14.Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
katerini4
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 20:37
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από katerini4 »

φτιαχνει ωραια τα μαλλια του παντως..
τριχα δεν του ξεφευγει με μοιρογνομονιο μπροστα στον καθρφτη πριν τα ματς ο σακης..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

markos4 έγραψε:
Sera4 έγραψε:8.19 Προσβολή των μελών, των φιλάθλων, των θείων, της ομάδας μας, των παικτών της ή των μελών του forum με την χρήση ειρωνικών, υβριστικών ή μειωτικών χαρακτηρισμών. Η παράβαση από μέλος του κανόνα αυτού θα οδηγεί ακόμα και στην οριστική αποβολή του από το forum.

το ποστ του μαρκου4 διαγραφηκε...συνιστω λιγο την προσοχη σας οταν μιλατε για ποδοσφαιριστες του ΠΑΟΚ...ολοι κρινονται το θεμα ειναι ο τροπος που το κανεις...ας μεινουμε στα αγωνιστικα και ας αποφευγουμε τους χαρακτηρισμους...
ok sera4 τον περνω πισω τον χαρακτηρισμο μου για τον παπαζογλου.
παπαζογλου εισαι παιχταρας αδικεισαι στον ΠΑΟΚ εσυ εισαι για την μπαρτσα ρε.
ο μουρινιο εκανε μεταγραφη απο την ιντερ τον κηπουρο για το χορταρι του μπερναμπεου.
ο παπαζογλου σε τι αλλο θα μπορουσε να φανει χρησιμος?????
πως μπορω να βαλω και εγω την φωτογραφια του gash?το παλτο εννοω.....
μαρκο νομιζω σε αυτο που εγραψα εγινα κατανοητος...πες δεν κανει για τον ΠΑΟΚ δεν εκανε εκεινο εκεινο και εκεινο πες τελοςπαντων την αποψη σου αλλα οχι τετοιους χαρακτηρισμους...νομιζω το λεω αρκετα ξεκαθαρα και μη συνεχιζεις με τις ειρωνιες σε παρακαλω... :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από novito »

Ο ΠΑΟΚ δεν θα χαριστεί σε κανέναν, ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο αντίπαλός του, σύμφωνα με όσα σχολίασε σε δηλώσεις του ο Θανάσης Παπάζογλου.

Ο νεαρός στράικερ μίλησε στον 'Sentra FM' για το χθεσινό αποτέλεσμα της ομάδας του στο Βέλγιο, τονίζοντας ότι το γκολ που δέχτηκε ο 'δικέφαλος του Βορρά' λειτούργησε σαν καμπανάκι.

Ακόμα, αναφέρθηκε στην αλλαγή του Μάριο Μπερέτα από τον Παύλο Δερμιτζάκη στην τεχνική ηγεσία τού συλλόγου, τη... μάχη με τους υπόλοιπους επιθετικούς του ρόστερ για μία θέση στην 11αάδα, ενώ συμπλήρωσε ότι ο ΠΑΟΚ έχει κάθε δικαίωμα να λέει ότι πάει για πρωτάθλημα μετά την παρουσία του στα δύο τελευταία πρωταθλήματα.

Αναλυτικά:

Για το 1-1 με την Μπριζ χθες βράδυ στο Βέλγιο: «Αν μπαίναμε λίγο πιο επιθετικά θα μπορούσαμε να χτυπήσουμε το ματς πιο γρήγορα. Αλλά από την άλλη μπορεί να αφήναμε χώρο πίσω... Στο πρώτο ημίχρονο η Μπριζ δεν έκανε πολλές ευκαιρίες. Είχε κατοχή μπάλας, αλλά δεν ανησυχήσαμε ιδιαίτερα. Στην αρχή του δεύτερου έκανε κάτι, αλλά από εκεί και πέρα ήταν μοιρασμένο το παιχνίδι. Το γκολ που δεχθήκαμε λειτούργησε σαν καμπανάκι και πάντα όταν δεχόμαστε πρώτοι γκολ έτσι γίνεται».

