33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ποιά οικονομική εξυγίναση φίλε μου;DC έγραψε:Δεν κατάλαβα ρε παιδιά; Εδώ και χρόνια ξέρουμε ότι όλα αγοράζονται και όλα πουλιούνται. Τώρα μας έπιασε ο καημός για τον Κλάους.
Μακάρι να πουληθεί σε καλή τιμή γιατί πιστεύω ότι η οικονομική εξυγείανση μόνο με τις πωλήσεις ταλέντων θα επιτευχθεί.
Ο Κλάους δεν πωλείται για να εξυγιανθεί ο ΠΑΟΚ, πωλείται για να επιβιώσει μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά και πάει λέγοντας.
Άντε παιδιά, λίγο να καταλάβουμε τι ακριβώς γίνεται.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Γραψτο καμια 2-3 φορες ακομα διοτι πολλοι νομιζουν οτι ειμαστε σε φαση εξυγιανσης. Εδω θα μου πεις 4 χρονια που νομιζαμε οτι καναμε εξυγιανση καναμε "αναπτυξη" . .. Με το μυαλο τους ομως..Karelias έγραψε:Ποιά οικονομική εξυγίναση φίλε μου;DC έγραψε:Δεν κατάλαβα ρε παιδιά; Εδώ και χρόνια ξέρουμε ότι όλα αγοράζονται και όλα πουλιούνται. Τώρα μας έπιασε ο καημός για τον Κλάους.
Μακάρι να πουληθεί σε καλή τιμή γιατί πιστεύω ότι η οικονομική εξυγείανση μόνο με τις πωλήσεις ταλέντων θα επιτευχθεί.
Ο Κλάους δεν πωλείται για να εξυγιανθεί ο ΠΑΟΚ, πωλείται για να επιβιώσει μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά και πάει λέγοντας.
Άντε παιδιά, λίγο να καταλάβουμε τι ακριβώς γίνεται.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Θέλεις να πεις την εξυγείανση επιβίωση;Karelias έγραψε:Ποιά οικονομική εξυγίναση φίλε μου;DC έγραψε:Δεν κατάλαβα ρε παιδιά; Εδώ και χρόνια ξέρουμε ότι όλα αγοράζονται και όλα πουλιούνται. Τώρα μας έπιασε ο καημός για τον Κλάους.
Μακάρι να πουληθεί σε καλή τιμή γιατί πιστεύω ότι η οικονομική εξυγείανση μόνο με τις πωλήσεις ταλέντων θα επιτευχθεί.
Ο Κλάους δεν πωλείται για να εξυγιανθεί ο ΠΑΟΚ, πωλείται για να επιβιώσει μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά και πάει λέγοντας.
Άντε παιδιά, λίγο να καταλάβουμε τι ακριβώς γίνεται.
Κάνε το. Που είναι το πρόβλημα; Ποιο είναι το πρόβλημα;
Εσύ πιστεύεις ότι σήμερα υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να επιβιώσει μια ομάδα που την θέλεις να παλεύει για το cl ή το el;
Φίλε μου, οι ίδιοι που μιλάτε σήμερα για εξυγείανση, οι ίδιοι γράφετε για δήθεν επιστροφή στην εποχή της σαρδέλας (αλλά σας τσούζει η πώλησή τους) και οι ίδιοι θα βγείτε και θα κράζετε τους πάντες και τα πάντα αν δεν περάσουμε στους ομίλους του el επειδή θα έχουμε πουλήσει τον Κλάους και δεν θα αγοράσουμε τον Σηφάκη πχ.
