91.Dario Krešić
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 91. Dario Krešić
Βάλτε μέσα τον Γλύκο μωρέ επιτέλους.
Έχουμε το πιο ψηλό δίδυμο τερματοφυλάκων και όποτε η μπάλα πάει ψηλά από σέντρα/φάουλ/κόρνερ τρέμει η καρδιά μας.
Έχουμε το πιο ψηλό δίδυμο τερματοφυλάκων και όποτε η μπάλα πάει ψηλά από σέντρα/φάουλ/κόρνερ τρέμει η καρδιά μας.
Re: 91. Dario Krešić
Δεν έχεις άδικο..
Λες και με αυτούς τους 2 θα πάρουμε το πρωτάθλημα..
Βάλτε μέσα Γλύκο ,Γιακουμή τουλάχιστον στις μ@λ** θα έχουν ελαφρυντικό...
Αυτοί οι 2 πάντως δεν έχουν κανένα..
Λες και με αυτούς τους 2 θα πάρουμε το πρωτάθλημα..
Βάλτε μέσα Γλύκο ,Γιακουμή τουλάχιστον στις μ@λ** θα έχουν ελαφρυντικό...
Αυτοί οι 2 πάντως δεν έχουν κανένα..
Re: 91. Dario Krešić
Ο Κρεσιστς μπήκε μετά απο ενάμιση μήνα ξαφνικά να παίξει και μάλιστα σε ένα γήπεδο λίμνη, δεν θέλω να τον δικαιολογήσω αλλά αυτή είναι η αλήθεια, τώρα όσο για τους μικρούς και εγώ θέλω να παίζει ενας μικρός και μάλιστα απο τα σπλάχνα του συλλόγου μας, αλλά επειδή η θέση του τερματοφύλακα δεν ειναι σαν του μπακ που θα κάνει ένα λάθος αλλά θο τον καλύψει ο λίμπερο ή κάποιος άλλος που θα συγκλίνει προς τον μικρό για να τον βοηθάει, υπάρχει περίπτωση να τους κάψουμε και κυρίως ψυχολογικά γιατί γιά φαντάσου έναν πιτσιρικά που σε τέτοιο σαν το χθεσινό γήπεδο θα ξεκινήσει με λάθος δικό του, οτι και να πηγαίνει μετά μέσα θα γράφει.
Θέλει να είναι σχεδόν έτοιμος απο πλευράς ψυχολογίας και να τον βάλεις σε ενα ματς εύκολο στην Τουμπα και οχι σε ενα βάλτο μέσα σε δύσκολο ματς όπως το χθεσινό.
Βέβαια ολοι οι τερματοφύλακες κάποια στιγμή άρπαξαν την ευκαιρία απο τα μαλλιά, ειτα αυτός λέγεται Κασίγιας (ρεαλ με τεράστιο βάρος φανέλας) ειτε λέγεται καπινο ( βαζελο επίσης βαριά φανέλα) και κάπως ετσι να ξεκινήσει και κάποιο δικό μας παιδί.
Άλλωστε ταλέντο υπάρχει και πρέπει να το αξιοποιούμε και οχι να το έχουμε σαν αιώνιο ταλέντο στον πάγκο, άλλωστε έστω και κάτω απο αυτές τις συνθήκες ο Κόουτς δίνει ευκαιρίες, ελπίζω να το κάνει σύντομα και στην θέση του τερματοφύλακα.
Θέλει να είναι σχεδόν έτοιμος απο πλευράς ψυχολογίας και να τον βάλεις σε ενα ματς εύκολο στην Τουμπα και οχι σε ενα βάλτο μέσα σε δύσκολο ματς όπως το χθεσινό.
Βέβαια ολοι οι τερματοφύλακες κάποια στιγμή άρπαξαν την ευκαιρία απο τα μαλλιά, ειτα αυτός λέγεται Κασίγιας (ρεαλ με τεράστιο βάρος φανέλας) ειτε λέγεται καπινο ( βαζελο επίσης βαριά φανέλα) και κάπως ετσι να ξεκινήσει και κάποιο δικό μας παιδί.
Άλλωστε ταλέντο υπάρχει και πρέπει να το αξιοποιούμε και οχι να το έχουμε σαν αιώνιο ταλέντο στον πάγκο, άλλωστε έστω και κάτω απο αυτές τις συνθήκες ο Κόουτς δίνει ευκαιρίες, ελπίζω να το κάνει σύντομα και στην θέση του τερματοφύλακα.