Για την αντίδραση του ΠΑΟΚ και τις ικανότητες της ομάδας: «Έχουμε την εμπειρία να διαχειριστούμε την οποιαδήποτε κατάσταση. Το κερδίζουμε οι ίδιοι με την απόδοσή μας. Ο ΠΑΟΚ έχει καλούς ποδοσφαιριστές και με τη βοήθεια του προπονητή και του κόσμο δεν έχουμε να φοβηθούμε κανέναν. Ο ΠΑΟΚ έδειξε ότι δεν θα χαριστεί σε κανέναν, ανεξάρτητα ποιος είναι ο αντίπαλος».

Για τη λέξη «πρωτάθλημα» που είπε ο Ζαγοράκης: «Ήταν αναμενόμενο να μιλάμε για πρωτάθλημα, μετά τις δύο τελευταίες χρονιές. Ο ΠΑΟΚ έχει κάθε δικαίωμα να βλέπει το πρωτάθλημα. Πρέπει να προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Αν θα είναι πρωτάθλημα ή κάτι άλλο δεν ξέρω. Σίγουρα θέλουμε να είμαστε στις υψηλές θέσεις».

Για την αλλαγή Δερμιτζάκη - Μπερέτα: «Η εμπειρία και η προσωπικότητα των ποδοσφαιριστών βοήθησαν ώστε να ξεπεράσουμε εύκολα την αλλαγή προπονητή και νοοτροπίας. Η δουλειά μας είναι να κερδίζουμε. Δεν ξέρω αν οι παίκτες απαίτησαν ή με τον τρόπο τους το έδειχναν πως δεν ήθελαν τον Μπερέτα. Η διοίκηση κατάλαβε και έκανε αυτό που πίστευε πως έπρεπε να κάνει».

Για το αν ήρθε η ώρα της καθιέρωσης για τον ίδιο: «Δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι πως αρχίζω και πατάω καλά στο γήπεδο, νιώθω σίγουρος και έχω μια ανοδική πορεία που θέλω να κρατήσω. Ένας μικρός Έλληνας ποδοσφαιριστής μεγαλώνει πολύ εύκολα σε τέτοιες καταστάσεις. Σε δύο χρόνια έχω ζήσει πολλά πράγματα. Χρειάζεται σίγουρα γερό στομάχι. Αν δεν κάνεις αυτοκριτική δεν μπορείς να βελτιωθείς και να παίξεις σε αυτό το επίπεδο».

Για τη «μάχη» στην επίθεση του ΠΑΟΚ με τους Φιλομένο, Μουσλίμοβιτς, Σαλπιγγίδη: «Είναι μεγάλη πρόκληση. Σίγουρα είναι πολύ πιο έμπειροι ποδοσφαιριστές από μένα. Κάθε μέρα μαθαίνω πράγματα και προσπαθώ να τους ανταγωνίζομαι. Αν δεν είχα καλούς ποδοσφαιριστές δίπλα μου δεν θα βελτιωνόμουνα».

Για την ανοδική πορεία των ομάδων της Θεσσαλονίκης: «Σίγουρα έχουν ξημερώσει καλύτερες ημέρες. Φαίνεται από τα αποτελέσματα και των τριών ομάδων. Είναι καλό για την πόλη να πρωταγωνιστούμε. Παλιότερα υπήρχε μονοπώλιο. Ήρθε η ώρα της Θεσσαλονίκης».
http://www.paokmania.gr/component/conte ... oglou.html
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus »

Αποκομμένος χθες, μου θύμισε κάτι από Μουσλίμοβιτς 2008-2009. Σε αυτή την ομάδα τα σέντερ φορ υπάρχουν για να υποφέρουν.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Maximus »

Μωρε μπραβο...103 σελιδες ο Παλταζογλου! Πάει να ξεπεράσει τον Ιβιτς-Φύγιτς...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θύμησέ μου όταν συναντηθούμε να ξεπληρώσεις ΚΑΙ αυτό το χρέος! Άκου Παλτατζόγλου!
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από guardian4 »

Χωρις να θελω να σταθω στη ποδοσφαιρικη ευφυια? του σακη, θα θελα να τονισω αυτο που με εκνευρισε με τον αστερα.

