Hide,
Σχολιασμός διαιτησίας
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ναι, ε;
Τι λες βρε, παιδάκι μου!
Ωστε, όντως, από εκεί επέστρεφε;
Μεγάλη ιστορία ο χερκιουλίζ, πού να την μάθεις ολάκερη.
Τι λες βρε, παιδάκι μου!
Ωστε, όντως, από εκεί επέστρεφε;
Μεγάλη ιστορία ο χερκιουλίζ, πού να την μάθεις ολάκερη.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Η FIFA ενημέρωσε επισήμως την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για τη λίστα των διεθνών διαιτητών και βοηθών διαιτητών Ανδρών-Γυναικών για το 2010:
Διαιτητές Ανδρών
Μ. Κουκουλάκης (2008), Δ. Καλόπουλος (2008), Αν. Κάκος (2008), Γ. Δαλούκας (2009), Β. Παμπορίδης (2009), Η. Σπάθας (2010), Στ. Τριτσώνης (2010).
Βοηθοί Ανδρών
Χ. Ακρίβος (2008), Λ. Βασιλειάδης (2008), Χ. Γενναίος (2004), Δ. Γκάγκας (2010), Δαμ. Ευθυμιάδης (2010), Χ. Μπαλτάς (2010), Δ. Μποζατζίδης (2002), Γ. Πάνου (2006), ), Δ. Σαραϊδάρης (2004), Σ. Τρύφωνας (2009).
http://www.epo.gr/detail.asp?e_article_ ... _cat_id=13
άξιοι, άξιοι!!!
υ.γ. ο Παμπορίδης μετραει για 2 διαιτητές.....??
Διαιτητές Ανδρών
Μ. Κουκουλάκης (2008), Δ. Καλόπουλος (2008), Αν. Κάκος (2008), Γ. Δαλούκας (2009), Β. Παμπορίδης (2009), Η. Σπάθας (2010), Στ. Τριτσώνης (2010).
Βοηθοί Ανδρών
Χ. Ακρίβος (2008), Λ. Βασιλειάδης (2008), Χ. Γενναίος (2004), Δ. Γκάγκας (2010), Δαμ. Ευθυμιάδης (2010), Χ. Μπαλτάς (2010), Δ. Μποζατζίδης (2002), Γ. Πάνου (2006), ), Δ. Σαραϊδάρης (2004), Σ. Τρύφωνας (2009).
http://www.epo.gr/detail.asp?e_article_ ... _cat_id=13
άξιοι, άξιοι!!!
υ.γ. ο Παμπορίδης μετραει για 2 διαιτητές.....??
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Από τους παραπάνω, βρείτε ποιος μας έσφαξε περισσότερες φορές, ποιος πιο άσχημα και ποιον σιχαίνεστε περισσότερο!!
Η γλοιώδες καράφλα του Κάκκου δίνει απόδοση 1.02!!!

Η γλοιώδες καράφλα του Κάκκου δίνει απόδοση 1.02!!!
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Με τις μαλακιες τους αλλα και καποιες δικες μας ακομη και με 15 στα 15 στον β γυρο δε μπορουμε να βγουμε 1, ακομη και πολυ συσκολα 2!!!
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Τι λέγαμε χθες για τον Παμπορίδη και την… αποστολή του στο Κατάρ; Να θες να αγιάσεις τέτοιες και τα γεγονότα να μην σε αφήνουν. Δεν είδε το πέναλτι στο… καρφί του Ντουντού, δεν είδε αποβολή του Γκαλίτσιου με δεύτερη κίτρινη, άφησε και 6 λεπτά καθυστέρηση μπας και γίνει το θαύμα των Χριστουγέννων βρε παιδί μου και επειδή οι καλές διαιτησίες πρέπει να επιβραβεύονται έφυγε για να κάνει Χριστούγεννα (όχι στο Κιλκίς απ’ όπου κατάγεται αλλά) στο Ντουμπάι!
Άλλωστε, όλοι οι διαιτητές επιδιώκουν να σφυρίζουν ματς στο εξωτερικό γιατί εκεί οι αμοιβές είναι θεόρατες! Βάλε μέσα και τα ξενοδοχεία υπερπολυτελείας, εισιτήρια και έξοδα, βγαίνει ένα χοντρό μεροκάματο.
Στις 30 Αυγούστου ο Κάκος σφύριξε Λάρισα-Ολυμπιακός. Στο καπάκι ορίστηκε να διευθύνει ματς προκριματικών του Μουντιάλ, Γερμανία-Αζερμπαϊτζάν. Ο Κάκος ξανάπαιξε Ολυμπιακό στην Τούμπα. Εκεί που ανακάλυψε το φάουλ στο 92 στον Τοροσίδη από το οποίο έγινε το 1-2. Αμέσως μετά έφυγε για ένα διεθνές μεροκάματο καθώς σφύριξε ματς… Ελπίδων Σλοβενίας-Μάλτας.
