14.Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ΣΑΚΗ παιξε μπαλιτσα.....και οπως βλεπεις και μεις σκουληκοφερνουμε λιγο αλλα λεμε πριν 1 μηνα αλλα πρι 2 αλλα αμα το εβαζες αλλα αμα το ξαναβαλεις......
- mesimvrinos
- Δημοσιεύσεις: 148
- Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ο Σακης παιδια δεν ειναι για τριτο φορ μας αλλα για τους μικρους μας ...να ξερουμε τι ζηταμε απο τον καθενα εγω εχω απαιτηση απο τον μουσλι οχι απο τον Σακη ουτος η αλλως ο Σακης μπορει να μου βγαλει μετα απο 2 χρονια λεφτα(γκολ-μεταγραφη) τον περνει ειναι μικρος...ο μουσλι ομως που εχει 4πλασιο συμβολαιο και ειναι 28 χρονων ποτε θα βγαλει απο αυτον ο ΠΑΟΚ (γκολ-μεταγραφη).Το παιδι δεν ειναι για την πρωτη ομαδα αλλα μου δειχνει οτι προσπαθει...θυμαστε τους πρωτους αγωνες του πολυ χειροτερος....

Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ρε Θαναση, ρε Παπαζογλίνιο (!!) βάλτο αγόρι μου... Για το γ@μωτο δηλαδη...
Ο φουνταριστος ήσουν χθες, λογικο να εχεις και τη μεγαλύτερη ευθύνη για την επίθεση...
Δε μπορώ να πω οτι ήταν χειρότερος από προηγούμενες εμφανίσεις, ίσως και καλύτερος... Όσο λείπει το γκολ, όμως, θα τ ακούς ρε π@υστη μου!!!
Ο φουνταριστος ήσουν χθες, λογικο να εχεις και τη μεγαλύτερη ευθύνη για την επίθεση...
Δε μπορώ να πω οτι ήταν χειρότερος από προηγούμενες εμφανίσεις, ίσως και καλύτερος... Όσο λείπει το γκολ, όμως, θα τ ακούς ρε π@υστη μου!!!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Βελτιωμένος ο Παπάζογλου σε αυτό το παιχνίδι.
Ακόμα δεν έχω απαιτήσεις απο τον παίχτη για φέτος τόσες όσο απο τον Μουσλίμοβιτς.
Μια συμβουλή όπως και στον Κουτσια μόνο.
Κόψε αυτό το μαλλί και βγάλε και εκείνη την μαλακία που φοράς και θα δεις και βελτίωση στην συνέχεια με την δουλειά σου.
Σε πρώτη φάση και εσένα και του άλλου το σκαλπ μου είναι αρκετό.
Ακόμα δεν έχω απαιτήσεις απο τον παίχτη για φέτος τόσες όσο απο τον Μουσλίμοβιτς.
Μια συμβουλή όπως και στον Κουτσια μόνο.
Κόψε αυτό το μαλλί και βγάλε και εκείνη την μαλακία που φοράς και θα δεις και βελτίωση στην συνέχεια με την δουλειά σου.
Σε πρώτη φάση και εσένα και του άλλου το σκαλπ μου είναι αρκετό.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Είδατε τι έχασε ο σέντερ-φορ της Εθνικής Ουρουγουάης, όσο έπαιζε με τον Άρη; Μέχρι και αυτογκόλ έβαλε!
Είδατε τι έχασε ο Μήτρογλου στις Σέρρες, ή και χθες με τον Πανθρακικό;
Εντάξει, έχετε δίκιο ότι ο δικός μας έβαλε μόνο ένα γκολ μέχρι τώτα και αυτό με τον ΟΦΗ στο κύπελο. Αλλά δεν τον πήραν και τα χρόνια! Δεν είναι και 25 ή 26! Στον Άρη έπαιξε ελάχιστα το ίδιο και μ' εμάς! Προωπικά πιστεύω ότι θα διορθωθεί σταδιακά, γιατί έχει έλλειψη αυτοπεποίθησης! Δεν θα γίνει καλός από τη μια στιγμή στην άλλη. Καλός θα αρχίσει να γίνεται από την επόμενη σεζόν και κυρίως την μεθεπόμενη. Όπως άλλωστε και ο Μήτρογλου. Όπως πιθανόν και ο Αθανασιάδης. Γι' αυτό και αποτελεί σήμερα τον υπ' αριθμό Νο 3 επιθετικό μας και όχι τον Νο 1!
Η κριτική (γκρίνια) πάντως των περισσοτέρων εδώ μέσα αντιστοιχεί στον υπ' αριθμ 1.
Υπομονή.
