14.Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ε ας παίρναμε τον σουλταν τον τουρκο 2.49 θα ερχόταν και οι πετρουλα για τρελες
οοοο σουλταν
οοοο σουλταν
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Φαλέγκο και ο Κλάους 2 γκολάκια έχει φέτος στο πρωτάθλημα της β... αν λέει κάτι αυτό...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Φαλέγκο από εσένα δεν περίμενα με τίποτα να υποστηρίζεις κάποιον με κοντό μαλλί έναντι σε κάποιον μαλλιά!!! ειδικά από εσένα!!
υ.γ. παντως ειναι αστοχη η συγκριση Κλαους-Παπαζογλου... διαφορετικοι παικτες σε ολα τους.. Και προφανως διοικηση και τεχνικο τιμ εκριναν οτι χρειαζομαστε Παπαζογλου...
υ.γ. παντως ειναι αστοχη η συγκριση Κλαους-Παπαζογλου... διαφορετικοι παικτες σε ολα τους.. Και προφανως διοικηση και τεχνικο τιμ εκριναν οτι χρειαζομαστε Παπαζογλου...
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Γεια σου ρε Τόνι!!! Ισοπεδωτικός και αληθινός!!!Falegkos έγραψε:ρε τη με νιαζει τη εχασε ο αλλος?
ποιος μιτρογλου? μισο μιτρογλου να ειχα εχθες θα εβαζα 3 γκολ...πλακα μου κάνεις.
μας έχετε ζαλίσει υπομονή του χρονου...του χρόνου..του χρόνου....
αν για εσας ο παπαζογλου ειναι ο επιθετικός του μέλλοντος κτλ κτλ ωραία.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
ομαδα δεν θα κανουμε ποτε ετσι...θα λεμε μονο "ο λαος και παλι μονος"
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ο Γκαστόνε είναι ξάδερφός σου ή η Magica de spel;
Παίρνεις τόσες ευκαιρίες που ξεπέρασες και τον Ηλία πέρισυ. Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα αποδώσεις στο σκοράρισμα όπως κι αυτός
Παίρνεις τόσες ευκαιρίες που ξεπέρασες και τον Ηλία πέρισυ. Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα αποδώσεις στο σκοράρισμα όπως κι αυτός
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ο σάκης δεν νομίζω ότι είναι τυχερός με τους τραυματισμούς μούσλι και φιλομένο.. νομίζω ότι είναι άτυχος. γιατί το παιδί δεν είναι έτοιμο για 90 λεπτά και το βλέπουμε κάθε φορά.. εκτίθεται λοιπόν και κάνει μπαμ η ανετοιμότητά του. καλύτερο γι αυτόν θα ήταν να έπαιζε 15-10λεπτα στους αγώνες...
παίρνει λοιπόν λεπτά αγωνηστικά στα πόδια του, αλλά πέφτει όλο και περισσότερο στα μάτια μας.
παίρνει λοιπόν λεπτά αγωνηστικά στα πόδια του, αλλά πέφτει όλο και περισσότερο στα μάτια μας.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Διάβασα με προσοχή τα ποστ για τον Θανάση Παπάζογλου τις προηγούμενες ημέρες !!!
Δεν έγραψα τίποτα γιατί απλά τον παίχτη τον πιστεύω πάρα πολύ και διαφωνώ με τους περισσότερους.
Έχει τρομερή τεχνική και προσοντα αλλά από ότι φαίνεται είναι ένας παίχτης που είχε να παίξει μπάλα 1,5 χρόνο. Για όσους γνωρίζουν το συγκεκριμένο είναι πολύ ανασταλτικός παράγοντας για να δείξει αυτό που αξίζει πραγματικά. Ακόμα και έμπειροι παίχτες όταν λείψουν 2 και 3 μήνες κάνουν αρκετό διάστημα να έρθουν σε φόρμα. Το μειονέκτημα είναι ακόμα μεγαλύτερο όταν ένας παίχτης χτυπήσει στους χιαστούς.
Είναι προφανές ότι ο ΠΑΟΚ έχει δει στον συγκεκριμένο παίχτη μεγάλα προσόντα και σοβαρές προοπτικές για αυτό και αποκτήθηκε. Σε καμία περίπτωση όμως δεν φαντάζονταν κανένας ότι θα ξεκινάει βασικός και ότι θα παίξει τόσα λεπτά από τον πρώτο χρόνο. Δυστηχώς η γκαντεμιά με τους τραυματισμούς συνεχίζεται και ο Θανάσης καλείται για ακόμα μία φορά να κάνει πράγματα για τα οποία μάλλον δεν είναι έτοιμος.