Σφύριξε και τρίτη νίκη του ΟΣΦΠ. Στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και από τη στιγμή που είχε μια άριστη διαιτησία δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς παρά να σφυρίξει αγώνα του ρουμανικού πρωταθλήματος (!!!) στις 5 Δεκέμβρη μεταξύ Σεαλαούλ-Ουνιρέα! Μαζί είχε και «ελληνική παρέα». Ποιον; Τον βοηθό Βασιλειάδη. Δεν σας λέει κάτι το όνομά του; Είναι ο κύριος με το σημαιάκι που σήκωσε οφσάιντ τον Σισέ στο 45’ ενώ έφευγε από πίσω για το 0-1 στο Καραϊσκάκη. Κι από τη φάση αυτή μπήκε το γκολ του Μήτρογλου!!!
Για τον Δαλούκα είναι γνωστά. Δεν είδε ούτε αυτός χέρι του Μέλμπεργκ και για να «δουλέψει» την όρασή του έπαιξε δύο διεθνή ματς (27 Σεπτέμβρη, Εθνικές Νέων Σουηδίας-Εσθονίας και 2 Οκτωβρίου Σουηδία-Ιρλανδία). Μετά, πήγε στα Γιάννενα έκανε μια διαιτησία 50-50 στο ματς του ΠΑΣ με τον Ολυμπιακό και ΔΕΝ ξανασφύριξε διεθνή αγώνα.
Τώρα «έκατσε» και η σύμπτωση με τον Παμπορίδη. Έξι συμπτώσεις σε έναν γύρο και… δεκάδες μηνύματα προς όλους τους υπόλοιπους διαιτητές ώστε να σφυρίζουν όπως πρέπει!
http://www.gazzetta.gr/
Άλλωστε, όλοι οι διαιτητές επιδιώκουν να σφυρίζουν ματς στο εξωτερικό γιατί εκεί οι αμοιβές είναι θεόρατες! Βάλε μέσα και τα ξενοδοχεία υπερπολυτελείας, εισιτήρια και έξοδα, βγαίνει ένα χοντρό μεροκάματο.
Στις 30 Αυγούστου ο Κάκος σφύριξε Λάρισα-Ολυμπιακός. Στο καπάκι ορίστηκε να διευθύνει ματς προκριματικών του Μουντιάλ, Γερμανία-Αζερμπαϊτζάν. Ο Κάκος ξανάπαιξε Ολυμπιακό στην Τούμπα. Εκεί που ανακάλυψε το φάουλ στο 92 στον Τοροσίδη από το οποίο έγινε το 1-2. Αμέσως μετά έφυγε για ένα διεθνές μεροκάματο καθώς σφύριξε ματς… Ελπίδων Σλοβενίας-Μάλτας.
Σφύριξε και τρίτη νίκη του ΟΣΦΠ. Στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και από τη στιγμή που είχε μια άριστη διαιτησία δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς παρά να σφυρίξει αγώνα του ρουμανικού πρωταθλήματος (!!!) στις 5 Δεκέμβρη μεταξύ Σεαλαούλ-Ουνιρέα! Μαζί είχε και «ελληνική παρέα». Ποιον; Τον βοηθό Βασιλειάδη. Δεν σας λέει κάτι το όνομά του; Είναι ο κύριος με το σημαιάκι που σήκωσε οφσάιντ τον Σισέ στο 45’ ενώ έφευγε από πίσω για το 0-1 στο Καραϊσκάκη. Κι από τη φάση αυτή μπήκε το γκολ του Μήτρογλου!!!
Για τον Δαλούκα είναι γνωστά. Δεν είδε ούτε αυτός χέρι του Μέλμπεργκ και για να «δουλέψει» την όρασή του έπαιξε δύο διεθνή ματς (27 Σεπτέμβρη, Εθνικές Νέων Σουηδίας-Εσθονίας και 2 Οκτωβρίου Σουηδία-Ιρλανδία). Μετά, πήγε στα Γιάννενα έκανε μια διαιτησία 50-50 στο ματς του ΠΑΣ με τον Ολυμπιακό και ΔΕΝ ξανασφύριξε διεθνή αγώνα.
