giapas έγραψε:Νομιζω οτι πρεπει να ξεκιναει βασικος σε ολα τα παιχνιδια.
Ιδιως μεσα στη Τουμπα.
Συμφωνώ και επαυξάνω!
giapas έγραψε:Νομιζω οτι πρεπει να ξεκιναει βασικος σε ολα τα παιχνιδια.
Ιδιως μεσα στη Τουμπα.
Ότι νάναι ποστ...xristos14 έγραψε:Ένα άσχημο παιχνίδι έκανε και το φάγατε το παιδί..Ντάξει έχασε κ αυτός ότι χάνει κατά καιρούς το 95% των επιθετικών της super league
Και στην τελική ακόμα και σ'αυτή του τη μέρα κέρδισε πέναλτυ,ενώ άλλοι όταν χάνουμε παίρνουν 2η κίτρινη για τακλιν κ διαμαρτυρία κ μετά δεν γυρνάει το παιχνίδι με τίποτα,το χουμε χάσει απ'το '80.
Ολοι είμαστε στεναχωρημένοι αλλά μην τα βάζετε με όλους και με όλα κ ειδικά με τους πιτσιρικάδες
eleos έγραψε:Ότι νάναι ποστ...xristos14 έγραψε:Ένα άσχημο παιχνίδι έκανε και το φάγατε το παιδί..Ντάξει έχασε κ αυτός ότι χάνει κατά καιρούς το 95% των επιθετικών της super league
Και στην τελική ακόμα και σ'αυτή του τη μέρα κέρδισε πέναλτυ,ενώ άλλοι όταν χάνουμε παίρνουν 2η κίτρινη για τακλιν κ διαμαρτυρία κ μετά δεν γυρνάει το παιχνίδι με τίποτα,το χουμε χάσει απ'το '80.
Ολοι είμαστε στεναχωρημένοι αλλά μην τα βάζετε με όλους και με όλα κ ειδικά με τους πιτσιρικάδες
Χάλια έπαιξε, δεν ήταν μόνο η φάση που έχασε, μπαλιά δε μπορούσε να δώσει.
Να τα λεμε στα καλά να τα λέμε και στα άσχημα.
Και όσο για τον τσιρίλο, δε τη πήρε για διαμαρτυρία τη 2η.
Για ανύπαρκτο φάουλ δις ενώ βρίσκει μπάλα την πήρε.
σωστός ο συλλογισμός σου, εκεί που διαφωνώ είναι στη τελευταία πρόταση, γιατί για μένα τόσο στις επιτυχίες όσο και στις αποτυχίες έχουν μερίδιο όλοι (από τον φροντιστή μέχρι τον Πρόεδρο και τους Φιλάθλους)D.A.A.T. έγραψε:πολυ απλα ειναι αλλη μια αποδειξη οτι δεν μπορει να φταινε ολοι οι φετινοι φορ για τις μετριες εμφανισεις τους..
Αν ηταν στην θεση του ο Παπαζογλου,θα τον κρεμουσαν στον λευκο πυργο..
Αν ηταν ο Μουσλι,θα τον λεγαν πηλινο...
Αν ηταν ο Σαλπι,θα τον λεγαν προδοτη..
Αν ηταν ο φιλομενο, θα τον λεγαν βολεμενο..
Αυτος ειναι τυχερος.Ειναι ΠΑΟΚτσακι...
Το κοινο ολων ειναι οτι ολοι τους τις περισσοτερες φορες απογοητευσαν..Μηπως τελικα δεν φταινει ολοι οι παραπανω αλλα αυτοι που τους διαχειριστηκαν???