Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
συνεχίζει να προσφέρει άφθονο γέλιο
είναι απίθανος
μακράν ο πιό άμπαλος και ατσούμπαλος wanna be ξυλοκόπος (?) όλων των εποχών σε παγκόσμιο επίπεδο
τι άλλο θα δούμε...λέμε
Ντάξει , δεν είναι και ο Inzaghi , αλλα εσύ πια το π@ρ@γ@μσες!
Προσωπικά τον θεωρώ λίγο καλύτερο από τον Μούσλι.Αυτός τουλάχιστον μπορεί και κάνει control και δεν μπορείς να τον ρήξεις με τίποτα.Δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγικός
Συγνωμη...εσεις πως θα νιωθατε αν εισασταν επιθετικος,η ομαδα ηθελε γκολ για να νικησει και ο προπονητης σας εκανε αλλαγη για να βαλει εναν αμυντικο στην θεση σας;
Σαν να του λεει...''βγες αγορι μου, θα βαλω εναν αμυντικό στην θεση σου για να κανει την δουλεια σου...Ακομα και αυτος καλυτερα θα την κανει''
Οπως ειπε και ο Arisk, βγαλε εναν αμυντικο ή μεσο, και παιξε με 2 μπροστα...Ειναι αναγκη δηλαδη να βγαλεις τον μονο επιθετικο και να βαλεις εναν αμυντικο στην θεση του;
Και για αυτους που θα πουνε οτι το εχει δουλεψει στις προπονησεις με τον Κοντρερας φορ...Ναι,δεν αντιλεγω...αλλα φανταζομαι θα ηταν για εκτακτη αναγκη λογω ελλειψης φορ και οχι για αλλαγη.
Alastor έγραψε:Ο Παλταζογλου πολυ απλα δεν κανει για την ομαδα του παοκ.....εγω απο τοτε που τον εβλεπα στο ρουλη και ειχε κανει 2 καλες εμφανισεις,τον ειχα κοψει τι κρασης ποδοσφαιριστης ειναι.Δε γνωριζει ποδοσφαιρο.Γιατι νομιζετε οτι μετα τον τραυματισμο του εβλεπε ολα τα ματς απτις κερδικες? απτα λιμα του ρουλη τον πηραμε..
Πολυ ατσαλος ποδοσφαιριστης και δυστυχως εξελισεται στο νεο μπαλαφα του παοκ.Του χρονου στα γιαννενα λοιπον
Δε ντρεπεσαι ρε να μιλας έτσι για ΠΑΙΧΤΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ?
Κάτι τέτοιοι σαν και σενα ειστε ο λόγος που μπάινω πλέον εδω μέσα 1 φορά τη βδομάδα (και το μετανοιώνω..)
ΕΛΕΟΣ
Ρε έλεος, μην απαιτείς από τους άλλους να έχουν τις δικές σου απόψεις και αντιλήψεις. Ο καθένας εδώ μέσα έχει το δικαίωμα να εκφράζει την δική του άποψη, όσο λάθος και να μας φαίνεται.
Παιδιά.....δεν ξέρω για εσάς.....εμένα πάντως με άρεσε ο πιτσιρικάς......μπορεί να έχασε την κλασική ευκαιρία.....αλλά μην κάνουμε το λάθος και τον σταυρώσουμε και αυτόν και τον χάσουμε μια και καλή.......το σίγουρο είναι πως οι Έλληνες ποδοσφαιριστές δεν έχουνε την ποδοσφαιρική παιδεία που έχουν οι αντίστοιχοι του εξωτερικού.......( βλέπετε πως ο Βιερίνια αν και συνομήλικος περίπου με Παπάζογλου και Κουτσιανικούλη δείχνει πολύ πιο ολοκληρωμένος ποδοσφαιριστής )..........το σίγουρο είναι πως ο Παπάζογλου θέλει πολύ δουλεία ακόμα....αλλά το παιδί έχει τα προσόντα.....και το κυριότερο......χτες είδα πως την έχει και την θέση.......οι κινήσεις του ηταν κλασικές κινήσεις φορ......άσχετα αν τα τελειώματα του δεν ήταν τα καλύτερα......
