33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Εννοειτς οτι δε θα διαφερει κατα πολυ απο αυτο που κανε ο Ζαγορακης αμα πουληθει.
Και δε θα πωληθει, μη μασας.
Η νεα ομαδα θα χτιστει πανω στον κλαους τα ΠΑΟΚτσακια τα μπακ μας, τον γεωργιαδη, και ελπιζουμε τον ποποβιτς, και τον βασιλη. Α. τον σ.φ, ποιος ξερει ισως και τον γιαννου.
Απο κει και περα θελουμε αμυντικο χαφ , σεντερ μπακ, και ενα 10ρι με @@.
Και δε θα πωληθει, μη μασας.
Η νεα ομαδα θα χτιστει πανω στον κλαους τα ΠΑΟΚτσακια τα μπακ μας, τον γεωργιαδη, και ελπιζουμε τον ποποβιτς, και τον βασιλη. Α. τον σ.φ, ποιος ξερει ισως και τον γιαννου.
Απο κει και περα θελουμε αμυντικο χαφ , σεντερ μπακ, και ενα 10ρι με @@.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
τα έχουμε πει τα ξαναπαμε και παει λεγοντας
τρομερη εκελεση σε πρωτο χρόνο,κοντρολ κτλ αλλα δεν έχει κινηση με την μπαλα
σαν συνολικο συμπερασμα για μενα ειναι ενα καλο φορ οχι ομως κατι εξαιρετικο
ο μητρογλας ας πουμε παπαδες κανει πολυ καλος και με την μπαλα στα ποδια και στα τελειωματα
για να μην συγκρινω με τζιμπουρ,λετο,μιραλας γιατι δεν υπαρχει τετοια συγκριση
τρομερη εκελεση σε πρωτο χρόνο,κοντρολ κτλ αλλα δεν έχει κινηση με την μπαλα
σαν συνολικο συμπερασμα για μενα ειναι ενα καλο φορ οχι ομως κατι εξαιρετικο
ο μητρογλας ας πουμε παπαδες κανει πολυ καλος και με την μπαλα στα ποδια και στα τελειωματα
για να μην συγκρινω με τζιμπουρ,λετο,μιραλας γιατι δεν υπαρχει τετοια συγκριση
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Στο μεταξύ ο Κλάους έχει βάλει περισότερα γκολ απ τον Μήτρογλου συνολικά φέτος ενώ ήταν και τραυματίας ένα μήνα, παίζει να χουν και τις ίδιες ασσίστ.
Επίσης, ο Δωνιακός παίζει για τον Μήτρογλου σαν δομή, ο ΠΑΟΚ δεν παίζει για τον Κλάους. Λεπτομέρειες μωρέ.
Επίσης, ο Δωνιακός παίζει για τον Μήτρογλου σαν δομή, ο ΠΑΟΚ δεν παίζει για τον Κλάους. Λεπτομέρειες μωρέ.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ο ΠΑΟΚ όμως από πίσω έχει Γκαρσία, Λαζάρ, Ίβιτς, στο πρώτο μισό είχε και Βιειρίνια... 
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ναι αλλα με ποιον παιζουν ταμπουρι πισω οι αντιπαλοι? με τον ατρομητο η τον ΠΑΟΚ?
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
π καλος χτες και γκολαρα....μολις μπηκε ο σακης βεβαια και παλι χθηκε και δεν ειχανκαλη συνεργασια...
Πλεον αρχιζει η χαρμολυπη γι αυτον σε οτι κανει γιατι πιστευω θα αποχαιρετησει...
Η ομαδα εχει προβλημα στη δημιουργια πολλα χρονια και με μετριοτατο Γκαρσια Φωτακη κακο στην πργωγη σε κλειστο χωρο και μονο Λαζαρ που κουραστηκε για πολλοστη φορα...εξτρεμ χωρις ποιοτητα....δυσκολο για οποιοδηποτε φορ.
Πλεον αρχιζει η χαρμολυπη γι αυτον σε οτι κανει γιατι πιστευω θα αποχαιρετησει...