Εγώ έχω καταλάβει ΑΚΡΙΒΩΣ τι γίνεται. Εσύ το έχεις καταλάβει; Έχεις καταλάβει τι γίνεται γύρω σου; Έχεις καταλάβει τι γίνεται στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη;
Τι ακριβώς θες να με πεις; Ποια είναι η θέση σου; Να μην πουληθούν παίκτες μας; Εδώ ρε φίλε πουλάει η Άρσεναλ, ο Άγιαξ και η Ουντινέζε. Για ποια ξεπουλήματα μιλάτε; Που ζείτε; Ποιοι είστε ρε άπλες;
Άμα νομίζετε ότι μπορείτε να διοικήσετε χωρις θυσίες, στείλτε βιογραφικό στην ΠΑΕ. Και δεν είναι ειρωνία. Προτροπή είναι.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
DC έγραψε:Θέλεις να πεις την εξυγείανση επιβίωση;Karelias έγραψε:Ποιά οικονομική εξυγίναση φίλε μου;DC έγραψε:Δεν κατάλαβα ρε παιδιά; Εδώ και χρόνια ξέρουμε ότι όλα αγοράζονται και όλα πουλιούνται. Τώρα μας έπιασε ο καημός για τον Κλάους.
Μακάρι να πουληθεί σε καλή τιμή γιατί πιστεύω ότι η οικονομική εξυγείανση μόνο με τις πωλήσεις ταλέντων θα επιτευχθεί.
Ο Κλάους δεν πωλείται για να εξυγιανθεί ο ΠΑΟΚ, πωλείται για να επιβιώσει μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να πουληθει κάποιος άλλος για να επιβιώσει ο ΠΑΟΚ μέχρι την επόμενη φορά και πάει λέγοντας.
Άντε παιδιά, λίγο να καταλάβουμε τι ακριβώς γίνεται.
Κάνε το. Που είναι το πρόβλημα; Ποιο είναι το πρόβλημα;
Εσύ πιστεύεις ότι σήμερα υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να επιβιώσει μια ομάδα που την θέλεις να παλεύει για το cl ή το el;
Φίλε μου, οι ίδιοι που μιλάτε σήμερα για εξυγείανση, οι ίδιοι γράφετε για δήθεν επιστροφή στην εποχή της σαρδέλας (αλλά σας τσούζει η πώλησή τους) και οι ίδιοι θα βγείτε και θα κράζετε τους πάντες και τα πάντα αν δεν περάσουμε στους ομίλους του el επειδή θα έχουμε πουλήσει τον Κλάους και δεν θα αγοράσουμε τον Σηφάκη πχ.
Εγώ έχω καταλάβει ΑΚΡΙΒΩΣ τι γίνεται. Εσύ το έχεις καταλάβει; Έχεις καταλάβει τι γίνεται γύρω σου; Έχεις καταλάβει τι γίνεται στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη;
Τι ακριβώς θες να με πεις; Ποια είναι η θέση σου; Να μην πουληθούν παίκτες μας; Εδώ ρε φίλε πουλάει η Άρσεναλ, ο Άγιαξ και η Ουντινέζε. Για ποια ξεπουλήματα μιλάτε; Που ζείτε; Ποιοι είστε ρε άπλες;
Άμα νομίζετε ότι μπορείτε να διοικήσετε χωρις θυσίες, στείλτε βιογραφικό στην ΠΑΕ. Και δεν είναι ειρωνία. Προτροπή είναι.
2 πραγματα συμβαινουν. Εισαι ασχετος η πουλας τρελα. Οι ομαδες που ανεφερες οντως πουλανε αλλα αυτο γινετε βαση σχεδιου και βαση πολιτικης της ομαδας. Στον ΠΑΟΚ γινετε για να ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ και για να μπορεις να παιξεις στην ευρωπη. Εκει καταντησες να ΞΕΠΟΥΛΑΣ για να μην γινεις ρεντικωλο στην ευρωπη και σε αποκλεισουν. Απλα ειναι τα πραγματα. Τα δικα μας παιδια ρε.. που οταν φωναζαμε για ελεγχους και ιστοριες ( διοτι τα φραγκα ηταν ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ) εβγεναν οι εξυπνακιδες και ελεγαν "ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΖΑΓΟΡ ΕΧΩ" . Φατε τωρα τυφλη εμπιστοσυνη και ροστερ επιπεδου ατρομητα και αστερα τριπολης.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ρε εγώ ό,τι θέλω πουλάω. Εσύ αγοράζεις ό,τι σε δίνουν. Και με μιλάς και μικραίνεις τον ΠΑΟΚ με εκφράσεις "ρεντίκολα" και @ρχιδιές. Ίσσσα ρε ΠΑΟΚσή.