Το ποδόσφαιρο δεν είναι δίκαιο. Και έχει και μεγάλη δόση τύχης μέσα σε αυτό. Ο Θανασάκης δυστηχώς ή ευτυχώς θα πρέπει να αρπάξει την ευκαιρία από τα μαλιά. Αν τα καταφέρει θεός αν όχι μπαίνει αυτόματα στην μακριά λίστα των ταλέντων που κράζει η κερκίδα της Τούμπας. Εγώ τον πιστεύω απεριόριστα και θεωρώ ότι το μόνο που του λείπει είναι ο αγωνιστικός ρυθμός μέσω του οποίου προέρχεται η γρήγορη αντίδραση στην εκτέλεση.
Οι παίχτες Παπάζογλου και Αθανασιάδης δεν έχουν καμία σχέση. Άλλο επίπεδο ο Θανασάκης σε όλα. Μακάρι ο Αθανασιάδης να με διαψεύσει αλλά δεν το βλέπω. Φαίνεται εξάλλου από την πορεία του στον Πανσεραικό όπου σε μία φύση επιθετική ομάδα λόγω Όγιος έχει δύο γκολ και πολλές χαμένες ευκαιρίες. Ισχύει βέβαια και στον ίδιο η δικαιολογία της αποχής αλλά αν δεν μπορείς στην ΄Β εθνική είναι γελοίο να θεωρεί κάποιος ότι μπορεί να παίξει στον ΠΑΟΚ. Μην λέμε ότι να ναι
Δεν έγραψα τίποτα γιατί απλά τον παίχτη τον πιστεύω πάρα πολύ και διαφωνώ με τους περισσότερους.
Έχει τρομερή τεχνική και προσοντα αλλά από ότι φαίνεται είναι ένας παίχτης που είχε να παίξει μπάλα 1,5 χρόνο. Για όσους γνωρίζουν το συγκεκριμένο είναι πολύ ανασταλτικός παράγοντας για να δείξει αυτό που αξίζει πραγματικά. Ακόμα και έμπειροι παίχτες όταν λείψουν 2 και 3 μήνες κάνουν αρκετό διάστημα να έρθουν σε φόρμα. Το μειονέκτημα είναι ακόμα μεγαλύτερο όταν ένας παίχτης χτυπήσει στους χιαστούς.
Είναι προφανές ότι ο ΠΑΟΚ έχει δει στον συγκεκριμένο παίχτη μεγάλα προσόντα και σοβαρές προοπτικές για αυτό και αποκτήθηκε. Σε καμία περίπτωση όμως δεν φαντάζονταν κανένας ότι θα ξεκινάει βασικός και ότι θα παίξει τόσα λεπτά από τον πρώτο χρόνο. Δυστηχώς η γκαντεμιά με τους τραυματισμούς συνεχίζεται και ο Θανάσης καλείται για ακόμα μία φορά να κάνει πράγματα για τα οποία μάλλον δεν είναι έτοιμος.
Το ποδόσφαιρο δεν είναι δίκαιο. Και έχει και μεγάλη δόση τύχης μέσα σε αυτό. Ο Θανασάκης δυστηχώς ή ευτυχώς θα πρέπει να αρπάξει την ευκαιρία από τα μαλιά. Αν τα καταφέρει θεός αν όχι μπαίνει αυτόματα στην μακριά λίστα των ταλέντων που κράζει η κερκίδα της Τούμπας. Εγώ τον πιστεύω απεριόριστα και θεωρώ ότι το μόνο που του λείπει είναι ο αγωνιστικός ρυθμός μέσω του οποίου προέρχεται η γρήγορη αντίδραση στην εκτέλεση.
Οι παίχτες Παπάζογλου και Αθανασιάδης δεν έχουν καμία σχέση. Άλλο επίπεδο ο Θανασάκης σε όλα. Μακάρι ο Αθανασιάδης να με διαψεύσει αλλά δεν το βλέπω. Φαίνεται εξάλλου από την πορεία του στον Πανσεραικό όπου σε μία φύση επιθετική ομάδα λόγω Όγιος έχει δύο γκολ και πολλές χαμένες ευκαιρίες. Ισχύει βέβαια και στον ίδιο η δικαιολογία της αποχής αλλά αν δεν μπορείς στην ΄Β εθνική είναι γελοίο να θεωρεί κάποιος ότι μπορεί να παίξει στον ΠΑΟΚ. Μην λέμε ότι να ναι
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Φίλε tad συμφωνώ κι έχω να προσθέσω το εξής :
Ο Κλάους είναι πολύ καλός γκολτζής. Δεν έχει όμως προσόντα επιθετικού με την γενική έννοια της λέξης.
