91.Dario Krešić
Re: 91. Dario Krešić
Συμφωνούμε αλλά σήμερα ήταν ο καλύτερος...Falegkos έγραψε:MVP και πανάξιος βασικός
Δούλεψε πολυ εξόδους γιατι υστερείς.
Re: 91. Dario Krešić
Κολλημενος στη γραμμη μια ζωη. Αλλα εκανε μια πολυ καλη αποκρουση, οποτε δεν μπορω να πω κατι. Ασχετα αν θα μπορουσε να βγει και να καθαρισει τη φαση εν τη γεννεση της.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 91. Dario Krešić
Έκανε 2 πολύ καίριες επεμβάσεις.
Ακόμη και στη φάση που παραλίγο να πετύχει αυτογκόλ ο Μπους, καταλαβαίνει τι πάει να παιχτεί και τραβάει τα χέρια του.
Ακόμη και στη φάση που παραλίγο να πετύχει αυτογκόλ ο Μπους, καταλαβαίνει τι πάει να παιχτεί και τραβάει τα χέρια του.
Re: 91. Dario Krešić
τρομερή βελτίωση στην αντίληψη των πασών-σεντρών και γενικότερα όλων των φάσεων περί της αρμοδιότητάς του. φαίνεται οτι έχει ρίξει πολλή δουλειά στο συγκεκριμένο τομέα. μπράβο dario.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 91. Dario Krešić
Δε λέω, ψιλοκατάντια να τον έχουμε MVP απέναντι στον Αστέρα, αλλά σήμερα δικαίωσε τον πρπονητή του.
Re: 91. Dario Krešić
πραγματι..μεγαλη υποθεση να εχεις 2 μεγαλους τερματοφυλακες..μακαρι να συνεχισει ετσι το αλανι
Re: 91. Dario Krešić
μπραβο για την εμφανιση...οσο παει δειχνει και πιο σταθερος και σιγουρος... :ugeek: