91.Dario Krešić
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 91. Dario Krešić
Δαρείε, με το που τελειώνει το πρωτάθλημα την κάνεις με ελαφρά σε παρακαλώ;
Άντε γιατί δεν την παλεύεις αγορίνα μου, μία.
Άντε γιατί δεν την παλεύεις αγορίνα μου, μία.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 91.Dario Krešić
Να πω οτι τον ειχα και σε εκτιμηση
τοσοι καλοι τερματοφυλακες υπαρχουν στην αγορα....ελπιζω να ανταποκριθει ο Γλυκος στα 2 πρωτα ματσακια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Παρ 27 Ιούλ 2012, 19:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 91.Dario Krešić
Που πήγαν τα λεφτά από τα έσοδα είναι το θέμα. 85 εκτ το λιγότερο διαχειριστήκανε στην ΠΑΕ και χρωστάνε όποιου μιλάει Ελληνικά (και άλλη γλώσσα!!!
).

Re: 91.Dario Krešić
Έλα ρε φίλε προσπάθησαν τα παιδια αλλα ήταν άπειροι και καναν λάθη.Taseos έγραψε:Κανενας πληρωμενος υπηρχε ρε λαμογια; Η δεν εφταναν γιατι πληρωνανε τον κουτση;
Τωρα για τον τα τρώω όρθιος Κρεσιτς μια χαρα μας έκατσε.
Re: 91.Dario Krešić
Στο καλό και να μας γράφεις... λίγος σεβασμός στην ομάδα που σε ανέχτηκε δε βλάπτει...
Re: 91.Dario Krešić
Θα μας ληψουν οι εξοδοι σου. Δωστε 350 και παρτε Σηφακη ακομα ελευθερος ειναι.Σχεδον ιδιο συμβολαιο με Κρεσιτς ειναι.
