14.Αθανάσιος Παπάζογλου
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Και πραγματικά έλεος η σύγκριση με Κλάους. ΚΑΙ εκείνος δεν είχε πάρει ευκαιρίες και βολόδερνε στα χωριά αλλά όταν του έδωσαν την ευκαιρία, ΤΗΝ ΑΡΠΑΞΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.
Ειλικρινά χαρά στους υποστηρικτές του. Υπάρχουν άπειρα σκηνικά με ευκαιρίες που χάνει και αναρωτιέμαι αν είναι όντως ποδοσφαιριστής.
Ειλικρινά χαρά στους υποστηρικτές του. Υπάρχουν άπειρα σκηνικά με ευκαιρίες που χάνει και αναρωτιέμαι αν είναι όντως ποδοσφαιριστής.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
21 Νοεμβρίου τα έγραφα τα στατιστικά του Παπάζογλου που «δεν έχει εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες», που «δεν τό 'χει το σκοράρισμα» και άλλα τέτοια κάποτε φαιδρά και πλέον ανόητα.
Αυτά το Νοέμβριο. Ας το επεκτείνουμε στο σήμερα. 1802 λεπτά συμμετοχής στην καριέρα του στον ΠΑΟΚ. 9 γκολ. ένα ανά 200 λεπτά. Όσα και ο Μπακαγιόκο (που δεν έκανε και τίποτα άλλο στο γήπεδο).
Και για όποιον θέλει να δει μόνο τα φετινά: 414 λεπτά, 3 γκολ, ένα ανά 138 λεπτά! Ενδεικτικά ο Κλάους (που όντως έχει μεγαλύτερο χάρισμα στα τελειώματα) έχει φέτος σε 2978 λεπτά, 15 γκολ, δηλαδή μέσο όρο ένα ανά 198 λεπτά συμμετοχής. Τον ίδιο μέσο όρο συνολικά είχε και ο Μπακαγιόκο. Τον ίδιο συνολικά και ο Παπάζογλου!
Ανοίχτε τα μάτια σας... και σας γράφω τον τομέα όπου υποτίθεται ότι υστερεί᾿ το γκολ. Εκτός αν είμαστε υπέρμαχοι του τσιτάτου «μήν αφήνεις την αλήθεια να σου καταστρέψει μία όμορφη δημοσιογραφική ιστορία».
Πόσοι από εδώ θεωρούσαν τον Μπακαγιόκο αξιόπιστη εναλλακτική λύση; Φαντάζομαι όλοι.
Ο Μπακαγιόκο σε 1632 λεπτά συμμετοχής με την φανέλα του ΠΑΟΚ σκόραρε 8 φορές.
Ο Παπάζογλου σε 1639 λεπτά συμμετοχής με την φανέλα του ΠΑΟΚ σκόραρε 8 φορές.
Αυτά το Νοέμβριο. Ας το επεκτείνουμε στο σήμερα. 1802 λεπτά συμμετοχής στην καριέρα του στον ΠΑΟΚ. 9 γκολ. ένα ανά 200 λεπτά. Όσα και ο Μπακαγιόκο (που δεν έκανε και τίποτα άλλο στο γήπεδο).
Και για όποιον θέλει να δει μόνο τα φετινά: 414 λεπτά, 3 γκολ, ένα ανά 138 λεπτά! Ενδεικτικά ο Κλάους (που όντως έχει μεγαλύτερο χάρισμα στα τελειώματα) έχει φέτος σε 2978 λεπτά, 15 γκολ, δηλαδή μέσο όρο ένα ανά 198 λεπτά συμμετοχής. Τον ίδιο μέσο όρο συνολικά είχε και ο Μπακαγιόκο. Τον ίδιο συνολικά και ο Παπάζογλου!
Ανοίχτε τα μάτια σας... και σας γράφω τον τομέα όπου υποτίθεται ότι υστερεί᾿ το γκολ. Εκτός αν είμαστε υπέρμαχοι του τσιτάτου «μήν αφήνεις την αλήθεια να σου καταστρέψει μία όμορφη δημοσιογραφική ιστορία».
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Υπάρχουν και κάποιοι που ισχυρίζονται πως :stephanos έγραψε:21 Νοεμβρίου τα έγραφα τα στατιστικά του Παπάζογλου που «δεν έχει εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες», που «δεν τό 'χει το σκοράρισμα» και άλλα τέτοια κάποτε φαιδρά και πλέον ανόητα.
