33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21288
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από navigator11 »

πλέον πείθει πως μπορεί να καλύψει το χρόνιο επιθετικό πρόβλημα της ομάδας.αν μπορέσουμε να εξορθολογικοποιήσουμε ακόμα παραπάνω την επιθετική μας ανάπτυξη θα τον δούμε ακόμα καλύτερο θέλω να πιστεύω.σε κάθε περίπτωση πραγματοποιεί καλή χρονιά.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

πες την αλήθεια Στέφανε, από τον ψηλέα της Ουντινέζε ξεσήκωσες την κίνηση; Έλα μην ντρέπεσαι, πες το.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Μπράβο πουλενάρααααα μου.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Αβόλευτοι με πρόλαβες. Όταν έγραφα μετά το Φρίουλι για να δει πως ξεμαρκαρίζονται και σπάνε τεχνικά οι επιθετικοί της Ούντινέζε, αυτό εννοούσα. Αφού δεν τους παίρνεις στη δύναμη (γιατί κιλά μυς χλωμό να βάλει, άλλη δομή έχει), θα τους παίρνεις στην κίνηση και την ευελιξία. Ωσάν το χέλι να κινείσαι!

Ένα έμμεσο όφελος της Ευρώπης είναι οτι όταν Κλάους, Στάφυ, Μάλε κλπ παίζουν με παιχταράδες απέναντί τους, γίνονται καλύτεροι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Χθές ήταν καλός. Κέρδισε παλικαρίσια το πέναλτυ και μοίρασε μία πολύ ωραία assist, αλλά πάλεψε σε όλο τον αγώνα.
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από monopaokre »

Του ανήκει σχεδον ολοκληρωτικά το 1ο γκολ. Φοβερή κίνηση
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

H κίνηση που κάνει σε αντεπίθεση για να ξεμαρκαριστεί από τον Σαριέγκι(νομίζω) ,όταν ο φωτάκης βγάζει λίγο πιο δυνατά την κάθετη, είναι δείγμα μεγάλου παίχτου.
Σχεδόν σαν κι αυτή με την Βαλερένγκα(πάλι νομίζω) στην Τούμπα ,που έκανε τα μπακ της σχεδόν να τρακάρουν παραπάνω από μία φορά.
Μανούλα είναι σε αυτά. ;)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το έχω πει για τον Στέφανο, παρ' όλο που δεν με ενθουσιάζει σαν παίκτης: Έχει κάποια ξεπετάγματα - ξεμαρκαρίσματα που δεν τα έχει κανείς άλλος και που συμβαίνουν 1-2 φορές σε έναν αγώνα, αλλά συμβαίνουν. Στη φάση του πέναλτυ είχε και καλύ υποδοχή μπάλας, σε μια δύσκολη σέντρα. Νομίζω ότι η όλη του κίνηση πιάνει το άριστα. Θα πρέπει όμως να εξασκηθεί να χτυπάει αυτός τα πέναλτυ, και όχι ο 35χρονος...
Επίσης η ασίστ του στον Σαλπι στο 42΄ (πάλι με ξεπέταγμα και μάλιστα από τα αριστερά) είναι μισό γκολ.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Άτε να δούμε και συ πόσα θα πιάσεις πουλέν
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

λογικα πωλητηριο//
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Το έχω πει για τον Στέφανο, παρ' όλο που δεν με ενθουσιάζει σαν παίκτης: Έχει κάποια ξεπετάγματα - ξεμαρκαρίσματα που δεν τα έχει κανείς άλλος και που συμβαίνουν 1-2 φορές σε έναν αγώνα, αλλά συμβαίνουν. Στη φάση του πέναλτυ είχε και καλύ υποδοχή μπάλας, σε μια δύσκολη σέντρα. Νομίζω ότι η όλη του κίνηση πιάνει το άριστα. Θα πρέπει όμως να εξασκηθεί να χτυπάει αυτός τα πέναλτυ, και όχι ο 35χρονος...
Επίσης η ασίστ του στον Σαλπι στο 42΄ (πάλι με ξεπέταγμα και μάλιστα από τα αριστερά) είναι μισό γκολ.
Σα να ..καθάρισε λίγο η ματιά σου Αποστόλη. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Photis »