Ο Παπάζογλου είναι επιθετικός βαρβάτος. Και είναι εμφανές οτι έχει θέμα ψυχολογίας και "πατήματος" μέσα στο γήπεδο αφού ο βλ@κ@ς ο Σκόρδας του έκοψε σχεδόν τη μπάλα.Όταν ξεμπουκώσει θα δείξει πολλά. Και για να ξεμπουκώσει θέλει υπομονή.Γιατί η ψυχολογία του επιθετικού είναι πολύ σύνθετο πράγμα.Όταν μάλιστα προέρχεται απο ομάδα που δεν είχε στόχους, σε ομάδα που απαιτεί πρωταθλητισμό( άρα και αποτελέσματα-άρα και πολλά γκολ απο τους επιθετικούς). Δεν είμαστε δα και η παραγωγικότερη επιθετικά ομάδα για να κράζουμε μόνο αυτόν που αστοχεί..
Ο Κλάους πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσει οτι για να επιστρέψει και να πάιξει μπάλα επαγγελματική, πρέπει να αντρωθεί το σώμα του και οχι να ποντάρει μόνο στο ένστικτο του σκόρερ (το οποίο όντως νομίζω διαθέτει).
Ο Κλάους είναι πολύ καλός γκολτζής. Δεν έχει όμως προσόντα επιθετικού με την γενική έννοια της λέξης.
Ο Παπάζογλου είναι επιθετικός βαρβάτος. Και είναι εμφανές οτι έχει θέμα ψυχολογίας και "πατήματος" μέσα στο γήπεδο αφού ο βλ@κ@ς ο Σκόρδας του έκοψε σχεδόν τη μπάλα.Όταν ξεμπουκώσει θα δείξει πολλά. Και για να ξεμπουκώσει θέλει υπομονή.Γιατί η ψυχολογία του επιθετικού είναι πολύ σύνθετο πράγμα.Όταν μάλιστα προέρχεται απο ομάδα που δεν είχε στόχους, σε ομάδα που απαιτεί πρωταθλητισμό( άρα και αποτελέσματα-άρα και πολλά γκολ απο τους επιθετικούς). Δεν είμαστε δα και η παραγωγικότερη επιθετικά ομάδα για να κράζουμε μόνο αυτόν που αστοχεί..
Ο Κλάους πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσει οτι για να επιστρέψει και να πάιξει μπάλα επαγγελματική, πρέπει να αντρωθεί το σώμα του και οχι να ποντάρει μόνο στο ένστικτο του σκόρερ (το οποίο όντως νομίζω διαθέτει).
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Τι λέτε ρε παιδιά...τι λέτε...
Αλλο επίπεδο ο Θανάσης απ' τον Κλάους? Που ακριβώς διαπιστώθηκε αυτό?? Στο ότι ο Παπάζογλου στην αρχή δεν θύμιζε καν παίκτη ποδοσφαιρικής ομάδας ενώ ακόμα και πρόσφατα έχει πρόβλημα όχι στο να σκοράρει(μακάρι να ήταν μόνο τέτοιου είδους το πρόβλημα του..αυτό θα λυνόταν με τα παιχνίδια)αλλά και στο κοντρόλ και στην πάσα και στο που θα σταθεί και πως θα κινηθεί.....
Οσο έπαιζε ο Παπάζογλου στον ρούλη περίπου άλλο τόσο έπαιζε και ο Κλάους σε μας...αυτό δεν τον εμπόδισε να βάλει τόσα γκολάκια στα ελάχιστα λεπτά που έπαιξε και που συνολικά δεν ξεπέρασαν το 90λεπτο που έπαιξε ο Παπάζογλου προχθές....γι' αυτόν η δικαιολογία της στραπατσαρισμένης ψυχολογίας δεν υπάρχει??
ή μήπως η σωματοδομή του Κούτσια είναι καλύτερη απ' του Κλάους?? που μοιάζει με φτερό στον άνεμο....
Εντάξει ειπώθηκε κάτι από ποιόν δεν ξέρω και το έχουμε κάνει Ευαγγέλιο ότι ο Κλάους δεν έχει κορμί γι' αυτό και έφυγε....και ας μη αρχίσω να λέω επιθετικούς με παρόμοια και χειρότερα κορμιά που τη δουλειά τους μιά χαρά την κάνουνε.