Η ομαδα εχει προβλημα στη δημιουργια πολλα χρονια και με μετριοτατο Γκαρσια Φωτακη κακο στην πργωγη σε κλειστο χωρο και μονο Λαζαρ που κουραστηκε για πολλοστη φορα...εξτρεμ χωρις ποιοτητα....δυσκολο για οποιοδηποτε φορ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν είναι 25 ετών, ούτε 1,80. Γεννήθηκε στις 24.12.1988 (23 ετών και 2,5 μηνών) και το ύψος του είναι 1,85.guardian4 έγραψε:Δεν γινται 25 χρονων μαντραχαλος 1.80 και να ναι 70 κιλα.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν παίζουν όμως όλοι αυτοί για τον κλάους, όπως παίζει ο ατρόμητος για τον Μήτρογλού.gika έγραψε:Ο ΠΑΟΚ όμως από πίσω έχει Γκαρσία, Λαζάρ, Ίβιτς, στο πρώτο μισό είχε και Βιειρίνια...
Και είναι και αυτό που λέει και ο trel@menos. Άσε που ο Ατρόμητος αρκετά συχνά παίζει 2 επιθετικούς.
άσε που τώρα δεν έχει Βιεϊρίνια (αποδυναμώθηκε η επίθεση).
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
να πούμε εδώ, ότι έχει τα ίδια γκολ με τον μπολνταρισμένο στο πρωτάθλημα.ronaldo έγραψε:τα έχουμε πει τα ξαναπαμε και παει λεγοντας
τρομερη εκελεση σε πρωτο χρόνο,κοντρολ κτλ αλλα δεν έχει κινηση με την μπαλα
σαν συνολικο συμπερασμα για μενα ειναι ενα καλο φορ οχι ομως κατι εξαιρετικο
ο μητρογλας ας πουμε παπαδες κανει πολυ καλος και με την μπαλα στα ποδια και στα τελειωματα
για να μην συγκρινω με τζιμπουρ,λετο,μιραλας γιατι δεν υπαρχει τετοια συγκριση
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Εχω την αισθηση οτι ειναι βελτιωμενος αλλα θελει δουλεια ακομα σε καποια ζητηματα...
Συν αυτα που επισημαναν καποιοι λιγο πριν..Λιγα κιλα και ογκος ειναι απαραιτητα.Το φορ και πρεπει να σπρωξει και να αντεχει στα τραβηγματα κτλ.
Δεν μπορει να κανει φαουλ ο γκαρσια να το στελνει στην περιοχη και να μην σπρωχνει να φαει τη μπαλα...Πρωτος πρεπει να βγαινει σε αυτες τις φασεις.
Συν αυτα που επισημαναν καποιοι λιγο πριν..Λιγα κιλα και ογκος ειναι απαραιτητα.Το φορ και πρεπει να σπρωξει και να αντεχει στα τραβηγματα κτλ.
Δεν μπορει να κανει φαουλ ο γκαρσια να το στελνει στην περιοχη και να μην σπρωχνει να φαει τη μπαλα...Πρωτος πρεπει να βγαινει σε αυτες τις φασεις.
-
ariskatiforos
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
απορω ρε παιδια απορω με μας...
οχι να βαλει κιλα οχι να κανει..μα μου..
ετσι προς πληροφορηση πανουτσος καρπετοπυλος ηδη τον λιγουρευονται...
μοναδικη παστα παικτη...και οχι να μη βαλει κιλα..
δεν ειναι για να τραβαει και να σπρωχνει ο παικτης..
καταπληκτικη αερινη κινηση και οξυδερκεια...ιδιο γκολ με το βαζελο μονο που εκει κερδισε πεναλτι παιζοντας με το σωμα...το γκολ με τριπολη οπως σχολιασανε και οι παραπανω (που ουδεμια συμπαθεια τους εχω ,αλλα απο μπαλα σε σχεση με τα ταγαρομαγκακια αρδ εδω,κατεχουν..)ειναι δειγμα καταπληκτικου ταλεντου..
εχει ελαφρυ ανω κορμο,τα ποδια αν τα παρατηρησετε ειναι τουμπανα..
αυτο δινει 2 πλεονεκτηματα, τα δυνατα του ποδια κουβαλανε λιγοτερο βαρος,πραγμα που τον κανει οχι ιδιαιτερα γρηγορο,αλλα ευκινητο...επισης ενας παικτης με μεγαλυτερες πλατες και κορμο ειναι πιο ευκολος στοχος να του περιορισεις το χωρο...ο κλαους κατα καποιο τροπο δεν πιανεται ακριβως γιατι δεν εχει ογκο και καταλαμβανει λιγο χωρο...
