91.Dario Krešić
Re: 91. Dario Krešić
Να το πούμε για άλλη μια φορά;
Να το πούμε.
Στο 1ο γκολ φταίει αυτός και μόνο αυτός.
Η σέντρα (μια σέντρα θα βγει) δεν φταίει ο Βιεϊρίνια,οκ, έφαγε τις προσποιήσεις, με αυτή τη λογική φταίει και το χαφ που δεν έδωσε την κάλυψη εκεί, σαν έξτρα παίχτης. 'Οτι και να ναι ο άλλος, μια σέντρα θα βγει.
Η μπάλα πάει με μέτρια ταχύτητα και περνάει από μπροστά του στο ύψος της μικρής περιοχής.
Ο Δαρείος από την αρχή της φάσης είναι λάθος τοποθετημένος. Δεν είναι όσο κεντρικά πρέπει
είναι κοντά στο 1ο δοκάρι, γίνεται η σέντρα και απλα παρακολουθεί την εξέλιξή της.
Και σαν φυσικό επακόλουθο του μαρμαρώματός του, το τρώμε.
Δεν φταίει στο 2ο γκολ. Φταίει μόνο αυτος στο 1ο. Απλά πράγματα.
Να το πούμε.
Στο 1ο γκολ φταίει αυτός και μόνο αυτός.
Η σέντρα (μια σέντρα θα βγει) δεν φταίει ο Βιεϊρίνια,οκ, έφαγε τις προσποιήσεις, με αυτή τη λογική φταίει και το χαφ που δεν έδωσε την κάλυψη εκεί, σαν έξτρα παίχτης. 'Οτι και να ναι ο άλλος, μια σέντρα θα βγει.
Η μπάλα πάει με μέτρια ταχύτητα και περνάει από μπροστά του στο ύψος της μικρής περιοχής.
Ο Δαρείος από την αρχή της φάσης είναι λάθος τοποθετημένος. Δεν είναι όσο κεντρικά πρέπει
είναι κοντά στο 1ο δοκάρι, γίνεται η σέντρα και απλα παρακολουθεί την εξέλιξή της.
Και σαν φυσικό επακόλουθο του μαρμαρώματός του, το τρώμε.
Δεν φταίει στο 2ο γκολ. Φταίει μόνο αυτος στο 1ο. Απλά πράγματα.
Re: 91. Dario Krešić
Συμφωνω απολυτα με τον Αποστολη…..Χθες και σημερα κραζουν αδικα ολοι τον κρεσιτς για τα γκολ που φαγαμε..

