33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
γενικα μετριοτατος στα πλει οφ αλλα για ποτε ξεπεταγεται και στο κολαει, χαμπαρι δεν παιρνεις. οπως και χθες που βγηκε μπροστα απ τον καντε αλλα ηταν οφσαιντ. πιστευω αυτος ειναι και ο λογος που τον εχει βασικο και αναντικαταστατο ο λαζλο. απο κει που δεν το περιμενεις μπορει να σου αλαξει τη ροη του αγωνα.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ειναι καλος για μεσα στο κουτι.
Οσο το παιχνιδι παιζεται εξω απο αυτο εκει τα χαλαμε.
Οσο το παιχνιδι παιζεται εξω απο αυτο εκει τα χαλαμε.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Στη στροφη θ α χασουμε το ευρο στεφανε ,Λυμπε και μητρογλας προηγουνται///
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
πιο κλισέ πεθαίνεις.slidar έγραψε:Ειναι καλος για μεσα στο κουτι.
Οσο το παιχνιδι παιζεται εξω απο αυτο εκει τα χαλαμε.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Για τις επιλογές του "δάσκαλου" (!) για το EURO θα γράψουμε όταν θα έρθει η ώρα και ανοίξουν τα σχετικά topics. Τώρα μας ενδιαφέρει μόνο η νίκη - σήμερα - και η πρωτιά στα playoffs.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν υπαρχει στα τελευταια 5-10 παιχνιδια...
Το εχουν επισημανει πολλοι.Πρεπει να δουλεψει παρα πολυ για να ειναι επιθετικος του ΠΑΟΚ.Σε παιχνιδια που παιζουμε με ψηλες μπαλιες ειναι χαμενος και δεν ακουμπαει καν.
Πρεπει να μαθει να σπρωχνει να διεκδικει αλλιως το ταλεντο στα καλα τελειωματα θα μεινει μεχρι εκει.
Το εχουν επισημανει πολλοι.Πρεπει να δουλεψει παρα πολυ για να ειναι επιθετικος του ΠΑΟΚ.Σε παιχνιδια που παιζουμε με ψηλες μπαλιες ειναι χαμενος και δεν ακουμπαει καν.
Πρεπει να μαθει να σπρωχνει να διεκδικει αλλιως το ταλεντο στα καλα τελειωματα θα μεινει μεχρι εκει.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ντεφορμαρίστηκε τη χειρώτερη στιγμή.Θα πω και μια δικαιολογία που όταν την λέγαν για το Σαλπιγγίδη τα 'περνα στη κράνα αλλά δεν έχουμε τους μέσους που θα του βγάλουν την καλή μπαλιά(δε φταίει το κέντρο αλλά φταίει και το κέντρο)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Συμφωνώ με τους 2 από πάνω και να συμπληρώσω ότι εχθές ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΕΝΤΡΟ.
Άποψη.
Άποψη.