Re: 91. Dario Krešić
Ψήνομαι κι εγώ για Γλύκο.
Ακόμα καλύτερα βέβαια ο Γιακουμής που αν δεν κάνω λάθος είναι και διεθνής με τις Ελπίδες(;).
Αλλά τώρα είναι δανεικός. Οψόμεθα.
Απο αυτά τα παλουκάρια των 2 μέτρων που δεν μπορούν να καθαρίσουν μια ψηλή μπαλιά (όχι απλά σαν επαγγελματίες τερματοφύλακες) αλλά σαν άνθρωποι, καλύτερα θα ναι.
Ακόμα καλύτερα βέβαια ο Γιακουμής που αν δεν κάνω λάθος είναι και διεθνής με τις Ελπίδες(;).
Αλλά τώρα είναι δανεικός. Οψόμεθα.
Απο αυτά τα παλουκάρια των 2 μέτρων που δεν μπορούν να καθαρίσουν μια ψηλή μπαλιά (όχι απλά σαν επαγγελματίες τερματοφύλακες) αλλά σαν άνθρωποι, καλύτερα θα ναι.
Re: 91. Dario Krešić
παρε τον εναν χτυπα τον αλλο...τα ονοματα με οποια σειρα θελετε...και οι 2 πλεον απλα δηλωνουν τερματοφυλακες χωρις να ειναι...
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 91. Dario Krešić
εγω θελω να τον αφησουμε ελευθερο να δω που θα παει και τι καριερα θα κανει....υπερεκτιμημενος πολυ απο ολους μας ηταν επειδη υπηρχε μεγαλη εμπαθεια προς τον Χαλκια που ακομα και στα 38 του ειναι λιγο καλυτερος απο αυτον ακομα....το καλοκαιρι θελουμε τερμα μαζι με γλυκο η γιακουμη οποιον κρινουν καλυτερο και ενα μικρο απο β ομαδα...αυτη την στιγμη νομιζω οτι πρεπει να παρει ευκαιριες ο γλυκος τουλαχιστον ενα σερι 2 3 αγωνων
Re: 91. Dario Krešić
Επίσης, πολύ μπουρου μπουρου.
Δηλώσεις και χθες μετά τον αγώνα, μιλάει σε σπουδαστές λέει, ας κάτσει καμιά ώρα εξτρά στην προπόνηση
αντι να μιλάει δεξιά κι αριστερά.
Δηλώσεις και χθες μετά τον αγώνα, μιλάει σε σπουδαστές λέει, ας κάτσει καμιά ώρα εξτρά στην προπόνηση
αντι να μιλάει δεξιά κι αριστερά.
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 91. Dario Krešić
+++++++ k λεει ΚΑΙ μπουρδες πολλες φορες!!
αυτος , παπαζογλου κ Σακελλαριου ειναι στην πρωτη θεση των παικτων που κανουν δηλωσεις....
αυτος , παπαζογλου κ Σακελλαριου ειναι στην πρωτη θεση των παικτων που κανουν δηλωσεις....
Re: 91. Dario Krešić
Έστω και την τελευταία στιγμή θυμήθηκες ότι δεν παίζει ο Contreras και πρόλαβες και εκτινάχτηκες σε εκείνο το ύπουλο χτύπημα φάουλ. 
91. Dario Krešić
Έλα σήμερα βγήκε σωστα 2-3 φορές και έκανε και μεγάλη απόκρουση στην μια φάση που δημιούργησαν όλο και όλο οι αντίπαλοι.....
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 91. Dario Krešić
ψηλός ειναι καλές εξοδους εχει απο το στυλ του.....που παιζει?Στο γκολ δεν ευθυνεται σημερα ο Νταριο πάντως,φαουλάκι χωρις τοιχος ηταν απο την γραμμή
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
είναι γνωστή η ... λατρεία που του τρέφω.χθές έκανε σημαντική απόκρουση πάντως.το αναγνωρίζω.και στο θέμα των εξόδων σαν να δείχνει μεγαλύτερη σιγουριά στους 2 τελευταίους αγώνες-με εξαίρεση το κόρνερ στα γιάννενα που ρουφήξαμε το πρώτο γκόλ κ ήταν ο κλασικός κρέσιτς.να δούμε κατά πόσο πρόκειται για μόνιμη κατάσταση ή απλά έκλαμψη.