Είδατε τι έχασε ο Μήτρογλου στις Σέρρες, ή και χθες με τον Πανθρακικό;
Εντάξει, έχετε δίκιο ότι ο δικός μας έβαλε μόνο ένα γκολ μέχρι τώτα και αυτό με τον ΟΦΗ στο κύπελο. Αλλά δεν τον πήραν και τα χρόνια! Δεν είναι και 25 ή 26! Στον Άρη έπαιξε ελάχιστα το ίδιο και μ' εμάς! Προωπικά πιστεύω ότι θα διορθωθεί σταδιακά, γιατί έχει έλλειψη αυτοπεποίθησης! Δεν θα γίνει καλός από τη μια στιγμή στην άλλη. Καλός θα αρχίσει να γίνεται από την επόμενη σεζόν και κυρίως την μεθεπόμενη. Όπως άλλωστε και ο Μήτρογλου. Όπως πιθανόν και ο Αθανασιάδης. Γι' αυτό και αποτελεί σήμερα τον υπ' αριθμό Νο 3 επιθετικό μας και όχι τον Νο 1!
Η κριτική (γκρίνια) πάντως των περισσοτέρων εδώ μέσα αντιστοιχεί στον υπ' αριθμ 1.
Υπομονή.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Thx, Admin Team
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ρε τη με νιαζει τη εχασε ο αλλος?
ποιος μιτρογλου? μισο μιτρογλου να ειχα εχθες θα εβαζα 3 γκολ...πλακα μου κάνεις.
μας έχετε ζαλίσει υπομονή του χρονου...του χρόνου..του χρόνου....
αν για εσας ο παπαζογλου ειναι ο επιθετικός του μέλλοντος κτλ κτλ ωραία.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
ομαδα δεν θα κανουμε ποτε ετσι...θα λεμε μονο "ο λαος και παλι μονος"
ποιος μιτρογλου? μισο μιτρογλου να ειχα εχθες θα εβαζα 3 γκολ...πλακα μου κάνεις.
μας έχετε ζαλίσει υπομονή του χρονου...του χρόνου..του χρόνου....
αν για εσας ο παπαζογλου ειναι ο επιθετικός του μέλλοντος κτλ κτλ ωραία.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
ομαδα δεν θα κανουμε ποτε ετσι...θα λεμε μονο "ο λαος και παλι μονος"
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Αδελφέ μου δεν είναι ο παίκτης που πήραμε για να μας λύσει το επιθετικό μας πρόβλημα φέτος! Αυτή τη δουλειά οφείλουν να την κάνουν, όπως την κάνουν, ο Μουσλι και ο Lucio. Αυτός ήταν ο 4ος και μετά τη φυγή του Ηλία έγινε ο Νο 3.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
σε αυτο δεν διαφωνώ φιλε δεν ειπα τίποτα.
Όμως καθόμαστε και λεμε όλη την ωρα να τον δώσεις παιχνίδια και τετοια....ε γιατι να μην δίναμε τα παιχνίδια στον κλαους?
τη παραπάνω εχει αυτος που τον αγοράσαμε?
δεν τον κατηγορώ που παίζει...πρεπει να παίξει γιατι δεν έχω άλλον, όμως η γνώμη μου ειναι οτι ειναι οτι το παιδι οχι για ΠΑΟΚ...ουτε για Α' εθνική δεν κανει.
ας αποδείξει το αντίθετο....εχει πάρει οσες ευκαιρίες δεν εχει παρει αλλος μικρός.(σχετικά μικρος)
το αφήνω εδω φτάνει το κράξιμο
Όμως καθόμαστε και λεμε όλη την ωρα να τον δώσεις παιχνίδια και τετοια....ε γιατι να μην δίναμε τα παιχνίδια στον κλαους?
τη παραπάνω εχει αυτος που τον αγοράσαμε?
δεν τον κατηγορώ που παίζει...πρεπει να παίξει γιατι δεν έχω άλλον, όμως η γνώμη μου ειναι οτι ειναι οτι το παιδι οχι για ΠΑΟΚ...ουτε για Α' εθνική δεν κανει.
ας αποδείξει το αντίθετο....εχει πάρει οσες ευκαιρίες δεν εχει παρει αλλος μικρός.(σχετικά μικρος)
το αφήνω εδω φτάνει το κράξιμο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ρε μη τρελένεστε με τον Αθανασιάδη.Θα γυρίσει το καλοκαίρι.Καλά κάναμε κ τον δώσαμε να πάρει παιχνίδια.Δεν είναι θέμα σύγκρισης Αθανασιάδη-Παπάζογλου.Άλλο ένας άλλο ο άλλος.Άλλωστε δεν είναι σίγουρο πως ο Σάντος θα μείνει το καλοκαίρι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)