Κριτήριο δεν μπορεί να είναι ούτε οι Σέρρες καθώς εκεί δεν ξέρω τι σόι προπονητής υπάρχει και τι σόι συμπαίκτες έχει..κριτήριο είναι μόνο αυτό που είδαν τα ματάκια μας όταν και όσο έπαιξε στον ΠΑΟΚ.
Εντάξει ο Παπάζογλου θέλει σίγουρα το χρόνο του καθώς ήταν και εκτός ποδοσφαίρου και τραυματίας για καιρό(αν και τα άλλοθι δεν μπορούν να διαρκούν επ' άπειρω) αλλά μην απαξιώνουμε τόσο εύκολα τον Κλάους σε σύγκριση μ' αυτόν απλώς και μόνο επειδή ο ένας-σαν επιλογή της ομάδας-δεν είναι πλέον σ' αυτή και είναι ο άλλος...του χρόνου αν αλλάξουν τα πράγματα θα λέμε το αντίθετο???
Αλλο επίπεδο ο Θανάσης απ' τον Κλάους? Που ακριβώς διαπιστώθηκε αυτό?? Στο ότι ο Παπάζογλου στην αρχή δεν θύμιζε καν παίκτη ποδοσφαιρικής ομάδας ενώ ακόμα και πρόσφατα έχει πρόβλημα όχι στο να σκοράρει(μακάρι να ήταν μόνο τέτοιου είδους το πρόβλημα του..αυτό θα λυνόταν με τα παιχνίδια)αλλά και στο κοντρόλ και στην πάσα και στο που θα σταθεί και πως θα κινηθεί.....
Οσο έπαιζε ο Παπάζογλου στον ρούλη περίπου άλλο τόσο έπαιζε και ο Κλάους σε μας...αυτό δεν τον εμπόδισε να βάλει τόσα γκολάκια στα ελάχιστα λεπτά που έπαιξε και που συνολικά δεν ξεπέρασαν το 90λεπτο που έπαιξε ο Παπάζογλου προχθές....γι' αυτόν η δικαιολογία της στραπατσαρισμένης ψυχολογίας δεν υπάρχει??
ή μήπως η σωματοδομή του Κούτσια είναι καλύτερη απ' του Κλάους?? που μοιάζει με φτερό στον άνεμο....
Εντάξει ειπώθηκε κάτι από ποιόν δεν ξέρω και το έχουμε κάνει Ευαγγέλιο ότι ο Κλάους δεν έχει κορμί γι' αυτό και έφυγε....και ας μη αρχίσω να λέω επιθετικούς με παρόμοια και χειρότερα κορμιά που τη δουλειά τους μιά χαρά την κάνουνε.
Κριτήριο δεν μπορεί να είναι ούτε οι Σέρρες καθώς εκεί δεν ξέρω τι σόι προπονητής υπάρχει και τι σόι συμπαίκτες έχει..κριτήριο είναι μόνο αυτό που είδαν τα ματάκια μας όταν και όσο έπαιξε στον ΠΑΟΚ.
Εντάξει ο Παπάζογλου θέλει σίγουρα το χρόνο του καθώς ήταν και εκτός ποδοσφαίρου και τραυματίας για καιρό(αν και τα άλλοθι δεν μπορούν να διαρκούν επ' άπειρω) αλλά μην απαξιώνουμε τόσο εύκολα τον Κλάους σε σύγκριση μ' αυτόν απλώς και μόνο επειδή ο ένας-σαν επιλογή της ομάδας-δεν είναι πλέον σ' αυτή και είναι ο άλλος...του χρόνου αν αλλάξουν τα πράγματα θα λέμε το αντίθετο???
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Μηηηηηη μην αναφέρεις το ονομά του!! Βλέπω να παίζει σεντερ φορ ο Κοντρέρας!!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Φυσικα και ο Κλάους είναι καλύτερος από τον Παπάζογλου έως τώρα... Σε εμένα ο Θανάσης δεν μου θυμίζει κανονικό σέντερ φορ ακόμα....
Μπορεί και οι δύο να μην φαίνονται και να μην συμμετέχουν πολύ στο παιχνίδι, αλλά ο Στέφανος τις ευκαιρίες με Βαλερενγκα, Ηρακλή και Καβάλα θα τις έκανε γκολ σίγουρα... αυτό τουλάχιστον μας το έδειξε πέρυσι...
Μπορεί και οι δύο να μην φαίνονται και να μην συμμετέχουν πολύ στο παιχνίδι, αλλά ο Στέφανος τις ευκαιρίες με Βαλερενγκα, Ηρακλή και Καβάλα θα τις έκανε γκολ σίγουρα... αυτό τουλάχιστον μας το έδειξε πέρυσι...