33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
οντως θα ναι τραγελαφος να παει ο λυμπε γιουρο. μεχρι στιγμης ο κλαους εχει 15 γκολ σε ολη τη σεζον και εχουμε και πλει οφ μπροστα μας.
παντως δεν πρεπει να πωληθει πριν το γιουρο. αν γινει κανα τρελο και αρχισει και πυροβολει ασταματητα και βγει πρωτος σκορερ της διοργανωσης πχ θα τραβαμε τα βυζια μας μετα.
παντως δεν πρεπει να πωληθει πριν το γιουρο. αν γινει κανα τρελο και αρχισει και πυροβολει ασταματητα και βγει πρωτος σκορερ της διοργανωσης πχ θα τραβαμε τα βυζια μας μετα.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Μη σε πω τα @@ μας..... Ό,τι καλύτερο μπορούμε να κερδίσουμε από τη πώλησή του, καλό είναι...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αυτό είναι σχετικό καθώς 3 εκατομμύρια μέσα στον Ιούνιο είναι πολύ πιο σημαντικό από 5 εκατομμύρια μέσα στον Αύγουστο. Γιατί με τα πρώτα ίσως παίξεις Ευρώπη τα επόμενα χρόνια. Με το δεύτερο χάνεις την Ευρώπη οπότε τα λεφτά που κερδίζεις από την πώληση (αν κερδίσεις) τα χάνεις από τα μειωμένα έσοδα λόγω μη εισόδου στο ΟΥΕΦΑ..
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Μυαλο δεν βαζουν αυτοι τελειωσε...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος slidar την Τρί 24 Απρ 2012, 10:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ρε μαγκες,
6 κιτρινες ο Κλαους.
Πρακτικα τι σημαινει αυτο?
αν φαει αλλη μια ποσα ματς χανει????
6 κιτρινες ο Κλαους.
Πρακτικα τι σημαινει αυτο?
αν φαει αλλη μια ποσα ματς χανει????
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
7 κάρτες σημαίνει ότι σε 2 από τους επόμενους 4 αγώνες θα παίξει ο Σάκης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Σωστός.ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Νιμανής παίζει αριστερά όπως ο Μήτσος δεξιά.
Αφού άμα τους αντάλλαζε θέσεις ο Μπόλονι, δεν θα ξεχώριζες ποιος είναι ποιος.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Να ρωτήσω..
Για τις κίτρινες του Κλάους, παίζει μήπως το ενδεχόμενο να πάρει 2 μαζεμένες(κόκκινη και καλά) και να χάσει ένα αντί για δύο ματς..
Τα προηγούμενα χρόνια θυμάμαι να γίνεται το συγκεκριμένο τρικ όμως δεν έχω δει κάτι παρόμοιο φέτος..Ίσως άλλαξε ο κανονισμός..
Ευχαριστώ προκαταβολικά..
Για τις κίτρινες του Κλάους, παίζει μήπως το ενδεχόμενο να πάρει 2 μαζεμένες(κόκκινη και καλά) και να χάσει ένα αντί για δύο ματς..
Τα προηγούμενα χρόνια θυμάμαι να γίνεται το συγκεκριμένο τρικ όμως δεν έχω δει κάτι παρόμοιο φέτος..Ίσως άλλαξε ο κανονισμός..
Ευχαριστώ προκαταβολικά..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Γιατί να πάρει δύο κίτρινες; Για να στερήσει μια αγωνιστική από τον Σάκη;
TRAGIC!
TRAGIC!