Alastor έγραψε:Ο Παλταζογλου πολυ απλα δεν κανει για την ομαδα του παοκ.....εγω απο τοτε που τον εβλεπα στο ρουλη και ειχε κανει 2 καλες εμφανισεις,τον ειχα κοψει τι κρασης ποδοσφαιριστης ειναι.Δε γνωριζει ποδοσφαιρο.Γιατι νομιζετε οτι μετα τον τραυματισμο του εβλεπε ολα τα ματς απτις κερδικες? απτα λιμα του ρουλη τον πηραμε..
Πολυ ατσαλος ποδοσφαιριστης και δυστυχως εξελισεται στο νεο μπαλαφα του παοκ.Του χρονου στα γιαννενα λοιπον
Δε ντρεπεσαι ρε να μιλας έτσι για ΠΑΙΧΤΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ?
Κάτι τέτοιοι σαν και σενα ειστε ο λόγος που μπάινω πλέον εδω μέσα 1 φορά τη βδομάδα (και το μετανοιώνω..)
ΕΛΕΟΣ
Ρε έλεος, μην απαιτείς από τους άλλους να έχουν τις δικές σου απόψεις και αντιλήψεις. Ο καθένας εδώ μέσα έχει το δικαίωμα να εκφράζει την δική του άποψη, όσο λάθος και να μας φαίνεται.
Το θεμα δεν ειναι αν υπαρχουν διαφορες αποψεις για παικτες και προπονητη αλλα ο τροπος που εκφραζοντε...
και εμενα δεν με ενοχλει να γραφεται οτι δεν ειναι καλος ή και ξερω εγω τι...αλλα αλλο ειναι αυτο και αλλο απο το πρωτο ματς να χαρακτηριζεις παικτες της ομαδας σου ως Παλταζογλου...του χρονου στα γιαννενα κλπ...
Εννοειται οτι ολες οι γνωμες ειναι δεκτες
Το θεμα ειναι να δουμε τον παικτη συνολικα μεσα στο παιχνιδι και οχι απο το γκολ..Δηλαδη μπηκε στις φασεις , εκανε κινησεις στην αντιπαλη περιοχη για να ανοιξει διαδρομους..? Εγω θεωρω πως ναι , απλα χθες δεν μπηκε το γκολ στο οποιο βρεθηκε κοντα..Θα ανησυχουσα αν δεν ακουμπουσε καν την αντιπαλη περιοχη..!
Maximus έγραψε:Συγνωμη...εσεις πως θα νιωθατε αν εισασταν επιθετικος,η ομαδα ηθελε γκολ για να νικησει και ο προπονητης σας εκανε αλλαγη για να βαλει εναν αμυντικο στην θεση σας;
Σαν να του λεει...''βγες αγορι μου, θα βαλω εναν αμυντικό στην θεση σου για να κανει την δουλεια σου...Ακομα και αυτος καλυτερα θα την κανει''
Οπως ειπε και ο Arisk, βγαλε εναν αμυντικο ή μεσο, και παιξε με 2 μπροστα...Ειναι αναγκη δηλαδη να βγαλεις τον μονο επιθετικο και να βαλεις εναν αμυντικο στην θεση του;
Και για αυτους που θα πουνε οτι το εχει δουλεψει στις προπονησεις με τον Κοντρερας φορ...Ναι,δεν αντιλεγω...αλλα φανταζομαι θα ηταν για εκτακτη αναγκη λογω ελλειψης φορ και οχι για αλλαγη.
ο παπάζογλου ζήτησε την αλλαγή επειδή είχε κράμπες.εγω βέβαια απο το γήπεδο δεν το κατάλαβα αλλα έτσι ειπώθηκε.
Σε όλο το παιχνίδι
και μέχρι να παραχωρήσει τη θέση του στο Χιλιανό
οι ίδιας λογικής σκέψεις: "Δε μπορεί, κάποιος/κάποιοι τον είδαν κάπου να παίζει ποδόσφαιρο"
"Δε μπορεί, για να είναι στο ρόστερ τού ΠΑΟΚ, κάποιοι τον εμπιστεύονται"
"Δε μπορεί, για να παίζει σήμερα ενδεκάδα, ακόμα και με αυτές τις απουσίες, κάποιος λόγος θα υπάρχει".
Ειλικρινά, μετά το αρχικό μου σάστισμα,
συνειδητοποιώ οτι δεν με απογοήτευσε όταν προ κενής εστίας έστειλε τη μπάλα στούς πρόποδες της Θ7. Την έχω ξαναδεί τη φάση και από γνωστότερα πόδια.
Με εξόργισε όμως στο α' ημίχρονο οταν από το ύψος της περιοχής και λίγο πλάγια αριστερά
έκανε μια τελική προσπάθεια που κατέληξε σε ένα σουτ εμβέλειας κούφιας πορδής
που ακόμα και ο Κοβαλέφσκι σάστισε
και δίστασε να τη μπλοκάρει
νομίζοντας οτι τού την επέστρεψε αμυντικός του.
Στη συγκεκριμένη φάση, όπως ήταν διαμορφωμένη
(και μιλάμε για σεντερ-φορ τού ΠΑΟΚ, ε;)
οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής θα είχε "Πλάνο Β" και "Πλάνο Γ" μέχρι και "Πλάνο Ω".
Ο Θανάσης επέλεξε το "Α" και αυτό στην χλιαρότερη εκδοχή του.
Δεν τον κακίζω για την αγωνιστική του προσπάθεια
για τις διεκδικήσιμες κεφαλιές στο κέντρο τού γηπέδου που δεν κέρδισε ούτε μια,
για τις τελικες του που ήταν για κλάματα.
Καποιες στιγμές που το παιχνιδι έγινε ροντέο
έβαλε τις ποδάρες του στη φωτιά
πήρε κόντρες
ανανέωσε επιθέσεις.
Μόνο του ελαφρυντικό η αγωνιστική αποχή.
Με βάση τη χθεσινή μέτρια εικόνα του, έχει πολλά να αποδείξει.
Δεν στέκομαι στο νεαρό της ηλικίας του, για μένα δεν είναι νεαρός, εικοσιενός χρονών γαϊδούρι είναι,
ό,τι έχει να αποδείξει, πρέπει να βιαστεί να το κάνει σύντομα
(να δούμε και πού θα βρει καλύτερη ευκαιρία από τις χθεσινές συνθήκες)
δικαιώνοντας το σηριαλιάκι που παίχτηκε για το μπόι του
και τους ανθρώπους που τού έδωσαν στυλό να υπογράψει συμβόλαιο.
αυτο ηθελα να πω κι εγω γιατι παλι με τον σαντος τα βαζετε... ο παπαζογλου επαθε θλαση και ζητησε αλλαγη..
αλλον επιθετικο δεν εχουμε οποτε εβαλε τον κοντρερας για τον λογω του οτι ειναι καλος στις 'κινησεις' του μεσα στο γηπεδο και λογω εμπειριας... μαλιστα ο σαντος ειχε νευριασει με τον παπαζογλου διοτι τον ρωτουσε για πολυ ωρα αν μπορει να συνεχισει και δεν του δινε ο μικρος σαφη απαντηση... μη βιαζεστε συνεχεια να βγαζετε συμερασματα...
(ποιος αραγε εβγαλε την ασσιστ στον ιβιτς ρε παιδια????)
PRAKTORINOS έγραψε:Σε όλο το παιχνίδι
και μέχρι να παραχωρήσει τη θέση του στο Χιλιανό
οι ίδιας λογικής σκέψεις: "Δε μπορεί, κάποιος/κάποιοι τον είδαν κάπου να παίζει ποδόσφαιρο"
"Δε μπορεί, για να είναι στο ρόστερ τού ΠΑΟΚ, κάποιοι τον εμπιστεύονται"
"Δε μπορεί, για να παίζει σήμερα ενδεκάδα, ακόμα και με αυτές τις απουσίες, κάποιος λόγος θα υπάρχει".