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΝΑ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΤΛ ΚΤΛ.
22 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 200 000 ΕΥΡΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ,
ΑΠΟ ΠΙΑ ΟΜΑΔΑ?

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!!!!!
ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΕΝΤ,

ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ!

ΜΕ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΛΑΙΜΑΙ!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από moican4 »

Κοιτα σημερα μην χασεις παλι κανενα τετοιο και εχουμε εμφραγματα... :twisted: :twisted:


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από navigator11 »

Maximus έγραψε:Μωρε μπραβο...103 σελιδες ο Παλταζογλου! Πάει να ξεπεράσει τον Ιβιτς-Φύγιτς...
τον ιβιτς τον ... "συμπαθεις",επειδη περυσι εκανε ανεπαναληπτο πρωταθλημα και χαλαστηκες για καποιο λογο;
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από navigator11 »

guardian4 έγραψε:Χωρις να θελω να σταθω στη ποδοσφαιρικη ευφυια? του σακη, θα θελα να τονισω αυτο που με εκνευρισε με τον αστερα.

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΝΑ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΤΛ ΚΤΛ.
22 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 200 000 ΕΥΡΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ,
ΑΠΟ ΠΙΑ ΟΜΑΔΑ?

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!!!!!
ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΕΝΤ,

ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ!

ΜΕ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΛΑΙΜΑΙ!

τί λες ρε μαγκα,σοβαρα;το "αλανι" που παιρνει τα τριπλασια και βαλε και παρουσιαζεται σε επισημους αγωνες της ομαδας σαν ΥΠΗΡΕΤΩΝ στο ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ (κοινως 1 μεσα - 10 εξω) δεν σου προξενει εκνευρισμο και προβληματισμο;σε παρακαλω πολυ ...

υγ στο βελγιο ηταν απο τους πιο φιλοτιμους και σοβαρους σε σχεση με τις "βεντεττες",που το ειχαν ριξει στα τακουνακια και τις λοιπες γραφικοτητες ...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Photis »

Συμφωνώ.Είναι πολύ εξελίξιμος και φέτος τουλάχιστον 2 σκαλιά πάνω από πέρυσι...
:pano:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κι εγώ διαφωνώ πλήρως με τον guardian4, στο ότι δείχνει βαριεστημάρα. Τεσπα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφέρει την άποψή του.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

navigator11 έγραψε: τί λες ρε μαγκα,σοβαρα;το "αλανι" που παιρνει τα τριπλασια και βαλε και παρουσιαζεται σε επισημους αγωνες της ομαδας σαν ΥΠΗΡΕΤΩΝ στο ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ (κοινως 1 μεσα - 10 εξω) δεν σου προξενει εκνευρισμο και προβληματισμο;σε παρακαλω πολυ ...

υγ στο βελγιο ηταν απο τους πιο φιλοτιμους και σοβαρους σε σχεση με τις "βεντεττες",που το ειχαν ριξει στα τακουνακια και τις λοιπες γραφικοτητες ...
Διαφορά έγκυται γεγονός Θλασίμοβιτς έβαλε τέρματα εκεί που δε βάζει κανείς.
Θλασίμοβιτς πανταχού παρόν παντού πάντα όταν χρειαστεί.
Παλτατζόγλου ακόμα πρέπει φάει καρβέλια σηκώσει σημαίες και γεμίσει αλεύρι σε σακί.
:ugeek:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πώς να φάει καρβέλια όταν τον αφήνει απ' έξω σε τέτοιο παιχνίδι;
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Maximus »

Συγνωμη, αλλα αυτος δεν μπορει να κανει τα απλα πραγματα... 2 πάσες εκανε και Βιερινια -Βιτολο εκαναν αμαν να την φτασουν την μπαλα!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”