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 91. Dario Krešić
Καρέλια το ποιός φταίει και ποιός όχι είναι εκτιμήσεις και αυτές είναι καθαρά υποκειμενικές.
Re: 91. Dario Krešić
Δεν φταιει για κανενα γκολ ο Κρεσιτς, αλλα εγω προσωπικα εχω χασει την εμπιστοσυνη μου σε αυτον...
Τεσπα, αν εμπνεει εμπιστοσυνη στην ομαδα, μην σωσω και τον εμπιστευτω ποτε μου...
Τεσπα, αν εμπνεει εμπιστοσυνη στην ομαδα, μην σωσω και τον εμπιστευτω ποτε μου...
Re: 91. Dario Krešić
Δεν φταιει ο βιερι που πηδαει δυο φορες σαν κατσικι και φταιει ο Κρεσιτς??? Λινο κι μπαλαφας καθονται στην περιοχη και κοιτανε χωρις να μαρκαρουν κανενα, ο μαλεζας εχει τον παικτη στο 1ο δοκαρι και θα μπορουσε να κοωει την μπαλια και τελος ο τσιριλο και ο εττο απλα κοιτανε.οπως ειπε και ο Αποστολης η σεντρα ειναι μεσαιου υψους και δεν βγαινεις εκει.Karelias έγραψε:Να το πούμε για άλλη μια φορά;
Να το πούμε.
Στο 1ο γκολ φταίει αυτός και μόνο αυτός.
Η σέντρα (μια σέντρα θα βγει) δεν φταίει ο Βιεϊρίνια,οκ, έφαγε τις προσποιήσεις, με αυτή τη λογική φταίει και το χαφ που δεν έδωσε την κάλυψη εκεί, σαν έξτρα παίχτης. 'Οτι και να ναι ο άλλος, μια σέντρα θα βγει.
Η μπάλα πάει με μέτρια ταχύτητα και περνάει από μπροστά του στο ύψος της μικρής περιοχής.
Ο Δαρείος από την αρχή της φάσης είναι λάθος τοποθετημένος. Δεν είναι όσο κεντρικά πρέπει
είναι κοντά στο 1ο δοκάρι, γίνεται η σέντρα και απλα παρακολουθεί την εξέλιξή της.
Και σαν φυσικό επακόλουθο του μαρμαρώματός του, το τρώμε.
Δεν φταίει στο 2ο γκολ. Φταίει μόνο αυτος στο 1ο. Απλά πράγματα.
Re: 91. Dario Krešić
Μπα, στην συγκεκριμένη περίπτωση του 1ου γκολ δεν είναι.ΑποστόληςΑ έγραψε:Καρέλια το ποιός φταίει και ποιός όχι είναι εκτιμήσεις και αυτές είναι καθαρά υποκειμενικές.
Είναι καθαρά και 100% αντικειμενικά ευθύνη του Κρέσιτς.
Τι να κάνουμε δηλαδή τώρα. Να αλλάξουμε το ποδόσφαιρο, δεν γίνεται.
Re: 91. Dario Krešić
Ασχετα με τις ευθυνες των αλλων, εδω εξεταζουμε το τι κανει ο Κρεσιτς. 9/10 φασεις θα κανει λαθος, ειτε αυτο θα ειναι λαθος τοποθετηση, μη εξοδος, αποκρουση στον αντιπαλο, αποκρουση ενω θα μπορουσε να μπλοκαρει, λαθος κοντρολ, λαθος βολε, μη ελεγχο του ρυθμου του αγωνα, λαθος συνεννοηση με τους αμυντικους κλπ κλπ.
Ειναι ασχετος με τη θεση αυτη. Να παει να γινει μοντελο, αφου παιρνει πολυ ωραιες ποζες για το φακο, γεματος αυτοπεποιθηση και ποζερια.
Ειναι ασχετος με τη θεση αυτη. Να παει να γινει μοντελο, αφου παιρνει πολυ ωραιες ποζες για το φακο, γεματος αυτοπεποιθηση και ποζερια.
Re: 91. Dario Krešić
Το λαθος στο 1ο γκολ εχει ευθυνη 1000% ο Κρεσιτς γιατι ειναι ανεπιτρεπτο να τρωει κεφαλια στην μικρη περιοχη ενω η μπαλα παει παραλληλα και με σχετικα μικρή ταχύτητα.Στο 2ο εχει μια μικρή ευθύνη κι αυτός γιατί μόλις μπαίνει η μπάλα στα δίχτυα ο Τσιρίλο γυρίζει και του φωνάζει,γιατι πιθανών ή του φώναξε εγώ ή δεν του φώναξε οτι έχει αντίπαλο πίσω του,αλλά έχει ευθύνη ο Μπρούνο κατα 80% γιατί έπρεπε να την διώξει χωρίς δισταγμό.Γενικά δεν εμπνέιε καμμιά εμπιστοσύνη.Ο Χαλκιάς μπορεί να τρώει χαλβατζίδηκα γκολ(με τον ΠΑΟΚ δε θυμάμαι και πολλα΄τέτοια να πω την αλήθεια) αλλά τέτοιες φάσεις και το πως κοντρολάρει την αμύνα τα έχει για πλάκα.Κι επίσης το αστείο είναι οτι λένε μερικοί τι να τον βάλει τον παππού.Φαν Ντερ Σαρ στα 40 του απλά ο κορυφαίος,στην Τότεναμ παίζουν οι Γκουντιτσίνι,38 και Φρίντελ στα 40 (ο Φρίντελ μάλιστα εχει ένα καταπληκτικό ρεκόρ με 6 χρόναι συνεχόμενων παιχνιδιών στην Πρέμιερ Λιγκ)!Τα παραδείγματα είναι πολλά ακομα αλλα θα κουράσω.Η θέση του τέρματος είναι νευραλγική και απλά πρέπει να παίζει ο πιο σταθερός και ο πιο φορμαρισμένος κι αυτή τη στιγμή ο Ντάριο δεν είναι τίποτα απο τα 2 δυστυχως.Τέλος πάντων ελπίζω να πάρει τα πάνω του και να διορθώσει τις αδυναμίες του έστω και στα 28 του...
Re: 91. Dario Krešić
φετος οι συμπαικτες του εχουν διωξει απο τη γραμμη 9 φορες
δηλαδη που να εχουν μυαλο να μαρκαρουν αφου παντα τρεχουν στη γραμμη
δηλαδη που να εχουν μυαλο να μαρκαρουν αφου παντα τρεχουν στη γραμμη
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: 91. Dario Krešić
Τα πιο πολλά γκολ τα έχουμε δεκτεί μετά από σέντρες και κεφαλιές στο ύψος της μικρής περιοχής.
Η ευθύνη του είναι τεράστια.
Η ευθύνη του είναι τεράστια.
Re: 91. Dario Krešić
Δυστυχως δεν φαινεται να ανταποκρινεται στις υψηλες προσδοκιες...μηδενικη εξελιξη στις εξοδους(ισα ισα λογο φοβου πλεον εχει γινει χειροτερος) και απλα καλυτερος στα ποδια!
Ποτε δεν ημουν υπερ του χαλκια και εχω κοντεψει καποιες φορες να παθω με τον χαλκια αλλα...οπως και να το κανουμε αυτη τη στιγμη ειναι πιο χρησιμος γτ ειναι εμπειρος και μπορει να ηρεμησει την αμυνα του.Οι αμυντικοι μας δειχνουν να μην εχουν τη σιγουρια με τον νταριο.
Απο εκει και περα εφοσον φοραει τη φανελα του ΠΑΟΚ θα στηριζουμε σε καθε αγωνα.
Ποτε δεν ημουν υπερ του χαλκια και εχω κοντεψει καποιες φορες να παθω με τον χαλκια αλλα...οπως και να το κανουμε αυτη τη στιγμη ειναι πιο χρησιμος γτ ειναι εμπειρος και μπορει να ηρεμησει την αμυνα του.Οι αμυντικοι μας δειχνουν να μην εχουν τη σιγουρια με τον νταριο.
Απο εκει και περα εφοσον φοραει τη φανελα του ΠΑΟΚ θα στηριζουμε σε καθε αγωνα.
Re: 91. Dario Krešić
ντύνομαι μοϊκανός
και ορμάω