Και οι δικές μας οι πωλήσεις είναι βάσει σχεδίου και το σχέδιο λέγεται επιβίωση. Άμα δεν το καταλαβαίνεις πρόβλημά σου.
Τα δικά σας τα παιδιά .... ΠΟΙΟΙ είστε ρε μάγκα οι "εσείς" και ποια τα παιδιά σας; Για πες μας να μάθω και με ποιον κουβεντιάζω. Τι είστε εσείς που δεν είμαστε οι υπόλοιποι; Για πες να μάθουμε.
Μήπως είστε αυτοί που το έπαιζαν μούρες και σωτήρες όταν φέρνατε τον Ζαγόρ πριν 4 χρόνια; Θα μας πας πεις και το σχέδιο για την πτώση στη Δ' Εθνική προ δανείου Βεζυρτζή;
Άντε, ακούω. Θέλω να μάθω γιατί είμαι άσχετος.
Και οι δικές μας οι πωλήσεις είναι βάσει σχεδίου και το σχέδιο λέγεται επιβίωση. Άμα δεν το καταλαβαίνεις πρόβλημά σου.
Τα δικά σας τα παιδιά .... ΠΟΙΟΙ είστε ρε μάγκα οι "εσείς" και ποια τα παιδιά σας; Για πες μας να μάθω και με ποιον κουβεντιάζω. Τι είστε εσείς που δεν είμαστε οι υπόλοιποι; Για πες να μάθουμε.
Μήπως είστε αυτοί που το έπαιζαν μούρες και σωτήρες όταν φέρνατε τον Ζαγόρ πριν 4 χρόνια; Θα μας πας πεις και το σχέδιο για την πτώση στη Δ' Εθνική προ δανείου Βεζυρτζή;
Άντε, ακούω. Θέλω να μάθω γιατί είμαι άσχετος.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Οτινανε.. Δικα μας παιδια = Ζαγορ-Ζησης. Δεν καταλαβαινεις και τι διαβαζεις.
Τι ειναι οι δικες μας πωλησεις? Βασει σχεδιου? Εκει σε καταντησαν ρε μετα απο 4 χρονια να παλευεις για την επιβιωση σου.. και εσυ το θεωρεις σχεδιο. Μπραβο συνεχισε ετσι..
ΛΕΦΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ.
Τι ειναι οι δικες μας πωλησεις? Βασει σχεδιου? Εκει σε καταντησαν ρε μετα απο 4 χρονια να παλευεις για την επιβιωση σου.. και εσυ το θεωρεις σχεδιο. Μπραβο συνεχισε ετσι..
ΛΕΦΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Κατσε να πουλησουμε τον Γλυκο πρωτα συνφωνα με το πλανο επιβιωσης να καλυψουμε πρωτα τα 12 του Ζαγορακη και μετα πουλαμε και Κρεσιτς για τα υπολοιπα του Μπατμαν

Αν πουλησουμε και Κλαους τοτε φυγαμε για νεο γηπεδο
Αν πουλησουμε και Κλαους τοτε φυγαμε για νεο γηπεδο
-
ariskatiforos
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
απο αρθρο στη κεντρικ稨Αυτό αποδεικνύεται, για παράδειγμα, από την απόφασή του να παραμείνει στην ΠΑΕ η κουνιάδα του Ζαγοράκη, Δάφνη Λίλη, σε νέο πόστο μάλιστα αναβαθμισμένο, ως επιβράβευση της εργατικότητά της και της επαγγελματικής της συνέπειας¨¨¨¨\
μαλιστα...
ηξερε κανεις για τη δαφνη λιλη,ρωτηθηκε κανεις??
ηταν η μοναδικη ??, η μηπως ο κολλητος του μαιντανου ,γκει, σιανιδη εκανε την ομαδα τσιφλικακι του??