Πόσοι από εδώ θεωρούσαν τον Μπακαγιόκο αξιόπιστη εναλλακτική λύση; Φαντάζομαι όλοι.
Ο Μπακαγιόκο σε 1632 λεπτά συμμετοχής με την φανέλα του ΠΑΟΚ σκόραρε 8 φορές.
Ο Παπάζογλου σε 1639 λεπτά συμμετοχής με την φανέλα του ΠΑΟΚ σκόραρε 8 φορές.![]()
![]()
![]()
Αυτά το Νοέμβριο. Ας το επεκτείνουμε στο σήμερα. 1802 λεπτά συμμετοχής στην καριέρα του στον ΠΑΟΚ. 9 γκολ. ένα ανά 200 λεπτά. Όσα και ο Μπακαγιόκο (που δεν έκανε και τίποτα άλλο στο γήπεδο).
Και για όποιον θέλει να δει μόνο τα φετινά: 414 λεπτά, 3 γκολ, ένα ανά 138 λεπτά! Ενδεικτικά ο Κλάους (που όντως έχει μεγαλύτερο χάρισμα στα τελειώματα) έχει φέτος σε 2978 λεπτά, 15 γκολ, δηλαδή μέσο όρο ένα ανά 198 λεπτά συμμετοχής. Τον ίδιο μέσο όρο συνολικά είχε και ο Μπακαγιόκο. Τον ίδιο συνολικά και ο Παπάζογλου!
Ανοίχτε τα μάτια σας... και σας γράφω τον τομέα όπου υποτίθεται ότι υστερεί᾿ το γκολ. Εκτός αν είμαστε υπέρμαχοι του τσιτάτου «μήν αφήνεις την αλήθεια να σου καταστρέψει μία όμορφη δημοσιογραφική ιστορία».
1. "Η στατιστική είναι σαν τη μίνι φούστα. Αποκαλύπτει πολλά, αλλά κρύβει την ουσία."
3. "Οι αριθμοί ευημερούν, οι Έλληνες πένονται."
Μα περισσότερο αγαπημένο είναι το εξής :
"Υπάρχουν τριών ειδών ψεύδη: τα συνήθη, τα καταστρεπτικά και η στατιστική."
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ωραίο τσιτάτο ρε ΕΜΠΡΟΣ! Αλλα είνα να εντυπωσιάζονται κοριτσάκια! και ο βόρειος στρατός...μήπως κάποιοι.....συνοπαδοί είναι καμμένο χαρτί; και όχι ο Παπάζογλου; Μήπως ;
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
κουρασε το θεμα.... αλλα προβληματα δεν εχουμε ο Παπαζογλου μας εφταιξε
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Κοίτα να δεις πο υέχουμε για πάγκο τον Μπάτιγκολ!stephanos έγραψε:21 Νοεμβρίου τα έγραφα τα στατιστικά του Παπάζογλου που «δεν έχει εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες», που «δεν τό 'χει το σκοράρισμα» και άλλα τέτοια κάποτε φαιδρά και πλέον ανόητα.
Πόσοι από εδώ θεωρούσαν τον Μπακαγιόκο αξιόπιστη εναλλακτική λύση; Φαντάζομαι όλοι.
Ο Μπακαγιόκο σε 1632 λεπτά συμμετοχής με την φανέλα του ΠΑΟΚ σκόραρε 8 φορές.
Ο Παπάζογλου σε 1639 λεπτά συμμετοχής με την φανέλα του ΠΑΟΚ σκόραρε 8 φορές.![]()
![]()
![]()
Αυτά το Νοέμβριο. Ας το επεκτείνουμε στο σήμερα. 1802 λεπτά συμμετοχής στην καριέρα του στον ΠΑΟΚ. 9 γκολ. ένα ανά 200 λεπτά. Όσα και ο Μπακαγιόκο (που δεν έκανε και τίποτα άλλο στο γήπεδο).
Και για όποιον θέλει να δει μόνο τα φετινά: 414 λεπτά, 3 γκολ, ένα ανά 138 λεπτά! Ενδεικτικά ο Κλάους (που όντως έχει μεγαλύτερο χάρισμα στα τελειώματα) έχει φέτος σε 2978 λεπτά, 15 γκολ, δηλαδή μέσο όρο ένα ανά 198 λεπτά συμμετοχής. Τον ίδιο μέσο όρο συνολικά είχε και ο Μπακαγιόκο. Τον ίδιο συνολικά και ο Παπάζογλου!