ειναι περιεργη περιπτωση που μονο ματι που βλεπει λεπτομερειες καταλαβαινει την αξια του...
οι υπολοιποι μενουν στην αξιοσημειωτη ελλειψη ογκου...
και μεγαλυτερο προσον που εχει??το iq μαγκες..η νοημοσυνη...το σπανιοτερο και πολυτιμοτερο προτερημα σ εναν αθλητη
οχι να βαλει κιλα οχι να κανει..μα μου..
ετσι προς πληροφορηση πανουτσος καρπετοπυλος ηδη τον λιγουρευονται...
μοναδικη παστα παικτη...και οχι να μη βαλει κιλα..
δεν ειναι για να τραβαει και να σπρωχνει ο παικτης..
καταπληκτικη αερινη κινηση και οξυδερκεια...ιδιο γκολ με το βαζελο μονο που εκει κερδισε πεναλτι παιζοντας με το σωμα...το γκολ με τριπολη οπως σχολιασανε και οι παραπανω (που ουδεμια συμπαθεια τους εχω ,αλλα απο μπαλα σε σχεση με τα ταγαρομαγκακια αρδ εδω,κατεχουν..)ειναι δειγμα καταπληκτικου ταλεντου..
εχει ελαφρυ ανω κορμο,τα ποδια αν τα παρατηρησετε ειναι τουμπανα..
αυτο δινει 2 πλεονεκτηματα, τα δυνατα του ποδια κουβαλανε λιγοτερο βαρος,πραγμα που τον κανει οχι ιδιαιτερα γρηγορο,αλλα ευκινητο...επισης ενας παικτης με μεγαλυτερες πλατες και κορμο ειναι πιο ευκολος στοχος να του περιορισεις το χωρο...ο κλαους κατα καποιο τροπο δεν πιανεται ακριβως γιατι δεν εχει ογκο και καταλαμβανει λιγο χωρο...
ειναι περιεργη περιπτωση που μονο ματι που βλεπει λεπτομερειες καταλαβαινει την αξια του...
οι υπολοιποι μενουν στην αξιοσημειωτη ελλειψη ογκου...
και μεγαλυτερο προσον που εχει??το iq μαγκες..η νοημοσυνη...το σπανιοτερο και πολυτιμοτερο προτερημα σ εναν αθλητη
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αν του χρειάζεται όγκος ή όχι το ξέρουν μόνο ο προπονητής και οι γυμναστές παλικάρια..
Μπορεί να είναι αδύνατος, αλλα έχει άλλα υπερ που δεν θα είχε αν δεν ήταν..
Αν ήταν να πάρει όγκο, δεν νομίζω να τον άφηνε έτσι ο Λαζλος..Και για να μην το κάνει, όπως φαίνεται μέχρι τώρα τουλάχιστον, μάλλον δεν του χρειάζεται..
Μπορεί να είναι αδύνατος, αλλα έχει άλλα υπερ που δεν θα είχε αν δεν ήταν..
Αν ήταν να πάρει όγκο, δεν νομίζω να τον άφηνε έτσι ο Λαζλος..Και για να μην το κάνει, όπως φαίνεται μέχρι τώρα τουλάχιστον, μάλλον δεν του χρειάζεται..