καλη η στηριξη και ολοι τον ΠΑΟΚ αγαπαμε για αυτο πρεπει να ειμαστε επιφυλακτικοι και να μαθαινουμε ...
τωρα ο σαχπατζιδης...τι αθωα ιστορια..ολοι οι του συστηματος αρδ διαρρυγνυουν τα ιματια τους καλυπτοντας με το γνωστο τους τροπο την ολη υποθεση,που ειναι ντροπηηηηηη για την κατ εξοχην ομαδα αντιπαλο δεος του συστηματος ...ο κλαους λοιπον και οι επομενοι θα ειναι οι συνεπειες που θα πληρωβνουμε οσο παραμενουμε προβατα και δε βλεπουμε τα λαθη μας...
μαλιστα...
ηξερε κανεις για τη δαφνη λιλη,ρωτηθηκε κανεις??
ηταν η μοναδικη ??, η μηπως ο κολλητος του μαιντανου ,γκει, σιανιδη εκανε την ομαδα τσιφλικακι του??
καλη η στηριξη και ολοι τον ΠΑΟΚ αγαπαμε για αυτο πρεπει να ειμαστε επιφυλακτικοι και να μαθαινουμε ...
τωρα ο σαχπατζιδης...τι αθωα ιστορια..ολοι οι του συστηματος αρδ διαρρυγνυουν τα ιματια τους καλυπτοντας με το γνωστο τους τροπο την ολη υποθεση,που ειναι ντροπηηηηηη για την κατ εξοχην ομαδα αντιπαλο δεος του συστηματος ...ο κλαους λοιπον και οι επομενοι θα ειναι οι συνεπειες που θα πληρωβνουμε οσο παραμενουμε προβατα και δε βλεπουμε τα λαθη μας...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106615
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Λοιπόν η κουβέντα ξέφυγε τελείως. Θα έπρεπε να γίνεται αλλού και όχι εδώ. Δηλώνω ένοχος.
Παρακαλω να συνεχίσουμε μόνο για τον Αθανασιάδη.
Παρακαλω να συνεχίσουμε μόνο για τον Αθανασιάδη.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
υπερβολικα αυστηρη κριτικη οσων αφορα σε καποια ατομα.
οσο πηγαιναμε καλα κανεις δε μιλουσε.
τωρα μας ενοχλουν ολα και πισω απο ολα βλεπουμε συνωμοσιες.
προκειται για δυο ατομα που δεν ειχαν ιδεα απο διοικηση.θεωρω λογικο ειδικα σε καποιες μη νευραλγικες θεσεις να βαλουν ατομα που εμπιστευονται ακομα και αν δεν ειναι επιλεγμενα με αντικειμενικα κριτηρια.και εγω το ιδιο θα εκανα στη δουλεια μου.σε μια ομαδα που επι δεκαετιες μεσα ηταν αετονυχηδες και επρεπε να συμμαζευτει ξεκινας με ατομα που ξερεις οτι δεν κανουν πραγματα πισω απο την πλατη σου.
στην πορεια προεκυψε μια σαρωτικα επιθετικη φορολογικη επιδρομη απο το κρατος.μαζευτηκε η αγορα.μειωθηκαν τα εσοδα ραγδαια και αυξηθηκαν ραγδαια τα εξοδα και οι ληξιπροθεσμες.μοιωθηκαν τα εισητηρια και η δυνατοτητα ενισχυσης του κοσμου.
αυτη ειναι η εικονα που εχω.
δυο εγκληματα εγιναν τα οποια τραβελοποιησαν τον ΠΑΟΚ.πρωτο με τεραστια διαφορα απο το δευτερο ειναι ο γκαγκατσης.ειναι ισως η πιο μαυρη σελιδα στην ιστορια της ομαδας.
το δευτερο η αναμιξη των συνδεσμων κ του κοσμου στην κοντρα μεταξυ ζαγορακη βρυζα.διχαστηκε ο κοσμος ασκοπα.και φταινε οι δυο τους.
