33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Στέφανος Αθανασιάδης: 22 ετών, επιθετικός
Και αυτός για όσους παρακολουθούσαν το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής δεν αποτελεί έκπληξη, αφού στον Πανσερραϊκό έκανε παπάδες. Είναι παλαιάς κοπής φορ που γεμίζει την μεγάλη περιοχή και βρίσκεται την κατάλληλη στιγμή στην κατάλληλη θέση.
Είναι νεαρός και σηκώνει βελτίωση με σωστή προπόνηση, όμως θα πρέπει να δουλέψει αρκετά στην έκρηξη και στο τελείωμα των φάσεων αν θέλει να παίξει στο εξωτερικό.
http://www.sport24.gr/football/ellada/k ... 60053.html
-------------------------
Μπορεις και ΕΣΥ τωρα να γινεις δημοσιογράφος ατκει να μην ξες την τυφλα σου απο μπαλα, να λες παπαρες, να γραφεις οτι σου κατεβει απλα γιατι εχεις να παραδόσεις ενα αρθρο.
τα φιλια
Και αυτός για όσους παρακολουθούσαν το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής δεν αποτελεί έκπληξη, αφού στον Πανσερραϊκό έκανε παπάδες. Είναι παλαιάς κοπής φορ που γεμίζει την μεγάλη περιοχή και βρίσκεται την κατάλληλη στιγμή στην κατάλληλη θέση.
Είναι νεαρός και σηκώνει βελτίωση με σωστή προπόνηση, όμως θα πρέπει να δουλέψει αρκετά στην έκρηξη και στο τελείωμα των φάσεων αν θέλει να παίξει στο εξωτερικό.
http://www.sport24.gr/football/ellada/k ... 60053.html
-------------------------
Μπορεις και ΕΣΥ τωρα να γινεις δημοσιογράφος ατκει να μην ξες την τυφλα σου απο μπαλα, να λες παπαρες, να γραφεις οτι σου κατεβει απλα γιατι εχεις να παραδόσεις ενα αρθρο.
τα φιλια
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
σε κάτι πλάνα του πριν μπει στο παιχνίδι μου φάνηκε έτοιμος να πέσει κάτω, πολύ αδύναμος σε σχέση ειδικά με τον Κούτσια που γυάλιζε το μάτι του.
- costacurtaG4
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:27
- Τοποθεσία: Θ4Α
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
συνονοματε, ΒΑΛΕ ΤΟ ΓΚΟΛΑΚΙ σημερα, και πανε πανηγυρισε σε αδεια κερκιδα να τους τρελανεισ ολους !!!

Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Πέρυσι στον ίδιο θεσμό τους έκλεισες το σπίτι....φέτος οφείλεις να το ξανακάνεις με τη σωστή φανέλα αυτή τη φορά.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Γίνε Μικρός Τιμωρός σήμερα..
ΥΓ Μπρούνο πές του οτι δέν έχει σούτια σήμερα αν σκοράρει
γιατι αγχώνεται
ΥΓ Μπρούνο πές του οτι δέν έχει σούτια σήμερα αν σκοράρει
γιατι αγχώνεται
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
2-3 πολύ καλές πάσες που όμως πέρασαν ανεκμετάλευτες απο τους συμπαίκτες του... Και στο γκολ είναι οριακά οφσάιντ,ωστόσο γυρίζει πολύ ωραία μπαλιά στον Μούσλι
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Νομιζω οτι πρεπει να ξεκιναει βασικος σε ολα τα παιχνιδια.
Ιδιως μεσα στη Τουμπα.
Ιδιως μεσα στη Τουμπα.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12