάθε περίπτωση τα κόζια είναι διαφορετικά είτε 3 είτε 5 είτε 7.
Άλλες ψυχολογίες για κάθε ομάδα.
Να θυμίσω πάλι το γκολ του γάβρου στην Τούμπα στις καθυστερήσεις?
Δεν είναι ανάγκη τυφλοί ήμαστε?
Παρακάτω λες σφαγές ήταν το ματς στο κύπελλο με τον Ολυμπιακό και ένα με τον Παναθηναικό πέρσι.
Ε τι διαφορετικό σου έγραψα εγώ?
Αποστολή εξετελέσθη και αν χρειαστεί ξανά δεν θα φανεί περίεργο.
Ξέρεις τι σημαίνει 30000 ΠΑΟΚτσήδες στην Αθήνα για αυτούς?
Όσες φορές συνέβη και με λιγότερους μάλιστα με μόνο 5000 χάσανε τα αυγά και τα πασχάλια.
-
Makis44
Re: Κύπελλο Ελλάδος 2009-2010
Ρε φιλε,με Πανιωνιο αδικηθηκαμε,με Λαρισα ευνοηθηκαμε,που ειδες 7 βαθμους?????????Μια χαρα ηταν η διαιτησια με Ολυμπιακο φετος.............
Re: Κύπελλο Ελλάδος 2009-2010
ένα απλό παράδειγμα:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SNwu_kGzikU&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SNwu_kGzikU&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] ... και το γκολ...
άλλο σφαγή, άλλο καλή η διαιτησία... μη λέμε κι ότι θέλουμε
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SNwu_kGzikU&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SNwu_kGzikU&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] ... και το γκολ...
άλλο σφαγή, άλλο καλή η διαιτησία... μη λέμε κι ότι θέλουμε
-
Makis44
Re: Κύπελλο Ελλάδος 2009-2010
Εγω δεν πιστευω οτι ο διαιτητης αλλοιωσε το αποτελεσμα στο ματς με τον Ολυμπιακο.........Ουτε οτι ο ΠΑΟΚ δικαιολογειται να εχει παραπονα για το συγκεκριμενο παιχνιδι.......Τωρα αν εσυ το πιστευεις,παω πασο........Βγηκαμε παντως λιγο εκτος τοπικ.....

-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Κύπελλο Ελλάδος 2009-2010
[youtube]qSuSuclr1oI&feature=related[/youtube]
Μια χαρα η διαιτησια χωρις κοκκινη ε?
Μια χαρα η διαιτησια χωρις κοκκινη ε?
Re: Κύπελλο Ελλάδος 2009-2010
+1 στον μήτσο και γι αυτες τις φασεις και γι αλλες τοσες... πλεον η διαιτησια εχει ξεφυγει... δε σε γ@μα με καραμπινατα πεναλντι ή offside 10 μέτρων, αλλά με συνεχή σφυρίγματα που σε κλείνουν πίσω... έτσι ήρθε και το γκολ του gay...

μας μεταφέρω στην καταλληλη ενότητα...Makis44 έγραψε:....Βγηκαμε παντως λιγο εκτος τοπικ.....![]()
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ο τσιριλο περίμενα να του την σκασει την κεφαλια στα δοντια.
Και ο gay τορο πουλαει και μαγκια.......αυτα θα μας κανουν και τωρα.
Και ο gay τορο πουλαει και μαγκια.......αυτα θα μας κανουν και τωρα.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
όπως επίσης ο Πάμπλο πέρυσι έφαγε 3 αγωνιστικές ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
η πού$τρα πόσες έφαγε ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ???
άστο Μάκη μην ψάχνεις... καμία...
η πού$τρα πόσες έφαγε ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ???
άστο Μάκη μην ψάχνεις... καμία...
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Περί Δαλούκα λόγος.
Σφύριξε σαν παλικάρι.
Δεν μας έδωσε ένα πέναλτι (Ίβιτς) αλλά και δεν έδωσε 4 ανύπαρκτα στον Ολυμπιακό.
Συνεπώς χαλάλι για κάτι αποβολές ή κίτρινες που δεν έδωσε.
Κάτι που κάθε άλλος συνδεσμίτης δεν θα έκανε στην θέση του.
Κάκος λαμβάνει?
Σφύριξε σαν παλικάρι.
Δεν μας έδωσε ένα πέναλτι (Ίβιτς) αλλά και δεν έδωσε 4 ανύπαρκτα στον Ολυμπιακό.
Συνεπώς χαλάλι για κάτι αποβολές ή κίτρινες που δεν έδωσε.
Κάτι που κάθε άλλος συνδεσμίτης δεν θα έκανε στην θέση του.
Κάκος λαμβάνει?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Έχω την άποψη πως αυτόν τον ΠΑΟΚ που έβλεπε ο Δαλούκας δεν ήθελε να τον αδικήσει, όπως πχ θα γινόταν πέρυσι. Θαρρώ πως αρχίζουν ακόμη και οι εχθροί μας να υποκλίνονται, κάτι που θα φανεί στο εγγύς μέλλον.
Είναι κι αυτή η οικονομική στενότητα του Σωκράτη (και άλλων)...
Είναι κι αυτή η οικονομική στενότητα του Σωκράτη (και άλλων)...