οι βιοληδηδες και οι σαχπατζηδηδες απλα αποδεικνυουν οτι διοικηση μονο με διαχειρηση εσοδων χωρις να υπαρχει καποιος που να μπορει να βαζει κανενα φραγκο σε εκτακτες αναγκες που προκυπτουν δε γινεται.και οι δυο για να πληρωνουν τα ρευματα ηταν.ο ενας προ κρισης πουλουσε μουρη και οταν τον πηρε η μπαλα εβαλε χερι και ο αλλος οταν χρειαστηκε να γινει αντιπερισπασμος απο την προεκκλογικη περιοδο αποδειχτηκε ποσο αναλωσιμο λαμογιο ηταν.στον ΠΑΟΚ επιχειρηματιας που να μπορει να υπερασπιστει μονος του τον εαυτο του ουτε ηρθε ουτε θα ερθει ποτε.καμια ανταποδοτικοτητα δεν εχει.μαγαζι γωνια στις καρδιες μας ειναι οχι στην πραγματικοτητα.τα κοζα ειναι στη χαβουζα.εδω ψιλοπραματα.thats greece.
οσο πηγαιναμε καλα κανεις δε μιλουσε.
τωρα μας ενοχλουν ολα και πισω απο ολα βλεπουμε συνωμοσιες.
προκειται για δυο ατομα που δεν ειχαν ιδεα απο διοικηση.θεωρω λογικο ειδικα σε καποιες μη νευραλγικες θεσεις να βαλουν ατομα που εμπιστευονται ακομα και αν δεν ειναι επιλεγμενα με αντικειμενικα κριτηρια.και εγω το ιδιο θα εκανα στη δουλεια μου.σε μια ομαδα που επι δεκαετιες μεσα ηταν αετονυχηδες και επρεπε να συμμαζευτει ξεκινας με ατομα που ξερεις οτι δεν κανουν πραγματα πισω απο την πλατη σου.
στην πορεια προεκυψε μια σαρωτικα επιθετικη φορολογικη επιδρομη απο το κρατος.μαζευτηκε η αγορα.μειωθηκαν τα εσοδα ραγδαια και αυξηθηκαν ραγδαια τα εξοδα και οι ληξιπροθεσμες.μοιωθηκαν τα εισητηρια και η δυνατοτητα ενισχυσης του κοσμου.
αυτη ειναι η εικονα που εχω.
δυο εγκληματα εγιναν τα οποια τραβελοποιησαν τον ΠΑΟΚ.πρωτο με τεραστια διαφορα απο το δευτερο ειναι ο γκαγκατσης.ειναι ισως η πιο μαυρη σελιδα στην ιστορια της ομαδας.
το δευτερο η αναμιξη των συνδεσμων κ του κοσμου στην κοντρα μεταξυ ζαγορακη βρυζα.διχαστηκε ο κοσμος ασκοπα.και φταινε οι δυο τους.
οι βιοληδηδες και οι σαχπατζηδηδες απλα αποδεικνυουν οτι διοικηση μονο με διαχειρηση εσοδων χωρις να υπαρχει καποιος που να μπορει να βαζει κανενα φραγκο σε εκτακτες αναγκες που προκυπτουν δε γινεται.και οι δυο για να πληρωνουν τα ρευματα ηταν.ο ενας προ κρισης πουλουσε μουρη και οταν τον πηρε η μπαλα εβαλε χερι και ο αλλος οταν χρειαστηκε να γινει αντιπερισπασμος απο την προεκκλογικη περιοδο αποδειχτηκε ποσο αναλωσιμο λαμογιο ηταν.στον ΠΑΟΚ επιχειρηματιας που να μπορει να υπερασπιστει μονος του τον εαυτο του ουτε ηρθε ουτε θα ερθει ποτε.καμια ανταποδοτικοτητα δεν εχει.μαγαζι γωνια στις καρδιες μας ειναι οχι στην πραγματικοτητα.τα κοζα ειναι στη χαβουζα.εδω ψιλοπραματα.thats greece.
- vangelis183
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 00:45
- Τοποθεσία: Stuttgart
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία: