33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
όσο κι αν μας πονάει η αλήθεια, ο λυμπερόπουλος στα 36 του είναι καλύτερος από τον αθανασιάδη στα 23 του
νταξ μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα
βλέπουμε τους παίχτες μας, παιχταράδες και τρώμε τη μια φάπα μετά την άλλη
νταξ μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα
βλέπουμε τους παίχτες μας, παιχταράδες και τρώμε τη μια φάπα μετά την άλλη
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ποιος λυμπε ρε παιδια.....μεχρι το 60 ειναι ο παιχτης....Ελεος και φυσικα ειναι καλυτερος αυτη την στιγμη ο Κλαους
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό?gika έγραψε:To πιο πιθανό είναι να πήρε από την μία τον Λυμπερόπουλο τιμής ένεκεν επειδή σταματάει το ποδόσφαιρο -και καλά έκανε- και από την άλλη τον Μήτρογλου που σε όλους τους άλλους τομείς του παιχνιδιού πέραν της ευχέρειας στο σκοράρισμα, είναι πολύ καλύτερος από τον Κλάους.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Σαφέστατα μεγαλύτερη ευχέρεια στο σκοράρισμα από ότι ο Λύμπε.
36 ο ένας με 100 καντάρια ποδοσφαιρικής ευφυίας και εμπειρίας , κι ο άλλος σπόρος και για πρώτο χρόνο βασικός.
Μη συγκρίνετε βούρτσες με π@ύτσες. Πονάνε τα μάτια μας.
36 ο ένας με 100 καντάρια ποδοσφαιρικής ευφυίας και εμπειρίας , κι ο άλλος σπόρος και για πρώτο χρόνο βασικός.
Μη συγκρίνετε βούρτσες με π@ύτσες. Πονάνε τα μάτια μας.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
.....χρονια που αρχισε με τον καλυτερο τροπο για σενα.......και τελειωσε με τον χειροτερο.
.............καπου στο τελος τα ''μπερδεψες''.....
.............καπου στο τελος τα ''μπερδεψες''.....
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
εχω την εντυπωση οτι εχει πωληθει προ καιρου, εξ ου και οι κακες του εμφανισεις, κλασσικος παικτης ψυχολογιας
μακαρι να σφαλλω, οχι γιατι δενυπαρχουν καλυτεροι , απλα επειδη ειναι αδυνατον να ανεβει τοσο πολυ το επιπεδο που δεν θα χωραει ο ιδιος
μακαρι να σφαλλω, οχι γιατι δενυπαρχουν καλυτεροι , απλα επειδη ειναι αδυνατον να ανεβει τοσο πολυ το επιπεδο που δεν θα χωραει ο ιδιος
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
σαν να το ξερε ο φερναντου παλι καλα που θα το εχουμε αν τον εχουμε απο την αρχη της προετοιμασιας..γιατι μαλε φωατκης σαλπι θα ναι πτωματα..και παικτες πολλους δεν εχουεμ
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Λιγοτερα τατουαζ, περισσοτερη δουλεια.
Απεχεις πολυ απο τον επιθετικο που θελουμε στον ΠΑΟΚ, σου λειπει εντελως η δυναμη.
Δεν εισαι πλεον μικρος, μην τρως παπα.
Σε δυο χρονια θα σαι ξεπερασμενος, αμα δε κοψεις τς διαφημισεις νιβεα.
Δυναμη 0/10.
Ευστοχια καλη, δυναμη στο σουτ και παλι 0.
Δυναμη στις κεφαλιες 1.
Εχεις προετοιμασια και 3 μηνες να τα βελιτωσεις.
Απεχεις πολυ απο τον επιθετικο που θελουμε στον ΠΑΟΚ, σου λειπει εντελως η δυναμη.
Δεν εισαι πλεον μικρος, μην τρως παπα.
Σε δυο χρονια θα σαι ξεπερασμενος, αμα δε κοψεις τς διαφημισεις νιβεα.
Δυναμη 0/10.
Ευστοχια καλη, δυναμη στο σουτ και παλι 0.
Δυναμη στις κεφαλιες 1.
Εχεις προετοιμασια και 3 μηνες να τα βελιτωσεις.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ΑΠο τα δεδομενα μας σε πολλα εισγωγικα για του χρονου αν αξιζουν κποι ειναι Κλαους Λαζαρ σαλπι Μαλεζας Σατφυλιδης...και ΛΑζζλο,.. μην τα βαζουμε με τους αξιους....εχουμε πολυ σκαρτο πραμα ...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
+1ABOLEYTOI έγραψε:ξέχασες
δοκάρια 2
Κλασσική περίπτωση οπαδισμού, όπου "δοκάρι και μέσα" σκόρερ ολκής, "δοκάρι και έξω" αδούλευτος-εξαφανισμενος-αδιάφορος-ακατάλληλος κλπ.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν εννοω οτι ειναι ανικανος.
Αλλα αυτη ειναι η αληθεια.
Εχει το τελειωμα των φασεων. Του λειπει η δυναμη του σουτ και η δυναμη στις κεφαλιες.
Η δυναμη σε σουτ και κεφαλια ειναι σε απιστευτα χαμηλα επιπεδα.
Πως να το κανουμε. Αυτη ειναι η αληθεια, και για αυτο ο σαντος πηρε το στοκοπαιδι τζι ελ εξ.
Αλλα αυτη ειναι η αληθεια.
Εχει το τελειωμα των φασεων. Του λειπει η δυναμη του σουτ και η δυναμη στις κεφαλιες.
Η δυναμη σε σουτ και κεφαλια ειναι σε απιστευτα χαμηλα επιπεδα.
Πως να το κανουμε. Αυτη ειναι η αληθεια, και για αυτο ο σαντος πηρε το στοκοπαιδι τζι ελ εξ.