14.Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Realcon »

Δεν αντιλέγω ότι δεν έχουνε ποιοτικούς παίκτες και ειδικά για τον Μαρέσκα που αναφέρνεις.

Έχω τις απορίες μου για το ποιοτικό του κέντρο. Με έναν σοβαρό αντίπαλο όπως ήταν η Άρσεναλ η ποιότητα έγινε... "που είναι η μπάλα"

Και επειδή δεν θέλω άλλο να είμαι εκτός θέματος, Εάν ο γαύρος δεν κάνει ποιοτικό κέντρο που έσφαξε ομάδες για να είναι πρώτος από την παράγκα και με τόση εμπιρεία σε τσάμπιονς λίνγκ... Δηλαδή με συγχωρείς, ποια ομάδα θα πρέπει να έχει ποιοτικούς παίκτες ο ΠΑΟΚ που χαροπάλευε να μείνει στην κατηγορία από χρέη μέχρι και πριν 3 χρόνια;

Παπάζογλου αδερφέ έχεις το ταλέντο, παίζεις στον ΠΑΟΚ παίξε την μπάλα σου και στειλε την μπάλα στο πλεκτό χωρίς άγχος. Είσαι στην καλύτερη ομάδα που παίζει για να κερδίζει και όχι να μην πάιζει και να κερδίζει!!!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

χθες στα ελαχιστα λεπτα που αγωνιστηκε εκανε οσα δεν εκανε σε 2 ματς μαζεμενα...ετρεξε εδειξε παθος εκλεψε εσπασε σωστα μπαλες πλαγια και κερδισε κεφαλιες...φανηκε ξεκαθαρα πως δεν ηταν σε θεση να βγαλει 90 λεπτα στα προηγουμενα πιστευω αλλα χθες με γεμισε ελπιδες(ετσι και αλλιως το ταλεντο πιστευω το εχει και δεν ειναι πορτιερης οπως ανεφεραν καποιοι)...και με τον οφη μαλλον αυτος θα παιξει αν σκεφτει κανεις οτι λειπουν οι 2 και ο ιβιτς οποτε ειδωμεν...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εύχομαι να σκοράρει το Σάββατο, κόντρα στη Ξάνθη!
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Θα σκοράρει και πιο πριν :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Lord »

Είδατε τι έχασε ο Μήτρογλου??
Για να μην λέμε μόνο τον Παπάζογλου..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gika »

Ναι, αλλά αυτός έβαλε και κάποια γκολ τις προηγουμενες αγωνιστηκες... Μη σου πω ότι πάει και για πρωτος σκόρερ... ;)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

ναι αλλα ο μητρογλου εχει 2 χρονιες που ξεκινησε να παιζει στο γαυρο και φετος ειναι βασικος...τεσπα δεν εχει σημασια...αν σε λιγα χρονια εχουμε μπροστα διδυμο φωτια παπαζογλου-αθανασιαδη εκει θα φανει η δουλεια που γινεται τωρα στον ΠΑΟΚ...
crabsody
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Σάβ 01 Μαρ 2008, 18:44

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από crabsody »

Ήταν λάθος η κριτική στον Παπάζογλου για το γκολ που έχασε με τον Ηρακλή. Το ανησυχητικό είναι ότι δεν μπαίνει δυνατά και με αυτοπεποίθηση στις φάσεις. Το πρόβλημα είναι καθαρά ψυχολογικό και θα ξεπεραστεί. Πιστεύω πολύ στο ταλέντο του. Ήδη με τον βάζελο ήταν βελτιωμένος
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από LittleJohn »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Είδατε τι έχασε ο Μήτρογλου??
Για να μην λέμε μόνο τον Παπάζογλου..
Που,παρεπιπτοντως,ηταν και οφσαϊντ.Οχι πολυ,κανα δυο μετρα
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

λεπτομερειες με το γαυρο απο 4 και μετα μετρανε :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Εμ, ο Παπάζογλου δεν έχει και 2-3 αρθρογράφους να τον καλοπιάνουν...

Θα παίξει καλύτερα, μόλις 21 είναι. Ήδη από αύριο θα φανεί αυτό. Ελπίζω.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gika »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team


Το να θεωρείται κάποιος ταλέντο στα 21 και όχι έτοιμος παίκτης, μονο στην Ελλάδα γίνεται... Μεσσι, Ρονάλντο, Πάτο και πόσοι άλλοι... Δηλαδή αυτοί ΘΑ γινουν παίκτες? ΔΕΝ είναι ακόμα?
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

ελεος ρε γκικα τι συγκρινεις??βαλε μεσα και πελε και μαραντονα και δε συμμαζευεται...με τα εδω δεδομενα οι παιχτες στα 21 ακομα δουλευονται τι να κανουμε???
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gika »

Να σταματησουμε να μαστε Ελλάδα και να γίνουμε Ευρωπη... Αφου δεν γίνεται αλλου, τουλάχιστον στην μπάλα... ;)
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

gika έγραψε:
Pegasus1589 έγραψε:
Θα παίξει καλύτερα, μόλις 21 είναι. Ήδη από αύριο θα φανεί αυτό. Ελπίζω.
Το να θεωρείται κάποιος ταλέντο στα 21 και όχι έτοιμος παίκτης, μονο στην Ελλάδα γίνεται... Μεσσι, Ρονάλντο, Πάτο και πόσοι άλλοι... Δηλαδή αυτοί ΘΑ γινουν παίκτες? ΔΕΝ είναι ακόμα?
Είπα πουθενά τη λέξη ταλέντο; Ας καθόταν 1,5 χρόνο έξω (ή ας είχαν πρόεδρο το Σκόρδα) ο Μέσι, ο Ρονάλντο κτλ. και σε αλάνες θα έπαιζαν.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”