25.Costin Lazăr

Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από theo86 »

τον ξεσκισε μιλαμε ο μπρουνο!!!!σηκωθηκε λες κ ηταν λιγο πριν το νοκ αουτ!!!
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από lamosas »

Είπαμε.
Μια κλάση πάνω απο όλα τα χαφ της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από joshua »

Καλος επιθετικα, αλλα ουτε αυτος, ουτε ο αριας ειναι αμυντικα χαφ,πιο πολυ οκταρια, ο ενας με επιθετικες αρετες ο αλλος πιο αμυντικογενης και η συγχρονη παρουσια τους μας κανει πολυ σοφτ αμυντικα.
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από karl »

Steenage έγραψε:παικταρας . ειναι η αποδειξη το ποσο αμπαλοι ειναι κατι φωτακηδες κτλ
συνεχισε ετσι ρε παικταρα
Ένσταση: είναι σα να λέμε - κοίτα τον Iniesta για να δεις ποσο αμπαλος είναι ο Lazar. Εξάλλου δεν είναι ιδιου τύπου παίκτες.

εγώ το θέτω αλλιώς, και λέω: κρίμα που δεν τους είδαμε και τους δυο σήμερα μαζί.
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από george aspromayros »

εγω τωρα θελω να δω διαρκεια...Οτι ξερει μπαλα μας το εδειξε κ στο πρωτο αγωνα..
γκολαρα!
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Εξαρτάτε τι συγκρίνεις με τι!!
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από joshua »

Και οι 2 οκταρια ειναι παντως στο συγχρονο ποδοσφαιρο, οποτε ναι, το αμπαλος ειναι ισως υπερβολικο, αλλα ο ρουμανος εχει δειξει δειγματα σαφως καλυτερης ποδοσφαιρικης παστας.
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από george aspromayros »

συμφωνω τζοσουα αλλα αντιπαραθετω οτι ο δικος μας παιρνει λιγοτερα,ποναει περισσοτερο την ομαδα,τρεχει κ γενικα ειναι πολυ φιλοτιμος παιχτης!
οντως ο ρουμανος το κατεχει λιγο παραπανω
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από zoomgr »

Δηλαδή με την Λογική σας αν ο Μπόλονι κάνει καλύτερη σεζόν από τον Σάντος, ο Σάντος είναι άμπαλος καρπουζάς...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από joshua »

:? ?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εχει τρεξιματα δυναμη ταχυτητα προσωπικη ενεργεια καλη αισθηση του χωρου.....αλλα....κπς φορες κανει το κτ παραπανω και κινδυνευουμε,,κανει κπς λαθος αψυχολογητες πασες,,,,το κακο ειναι οτι και αυτος ειναι 8αρι...δλδ με γκαρσια που επισης τον βαζω στα 8αρια λογω ηλικιας τρεξιματων μπορουν να συνυπαρξουμε με αριας σκουπα..

επισης νομιζω οτι ενας εκ των ιβιτς παμπλο πρεπει ναναι ΠΑντΑ
στην 11 αδα...δυστυχως ο λαζαρ και ο φωτακης δεν μπορουν να παγωσουν ρυθμο και γενικετοερα να δωσουν ρυθμο..


ο αριας ειναι το μονο 6αρι μας δυστυχως.......ενω στο 8 εουμνε παμπλο φωτακη λαζαρ..και στο 10 βλανταν σπαντασιο...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από sourmenetes »

Βλεπει καλα το γηπεδο,ξερει να κραταει μπαλα και εχει και καλα ποδια...Απο κει και περα σε κανενα δυο σημεια την παιδεψε λιγο παραπανω τη μπαλα.Το βασικο ειναι οτι παιζει εγκεφαλικα.Χωρις να εχει ματς με τον ιβιτς συνεργαστηκανε καλα.Απλα θελεις τον αριας να δαγκωνει λιγο παραπανω για να τον καλυπτει.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από MANIAKOS »

βλεποντας τα πλανα του πανηγυρισμου..δε νομιζω να ξανασκοραρει με μπρουνο 11αδα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πολύ καλός, το καλύτερο χαφ χθες, αλλά αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο. Το ότι κατέχει το τόπι φαίνεται από το πρώτο δευτρερόλεπτο, από τον τρόπο που υποδέχεται ή μοιράζει τη μπάλα.Το ότι σκόραρε είναι πολύ θετικό. Άλλες δύο φορές όμως (μετά το 1-0 και μετά το 2-1) τα σουτ του ήταν πολύ μέτρια, ενώ θα μπορούσαν να είχαν γράψει.,
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Πολύ γοητευτικός :o ..στο παιχνίδι του. :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”