14.Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από diniko80 »

ΣΑΚΗ παιξε μπαλιτσα.....και οπως βλεπεις και μεις σκουληκοφερνουμε λιγο αλλα λεμε πριν 1 μηνα αλλα πρι 2 αλλα αμα το εβαζες αλλα αμα το ξαναβαλεις......
Άβαταρ μέλους
mesimvrinos
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από mesimvrinos »

ο Σακης παιδια δεν ειναι για τριτο φορ μας αλλα για τους μικρους μας ...να ξερουμε τι ζηταμε απο τον καθενα εγω εχω απαιτηση απο τον μουσλι οχι απο τον Σακη ουτος η αλλως ο Σακης μπορει να μου βγαλει μετα απο 2 χρονια λεφτα(γκολ-μεταγραφη) τον περνει ειναι μικρος...ο μουσλι ομως που εχει 4πλασιο συμβολαιο και ειναι 28 χρονων ποτε θα βγαλει απο αυτον ο ΠΑΟΚ (γκολ-μεταγραφη).Το παιδι δεν ειναι για την πρωτη ομαδα αλλα μου δειχνει οτι προσπαθει...θυμαστε τους πρωτους αγωνες του πολυ χειροτερος....



:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από novito »

Ρε Θαναση, ρε Παπαζογλίνιο (!!) βάλτο αγόρι μου... Για το γ@μωτο δηλαδη...
Ο φουνταριστος ήσουν χθες, λογικο να εχεις και τη μεγαλύτερη ευθύνη για την επίθεση...
Δε μπορώ να πω οτι ήταν χειρότερος από προηγούμενες εμφανίσεις, ίσως και καλύτερος... Όσο λείπει το γκολ, όμως, θα τ ακούς ρε π@υστη μου!!!
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από DimisK »

ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΝΟΒΙ!!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

Βελτιωμένος ο Παπάζογλου σε αυτό το παιχνίδι.
Ακόμα δεν έχω απαιτήσεις απο τον παίχτη για φέτος τόσες όσο απο τον Μουσλίμοβιτς.
Μια συμβουλή όπως και στον Κουτσια μόνο.
Κόψε αυτό το μαλλί και βγάλε και εκείνη την μαλακία που φοράς και θα δεις και βελτίωση στην συνέχεια με την δουλειά σου.
Σε πρώτη φάση και εσένα και του άλλου το σκαλπ μου είναι αρκετό.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Είδατε τι έχασε ο σέντερ-φορ της Εθνικής Ουρουγουάης, όσο έπαιζε με τον Άρη; Μέχρι και αυτογκόλ έβαλε!
Είδατε τι έχασε ο Μήτρογλου στις Σέρρες, ή και χθες με τον Πανθρακικό;
Εντάξει, έχετε δίκιο ότι ο δικός μας έβαλε μόνο ένα γκολ μέχρι τώτα και αυτό με τον ΟΦΗ στο κύπελο. Αλλά δεν τον πήραν και τα χρόνια! Δεν είναι και 25 ή 26! Στον Άρη έπαιξε ελάχιστα το ίδιο και μ' εμάς! Προωπικά πιστεύω ότι θα διορθωθεί σταδιακά, γιατί έχει έλλειψη αυτοπεποίθησης! Δεν θα γίνει καλός από τη μια στιγμή στην άλλη. Καλός θα αρχίσει να γίνεται από την επόμενη σεζόν και κυρίως την μεθεπόμενη. Όπως άλλωστε και ο Μήτρογλου. Όπως πιθανόν και ο Αθανασιάδης. Γι' αυτό και αποτελεί σήμερα τον υπ' αριθμό Νο 3 επιθετικό μας και όχι τον Νο 1!
Η κριτική (γκρίνια) πάντως των περισσοτέρων εδώ μέσα αντιστοιχεί στον υπ' αριθμ 1.
Υπομονή.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Falegkos »

ρε τη με νιαζει τη εχασε ο αλλος?
ποιος μιτρογλου? μισο μιτρογλου να ειχα εχθες θα εβαζα 3 γκολ...πλακα μου κάνεις.

μας έχετε ζαλίσει υπομονή του χρονου...του χρόνου..του χρόνου....

αν για εσας ο παπαζογλου ειναι ο επιθετικός του μέλλοντος κτλ κτλ ωραία.

ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
ομαδα δεν θα κανουμε ποτε ετσι...θα λεμε μονο "ο λαος και παλι μονος"
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αδελφέ μου δεν είναι ο παίκτης που πήραμε για να μας λύσει το επιθετικό μας πρόβλημα φέτος! Αυτή τη δουλειά οφείλουν να την κάνουν, όπως την κάνουν, ο Μουσλι και ο Lucio. Αυτός ήταν ο 4ος και μετά τη φυγή του Ηλία έγινε ο Νο 3.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

ας μην το τραβαμε αλλο το θεμα...ο χρονος θα δειξει... :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Falegkos »

σε αυτο δεν διαφωνώ φιλε δεν ειπα τίποτα.
Όμως καθόμαστε και λεμε όλη την ωρα να τον δώσεις παιχνίδια και τετοια....ε γιατι να μην δίναμε τα παιχνίδια στον κλαους?
τη παραπάνω εχει αυτος που τον αγοράσαμε?

δεν τον κατηγορώ που παίζει...πρεπει να παίξει γιατι δεν έχω άλλον, όμως η γνώμη μου ειναι οτι ειναι οτι το παιδι οχι για ΠΑΟΚ...ουτε για Α' εθνική δεν κανει.

ας αποδείξει το αντίθετο....εχει πάρει οσες ευκαιρίες δεν εχει παρει αλλος μικρός.(σχετικά μικρος)

το αφήνω εδω φτάνει το κράξιμο
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

η αλήθεια είναι κάπου στη μέση :twisted:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Και η δική μου άποψη κάπου στη μέση είναι ... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από brigate4 »

Ρε μη τρελένεστε με τον Αθανασιάδη.Θα γυρίσει το καλοκαίρι.Καλά κάναμε κ τον δώσαμε να πάρει παιχνίδια.Δεν είναι θέμα σύγκρισης Αθανασιάδη-Παπάζογλου.Άλλο ένας άλλο ο άλλος.Άλλωστε δεν είναι σίγουρο πως ο Σάντος θα μείνει το καλοκαίρι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Falegkos έγραψε:τη παραπάνω εχει αυτος που τον αγοράσαμε?
Ύψος.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”