MANIAKOS έγραψε:λογικα πωλητηριο//
Άνετα!
:pano:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από stathis73 »

kataramenos5 έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Το έχω πει για τον Στέφανο, παρ' όλο που δεν με ενθουσιάζει σαν παίκτης: Έχει κάποια ξεπετάγματα - ξεμαρκαρίσματα που δεν τα έχει κανείς άλλος και που συμβαίνουν 1-2 φορές σε έναν αγώνα, αλλά συμβαίνουν. Στη φάση του πέναλτυ είχε και καλύ υποδοχή μπάλας, σε μια δύσκολη σέντρα. Νομίζω ότι η όλη του κίνηση πιάνει το άριστα. Θα πρέπει όμως να εξασκηθεί να χτυπάει αυτός τα πέναλτυ, και όχι ο 35χρονος...
Επίσης η ασίστ του στον Σαλπι στο 42΄ (πάλι με ξεπέταγμα και μάλιστα από τα αριστερά) είναι μισό γκολ.

Πολύ σωστά και οχι μόνο ξεμαρκάρετε πάρα πολύ εύκολα, αλλά και τελειώνει τις φάσεις συνήθως με επιτυχία (γκολ) και τα κάνει να φαίνονται πολύ εύκολα που όμως δεν ειναι.
Το να ξεμαρκάρετε ένας επιθετικός μεσα στην περιοχή είναι μέγα προσόν και να τελειώνει τις φάσεις με την μία ειναι οτι καλύτερο και αποτελούν δείγμα του ταλέντου που εχει ο Στέφανος και μην ξεγελιέστε, ο μικρός ειναι οτι καλύτερο έχουμε στην ομάδα και πολλοί μεγάλοι σύλλογοι θα ήθελαν έναν τέτοιο επιθετικό με τα δικά του προσόντα, άλλωστε θα το δείξει και ο χρόνος ;)
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Οι μήνες θα το δείξουν φίλε μου...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

stathis73 έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Το έχω πει για τον Στέφανο, παρ' όλο που δεν με ενθουσιάζει σαν παίκτης: Έχει κάποια ξεπετάγματα - ξεμαρκαρίσματα που δεν τα έχει κανείς άλλος και που συμβαίνουν 1-2 φορές σε έναν αγώνα, αλλά συμβαίνουν. Στη φάση του πέναλτυ είχε και καλύ υποδοχή μπάλας, σε μια δύσκολη σέντρα. Νομίζω ότι η όλη του κίνηση πιάνει το άριστα. Θα πρέπει όμως να εξασκηθεί να χτυπάει αυτός τα πέναλτυ, και όχι ο 35χρονος...
Επίσης η ασίστ του στον Σαλπι στο 42΄ (πάλι με ξεπέταγμα και μάλιστα από τα αριστερά) είναι μισό γκολ.

Πολύ σωστά και οχι μόνο ξεμαρκάρετε πάρα πολύ εύκολα, αλλά και τελειώνει τις φάσεις συνήθως με επιτυχία (γκολ) και τα κάνει να φαίνονται πολύ εύκολα που όμως δεν ειναι.
Το να ξεμαρκάρετε ένας επιθετικός μεσα στην περιοχή είναι μέγα προσόν και να τελειώνει τις φάσεις με την μία ειναι οτι καλύτερο και αποτελούν δείγμα του ταλέντου που εχει ο Στέφανος και μην ξεγελιέστε, ο μικρός ειναι οτι καλύτερο έχουμε στην ομάδα και πολλοί μεγάλοι σύλλογοι θα ήθελαν έναν τέτοιο επιθετικό με τα δικά του προσόντα, άλλωστε θα το δείξει και ο χρόνος ;)
Ναι Στάθη, έχεις δικιο! Τα προσόντα του είναι αυτά: Ξεπέταγμα - ξεμαρκάρισμα και τελείωμα με τη μία! Φέτος έχει βελτιωθεί αρκετά σε σχέση με πέρυσι. Αν συνεχίσει έτσι, του χρόνου θα είναι αρκετά ώριμος για Εθνική.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”