33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

Τα γκολ που έβαλε ενώ είχε το στόμα του μισάνοιχτο και το αριστερό μάτι πιο κλειστό από το δεξί, ΔΕΝ μετράνε.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από teod1980 »

Έλα να σοβαρευτούμε.
Έχει κάνει πολλά τατού και αυτά τον βάρυναν. Επίσης πολλές φορές φαίνεται σα να έχει κάνει σολάριουμ και αυτό
τον κάνει δύσκολο να τον βρουν οι συμπαίκτες το βράδυ.
Τέλος αν δεν σηκώνει πάγκο τριψήφιο αριθμό κιλών δε πάει πουθενά.

Κλάους κλείσε τα αυτιά και γράψτους όλους.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

center for...17 goals αυτο τα λεει ολα...ναι εχει ελλειψεις ναι δεν θα γινει ποτε πληρες φορ αλλα δεν υποχρεουται κιολας να χει....οι γυρω του και πισω του πρεει να χουν...και λεξεις οπως τριπλα και τεχνικη ειναι αγνωστες για αυτους..εκει ειναι ολο το προβλημα η επιθ τριπλετα πισω απο το φορ...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

να πουληθεί ΑΜΕΣΩΣ... μόλις φτάσει τα 200 γκολ με τον ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από guardian4 »

MANIAKOS έγραψε:center for...17 goals αυτο τα λεει ολα...ναι εχει ελλειψεις ναι δεν θα γινει ποτε πληρες φορ αλλα δεν υποχρεουται κιολας να χει....οι γυρω του και πισω του πρεει να χουν...και λεξεις οπως τριπλα και τεχνικη ειναι αγνωστες για αυτους..εκει ειναι ολο το προβλημα η επιθ τριπλετα πισω απο το φορ...

Ε ναι. Ειχαμε το βιολι, το διωξανε, και μειναμε με τα κλαρινα.
Αυτο δε σημαινει οτι ο κλαουσ δε πρεπει να δυναμωσει κεφαλια και σουτ. Τι σημαινει δλδ, επειδη οι αλλοι ειναι αναπηροι δε βλαφτει αν ο αλλος δεν ειναι και τοσο καλος.
Οσοι βαριουνται να δουλεψουν , στο σφυρι.
Στον ΠΑΟΚ βρισκονται.

δε λεω οτι δε δουλευει αλλα αβαντα σε κανενα.
Με τις αβαντες, ειδες πως καταληγουν τα καλομαθημενα μας.
Κοπροσκυλα .....Εγραφε το σαιτ.


Αβαντα σε κανενα.
Δουλεια μη σας παρει.

Στον ΠΑΟΚ παιζετε , ουτε στο χανουμι, ουτε στον βαζελο ουτε στον γαυρο.
ΣΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ.

Αντε γιατι μια οι ΑΡΔ, μια οι κοντοι, μια οι ψιλοι μια οι βισματιες με 7 χρονια απουσιας, γιναμε μπουρδελο.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Μπόλονι :Άποψη μου είναι ότι είναι λάθος να πωληθεί τώρα ο Αθανασιάδης. Η αξία του θα μεγαλώσει κι άλλο στο μέλλον.
._
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Photis »

Είχε κανείς αμφιβολίες επί τούτου???
:pano:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ουουου..
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Vonapartis »

Τατουάζ και διαφημίσεις αυτά τα αποτελέσματα δίνουν που συνοψίζονται σε μία λέξη, αφλογιστία. Αν θέλεις να προχωρήσεις μείνε μακρυά από αυτά. Τα τατουάζ δεν κάνουν καλό στο δέρμα.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ε, καλά, δεν το λες και αφλογιστία τα 15-17 γκολ και τις 4-5 ασσίστ που έβαλε σε μια χρονιά, στην 1η του χρονιά ως βασικός.
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Vonapartis »

Και βέβαια όχι, αλλά έχω την εντύπωση ότι με το που ανέβηκε στο γυαλί η διαφήμιση της νιβέα και έκανε και έξτρα τατού, του ήρθε γκαντεμιά. :mrgreen: Και μεταξύ μας άλλο τα τατού του Γκαρσία και άλλο τα τατού του Αθανασιάδη. ;)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

καλα ενταξει μη συγκρινουμε με Γκαρσια ..ειμαστε απιστευτα τυχεροι που ηρθε σε μας και θα το κτλαουμε αφου φυγει ...ακομα πιο πολυ
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από guardian4 »

kataramenos5 έγραψε:Μπόλονι :Άποψη μου είναι ότι είναι λάθος να πωληθεί τώρα ο Αθανασιάδης. Η αξία του θα μεγαλώσει κι άλλο στο μέλλον.
._

ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ βΙΕΡΙΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ, ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ, ΤΟΝ ΔΩΣΑΜΕ.
Η ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ?
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Maximus »

H αξία του Βιερίνια στον ΠΑΟΚ, δηλαδή μία ελληνική ομάδα, είχε φτάσει τοπ... (υποψιν δεν κρίνω τα λεφτά που πήραμε, απλα για αξία μιλάω)

Ευρωπη έπαιξε, ως ο καλυτερος του ΠΑΟΚ εθεωρείτο, και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι παραπανω αξία θα έπαιρνε αν καθοταν αλλη μία χρονιά στον ΠΑΟΚ...!

Περισσότερο πισωγύρισμα, παρα αξία.

Ο Αθανασιάδης έχει όμως μελλον ακόμα... Όχι απλα να ανέβει και άλλο, αλλα το κυριότερο, να δείξει σταθερότητα στην κορυφή. Αυτό είναι το σημαντικότερο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

+ ειναι και η εθνικη ομαδα.α.. που παιζει πολυ ρολο...για μεταγγραφη...θα χουμε αποχωρησεις Λυμπε ΓκεκΑ ισως..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”