33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Τα γκολ που έβαλε ενώ είχε το στόμα του μισάνοιχτο και το αριστερό μάτι πιο κλειστό από το δεξί, ΔΕΝ μετράνε.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Έλα να σοβαρευτούμε.
Έχει κάνει πολλά τατού και αυτά τον βάρυναν. Επίσης πολλές φορές φαίνεται σα να έχει κάνει σολάριουμ και αυτό
τον κάνει δύσκολο να τον βρουν οι συμπαίκτες το βράδυ.
Τέλος αν δεν σηκώνει πάγκο τριψήφιο αριθμό κιλών δε πάει πουθενά.
Κλάους κλείσε τα αυτιά και γράψτους όλους.
Έχει κάνει πολλά τατού και αυτά τον βάρυναν. Επίσης πολλές φορές φαίνεται σα να έχει κάνει σολάριουμ και αυτό
τον κάνει δύσκολο να τον βρουν οι συμπαίκτες το βράδυ.
Τέλος αν δεν σηκώνει πάγκο τριψήφιο αριθμό κιλών δε πάει πουθενά.
Κλάους κλείσε τα αυτιά και γράψτους όλους.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
center for...17 goals αυτο τα λεει ολα...ναι εχει ελλειψεις ναι δεν θα γινει ποτε πληρες φορ αλλα δεν υποχρεουται κιολας να χει....οι γυρω του και πισω του πρεει να χουν...και λεξεις οπως τριπλα και τεχνικη ειναι αγνωστες για αυτους..εκει ειναι ολο το προβλημα η επιθ τριπλετα πισω απο το φορ...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
MANIAKOS έγραψε:center for...17 goals αυτο τα λεει ολα...ναι εχει ελλειψεις ναι δεν θα γινει ποτε πληρες φορ αλλα δεν υποχρεουται κιολας να χει....οι γυρω του και πισω του πρεει να χουν...και λεξεις οπως τριπλα και τεχνικη ειναι αγνωστες για αυτους..εκει ειναι ολο το προβλημα η επιθ τριπλετα πισω απο το φορ...
Ε ναι. Ειχαμε το βιολι, το διωξανε, και μειναμε με τα κλαρινα.
Αυτο δε σημαινει οτι ο κλαουσ δε πρεπει να δυναμωσει κεφαλια και σουτ. Τι σημαινει δλδ, επειδη οι αλλοι ειναι αναπηροι δε βλαφτει αν ο αλλος δεν ειναι και τοσο καλος.
Οσοι βαριουνται να δουλεψουν , στο σφυρι.
Στον ΠΑΟΚ βρισκονται.
δε λεω οτι δε δουλευει αλλα αβαντα σε κανενα.
Με τις αβαντες, ειδες πως καταληγουν τα καλομαθημενα μας.
Κοπροσκυλα .....Εγραφε το σαιτ.
Αβαντα σε κανενα.
Δουλεια μη σας παρει.
Στον ΠΑΟΚ παιζετε , ουτε στο χανουμι, ουτε στον βαζελο ουτε στον γαυρο.
ΣΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ.
Αντε γιατι μια οι ΑΡΔ, μια οι κοντοι, μια οι ψιλοι μια οι βισματιες με 7 χρονια απουσιας, γιναμε μπουρδελο.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Μπόλονι :Άποψη μου είναι ότι είναι λάθος να πωληθεί τώρα ο Αθανασιάδης. Η αξία του θα μεγαλώσει κι άλλο στο μέλλον.
._
._
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Τατουάζ και διαφημίσεις αυτά τα αποτελέσματα δίνουν που συνοψίζονται σε μία λέξη, αφλογιστία. Αν θέλεις να προχωρήσεις μείνε μακρυά από αυτά. Τα τατουάζ δεν κάνουν καλό στο δέρμα.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ε, καλά, δεν το λες και αφλογιστία τα 15-17 γκολ και τις 4-5 ασσίστ που έβαλε σε μια χρονιά, στην 1η του χρονιά ως βασικός.
- Vonapartis
- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Και βέβαια όχι, αλλά έχω την εντύπωση ότι με το που ανέβηκε στο γυαλί η διαφήμιση της νιβέα και έκανε και έξτρα τατού, του ήρθε γκαντεμιά.
Και μεταξύ μας άλλο τα τατού του Γκαρσία και άλλο τα τατού του Αθανασιάδη. 
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
καλα ενταξει μη συγκρινουμε με Γκαρσια ..ειμαστε απιστευτα τυχεροι που ηρθε σε μας και θα το κτλαουμε αφου φυγει ...ακομα πιο πολυ
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
kataramenos5 έγραψε:Μπόλονι :Άποψη μου είναι ότι είναι λάθος να πωληθεί τώρα ο Αθανασιάδης. Η αξία του θα μεγαλώσει κι άλλο στο μέλλον.
._
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ βΙΕΡΙΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ, ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ, ΤΟΝ ΔΩΣΑΜΕ.
Η ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ?
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
H αξία του Βιερίνια στον ΠΑΟΚ, δηλαδή μία ελληνική ομάδα, είχε φτάσει τοπ... (υποψιν δεν κρίνω τα λεφτά που πήραμε, απλα για αξία μιλάω)
Ευρωπη έπαιξε, ως ο καλυτερος του ΠΑΟΚ εθεωρείτο, και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι παραπανω αξία θα έπαιρνε αν καθοταν αλλη μία χρονιά στον ΠΑΟΚ...!
Περισσότερο πισωγύρισμα, παρα αξία.
Ο Αθανασιάδης έχει όμως μελλον ακόμα... Όχι απλα να ανέβει και άλλο, αλλα το κυριότερο, να δείξει σταθερότητα στην κορυφή. Αυτό είναι το σημαντικότερο.
Ευρωπη έπαιξε, ως ο καλυτερος του ΠΑΟΚ εθεωρείτο, και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι παραπανω αξία θα έπαιρνε αν καθοταν αλλη μία χρονιά στον ΠΑΟΚ...!
Περισσότερο πισωγύρισμα, παρα αξία.
Ο Αθανασιάδης έχει όμως μελλον ακόμα... Όχι απλα να ανέβει και άλλο, αλλα το κυριότερο, να δείξει σταθερότητα στην κορυφή. Αυτό είναι το σημαντικότερο.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
+ ειναι και η εθνικη ομαδα.α.. που παιζει πολυ ρολο...για μεταγγραφη...θα χουμε αποχωρησεις Λυμπε ΓκεκΑ ισως..