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Karelias έγραψε:να πούμε εδώ, ότι έχει τα ίδια γκολ με τον μπολνταρισμένο στο πρωτάθλημα.ronaldo έγραψε:τα έχουμε πει τα ξαναπαμε και παει λεγοντας
τρομερη εκελεση σε πρωτο χρόνο,κοντρολ κτλ αλλα δεν έχει κινηση με την μπαλα
σαν συνολικο συμπερασμα για μενα ειναι ενα καλο φορ οχι ομως κατι εξαιρετικο
ο μητρογλας ας πουμε παπαδες κανει πολυ καλος και με την μπαλα στα ποδια και στα τελειωματα
για να μην συγκρινω με τζιμπουρ,λετο,μιραλας γιατι δεν υπαρχει τετοια συγκριση
δεν ειναι ομως μονο τα γκολ
το γκολ το εχει ο αθανασιαδης το ξερουμε
δεν εχει συμμετοχη στο παιχνιδι ομως μεγαλη
αυτο ειναι το μειονεκτημα του
και στο λεω εγω που οταν ο σαντος τον εβγαζε αχρηστο στα 18 του και εδω μεσα εγραφα συνεχεια οτι ειναι καλο φορ και τον αδικει
αλλα ο καθενας εχει μια αξια
ο αθανασιαδης ειναι ενας καλος φορ δεν ειναι μεγαλος φορ ομως αυτο λεω εγω
δηλαδη εγω θα τον ηθελα να ειναι ο δευτερος φορ στον ΠΑΟΚ με εναν καλυτερο για βασικο
μπορει να τον εχει αυτον τον ρολο και σε εναν ΠΑΟΚ που θα παει για πρωταθλημα
βασικος ομως σε εναν ΠΑΟΚ που παει για πρωταθλημα νομιζω δεν μπορει να σταθει κατα την προσωπικη μου αποψη
εκτος αν δουλευει ολη η ομαδα ρολοι και αυτος ειναι μονο για να εκτελει
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Με καθε γκολ που θα βαζει τοσο θα μεγαλωνει και η αξια του, και το καλοκαιρι θα μας κουνησει μαντηλι.
Οσα ποιο πολλα γκολ βαλει τοσα και ποιο πολλα τα μιλιονια που θα μπουνε στην ΠΑΕ.
Παρακαλαμε λοιπον να τα βαζει .....για πολλους και διαφορους λογους
Υ.Γ.Και τον Κλαους να πουλησεις,και τον Μαλεζα,και τον Σαλπι
και τον.......ολους ....να τους πουλησεις,δυστυχως
δεν ξεχρεωνεις.....ειναι πολλα τα.....'''λεφτα αρη'''
που ελεγε και ο Κουρκουλος
Τα χρεη δεν θα σε αφησουν ποτε να ανασανεις.....και λυση με τα σημερινα δεδομενα δεν υπαρχει.
........φοβαμε οτι θα εχουμε δυσκολο και μακρυ καλοκαιρι.....με κοσμογονικες αλλαγες.....
Οσα ποιο πολλα γκολ βαλει τοσα και ποιο πολλα τα μιλιονια που θα μπουνε στην ΠΑΕ.
Παρακαλαμε λοιπον να τα βαζει .....για πολλους και διαφορους λογους
Υ.Γ.Και τον Κλαους να πουλησεις,και τον Μαλεζα,και τον Σαλπι
δεν ξεχρεωνεις.....ειναι πολλα τα.....'''λεφτα αρη'''
Τα χρεη δεν θα σε αφησουν ποτε να ανασανεις.....και λυση με τα σημερινα δεδομενα δεν υπαρχει.
........φοβαμε οτι θα εχουμε δυσκολο και μακρυ καλοκαιρι.....με κοσμογονικες αλλαγες.....
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ακομη καλυτερα.ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν είναι 25 ετών, ούτε 1,80. Γεννήθηκε στις 24.12.1988 (23 ετών και 2,5 μηνών) και το ύψος του είναι 1,85.guardian4 έγραψε:Δεν γινται 25 χρονων μαντραχαλος 1.80 και να ναι 70 κιλα.
Πρεπει να βαλει μυσ. Εννεοιτε το ξερουν οπως ξερανε οτι και ο βιερι επρεπε να χασει κιλα αλλα δεν εχανε. Αλλο το ξερω αλλο το εφαρμοζω.
Παλικαρι , αμα θες να κους. 23 χρονων εισαι ενα μηνα τους βαζεις τους μυς, ας εχεις και προπονησεις. Θα αρχισεις να παστελωνεις και με το κεφαλι μετα, καθως και θα πεφτεις δυσκολοτερα και θα βαζεις σωμα πολυ καλυτερα.
Ξεκινα γυμναστικη και μη περιμενεις κανενα.
Την ευεληξια δεν τη χανεις εφοσων τη δουλευεις δες ποσοι ποδοσφαιριστες ειναι βαριοι αλλα και ευελικτοι στην Ευρωπη.
Απο σενα εξαρταται αν θες να παστελλωνεις 10 τη χρονια ή 20.
Εγω σε λεω δουλεψε.
Βαρη. Πανε πες στον ποικιλιδη να σε βγαλει προγραμμα