Τώρα «έκατσε» και η σύμπτωση με τον Παμπορίδη. Έξι συμπτώσεις σε έναν γύρο και… δεκάδες μηνύματα προς όλους τους υπόλοιπους διαιτητές ώστε να σφυρίζουν όπως πρέπει!
http://www.gazzetta.gr/
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Η υπερπροστασία του βάζελου σε όλο της το μεγαλείο...
http://www.galanissportsdata.com/footba ... t.asp?s=17
υ.γ. η ξανθομαλλούσα πότε πρόλαβε και πήρε 6 κίτρινες?
http://www.galanissportsdata.com/footba ... t.asp?s=17
υ.γ. η ξανθομαλλούσα πότε πρόλαβε και πήρε 6 κίτρινες?
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
σε 17 αγωνιστικές
1 C.IACOB IRAKLIS 11
καλά γιατί δεν τον παίρνουμε αυτόν?
11/17 έχει και θέλουμε και φορ
υγ.κάρτες είναι ε?
1 C.IACOB IRAKLIS 11
καλά γιατί δεν τον παίρνουμε αυτόν?
11/17 έχει και θέλουμε και φορ
υγ.κάρτες είναι ε?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
ναι αλλα περσι την πηγαιναν καροτσακι μεχρι κ πεναλτυ εξω απο τη περιοχη πηρε...ετσι ειναι αν τη μια θες σπρωξιμο την αλλη θα φας τρικλοποδια...ασε που ηταν πεναλτυ του μαιστοροβιτς...τον κλαδεψε κανονικα..
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Η συμμετοχη της αεκ στον ρολο του θυτη και στο εν γενει παρασκηνιο μπορουμε να πουμε οτι ειναι σε ποσοστο περιπου 30%.
Η συμμετοχη του ΠΑΟΚ στον ρολο του θυματος απο το παρασκηνιο ειναι 100% εδω και πολλες δεκαετιες .
Συγγνωμη αλλα δεν θα λυπηθω και για τα διαιτητικα λαθη εις βαρος της κουλας . Και ακομα περισσοτερα να κανουν και μσε αυτη και στους αλλους δυο ακομα καλυτερα.

Η συμμετοχη του ΠΑΟΚ στον ρολο του θυματος απο το παρασκηνιο ειναι 100% εδω και πολλες δεκαετιες .
Συγγνωμη αλλα δεν θα λυπηθω και για τα διαιτητικα λαθη εις βαρος της κουλας . Και ακομα περισσοτερα να κανουν και μσε αυτη και στους αλλους δυο ακομα καλυτερα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Αν έδινε ένα τέτοιο πέναλτυ στη Τούμπα θα ήθελα να ξέρω τι θα έλεγες.paok nafplio έγραψε:ναι αλλα περσι την πηγαιναν καροτσακι μεχρι κ πεναλτυ εξω απο τη περιοχη πηρε...ετσι ειναι αν τη μια θες σπρωξιμο την αλλη θα φας τρικλοποδια...ασε που ηταν πεναλτυ του μαιστοροβιτς...τον κλαδεψε κανονικα..
Στη Ξάνθη ο Πόϋ σκοράρει με το χέρι.
Στο ΟΑΚΑ ο γαύρος κερδίζει την ΑΕΚ με διαιτησία.
Στο Καραϊσκάκη αν κατακύρωνε σ' εμάς τέτοιο γκολ (με το 110% off-side του Μήτρογλου), αμφιβάλλω αν θα είχαμε το σθένος να γυρίσουμε το παιχνίδι.
(για να αναφέρω μόνο μερικά).
Σχολιάζουμε διαιτησίες, αλλά όχι τις συμπάθειες ή αντιπάθειές μας προς τις αντίπαλες ομάδες.
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ο Ντάκος χθες έκανε ένα χοντρό λάθος στη φάση της μονής αποβολής που θα έπρεπε να είναι διπλή (Μπαστία και Βιερίνια). Επίσης νομίζω ότι μάς έβγαζε πολύ εύκολα κάρτες και στον Αστέρα όχι. Δεν ξέρω αν έχει σχέση το ότι παίζουμε κύπελλο και μετά με τον ΟΣΦΠ, πάντως τα έκανε σκ@τ@.
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Δεν λεει κανεις σας για την κοκινη που επρεπε να φαει ο λαζαριδης για το εκτος φασης χτυπημα στον ιβιτς!!!!
Και μην πειτε οτι δν κοιτουσε γιατι του εβγαλε κιτρινη!!!! για ποιο λογο????
Με 9 η τριπολιτσα με 10 εμεις...
Και μην πειτε οτι δν κοιτουσε γιατι του εβγαλε κιτρινη!!!! για ποιο λογο????
Με 9 η τριπολιτσα με 10 εμεις...