33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ολοι εχουνε κουραση..Εγω δε μιλαω για κουραση..

Μιλαω για χαρακτηριστικα που ενας επιθετικος πρεπει να εχει.Δεν απασχολει αμυντικους.Δεν τρομοκρατει την αντιπαλη αμυνα.Δεν ειναι φοβητρο.Ακομα και στην κακη μερα που δεν μπορει να κανει γκολ η φαση πρεπει με τις κινησεις του με τη δυναμη του να απασχολει κοσμο.

Αυτο δεν το κανει ο κλαους ειτε ειναι σε καλη ειτε σε κακη μερα.Δεν μπορει ακομα και στα παιχνιδια που εκανε γκολ να μην παιρνει μια κεφαλια.Ο νιμανι εκανε πιο πολλα σουτ απο τον κλαους στα πλει οφ.
Αυτα δεν τα εχει ο κλαους και πρεπει αν τα δουλεψει.

Δεν τον κατηγορουμε.Τον γουσταρουμε και για αυτο λεμε οτι θελει και αλλη δουλεια.Και για μενα θελει πολυ δουλεια.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Αντε ρε :D

[youtube]O249PRR0uzs&feature=related[/youtube]

ΥΓ Ο Μπρούνο φταιει που τον πλακωσε 17 φορές. :lol:
ΥΓ2 Να ναι καλά ο Μακης και ο Ζαγόρ που του έδωσαν την ευκαιρία
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η κούραση είναι ένας από τους λόγους της κακής απόδοσής του σε όλα play-off. Δυστυχώς ο Μπόλονι δεν τον ξεκούρασε καθόλου.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Karelias »

sourmenetes έγραψε:
Μιλαω για χαρακτηριστικα που ενας επιθετικος πρεπει να εχει.Δεν απασχολει αμυντικους.Δεν τρομοκρατει την αντιπαλη αμυνα.Δεν ειναι φοβητρο.Ακομα και στην κακη μερα που δεν μπορει να κανει γκολ η φαση πρεπει με τις κινησεις του με τη δυναμη του να απασχολει κοσμο.
Αυτο δεν το κανει ο κλαους ειτε ειναι σε καλη ειτε σε κακη μερα.Δεν μπορει ακομα και στα παιχνιδια που εκανε γκολ να μην παιρνει μια κεφαλια.Ο νιμανι εκανε πιο πολλα σουτ απο τον κλαους στα πλει οφ.
Αυτα δεν τα εχει ο κλαους και πρεπει αν τα δουλεψει.
Εντάξει,λίγο έλεος. Αν έχει ένα χαρακτηριστικό ο παίχτης, (που δεν έχει μόνο ένα, αλλά λέμε) είναι το ξεμαρκάρισμά του. Το όπλο του είναι ότι τον χάνει η αντίπαλη άμυνα και μου λες ότι δεν απασχολεί αμυντικους; Δεν είναι φόβητρο με τα 12 γκολ του στο πρωτάθλημα και είναι φόβητρο ο Τζιμπούρ των ίδιων γκολ. Δεν είναι μονο η δύναμη που σε κάνει να ''απασχολείς κόσμο'' αν ήταν έτσι θα παίζαμε με τον Παπάζογλου βασικό.Ποιός είναι ο πρώτος που κυνηγάει τα αντίπαλα σεντερ μπακ και πέφτει και με τάκλιν, ο Φωτάκης;
Δηλαδή έλεος, με το σύστημα μπράϊγ βλέπετε μπαλα;
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Karelias έγραψε:
Δηλαδή έλεος, με το σύστημα μπράϊγ βλέπετε μπαλα;
:lol:
Διόλου απίθανο.
la ardilla
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:14

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από la ardilla »

Ιδέα μου είναι ή στο παραπάνω βίντεο φαίνεται τα περισσότερα γκολ του Κλάους να είναι από πάσες του Βιεϊρίνια; (αν κάτι λέει κι αυτό)
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από niks »

κακη τροφοδοσία πιστευω
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Vonapartis »

Να εργάζεσαι σκληρά στις προπονήσεις και όχι να δουλεύεις. Ο φερνάντο σου έστειλε το μήνυμα. Κακώς κατ'εμέ αλλά σου το έστειλε.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Δεν τον πίστεψε ποτέ, πιστεύω.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από teod1980 »

Καλύτερα και για εμάς και για τον παίκτη.

