Να τα λεμε στα καλά να τα λέμε και στα άσχημα, είπα.xristos14 έγραψε:eleos έγραψε:Ότι νάναι ποστ...xristos14 έγραψε:Ένα άσχημο παιχνίδι έκανε και το φάγατε το παιδί..Ντάξει έχασε κ αυτός ότι χάνει κατά καιρούς το 95% των επιθετικών της super league
Και στην τελική ακόμα και σ'αυτή του τη μέρα κέρδισε πέναλτυ,ενώ άλλοι όταν χάνουμε παίρνουν 2η κίτρινη για τακλιν κ διαμαρτυρία κ μετά δεν γυρνάει το παιχνίδι με τίποτα,το χουμε χάσει απ'το '80.
Ολοι είμαστε στεναχωρημένοι αλλά μην τα βάζετε με όλους και με όλα κ ειδικά με τους πιτσιρικάδες
Χάλια έπαιξε, δεν ήταν μόνο η φάση που έχασε, μπαλιά δε μπορούσε να δώσει.
Να τα λεμε στα καλά να τα λέμε και στα άσχημα.
Και όσο για τον τσιρίλο, δε τη πήρε για διαμαρτυρία τη 2η.
Για ανύπαρκτο φάουλ δις ενώ βρίσκει μπάλα την πήρε.
Χαίρω πολύ ότι έπαιξε χάλια..άντε ας αρχίσουμε και τη γιουχα στο γήπεδο αλα Μπαλάφας μπας και συνέλθει και δεν το επαναλάβει,είναι ότι πρέπει τακτική για αναπτυσσόμενους 22χρονους που μας ξελάσπωσαν ουκ ολίγες φορές απ'το πουθενά φέτος.
Που διάβασες για γιούχες?
Εκτός αν μόνο για τον Ίβιτς επιτρέπεται το ΥΠΕΡΚΡΑΞΙΜΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.
Αλλα εκεί δε σε είδα καμιά φορά να θίγεσαι? Η ο Βλάντο δε μας έχει ξελασπώσει αρκετα..?
Απλά είπα ότι δεν έπαιξε καλά. Αν αυτό είναι ίδιο με τις γιούχες στο Μπαλάφα, πάσο.