25.Costin Lazăr

Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από karabill »

χαχαχαχαχχαχααχααχαχαχαχ!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Realcon »

Το επίθετο το του παίκτη μας είναι Λάζαρ και όχι Λαζάρ όπως το έχουμε γράψει αρκετές φορές.
Σιδερένιος και γρήγορα πίσω παικταρά μου .
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Η... γκαντεμιά του Λάζαρ κι η αγωνία για τους τραυματισμούς

07 Σεπ 2011 08:06, Από Στέλιος Μοσχούλας
Η... γκαντεμιά του Λάζαρ κι η αγωνία για τους τραυματισμούς


Κάποιος τον... μάτιαξε. Ο Κοστίν Λάζαρ από τη στιγμή που πάτησε το πόδι του στον ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ηρεμήσει. Τη μία φορά, μετά την εκπληκτική του εμφάνιση στο Όσλο, έμεινε αρκετό διάστημα εκτός δράσης λόγω τραυματισμού. Πριν το ματς με την Ξάνθη είχε πρόβλημα στον αστράγαλο. Χθες αντικαταστάθηκε στο 44΄... Τι άλλο θα του συμβεί.



Μπορεί χθες να έφταιξε κι ο κακός αγωνιστικός χώρος (οι ίδιοι οι Ρουμάνοι ανέφεραν ότι δεν πρόλαβε να ωριμάσει ο χλοοτάπητας), στον αγώνα της Ρουμανίας με τη Γαλλία στο Βουκουρέστι, όμως ο Λάζλο Μπόλονι χάρηκε κατά το ήμισυ για την βράβευσή του, μια και παρακολούθησε το παιχνίδι από κοντά κι είδε έναν ακόμη παίκτη του να τραυματίζεται, στους λίγους μήνες που έχει αναλάβει τα ηνία της ομάδας. Σήμερα ο Λάζαρ αναμένεται στη Θεσσαλονίκη και θα γίνει πιο ξεκάθαρο αν είναι σημαντικός ή όχι ο τραυματισμός του κι αν θα τεθεί στη διάθεση του Μπόλονι για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Εργοτέλη.

«Είναι σημαντικό που δεν χάσαμε. Θέλαμε πάρα πολύ να κερδίσουμε, αλλά ήταν πολύ δύσκολο το παιχνίδι. Ωστόσο, δεν έχουμε καμία δικαιολογία. Τώρα πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή. Σε δύο χρόνια θα έχουμε την ευκαιρία να προκριθούμε στην επόμενη φάση του Μουντιάλ. Η Γαλλία έχει καλούς παίκτες και νομίζω ότι πήραμε καλό αποτέλεσμα», αρκέστηκε να πει ο Λάζαρ, μετά το τέλος του αγώνα με τη Γαλλία.

Το Σάββατο θα επιστρέψουν στη Θεσσαλονίκη κι οι διεθνείς με το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα. Οι Σαλπιγγίδης και Γεωργιάδης δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα, όμως ο Φωτάκης είναι άγνωστο αν είναι 100% καλά, μια και δεν ξεπέρασε πλήρως τον τραυματισμό που τον ταλαιπώρησε κι η αρχική διάγνωση είχε δείξει ότι δεν πρόκειται για θλάση.24
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από paok24

Την δεδομένη χρονική στιγμή το κύριο θέμα για τους διαθέσιμους ποδοσφαιριστές έχει να κάνει με τον Ρουμάνο χαφ. Από την στιγμή που και σήμερα ο Λαζάρ κάνει θεραπεία είναι δεδομένο ότι δεν πρόκειται να αγωνιστεί κόντρα στην Τότεναμ.
Στον ΠΑΟΚ αποφάσισαν ότι το διάστρεμμα που έχει ο Ρουμάνος πρέπει να ξεπεραστεί 100%. Γι’ αυτό ακριβώς τον λόγο όλα δείχνουν ότι δεν θα παίξει και την Κυριακή κόντρα στον Πανιώνιο.
Αυτή είναι και η πρώτη απόφαση όσον αφορά τους παίκτες της ομάδας ενόψει των προσεχών αγώνων.

Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Realcon »

Υπάρχει περίπτωση να τον δούμε με την Άεκ;
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από sourmenetes »

Χλωμο...Θεωρω πως θα τον κρατησει ξεκουραστο για ρωσια και γαυρο...Αμα ειναι χαλαρο το ματς θα τον βαλει προς το τελος να παρει ρυθμο..
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από cronos »

Έτσι....
Από την στιγμή που είμαστε πλήρεις,
θα είναι ανοησία να ριψοκινδυνέψουμε
πάλι κάποια υποτροπή.


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Lord »

Από τους χειρότερους σήμερα..
Περιμένουμε πολλά περισσότερα.. :? :roll:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Falegkos »

ναι πολυ κακός
Τον πιστευω όμως και πιστεύω οτι θελει 1 ματς ακομα για να ειναι έτοιμος και παλι.
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Ένα παιχνίδι έπαιξε όλο και όλο με την Valerenga και τον κάναμε παικταρά... Πολύ μέτριος σήμερα...
Ας ελπίσουμε να ανέβει λίγο, γιατί δεν τον βλέπω καλά...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από moican4 »

Του λείπει αγωνιστικός ρυθμός εξού και τα απανωτά λάθη.
Είναι καλός παίκτης , σκληρός και για να μην ξεχνιόμαστε, χωρίς προετοιμασία (βασικό)
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από zoomgr »

είναι παικταράς και τσαμπουκάς, δεν του βγήκαν πολλές ενέργειες σήμερα και έκανε πολλές λάθος πάσες, το οποίο οφείλετε στον τραυματισμό και στην αποχή από τους αγώνες
ο Παίκτης το έχει, φαίνεται απο χιλιόμετρα, θα κάνει παπάδες όταν βρει αγωνιστικό ρυθμό!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το ότι έχει ικανότητες πράγματι φαίνεται. Συν τω χρόνω θα ξαναπαίξει την καλή μπάλα που μπορεί.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από kataramenos5 »

moican4 έγραψε:Του λείπει αγωνιστικός ρυθμός εξού και τα απανωτά λάθη.
Είναι καλός παίκτης , σκληρός και για να μην ξεχνιόμαστε, χωρίς προετοιμασία (βασικό)
Αυτό ακριβώς.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από tigon4 »

δεν μπορω να καταλαβω γιατι λετε οτι ηταν κακος....νομιζω μια χαρα ηταν το παιδι ανα εξαιρεσω μια χαζη πασα-σεντρα παραλληλα της μεγαλης περιοχης μας που εδωσε ευκαιρια στην ρουμπιν αλλα σε γενικες γραμμες ηταν ο μονος που μπορουσε να κρατησει με τον φωτακη λιγο μπαλα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”