Ειλικρινά, μετά το αρχικό μου σάστισμα,
συνειδητοποιώ οτι δεν με απογοήτευσε όταν προ κενής εστίας έστειλε τη μπάλα στούς πρόποδες της Θ7. Την έχω ξαναδεί τη φάση και από γνωστότερα πόδια.
Με εξόργισε όμως στο α' ημίχρονο οταν από το ύψος της περιοχής και λίγο πλάγια αριστερά
έκανε μια τελική προσπάθεια που κατέληξε σε ένα σουτ εμβέλειας κούφιας πορδής
που ακόμα και ο Κοβαλέφσκι σάστισε
και δίστασε να τη μπλοκάρει
νομίζοντας οτι τού την επέστρεψε αμυντικός του.
Στη συγκεκριμένη φάση, όπως ήταν διαμορφωμένη
(και μιλάμε για σεντερ-φορ τού ΠΑΟΚ, ε;)
οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής θα είχε "Πλάνο Β" και "Πλάνο Γ" μέχρι και "Πλάνο Ω".
Ο Θανάσης επέλεξε το "Α" και αυτό στην χλιαρότερη εκδοχή του.
Δεν τον κακίζω για την αγωνιστική του προσπάθεια
για τις διεκδικήσιμες κεφαλιές στο κέντρο τού γηπέδου που δεν κέρδισε ούτε μια,
για τις τελικες του που ήταν για κλάματα.
Καποιες στιγμές που το παιχνιδι έγινε ροντέο
έβαλε τις ποδάρες του στη φωτιά
πήρε κόντρες
ανανέωσε επιθέσεις.
Μόνο του ελαφρυντικό η αγωνιστική αποχή.
Με βάση τη χθεσινή μέτρια εικόνα του, έχει πολλά να αποδείξει.
Δεν στέκομαι στο νεαρό της ηλικίας του, για μένα δεν είναι νεαρός, εικοσιενός χρονών γαϊδούρι είναι,
ό,τι έχει να αποδείξει, πρέπει να βιαστεί να το κάνει σύντομα
(να δούμε και πού θα βρει καλύτερη ευκαιρία από τις χθεσινές συνθήκες)
δικαιώνοντας το σηριαλιάκι που παίχτηκε για το μπόι του
και τους ανθρώπους που τού έδωσαν στυλό να υπογράψει συμβόλαιο.
Συμφωνώ με Πρακτορίνο. Πήρε λίγες ευκαιρίες μέχρι τώρα, αλλά και αυτές που του δόθηκαν ήταν αποκρουστικός. Εχτές ειδικά δεν έκανε τίποτα καλό. Αναρωτιόμουν αν είναι ποδοσφαιριστής. Κοντρόλ=0, Πάθος=0, Ευστοχία=-1 Ψηλό παιχνίδι=0 (πανάθεμα το ύψος σου ρε Θανασάκη). Τόσο εκτός τόπου και χρόνου.
Μεγάλο ελαφρυντικό η πολύ μικρή του συμμετοχή. Εύχομαι να αλλάξω σύντομα γνώμη.
Ρε Αποστόλη, τόσο καιρό γράφω, και ας μη με ξες, λές νάμαι τόσο βλάκας που να μην αφήνω τους άλλους να εκφράζουν γνώμη ενώ είμαστε σε Φόρουμ...?
Άλλο η έκφραση γνώμης και άλλο το Παλτάζογλού.
Δηλαδή για παίχτη του ΠΑΟΚ μιλάμε, δε πρέπει να προσέχουμε πώς μιλάμε και λίγο?
Εγω λέω να μαζέψουμε τα σχόλια και να τα στείλουμε στο Θανάση, έτσι για να του τονώσουμε το ηθικό. Είναι πραγματικά μερικά που στάζουν χολή. Συγχαριτήρια... σε όλους τους ειδικούς που μπορούν να ξεχωρήσουν το ταλέντο και το παλτό από ένα παιχνίδι... Η θέση του σκάουτ του ΠΑΟΚ τους ανήκει δικαιωματικά..