33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ο Γιάννου μπορεί να παίξει και περιφερειακό φορ. Δεν νομίζω ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες του επιτελικού χαφ (όχι ακόμη, τουλάχιστον).
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ΑποστόληςΑ έγραψε:Γιατί να πάρει δύο κίτρινες; Για να στερήσει μια αγωνιστική από τον Σάκη;
TRAGIC!
Ε δεν γιατρεύεσαι...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
και δω δημοσιευματα...σε στυλ μισολογα...νευρικος ο κλαους....+ ο ατζεντης μιλαει για προτασεις..
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αφού γίνεται λόγος και για Γερμανία δε θα απέκλεια την περίπτωση της Werder Bremen. Επιθετικά θα υπάρχει ανασύνταξη, αφού φεύγουν o Pizarro και o Marin. Mε Έλληνες παίκτες έχουν κατά καιρούς συνεργαστεί. Ήδη παίζει εκεί ο Σωκράτης.
Ο Manager της Βρέμης είναι ο πρώην διεθνης άσσος Klaus Allofs που υπήρξε και ο ίδιος επιθετικός. Οποτε μιλάμε για KlausKlaus η Kleinmein. θα ήταν πάντως καλή περίπτωση γιατί η Βρέμη είναι ένας από τους πιο συμπαθητικούς συλλόγους της Μπουντεσλίγκα. Ωστόσο τα τελευταία δυο χρονια δε τα πηγαίνει και πολύ καλά. Η επομενη χρονια θα είναι χρονια σταθμός.
Ο Manager της Βρέμης είναι ο πρώην διεθνης άσσος Klaus Allofs που υπήρξε και ο ίδιος επιθετικός. Οποτε μιλάμε για KlausKlaus η Kleinmein. θα ήταν πάντως καλή περίπτωση γιατί η Βρέμη είναι ένας από τους πιο συμπαθητικούς συλλόγους της Μπουντεσλίγκα. Ωστόσο τα τελευταία δυο χρονια δε τα πηγαίνει και πολύ καλά. Η επομενη χρονια θα είναι χρονια σταθμός.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
karl έγραψε: Ο Manager της Βρέμης είναι ο πρώην διεθνης άσσος Klaus Allofs που υπήρξε και ο ίδιος επιθετικός. Οποτε μιλάμε για KlausKlaus η Kleinmein.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν φταίει σε καμία περίπτωση ο Κλάους για εχθές.Ο ΠΑΟΚ ήταν από τη μέση και μπροστά ανύπαρτος.Πως να πάρει μπάλα. Ο Μήτρογλου ήταν χειρότερος αλλά έβαλε το γκόλ και τον αποθεώνουν όλοι. Γκόλ που ήταν οφ σάιτ.Όπως και να χει δεν είναι ο Κλάους το πρόβλημα, είναι το κέντρο το πρόβλημα.

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Φώτη γι' αυτό δεν αφήνεις τον Γιάννου εκτός 18άδας ειδικά όταν δεν έχεις Νιμανί λόγω καρτών.Ας έχουμε στο πάγκο και ένα φορ που μπορεί να παίζει και έξω από το κουτάκι!
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν πιστευω οτι φταιει μονο ο μπολονι στο συγκεκρΙμενο.Πρεπει να μαθει να παιρνει και την μπαλα εκτος της μικρης περιοχης.Να μαθει να σπρωχνει,να τζαρτζαρει.Photis έγραψε:Δεν φταίει σε καμία περίπτωση ο Κλάους για εχθές.Ο ΠΑΟΚ ήταν από τη μέση και μπροστά ανύπαρτος.Πως να πάρει μπάλα. Ο Μήτρογλου ήταν χειρότερος αλλά έβαλε το γκόλ και τον αποθεώνουν όλοι. Γκόλ που ήταν οφ σάιτ.Όπως και να χει δεν είναι ο Κλάους το πρόβλημα, είναι το κέντρο το πρόβλημα.
Το ξερουμε οτι αμα του ερθει στο ποδι θα την κανει γκολ αλλα δεν μπορει να μενουμε εκει.
Φορ στον ΠΑΟΚ ειναι...Μιλαω για πραγματα που δεν ειναι αμα τα εχεις ή οχι.Μιλαω για το γεγονος οτι δε βαζει δυναμεις,δεν σπρωχνει.Πρεπει να βαλει και αυτα τα στοιχεια στο παιχνιδι του αλλιως στα μισα παιχνιδια θα ειναι χαμενος.