33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- NikosGrobari
- Δημοσιεύσεις: 125
- Εγγραφή: Τρί 21 Ιουν 2011, 15:08
- Επικοινωνία:
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Αν η ενδιαφερομενη ομαδα ειναι οντως η τσετσενικη τερεκ γκροσνι, οκ τουλαχιστον μεχρι το καλοκαιρι θα μεινει εδω.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Το θεμα με τον Κλαους ειναι οτι ακομα και οταν δεν ειναι καλος και αναρωτιεσαι που ειναι εξαφανισμενος,εχει τετοια αισθηση του γκολ που θα βρεθει στην καταλληλη θεση για να το παστελωσει.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Kάντε μια αναζήτηση στις εικόνες του Google για "Gronzy"..
Δεν νομίζω να θέλει να πάει..

Εσείς τι λέτε?

Δεν νομίζω να θέλει να πάει..
Εσείς τι λέτε?
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
χαχα ναι φυσικά..
Αλλα ξέρεις, αυτός δεν κάνει για "τροπικούς παραδείσους"
ΠΑΟΚ είναι...
Αλλα ξέρεις, αυτός δεν κάνει για "τροπικούς παραδείσους"
ΠΑΟΚ είναι...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Να μη πάει πουθενά... Να κάτσει να παίξει τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι, να προκριθούμε στην Ευρώπη, να βγούμε Champions League
και μετά, που θα έχει και καλύτερες προτάσεις, να αποφασίσει ο ίδιος...
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Πρεπει λιγο να βελτιωσει το θεμα της δυναμης. ΕΙναι περιπτωσεις που τρεχει μαζι με τον αμυντικο.. τον τζαρτζαρει λιγο και βγαινει εντελως εκτος πορειας. Επεισης εκτος περιοχης ειναι για να κλαιμε ολοι μαζι. Δεν εχει την ατομικη ενεργεια τριπλα να ελευθερωθει και να σουταρει.
Ολα τα παραπανω βεβαια δεν σβηνουν την ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ικανοτητα του μεσα στην περιοχη να εκτελει σε πρωτο χρονο με απιστευτα ποσοστα επιτυχιας. Σε θελω μεσα στην περιοχη.. μην το κουνας στιγμη απο εκει!!!

Ολα τα παραπανω βεβαια δεν σβηνουν την ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ικανοτητα του μεσα στην περιοχη να εκτελει σε πρωτο χρονο με απιστευτα ποσοστα επιτυχιας. Σε θελω μεσα στην περιοχη.. μην το κουνας στιγμη απο εκει!!!
-
Dimg4
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
και στα σπριντ πρεπει να δουλεψει αρκετα για να κερδιζει μονομαχιες. Σιγα σιγα μολις τα προσθεσει η τιμη του θα ξεφυγει
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Πολλοί μιλάτε συχνά για το εκτός περιοχής, δηλαδή ντρίπλα κ.τ.λ, να σας πω οτι εδω και χρόνια όλοι μα όλοι οι προπονητές μιλούν στους φόρ να παίζουν με μια την μπάλα, έτσι αποφεύγουν τραυματισμούς δεν καθυστερούν τις φάσεις και το κυριότερο παίζοντας με μία την μπάλα στον σωστό χρόνο λειτουργεί σωστά όλη η ανάπτυξη της ομάδας.
Για φαντάσου να δίνει ένας χαφ τη μπάλα στον Κλαους και αυτός αντί να τη γυρνά με μια όπως πολύ σωστά κάνει, να αρχίσει τις ντρίπλες και να βγάζει όλους τους χαφ-εξτρεμ εκτός χρόνου και τόπου (οφσάιντ κ.τ.λ), το παλικάρι είναι ένας εξαιρετικός φόρ και οσο περνούν τα παιχνίδια η εμπειρία θα τον κάνει απο μόνη της καλύτερο.
Μακάρι να μείνει για όσο πιο πολλά χρόνια γίνεται.
Για φαντάσου να δίνει ένας χαφ τη μπάλα στον Κλαους και αυτός αντί να τη γυρνά με μια όπως πολύ σωστά κάνει, να αρχίσει τις ντρίπλες και να βγάζει όλους τους χαφ-εξτρεμ εκτός χρόνου και τόπου (οφσάιντ κ.τ.λ), το παλικάρι είναι ένας εξαιρετικός φόρ και οσο περνούν τα παιχνίδια η εμπειρία θα τον κάνει απο μόνη της καλύτερο.
Μακάρι να μείνει για όσο πιο πολλά χρόνια γίνεται.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
παλια αυτα..πλεον το γκροζνι ειναι το πιο αναπτυσσομενο μερος του καυκασου.Κουμαντο κανει ο ιδιοκτητης της ομαδας και κολλητος του πουτιν καντιροφ.theoPAOK έγραψε:Kάντε μια αναζήτηση στις εικόνες του Google για "Gronzy"..
Δεν νομίζω να θέλει να πάει..![]()
Εσείς τι λέτε?![]()
αν και θα ηθελα να δω πως θα το πει στους γονεις του
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Θεωρώ οτι αυτός ο παίκτης με το ρυθμό που εξελίσσεται και προσθέτει στοιχεία στο παιχνίδι του μπορεί να κοστολογηθεί πολύ παραπάνω απο 3 μύρια. Πολύ παραπάνω όμως...
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Πρέπει κάποια στιγμή να σκεφτούμε στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης. Εδώ το μεγαλύτερο περιουσιακό μας στοιχείο, ο Βιεϊρίνια, έφυγε με 4 χαρτιά. Ο Κλάους θα φύγει με πάνω από 3;; Δύσκολο...