33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δεν ξερω καν αν μια πωληση φτανει ...εκει ειμαστε..

Ετσι οπως τα βλεπω εγω χωρις να ξερω κτ....ειναι μαλλον μισο-πουλημενος...η προθεση ειναι δεδομενη για μενα..
Γι αυτο πιστευω σε συνεννοηση με τη διοικηση ο Λαζλο ετοιμαζει το Νιμανι με παιχνιδια εστω και αριστερα...ετισι ωστε το καλοκαιρι να παμε με Γιαννου Νιμανι...σαλπι αν πεσει στα μισα...και σακη για καλυψη αν μεινει,..
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Δυστυχώς δεν βλέπω κάτι διαφορετικό στον ορίζοντα. Το ζήτημα είναι εάν θα πουληθεί πριν ή μετά το γιούρο. Επειδή προφανώς οι ΑΡΔ θα κάνουν καραμέλα το "5μ ο ΠΑΟΚ μέχρι 30/6", εννοείται οτι όσο πλησιάζει αυτή η ημερομηνία, τόσο θα πέφτει η όποια προσφορά. Άρα ή τον δίνεις πριν (εάν δεν τον έχουν δώσει από τώρα) ή ρισκάρεις να τον δώσεις μετά το γιούρο ευελπιστώντας να εξαργυρώσεις κανά γκολάκι.

Εναλλακτικά θα πέσουν φράγκα από (κάποιον) Σάχπα, θα βρεθούν και κάποια άλλα, τελικά θα την παλέψουμε και θα βγουν σωτήρες όλοι. 1-1,5 χρόνο πριν θα έλεγα "δεν μπορεί, έτσι θα γίνει", αλλά επειδή αρκετό ιππότη σε άσπρο άλογο έφαγα τελευταία, προτιμώ να απαισιοδοξώ για να με βρουν προετοιμασμένο τα πάντα. Και το ξαναλέω. Δεύτερο πουλέν για σκότωμα μέσα σε λίγους μήνες μου πάει πολύ, θα γίνω αγενής.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

guardian4 έγραψε: Ενα χρονο νοικια φαγαμε στον ΠΑΟΚ εδω και 5 χρονια.
Θα σε φυτιλιάσω guardian και δεν το αξίζεις. Η ερώτηση είναι: Με τα λεφτά που έδωσες (μιλάω αποκλειστικά για εισιτήρια, εκδρομές, προϊόντα ΠΑΟΚ) δεν έμεινες ικανοποιημένος από το προϊόν;
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Vonapartis »

Να τα ζυγίσει καλά ο Βρύζας με την ενδεχόμενη πώληση του Κλάους. Πόσα θα βάλει η ΠΑΕ στα ταμεία, αλλά και πόσα θα χάσει από την απώλεια των διαρκείας λόγω μη ανταγωνιστικής ομάδας. Οι ενδεκαδάτοι παίχτες δεν έρχονται με παραγγελία. Και εδώ ρίσκο έχει.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ειναι ο Παικτης που μπορει να φερει τα περισσοτερα και ισως να αντικαταστθει το δυνατον περισσοτερο χωρις ν απρουμε αλλον...οποτε σαν μονοδρομος μοιαζει δυστυχως..
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Vonapartis έγραψε:Να τα ζυγίσει καλά ο Βρύζας με την ενδεχόμενη πώληση του Κλάους. Πόσα θα βάλει η ΠΑΕ στα ταμεία, αλλά και πόσα θα χάσει από την απώλεια των διαρκείας λόγω μη ανταγωνιστικής ομάδας. Οι ενδεκαδάτοι παίχτες δεν έρχονται με παραγγελία. Και εδώ ρίσκο έχει.
Ή που θα είμαστε οι αιμοδότες της ομάδας και θα παίρνουμε τα εισιτήριά μας άσχετα με το αν πονάνε τα μάτια μας.
Ή που θα είμαστε πελάτες που θα κινδυνεύει η ομάδα να πέσει έξω οικονομικά για να μας ικανοποιήσει.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Karelias »

Για μια ακόμα φορά σήμερα έκλεισες τα στόματα των άμπαλων που λένε ότι δεν έχεις προσωπική ενέργεια, που δεν σπάς τη μπάλα που που που που που που.
Ο μόνος ίσως που το πίστευες και στα 90 λεπτά.
Γκολάρα και ασσίστ, ποτέ κανείς δεν κέρδισε μόνος του μια ομάδα.

Θα μας λείψεις πάρα πολύ όταν θα σε πουλήσουμε το καλοκαίρι ελπίζω να μη σε πάρει ο Μάγκατ μόνο και σε καταστρέψει.

Όπως και να χει σε ευχαριστούμε για όλα. Εμείς μαζί για μια ζωή.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Karelias »

Ε όχι και χάθηκε. Ο μονος επιθετικός μας που έπαιξε μέχρι το τέλος. Μόνο αυτός το πίστεψε απ την αρχή μέχρι το τέλος.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Αρχηγέ μου "όμορφε" μήπως είσαι λίγο υπερβολικός από τις απαιτήσεις σου και τις προσδοκίες σου από ορισμένους παίκτες; Δεν παίζουν μόνοι τους, είναι και άλλοι 11 που είναι εναντίον τους (ενίοτε και 12 κ 13 κ 14), και από τους δικούς μας 10 δεν βοηθάνε και όλοι. Εάν είχες ένα Κλάους να σου βάζει γκολ, ασσιστ, να πιέζει σαν τρελός και να λες οτι χάνεται, τότε εάν δεν "χανόταν" δεν θα έπαιζε σε εμάς. Και το οτι μόνο από σπόντα θα παίζει σε εμάς, σημαίνει οτι δεν "χάνεται" σε βαθμό που να επισκιάζονται οι τρομερές ικανότητές του στο σκοράρισμα.