ενώ το σκορ είναι 1-1 κάνει τη γνωστή(;) απόκρουση με το 1 χέρι πάνω σε αντίπαλο. Κατά τύχη η μπάλα περνάει λίγα εκατοστά πάνω από το κεφάλι του Τζιμπούρ.

εδώ γίνεται μακρινή μπαλιά στο κέντρο της περιοχής και ο Κρέσιτς κάνει 2 βήματα πίσω φτάνοντας στο σημείο που φαίνεται στο στιγμιότυπο. Η κεφαλιά του Τσιρίλο πάει πλάγια και από τη σέντρα έρχεται το 2ο γκολ.
Στο δεύτερο ημίχρονο μπλόκαρε την μπάλα 2-3 φορές δίνοντας επιθέσεις και κατοχές στον ΠΑΟΚ.

ενώ το σκορ είναι 1-1 κάνει τη γνωστή(;) απόκρουση με το 1 χέρι πάνω σε αντίπαλο. Κατά τύχη η μπάλα περνάει λίγα εκατοστά πάνω από το κεφάλι του Τζιμπούρ.

εδώ γίνεται μακρινή μπαλιά στο κέντρο της περιοχής και ο Κρέσιτς κάνει 2 βήματα πίσω φτάνοντας στο σημείο που φαίνεται στο στιγμιότυπο. Η κεφαλιά του Τσιρίλο πάει πλάγια και από τη σέντρα έρχεται το 2ο γκολ.
Στο δεύτερο ημίχρονο μπλόκαρε την μπάλα 2-3 φορές δίνοντας επιθέσεις και κατοχές στον ΠΑΟΚ.
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 91. Dario Krešić
Αυτή την περίεργη απόκρουση με το 1 χέρι γιατί την κάνει?? Να εντυπωσιάσει θέλει? Αφού η μπάλα δεν έχει ανάποδα φάλτσα.
Re: 91. Dario Krešić
Στη πρώτη φωτο που έχεις είναι χαρακτηριστική η αμπαλοσινη του σεξι μπρουνο όπου αντί να είναι στην ίδια ευθείαα με την αμυντική μας γραμμή βολοδερνει 2-3 μέτρα πιο πίσω χωρίς λόγο. Έτσι με μια κάθετη εκτίθεται όλη η άμυνα.
Επίσης ακόμα και αν η μπάλα έβρισκε τον Τζινπουρ αυτός θα ήταν σε θέση οφσαιντ...
Επίσης ακόμα και αν η μπάλα έβρισκε τον Τζινπουρ αυτός θα ήταν σε θέση οφσαιντ...
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 91. Dario Krešić
++ για Τσιρίλο.
Όσο για τον Κρέσιτς έχει καταντήσει επικίνδυνος για την εστία μας. Αν δεν ευθύνεται σε ΑΥΤΑ τα 2 γκολ δεν νομίζω ότι ευθύνεται πουθενά και όλα είναι οκ
Όσο για τον Κρέσιτς έχει καταντήσει επικίνδυνος για την εστία μας. Αν δεν ευθύνεται σε ΑΥΤΑ τα 2 γκολ δεν νομίζω ότι ευθύνεται πουθενά και όλα είναι οκ