Ανοίχτε τα μάτια σας... και σας γράφω τον τομέα όπου υποτίθεται ότι υστερεί᾿ το γκολ. Εκτός αν είμαστε υπέρμαχοι του τσιτάτου «μήν αφήνεις την αλήθεια να σου καταστρέψει μία όμορφη δημοσιογραφική ιστορία».
Ο μόνο τρόπος να μειωθεί η μεγάλη διαφορά μεταξύ τους, είναι να χάσει ο Κλάους το ένα του πόδι. (φτου φτου κακά).προσωπικα δεν βλεπω τοσο μεγαλη διαφορα σε αυτους τους δυο παιχτες
αντε ο παπαζογλου να ειναι του 5 και ο αθανασιαδης του 6
και τον εναν τον αποθεωνουν και τον αλλον τον σκιζουν
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Γεια σου παλικάρι!stephanos έγραψε:21 Νοεμβρίου τα έγραφα τα στατιστικά του Παπάζογλου που «δεν έχει εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες», που «δεν τό 'χει το σκοράρισμα» και άλλα τέτοια κάποτε φαιδρά και πλέον ανόητα.
Πόσοι από εδώ θεωρούσαν τον Μπακαγιόκο αξιόπιστη εναλλακτική λύση; Φαντάζομαι όλοι.
Ο Μπακαγιόκο σε 1632 λεπτά συμμετοχής με την φανέλα του ΠΑΟΚ σκόραρε 8 φορές.
Ο Παπάζογλου σε 1639 λεπτά συμμετοχής με την φανέλα του ΠΑΟΚ σκόραρε 8 φορές.![]()
![]()
![]()
Αυτά το Νοέμβριο. Ας το επεκτείνουμε στο σήμερα. 1802 λεπτά συμμετοχής στην καριέρα του στον ΠΑΟΚ. 9 γκολ. ένα ανά 200 λεπτά. Όσα και ο Μπακαγιόκο (που δεν έκανε και τίποτα άλλο στο γήπεδο).
Και για όποιον θέλει να δει μόνο τα φετινά: 414 λεπτά, 3 γκολ, ένα ανά 138 λεπτά! Ενδεικτικά ο Κλάους (που όντως έχει μεγαλύτερο χάρισμα στα τελειώματα) έχει φέτος σε 2978 λεπτά, 15 γκολ, δηλαδή μέσο όρο ένα ανά 198 λεπτά συμμετοχής. Τον ίδιο μέσο όρο συνολικά είχε και ο Μπακαγιόκο. Τον ίδιο συνολικά και ο Παπάζογλου!
Ανοίχτε τα μάτια σας... και σας γράφω τον τομέα όπου υποτίθεται ότι υστερεί᾿ το γκολ. Εκτός αν είμαστε υπέρμαχοι του τσιτάτου «μήν αφήνεις την αλήθεια να σου καταστρέψει μία όμορφη δημοσιογραφική ιστορία».
-
Dimg4
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Συμφωνω. Φιλοτιμος, δυνατος αλλα με περιορισμενες ικανοτητες για τον ΠΑΟΚ. Οπως το ιδιο θεωρω και τον Τσουκαλα, τον Μπαλαφα, τον Ρομπερ... Δε νομιζω οτι πρεπει να συνεχισουν. Ο καθενας πηρε τις ευκαιριες του και απετυχαν. Καιρος να δοκιμαστουν αλλα παιδια απο πισω. Ποποβιτς, Παναγιωτουδης κλπPAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Διαφορετική μπάλα βλέπει ο καθένας μας.
Ο Παπάζογλου για μένα είναι καμένο χαρτί, να το πω κομψά.. 3 χρόνια είναι στην ομάδα, πόσες γ@μημένες ευκαιρίες να πάρει ακόμα. Μπήκε σε τόσα ματς έστω και σαν αλλαγή και δε κατάφερε ποτέ να γυρίσει ματς (εξαίρεση του άρη) ή έστω να κάνει αισθητή την παρουσία του.
Για μένα είναι επιπέδου μικρομεσαίας ομάδας Football League και πρέπει να φύγει από την ομάδα άμεσα αν δε δεχτεί να ξαναπάει δανεικός κάπου.
