91.Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Βάλτε μέσα τον Γλύκο μωρέ επιτέλους.
Έχουμε το πιο ψηλό δίδυμο τερματοφυλάκων και όποτε η μπάλα πάει ψηλά από σέντρα/φάουλ/κόρνερ τρέμει η καρδιά μας.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από moican4 »

Δεν έχεις άδικο..
Λες και με αυτούς τους 2 θα πάρουμε το πρωτάθλημα..
Βάλτε μέσα Γλύκο ,Γιακουμή τουλάχιστον στις μ@λ** θα έχουν ελαφρυντικό...

Αυτοί οι 2 πάντως δεν έχουν κανένα..
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από stathis73 »

Ο Κρεσιστς μπήκε μετά απο ενάμιση μήνα ξαφνικά να παίξει και μάλιστα σε ένα γήπεδο λίμνη, δεν θέλω να τον δικαιολογήσω αλλά αυτή είναι η αλήθεια, τώρα όσο για τους μικρούς και εγώ θέλω να παίζει ενας μικρός και μάλιστα απο τα σπλάχνα του συλλόγου μας, αλλά επειδή η θέση του τερματοφύλακα δεν ειναι σαν του μπακ που θα κάνει ένα λάθος αλλά θο τον καλύψει ο λίμπερο ή κάποιος άλλος που θα συγκλίνει προς τον μικρό για να τον βοηθάει, υπάρχει περίπτωση να τους κάψουμε και κυρίως ψυχολογικά γιατί γιά φαντάσου έναν πιτσιρικά που σε τέτοιο σαν το χθεσινό γήπεδο θα ξεκινήσει με λάθος δικό του, οτι και να πηγαίνει μετά μέσα θα γράφει.

Θέλει να είναι σχεδόν έτοιμος απο πλευράς ψυχολογίας και να τον βάλεις σε ενα ματς εύκολο στην Τουμπα και οχι σε ενα βάλτο μέσα σε δύσκολο ματς όπως το χθεσινό.

Βέβαια ολοι οι τερματοφύλακες κάποια στιγμή άρπαξαν την ευκαιρία απο τα μαλλιά, ειτα αυτός λέγεται Κασίγιας (ρεαλ με τεράστιο βάρος φανέλας) ειτε λέγεται καπινο ( βαζελο επίσης βαριά φανέλα) και κάπως ετσι να ξεκινήσει και κάποιο δικό μας παιδί.

Άλλωστε ταλέντο υπάρχει και πρέπει να το αξιοποιούμε και οχι να το έχουμε σαν αιώνιο ταλέντο στον πάγκο, άλλωστε έστω και κάτω απο αυτές τις συνθήκες ο Κόουτς δίνει ευκαιρίες, ελπίζω να το κάνει σύντομα και στην θέση του τερματοφύλακα.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Karelias »

Ψήνομαι κι εγώ για Γλύκο.
Ακόμα καλύτερα βέβαια ο Γιακουμής που αν δεν κάνω λάθος είναι και διεθνής με τις Ελπίδες(;).
Αλλά τώρα είναι δανεικός. Οψόμεθα.

Απο αυτά τα παλουκάρια των 2 μέτρων που δεν μπορούν να καθαρίσουν μια ψηλή μπαλιά (όχι απλά σαν επαγγελματίες τερματοφύλακες) αλλά σαν άνθρωποι, καλύτερα θα ναι.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Sera4 »

παρε τον εναν χτυπα τον αλλο...τα ονοματα με οποια σειρα θελετε...και οι 2 πλεον απλα δηλωνουν τερματοφυλακες χωρις να ειναι...
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από cristiano4 »

εγω θελω να τον αφησουμε ελευθερο να δω που θα παει και τι καριερα θα κανει....υπερεκτιμημενος πολυ απο ολους μας ηταν επειδη υπηρχε μεγαλη εμπαθεια προς τον Χαλκια που ακομα και στα 38 του ειναι λιγο καλυτερος απο αυτον ακομα....το καλοκαιρι θελουμε τερμα μαζι με γλυκο η γιακουμη οποιον κρινουν καλυτερο και ενα μικρο απο β ομαδα...αυτη την στιγμη νομιζω οτι πρεπει να παρει ευκαιριες ο γλυκος τουλαχιστον ενα σερι 2 3 αγωνων
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Karelias »

Επίσης, πολύ μπουρου μπουρου.
Δηλώσεις και χθες μετά τον αγώνα, μιλάει σε σπουδαστές λέει, ας κάτσει καμιά ώρα εξτρά στην προπόνηση
αντι να μιλάει δεξιά κι αριστερά.
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από george aspromayros »

+++++++ k λεει ΚΑΙ μπουρδες πολλες φορες!!

αυτος , παπαζογλου κ Σακελλαριου ειναι στην πρωτη θεση των παικτων που κανουν δηλωσεις.... :evil:
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από karl »

Έστω και την τελευταία στιγμή θυμήθηκες ότι δεν παίζει ο Contreras και πρόλαβες και εκτινάχτηκες σε εκείνο το ύπουλο χτύπημα φάουλ. :D
fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από fratz8 »

να σε δω ρε νταριο...σε ενα κορνερ,σε μια σεντρα να βγεις εξω .... μία φορά!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

91. Dario Krešić

Δημοσίευση από eorptol »

Έλα σήμερα βγήκε σωστα 2-3 φορές και έκανε και μεγάλη απόκρουση στην μια φάση που δημιούργησαν όλο και όλο οι αντίπαλοι.....
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από moican4 »

Μία βγήκε σήμερα.. 8-)
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Parolos »

Μήπως ρε παίδες ψάχνετε κάτι σε τέτοιο στυλ για τερματά?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από cristiano4 »

ψηλός ειναι καλές εξοδους εχει απο το στυλ του.....που παιζει?Στο γκολ δεν ευθυνεται σημερα ο Νταριο πάντως,φαουλάκι χωρις τοιχος ηταν απο την γραμμή
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

είναι γνωστή η ... λατρεία που του τρέφω.χθές έκανε σημαντική απόκρουση πάντως.το αναγνωρίζω.και στο θέμα των εξόδων σαν να δείχνει μεγαλύτερη σιγουριά στους 2 τελευταίους αγώνες-με εξαίρεση το κόρνερ στα γιάννενα που ρουφήξαμε το πρώτο γκόλ κ ήταν ο κλασικός κρέσιτς.να δούμε κατά πόσο πρόκειται για μόνιμη κατάσταση ή απλά έκλαμψη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”