33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Πεσμένος?????Παιδιά συγγνώμη αλλά ο Αθανασιάδης είναι ότι καλύτερο έχουμε στα φορ...σύγχρονος βλέπει γήπεδο παίζει με τη μία...τι να πω ελπίζω να παίξει...

- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ταλεντάρα ,πουλέν αλλά σήμερα θα προτιμούσα τον τσαμπουκά και πιό
έμπειρο Μουσλι.
έμπειρο Μουσλι.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Μεγάλη εμπειρία για αυτόν η φετινή χρονιά.
Την καλή πάσα την έχει πάντως.
Την καλή πάσα την έχει πάντως.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- crabsody_in_blue
- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 00:00
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Καλά ρε παιδιά μπορεί να μου πει κάποιος τί γίνεται με τον Klauss; Καλύτερος και του Musli και πολύ καλύτερος του Σάλπι και δεν παίζει; Έστω για να τους ξεκουράσει; Έλεος ρε γαμώτο.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν εχει καλο manager
Εχει μικρο συμβολαιο
Δεν εχει ακρες...
αυτα πιστεύω δεν βρίσκω αλλη δικαιολογία στο να μην παιζει.
Εχει μικρο συμβολαιο
Δεν εχει ακρες...
αυτα πιστεύω δεν βρίσκω αλλη δικαιολογία στο να μην παιζει.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Επιθετικός ή όχι η ενέργειά του στο γκολ του Σκόκο τραγική.
Τον έχουν κολλήσει 2 παίκτες και ο Αθανασιάδης πηδάει
χωρίς καν ο Σκόκο να έχει κάνει προσποίηση.
Τον έχουν κολλήσει 2 παίκτες και ο Αθανασιάδης πηδάει
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Α..φταίει και ο Αθανασιάδης που τον έβαλε σε θέση που δεν μπορεί να παίξει το παιδί...Όπως και να χει το παιδί με συμβόλαιο απείρως μικρότερο του άλλου του βόσνιου περιπατητή προσφέρει αρκετά!

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Βρες ομαδα να παιξεις μπαλα παλικαρε.
Ο ΠΑΟΚ εχει μουσλι,σαλπι μπροστα δεν χωρας........
(εκτος και αν βρεις μανατζερ και κλικες)
Ο ΠΑΟΚ εχει μουσλι,σαλπι μπροστα δεν χωρας........
(εκτος και αν βρεις μανατζερ και κλικες)
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Ti του λέτε του παιδιου ρε μάγκες;
Να παρακαλάμε να έρθει να μας αναλάβει σοβαρός προπονητης να αξιοποιησει ότι αξιοποιειται αγωνιστικα.
ΕΔΩ να μείνεις και να αποδείξεις οτι αξίζεις, ΕΔΩ στην μεγαλύτερη ομάδα της χώρας.
Να παρακαλάμε να έρθει να μας αναλάβει σοβαρός προπονητης να αξιοποιησει ότι αξιοποιειται αγωνιστικα.
ΕΔΩ να μείνεις και να αποδείξεις οτι αξίζεις, ΕΔΩ στην μεγαλύτερη ομάδα της χώρας.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
το θεμα αδερφε ειναι οτι ειναι θεμα προπονιτη το αν παιξει η οχι?
γιατι εγω στον ΠΑΟΚ δεν βλεπω να παιζουν οι καλύτεροι με κανεναν απο τους τελευταιους προπονιτες.....
και το ποιος ειναι καλυτερος το δειχνει η προσφορά του στα επίσημα ματς.
γιατι εγω στον ΠΑΟΚ δεν βλεπω να παιζουν οι καλύτεροι με κανεναν απο τους τελευταιους προπονιτες.....
και το ποιος ειναι καλυτερος το δειχνει η προσφορά του στα επίσημα ματς.
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Το θεμα για το ποιος παιζει και πως παιζει ειναι καθαρα και μονο θεμα κοουτς.
Τακτικη, αγωνιστικη βελτιωση και παθος ειναι δουλεια του κοουτς που πρεπει μεταλαμπαδευσει στους παικτες του.
Τακτικη, αγωνιστικη βελτιωση και παθος ειναι δουλεια του κοουτς που πρεπει μεταλαμπαδευσει στους παικτες του.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Εδώ θα μείνει ούτως ή άλλως και διότι του χρόνου το διαθέσιμο μπάτζετ δεν θα επαρκεί για κάτι καλύτερο.
Το έχω ξαναπεί..... ο Κλάους (που για μένα δείχνει εξαιρετικά στοιχεία) ήταν άτυχος διότι τον καιρό που ήταν να εξελιχθεί έπεσε πάνω σε έναν προπονητή που δεν τον πίστεψε και που δεν ήταν ακριβώς το φόρτε του να δουλεύει με νέους και στάλθηκε να εξελίχθεί και να δουλέψει με τον Ογιος και τον Κοκότοβιτς και όταν επέστρεψε έπεσε πάνω στον Χάβο ο οποίος ναι μεν του έδωσε κάποιες ευκαιρίες αλλά δεν μπορεί να του δώσει τίποτε απολύτως παραπάνω.
Ο ΠΑΟΚ δεν επένδυσε στον Κλάους οπότε δεν δικαιούται να ζητάει και κάτι παραπάνω απ' αυτόν...ότι πάρει θα είναι εξαιρετικά τυχαίο, πόσο μάλλον που του χρόνου αναγκαστικά θα επωμιστεί και το ρόλο της κολώνας μαζί με μερικούς ακόμα της ηλικίας του.
Το έχω ξαναπεί..... ο Κλάους (που για μένα δείχνει εξαιρετικά στοιχεία) ήταν άτυχος διότι τον καιρό που ήταν να εξελιχθεί έπεσε πάνω σε έναν προπονητή που δεν τον πίστεψε και που δεν ήταν ακριβώς το φόρτε του να δουλεύει με νέους και στάλθηκε να εξελίχθεί και να δουλέψει με τον Ογιος και τον Κοκότοβιτς και όταν επέστρεψε έπεσε πάνω στον Χάβο ο οποίος ναι μεν του έδωσε κάποιες ευκαιρίες αλλά δεν μπορεί να του δώσει τίποτε απολύτως παραπάνω.
Ο ΠΑΟΚ δεν επένδυσε στον Κλάους οπότε δεν δικαιούται να ζητάει και κάτι παραπάνω απ' αυτόν...ότι πάρει θα είναι εξαιρετικά τυχαίο, πόσο μάλλον που του χρόνου αναγκαστικά θα επωμιστεί και το ρόλο της κολώνας μαζί με μερικούς ακόμα της ηλικίας του.