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOK_NORTH_ARMY την Τρί 03 Απρ 2012, 12:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
[/quote]
Χωρικός έγραψε:ωραίο τσιτάτο ρε ΕΜΠΡΟΣ! Αλλα είνα να εντυπωσιάζονται κοριτσάκια! και ο βόρειος στρατός...μήπως κάποιοι.....συνοπαδοί είναι καμμένο χαρτί; και όχι ο Παπάζογλου; Μήπως ;
Συμφωνώ Χωρικέ. Κάποιοι συνοπαδοί είναι όντως καμμένο χαρτί.... Αλλά δε φταις εσύ ούτε ο ρεαλισμός που νομίζεις ότι υπάρχει στο μυαλό σου. Φταίνε όλοι αυτοί που σε κάνανε να βλέπεις τον ΠΑΟΚ σαν Πάοκ.PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Χωρικός έγραψε:αν το έβαζε ο Κλάους όμως... θα ήταν ο παιχταράς μας έτσι;;; δε ντρεπόμαστε λέω εγώ... το παιδί πρέπει να φύγει για να πάει να παίξει μπάλα χωρίς εμάς τους κομπλεξικούς... γιατί είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής, και όσο περνάν τα χρόνια στον ΠΑΟΚ θα του φύγει και η όρεξη..
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Στα αλήθεια πιστεύεις ότι ο Σάκης έχει πάρει τις ευκαιρίες που έχουν πάρει άλλοι παίκτες στην ομάδα... Ποιος άλλος φορ μας πιστεύεις ότι μπορεί να γυρίσει ένα χαμένο παιχνίδι μόνος του... (όποιον από τους φορ μας και να πεις που δεν είναι και πολλοί θα σου πω ότι δεν το χει κάνει ως τώρα ποτέ, το οποίο είναι και το επιχείρημα που χρησιμοποίησες και συ) Πόσα ματς έχει παίξει φέτος ο Παπάζογλου; 5; Πόσα γκολ έχει βάλει 3... Δεν σου αρκούν; Παίζει η ομάδα καλύτερα σαν σύνολο, με εξαίρεση το ματς με ΠΑΣ, γιατί πολύ απλά συμμετέχει στο παιχνίδι; Πάντα θα φαγωνόμαστε για πράγματα χωρίς λόγο. Μια ζωή θα τον κυνηγάνε τα τρία μάτια που έχει χάσει όσο καλά και να παίξει. Μου θυμίζει λίγο την περίπτωση της Βιγιαρεάλ που είχε τον Ρικέλμε και τον έδιωξε άρον των άρον επειδή έχασε ένα πέναλτυ στα ημιτελικά του τσουλού... ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ... Και πολύ ασχολήθηκα με το κόμπλεξ που βγάζετε...PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Διαφορετική μπάλα βλέπει ο καθένας μας.
Ο Παπάζογλου για μένα είναι καμένο χαρτί, να το πω κομψά.. 3 χρόνια είναι στην ομάδα, πόσες γ@μημένες ευκαιρίες να πάρει ακόμα. Μπήκε σε τόσα ματς έστω και σαν αλλαγή και δε κατάφερε ποτέ να γυρίσει ματς (εξαίρεση του άρη) ή έστω να κάνει αισθητή την παρουσία του.
Για μένα είναι επιπέδου μικρομεσαίας ομάδας Football League και πρέπει να φύγει από την ομάδα άμεσα αν δε δεχτεί να ξαναπάει δανεικός κάπου.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Θέλω σύστημα:
---------------------------Στρέζος-------------------------------
Αποστο---------Ιντζίδης-----------Μαλεζας------------Σταφυ
-------------Παναγιωτούδης-----Λάζαρ---------------------
----------------------------Πέλκας------------------------------
-------------Γιάννου-------Sakimovic--------Κλάους--------------
ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑ

---------------------------Στρέζος-------------------------------
Αποστο---------Ιντζίδης-----------Μαλεζας------------Σταφυ
-------------Παναγιωτούδης-----Λάζαρ---------------------
----------------------------Πέλκας------------------------------
-------------Γιάννου-------Sakimovic--------Κλάους--------------
ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Θα συμφωνήσω σε πολλά, αλλά χωρίς εξτρέμ η σύνθεση δεν έχει καμία τύχη. Δεν ξέρω αν ο Πέλκας παίζει δεξί εξτρέμ, αλλά σίγουρα ο Πόποβιτς θα είναι απαραίτητος.
Σαν δεξί μπακ νομίζω πως αυτός που θα πρέπει να εντυπωσιάσει είναι ο Κατερινιώτης (Κων/νίδης νομίζω λέγεται).
Σαν δεξί μπακ νομίζω πως αυτός που θα πρέπει να εντυπωσιάσει είναι ο Κατερινιώτης (Κων/νίδης νομίζω λέγεται).