1. Θα είναι διαθέσιμος στα παιχνίδια του ΠΑΟΚ.
2. Θα κάνει προετοιμασία με τον ΠΑΟΚ.
3. Θα είναι ξεκούραστος για τα παιχνίδια του ΠΑΟΚ.
4. Θα έπαιζε όσο ο ΓΧ στο γιούρο 2004. Πρακτικά καθόλου.
5. Μπορεί να πεισμώσει (αν και δε του χρειάζεται, ξέρει ο ίδιος τι πρέπει να κάνει).
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από gika »

To πιο πιθανό είναι να πήρε από την μία τον Λυμπερόπουλο τιμής ένεκεν επειδή σταματάει το ποδόσφαιρο -και καλά έκανε- και από την άλλη τον Μήτρογλου που σε όλους τους άλλους τομείς του παιχνιδιού πέραν της ευχέρειας στο σκοράρισμα, είναι πολύ καλύτερος από τον Κλάους.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Sick Bastard έγραψε:Δεν τον πίστεψε ποτέ, πιστεύω.
Μαλλον σκέφτηκε :"Ασε μην εκτεθούμε και διεθνώς.."
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Καλά έκανε και δεν τον πήρε,όχι επειδή το παιδί δεν το αξίζει/δεν είναι ικανός/δεν δουλεύει κλπ.
Αλλά σε αυτά τα 5 τελευταία ματς,έπρεπε να κάνει τα παιχνίδια της ζωής του και ήταν ΑΦΑΝΤΟΣ.
Ήταν και πριν από αυτά για 3-4 αγώνες κακός,αλλά στα πλευ-ωχ έκανε μπαμ.

Δεν πειράζει αγορίνα μου....στο Μουντιάλ αν πάμε :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

Θα ήταν πολύ περίεργο να εμπιστευθεί ο Σάντος τον παίκτη που δεν εμπιστεύθηκε ΠΟΤΕ στον ΠΑΟΚ και τον έστελνε από 'δώ κι από 'κεί.
Η αφλογιστία του στα p.o. είναι μια αστεία παπαριά. Ο Γκέκας πόσα γκολ έβαλε τους τελευταίους 2 μήνες; Ας βρούμε πρώτα πόσα παιχνίδια έπαιξε.
Εδώ πήρε τερματοφύλακες που έχουν να παίξουν μήνες επίσημο παιχνίδι και άφησε εκτός τον τερματά που έπαιξε στους 8 του cl.
Ο τελευταίος που έφταιξε για την μη κλήση του είναι ο Κλάους.
Διαβάστε και τις δηλώσεις του Χιώτη. Τον Σάντος, τα σκαλώματά του και τις δημόσιες σχέσεις του τα ξέρουμε.
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από paoki19 »

ανεπιτρεπτο να παιρνεις μαζι σου εναν πρωην ποδοσφαιριστη(Λυμπε-στ @@ μου αν σταματαει το ποδοσφαιρο-εξ αλλου το εχει ΠΑΡΕΙ το EURO)και να αφηνεις εξω ενα παιχτακι σαν τον κλαους που ειναι η πρωτη του ευκαιρια να ζησει αυτο το ονειρο της συμμετοχης του EURO...Ντροπη για την εθνικη παλιοβυζματα...ΟΥΣΤ


Υ.Σ. Μια ζωη ο Σαντος με ετοιμους παιχτες επαιζε ,τωρα θα εμπιστευτει νεο αιμα???
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”