Όσο για την πώληση. Πόσα φτάσαμε 13 φέτος με τραυματισμούς μέσα και με 12 ματς να απομένουν; Και πόσες ασσίστ;

Εάν νομίζουν οτι θα βρουν νεο εξελίξιμο φορ, που να παίζει και για τη φανέλα, και να τους βγάλει 15+ γκολ και 3-4 ασσίστ (γιατί εκεί θα φτάσει φέτος γερός να είναι), τότε ας τον πουλήσουν. Αλλιώς ας μας πουν οτι δεν μας νοιάζει να βρούμε αντικαταστάτη, γιατί οι στόχοι μας δεν απαιτούν τέτοια στατιστικά. Απλά κλείνουμε τρύπες και κάνουμε προσεχυές να βγει μελλοντικά ο επόμενος Κλάους (Βιερίνια, Μαλεζάς, κλπ). Γιατί ο Νιμανί δεν βγήκε κ ο Σάκης δεν πρόκειται να βελτιωθεί (σε τέτοιο επίπεδο).
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από guardian4 »

ABOLEYTOI έγραψε:
guardian4 έγραψε: Ενα χρονο νοικια φαγαμε στον ΠΑΟΚ εδω και 5 χρονια.
Θα σε φυτιλιάσω guardian και δεν το αξίζεις. Η ερώτηση είναι: Με τα λεφτά που έδωσες (μιλάω αποκλειστικά για εισιτήρια, εκδρομές, προϊόντα ΠΑΟΚ) δεν έμεινες ικανοποιημένος από το προϊόν;
Μη με ρωτας σημερα αδερφε, ρωτα με αλλη μερα.
Σημερα δε θα μαι αντικειμενικος, και θα μαι ιδιαιτερα ακραιος.

Και δε μιλαω για τον στεφανο, αλλα γενικα.


Ο κλαους καλα επαιξε.

ΚΛΑΟΥΣ, ΚΑΝΕ ΒΑΡΗ. ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΣΤΟ ΓΡΑΨΩ?
ΠΑΡΕ ΚΙΛΑ, ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΤΟ ΑΛΜΑ ΣΟΥ.

Κατα τα αλλα μπραβο σημερα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος guardian4 την Σάβ 10 Μαρ 2012, 23:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Όντως πρέπει να πάρει κιλά. Το θέμα είναι και εάν το σηκώνει η σωματοδομή του. Δεν μπορούν όλοι να βάλουν 4-5 κιλά μυς για πλάκα συν οτι για αυτά τα κιλά θα χάσει ευελιξία γιατί θα βαρύνει. του χρειάζονται, αλλά δεν ξέρω τελικά εάν θα βοηθήσουν περισσότερο από όσο θα βλάψουν.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από guardian4 »

Δεν γινται 25 χρονων μαντραχαλος 1.80 και να ναι 70 κιλα.
Ασφαλως και τα υποστηριζει η σωματοδομη του. 1. 80 ειναι . Τι ειναι 5 κιλα μυς? Δεν ειπα να γινει μποντιμπιλντερ..
5 κιλα μυς βαζω εγω σε ενα μηνα. Οχι αυτος που εχει και 10 γιατρους περσοναλ τρεινερ, φυσιοθεραπευτες, διατροφολογους, και δεν ξερω γω τι. Δεν ειπα να τα καταφερει μονος του.
Πως ο βιερινια στη βολσφμπουρκ του πανε να χασει. Ε , αυτος πρεπει να βαλει.
ariskatiforos

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ariskatiforos »

ο κλαους αν επαιζε σε μια ομαδα με καλα εξτρεμ που να φορτωνουν τη περιοχη με μπαλιες και παρουσια θα ειχε τα διπλασια...μοναδικη ευφυια ...
παιζει σε μια μη δημιουργικη ομαδα χωρις σωστη και συχνη παρουσια στη περιοχη
ειναι μοναδικος...
αυθευντικοτατο παοκτσακι
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από guardian4 »

Ναι , ναι, αλλα δουλευε. Ετσι θα μηνεις στασιμος. ΚΑι αν μεινεις στασιμος, αλλοι προοδευουν δηλαδη στην ουσια πας πισω για αυτο δουλευε. Β-Α-Ρ-Η
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Το μόνο που ποντάρω πια είναι να θελήσουν να χτίσουν τη νέα ομάδα πάνω του. Κάπου πρέπει να πατήσουν, δεν γίνεται να πουληθεί οτιδήποτε θα κρατάει την ομάδα σε ένα επίπεδο. Μην ξεχνάμε οτι Λίνο και Γκαρσία και να μείνουν θα είναι στα 36...Επίσης το να πουληθεί (και) ο Κλάους δεν θα διαφέρει πολύ από την κίνηση ΘΖ να πουλήσει Βιερίνια στα ματιά οπαδών που θα τους ζητήσεις διαρκείας.
Αρχίζω να ποντάρω και στον καρπουζά στο να πάρει κανά Λυμπερόπουλο για να έχει παρέα ο κλαψιάρης για να μην ανέβει η τιμή του δικού μας στο γιούρο και του βάλουν και κορδέλα. Εκτός εάν θα πουληθεί έστω και όσο όσο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”